Maar buiten evenement, dus niet nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1G niet voor stadions? Behoorlijke events toch?
Nu opeens wel een einddatum... Right.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik miste wel een einddatum in het verhaal van kuipers als hij nu gewoon had gezegd we gaan 25 feb open en 12 sept weer dicht
Ja. Wel nog 3G.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
Kan ik zaterdag helemaal naar de tering in een vol stadion?
[ afbeelding ]
Zoals Meester Sting zong in het liedje over zijn zo mooie leerlinge:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat staat die gast zo dicht bij haar links.
Geen 1.5m!1
True gooi gewoon alles openquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slecht verhaal van Kuipers over die stappen
Hopelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Nielsch het volgende:
De maatregelen op 25 februari gaan sowieso door, maar we nemen ze niet op 18 februari omdat we hopen dat de besmettingen dan nog minder zijn.
Uh... OK...
Ik loop je maar te plagenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha daar is ie weer![]()
Cambuur zit diep bij je hι
Plaatjes waren wel puikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slecht verhaal van Kuipers over die stappen
@Za ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?
Lineