SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDE TIJDPERK COR
CORRED
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2022 19:05:07 ]![]()
KNOTSGEKWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Mag je dan donderdag al tot 01u de kroeg in?
Ik vraag dit voor mezelfVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ahoy geen staanplaats?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het is klaar. Einde van COR. Nu definitief.
Godver, alle sociale verplichtingen weer terug
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef leolinedance het volgende:
JAAAA ZO VEEL MENSEN THUIS ALS JE WIL!!!![]()
Adres?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.![]()
Ik volg de reacties wel hier geen zin om Kuipers te zien...Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.![]()
Ik vind deze grafieken en plaatjes echt een goede toevoeging. Jammer dat we aan het einde van de persco-reeks zijn
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mooi. Weg met COR. Nooit meer COR. Op naar het archief.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Denk maar niet dat ik ooit nog handen ga schudden, vind het heerlijk dat dat niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Godver, alle sociale verplichtingen weer terug
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Klopt ov nog hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Slobeend het volgende:
Oh nog wel een mondkapje in de trein.![]()
Dringend advies, mooi, doen we niets mee.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Mijn dochter heeft geen tel extra op haar kamer doorgebracht. Gewoon samen met ons geleefd. We zijn niet eens besmet door haarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, in isolatie blijven als je positief bent.
Alsof iemand dat nog deed.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nog testen met 3 prikken in je arm
Dan maar geen festival.
[ Bericht 6% gewijzigd door KINGIEE op 15-02-2022 19:06:57 (g) ]![]()
Pics van je dochter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft geen tel extra op haar kamer doorgebracht. Gewoon samen met ons geleefd. We zijn niet eens besmet door haar![]()
"We gaan weer terug naar normaal".
Noemt me een rits regels op.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten
Gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
Concerten zijn fucked. Niemand wil daar heen met die 1G.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Weten we nog? Tot niet zo bar lang geleden (een week ofzo) predikte het RIVM nog een doemscenario met een allesverschroeiende maatschappijontwrichtende piek. Wanneer, dat wisten ze niet maar 1000% zeker DAT IE GING KOMEN.
Dat concept lijkt nu even heel achteloos zonder enige toelichting door de achterdeur afgevoerd te zijn.
Ik vraag me af hoeveel journalisten hier iets over gaan vragen. Of het handig is dit soort schijnbare luchtfietserij als basis te gebruiken voor zeer ingrijpende maatregelen. Als dat zo even met een *poef* afgedaan kan worden met "oh nee dat was toch niet waar haha".![]()
Vier het in Groningenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten
Tap tap tap![]()
Ach.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
geef niet we pakken je dan op je bek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef DX11 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik ooit nog handen ga schudden, vind het heerlijk dat dat niet meer hoeft.
3 zoenen en eentje op de mond, omdat het weer kan.![]()
Almost called it.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:53 schreef Vasilevski het volgende:
"De verwachting in Den Haag is dat dit vanavond de laatste coronapersconferentie is."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jes-blijven-openbaar
Laatste persconferentie, maar niet de laatste maatregelen.
Nou ja je kunt natuurlijk later ook versoepelen zonder persconferentie door gewoon een persbericht rond te mailen. Je hoeft niet de hele pers op te trommelen om te vertellen dat mondkapjes in het ov en 1G op events vanaf 15 maart (ik verzin even een random datum) ook niet meer hoeven. En dat het nog steeds prettig is om je handen te wassen na het toiletbezoek, maar dat je er niet speciaal op hoeft te letten.
Maar alles wat nu niet wordt afgeschaft zou eigenlijk over 3 weken ook een weegmoment moeten krijgen.![]()
![]()
Handen wassen
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk komen er flinke besmettings explosies door dat 1G.
Weg met de niet werkende coronapasZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Lul stuk blijven wassen @:zipportal![]()
![]()
haha, die liggen dubbel in groepsverband.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten![]()
Lekker kortBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Jammer van 1G
Maar de opzet van de persconferentie vond ik echt prima.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Alle overvallers ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een enorme puist opkomen op m'n kin, dus ik blijf dat kapje nog even dragen.![]()
Kwam ik jou vandaag tegen op straat? Vrouw alleen met mondkapje op kin. Zei al tegen mn vriendin: die heeft vast een pukkel op dr kinquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een enorme puist opkomen op m'n kin, dus ik blijf dat kapje nog even dragen.![]()
![]()
Vuistslagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, in isolatie blijven als je positief bent.
Alsof iemand dat nog deed.![]()
Naar buiten gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwam ik jou vandaag tegen op straat? Vrouw alleen met mondkapje op kin. Zei al tegen mn vriendin: die heeft vast een pukkel op dr kin
Tap tap tap![]()
Waar is 1G nog van toepassing ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
Jammer van 1G
Maar de opzet van de persconferentie vond ik echt prima.![]()
'Een beetje vrijheid.'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef n__n het volgende:
De onderdrukkers geven het volk weer een beetje vrijheid. En kijk hoe blij ze zijn.
Wat een farce.![]()
![]()
En nou niet verwijderen, dit overtreedt geen enkele regel. Gewoon vrijheid van meningsuiting dit. Doe normaal.
Alles gaat open volgende week.![]()
Heel slim van kuipers om te zeggen "mondkapje en afstand is wel verstandig" dan kunnen we vanaf morgen iedereen onverstandig noemen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Bij Volt hebben ze weer iemand gekoeioneerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog een keer. Dan is er wat aan de hand. Zal het Rusland zijn?
IK GA NU KIJKEN.![]()
We nemen echt een ongelofelijk risico en over twee weken zal de zorg gaan ontploffen. De curve is nu dalend en als we met zijn allen nog even de schouders eronder zetten is het ook voor de kwetsbaren dragelijker. Dus overal mondmaskers verplichten en juist de maatregelen verzwaren in plaats van versoepelen. We doen het met elkaar en we zijn er bijna!![]()
Verder = aftrekken in gebarentaal? Oké.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.
Zie DM.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Verder = aftrekken in gebarentaal? Oké.![]()
Doe niet zo ordinair.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Per direct kunnen we niet met alles stoppen, want gevaarlijk. Maar over anderhalve week kan het opeens wel?![]()
Het is gewoon een prima verhaal van Kuipers.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Ik miste wel een einddatum in het verhaal van kuipers als hij nu gewoon had gezegd we gaan 25 feb open en 12 sept weer dicht
25equote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.![]()
Mondkapjesplicht in winkels is al een jaar te zien als een advies.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Ja, wat een grap.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Afweer door doorgemaakte infecties![]()
@:lenny_leonard![]()
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Grensoverschrijdende gebarentaalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Verder = aftrekken in gebarentaal? Oké.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ik spijker ze aan de muur als herinneringquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Weegmoment voor mondkapje in OV? Ah toe?
Die ga je nu niet meer dragen tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Weegmoment voor mondkapje in OV? Ah toe?
15 maart.![]()
Haha iddquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Per direct kunnen we niet met alles stoppen, want gevaarlijk. Maar over anderhalve week kan het opeens wel?![]()
Restant gaat in dashboardkastje...quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Jaren '20 vibs.quote:
Ow wacht ff, moet er tegenwoordig 1920's bij zetten...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Thanks!quote:
Volgens mij dit weekend vol maar nog wel met QR code en volgende week vol zonder QR code.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
Kan ik zaterdag helemaal naar de tering in een vol stadion?
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat ik morgen de stap ga wagen ja, eindelijk weer kaploosquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die ga je nu niet meer dragen toch
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Rijksoverheid.nlquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
[ afbeelding ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
1G niet voor stadions? Behoorlijke events toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij dit weekend vol maar nog wel met QR code en volgende week vol zonder QR code.![]()
Maar buiten evenement, dus niet nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1G niet voor stadions? Behoorlijke events toch?![]()
"Het kabinet heeft op de persconferentie van dinsdag bevestigd dat de stadions weer volledig gevuld mogen worden. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving gaat dit vanaf aanstaande vrijdag al in, zodat komend weekend de stadions in de Eredivisie alweer volledig gevuld mogen zijn. Het coronatoegangsbewijs is dan nog wel nodig. Deze maatregel vervalt vanaf volgende week vrijdag."![]()
Nu opeens wel een einddatum... Right.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik miste wel een einddatum in het verhaal van kuipers als hij nu gewoon had gezegd we gaan 25 feb open en 12 sept weer dicht
Zit nog te wachten op het lange termijnplan....'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja. Wel nog 3G.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
[ afbeelding ]zie email 27 oktober![]()
Nee, we gaan niet per direct alles opengooien, want dan is het nog duidelijker dat de lockdown ietwat overdreven was.![]()
Zoals Meester Sting zong in het liedje over zijn zo mooie leerlinge:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat staat die gast zo dicht bij haar links.
Geen 1.5m!1
'dont stand dont stand dont stand so close to me''Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
True gooi gewoon alles openquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slecht verhaal van Kuipers over die stappen![]()
De maatregelen op 25 februari gaan sowieso door, maar we nemen ze niet op 18 februari omdat we hopen dat de besmettingen dan nog minder zijn.
Uh... OK...![]()
Waarom is de NOS niet aan het voxpoppen bij wappies. Kut media.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Whoo NOS
voorbeschouwing dit zijn de maatregelen
perco dit zijn de maatregelen
eindaankondiging dit waren de maatregelen
napraat stukje dit waren de maatregelen
en dan nu dit waren de maatregelen![]()
herhaling TV
Hopelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Nielsch het volgende:
De maatregelen op 25 februari gaan sowieso door, maar we nemen ze niet op 18 februari omdat we hopen dat de besmettingen dan nog minder zijn.
Uh... OK...
![]()
![]()
Ik loop je maar te plagenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha daar is ie weer![]()
Cambuur zit diep bij je hé
zie email 27 oktober![]()
Plaatjes waren wel puikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slecht verhaal van Kuipers over die stappen
Wie is deze boerenlul van SBS?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
@Za ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?![]()
Lineaire tv kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Whoo NOS
voorbeschouwing dit zijn de maatregelen
perco dit zijn de maatregelen
eindaankondiging dit waren de maatregelen
napraat stukje dit waren de maatregelen
en dan nu dit waren de maatregelen![]()
herhaling TV
Ok boomer!
![]()
Ajax natuurlijkquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, ik denk dat we hier @Za wel wat credits mogen geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
JjjjjYYJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik vreesde toen al voor de voorjaarscompetities, maar we kunnen gewoon al naar festivalsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?
Omikrongoden![]()
Rutte ondertussen lui onderuit op de bank ergens, lekker lachend hoe zn collega de kritiek mag gaan beantwoorden![]()
![]()
Zo zo, een kritische vraag, mooi!Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Mag niet gebeuren in deze setting.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Vasilevski het volgende:
"Ik kan u daar geen antwoord op geven", dat is wel eerlijk.![]()
Ik zie een enorme verpaatsting van huiselijk geweld naar geweld in de kroeg aankomen
Kom maar doorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ZITTUH EN JE BEK HOUWE!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik moet dus gaan zitten in het stadion?
Dit gaat niet gebeuren natuurlijkZonder wrijving geen glans![]()
Vergeet je ratel nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik moet dus gaan zitten in het stadion?
Dit gaat niet gebeuren natuurlijk
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
En onze 'wetenschappers' maar hun zuid afrikaanse collegas onder druk zetten dat ze het maar niet mild moesten noemen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vreesde toen al voor de voorjaarscompetities, maar we kunnen gewoon al naar festivals
Omikrongoden
Mooi man.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het niet meer gebruiken van de coronapas vind ik persoonlijk wel wat raar..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Mag dat ook weer dit jaar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week vuurwerk is wel gepast, lijkt me.![]()
Gaat gewoon door zonder mitsen en maren!quote:
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Einde coronatijdperkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Jezus wat gaat dit topic snel, is er een persconferentie ofzo?Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Zeuren om het zeuren, zo is de Nederlandse pers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Eerst kritisch zijn op te strenge maatregelen, nu kritisch op versoepelingenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als iets niet werkt, waarom is het dan raar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het niet meer gebruiken van de coronapas vind ik persoonlijk wel wat raar..![]()
Held die Xander, die na de persco altijd een nawoordje doet. "....dus we moeten er nu naar toe dat de kwetsbaren zichzelf moeten beschermen. En hun naasten. Dat ze niet te dicht in de buurt moeten komen. Ofzo"
Die vindt er altijd wat van. Heel duidelijk
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
@Danny fix je rotzooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Pino112 het volgende:
@:Lenny_Leonard jammer dat je je like cancelt.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als iets niet werkt, waarom is het dan raar?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Met Omicron is daar helemaal geen fundering meer voor toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het niet meer gebruiken van de coronapas vind ik persoonlijk wel wat raar..![]()
Sneue bende is het toch ookquote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Lekker elkaar onder rochelen in de stembureaus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef trein2000 het volgende:
15 maart, een dag voor de verkiezingen.Tap tap tap![]()
Winterquote:
Is het nog steeds.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
In de chatMAN MAN MANquote:7:21 PM janine lambeek
De desinfectie pompjes in winkels zou ik wel behouden dat is gewoonweg wel hygiënischer voor ons allen dat vindt best een goede zaak laten we realistische zijn.![]()
Eerst nog een vette lentequote:
Eensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het niet meer gebruiken van de coronapas vind ik persoonlijk wel wat raar..
Voelt ergens ook als een "waarom heb ik mij eigenlijk laten vaccineren?"![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en? Bij de meeste concertzalen vinden wekelijks optredens plaats en in de Jaarbeurs en de RAI heb je naast concerten ook nog eens beurzen met meer dan 500 man.Ik heb niet voor niets het woord poppodia weggelaten. Voor hen is het vervelend. Voor de meeste clubs zal het wel meevallen. Behoudens een aantal hele grote clubs zal het gemiddelde danscafé er echt geen hinder van ondervinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken met meer dan 500 bezoekers? Dat zal wel meevallen denk ik.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Gelukkig zit pauperkabouter nog vast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie een enorme verpaatsting van huiselijk geweld naar geweld in de kroeg aankomen![]()
Dat boeit me echt geen kut. Vaccineren is prima maar ik ben echt blij als die app verleden tijd is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens
Voelt ergens ook als een "waarom heb ik mij eigenlijk laten vaccineren?"Zonder wrijving geen glans![]()
Ook hier komen er verkiezingen aanquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Beschermd zijn tegen een ziekte?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens
Voelt ergens ook als een "waarom heb ik mij eigenlijk laten vaccineren?"![]()
We hebben vaker op dit moment gestaan. Totdat corona van de A-lijst verdwenen is en vrijheidsbeperkende maatregelen niet meer mogelijk zijn, zijn we nog niet veilig van de maatregelfetish van het kabinet.quote:
Er hoeft maar weer 1 tegenslag te komen en de keutel gaat weer ingetrokken worden.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Ik heb zo het gevoel dat lenny niet lang meer onder ons is.quote:
Rip aan de nabestaanden voor het account van lenny.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Hier zitten ze gelukkig niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook hier komen er verkiezingen aanJe hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Knettergek!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie een enorme verpaatsting van huiselijk geweld naar geweld in de kroeg aankomenNIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ik vrees er eigenlijk ook wel voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat lenny niet lang meer onder ons is.
Rip aan de nabestaanden voor het account van lenny.![]()
Die ene tegenslag waarop de grote leider als eerste om het hardst riep dat er een harde lockdown moest komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We hebben vaker op dit moment gestaan. Totdat corona van de A-lijst verdwenen is en vrijheidsbeperkende maatregelen niet meer mogelijk zijn, zijn we nog niet veilig van de maatregelfetish van het kabinet.
Er hoeft maar weer 1 tegenslag te komen en de keutel gaat weer ingetrokken worden.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef josja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen de stap ga wagen ja, eindelijk weer kaploos![]()
Volledig gevaccineerd en geboosterd. Alsnog weekje griepklachten. Ik had van te voren niet erger of minder verwacht met of zonder vaccinquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Beschermd zijn tegen een ziekte?![]()
Geeft wel aan dat het juist goed is dat ze ermee stoppen als we het na twee jaar in de samenleving raar zijn gaan vinden dat ze met zoiets ingrijpends stoppen. Dit had al veel eerder stop gezet moeten worden. Helemaal na dat TU Delft onderzoek. We moeten weer wennen aan een land zonder CTB (behalve evenementen en reizen dan).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Na 2000 geen alcoholquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Idd. Mensen over een uur sluit de horeca verplicht de deurenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ene tegenslag waarop de grote leider als eerste om het hardst riep dat er een harde lockdown moest komen?![]()
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Je had ook niet kunnen vaccineren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Volledig gevaccineerd en geboosterd. Alsnog weekje griepklachten. Ik had van te voren niet erger of minder verwacht met of zonder vaccin![]()
![]()
Ik doe het alleen om gezeik te voorkomenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Van t weekend goed uit eten met de dame.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens. Ik drink er eentje op. Proost!!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja ik vind ze ook zinloos, maar goed, ook geen zin in gezeur dus tja. Schaap als ik ben deed ik het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Heb nog 50 mondkapjes liggen. Aangezien ik als wappie dacht dat maatregelen nog paar jaar duurden. De fik er in!![]()
Toen was er nog veel onbekend over het virus. Hoe meer er bekend werd (en hoe meer het mee bleek te vallen) hoe erger de drang van het kabinet om onze vrijheden in te perken en zelfs die misdadige avondklok in te voeren. Baudet en Wilders zijn juist met de goede wind meegedraaid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ene tegenslag waarop de grote leider als eerste om het hardst riep dat er een harde lockdown moest komen?De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Nou, zo sta ik er inderdaad inmiddels ook wel in. Beetje laat alleenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Je had ook niet kunnen vaccineren.![]()
Proostquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens. Ik drink er eentje op. Proost!!
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Super fijn voor je!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.![]()
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
Ik heb een stuk gemist maar blijven mondkapjes in winkels na 25 februari?![]()
En Kuipers dat net weer aanhalen als onderbouwing voor het gebruik van 1G.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het juist goed is dat ze ermee stoppen als we het na twee jaar in de samenleving raar zijn gaan vinden dat ze met zoiets ingrijpends stoppen. Dit had al veel eerder stop gezet moeten worden. Helemaal na dat TU Delft onderzoek. We moeten weer wennen aan een land zonder CTB (behalve evenementen en reizen dan).![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
Ik heb een stuk gemist maar blijven mondkapjes in winkels na 25 februari?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
En voor 25 feb?quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik ga binnenkort naar een evenement binnen, met meer dan 500 mensen.
Als ik het goed begrijp moet je dan dus sowieso eerst negatief testen en is een vaccinatie/herstelbewijs niet voldoende.
Hoe zit het dan als je een paar weken geleden herstelt bent? Het is toch zo dat je nog een paar weken positief kunt testen, terwijl je al lang hersteld bent en niet meer besmettelijk bent?![]()
Ja want die gaan het verschil maken tot dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
Ik heb een stuk gemist maar blijven mondkapjes in winkels na 25 februari?
-edit ohnee dat vroeg je niet![]()
Aan de wijn hier, cheersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens. Ik drink er eentje op. Proost!!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Dit keer waagde hij zich niet aan percentages.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
En Kuipers dat net weer aanhalen als onderbouwing voor het gebruik van 1G.
Laten we hopen dat 1G alsnog sneuvelt in de kamerwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ze kunnen er beter 2G van maken. Niet gevaccineerd of hersteld, maar getest of hersteld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Middelpunt het volgende:
Als ik het goed begrijp moet je dan dus sowieso eerst negatief testen en is een vaccinatie/herstelbewijs niet voldoende.
Hoe zit het dan als je een paar weken geleden herstelt bent? Het is toch zo dat je nog een paar weken positief kunt testen, terwijl je al lang hersteld bent en niet meer besmettelijk bent?![]()
Wie nog om een qr code gaat vragen moet zich goed beschermen...
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Pech.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Middelpunt het volgende:
@Zaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we hier @:Za wel wat credits mogen geven.
Waar ben je? We hebben een feestje ter ere van jou.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: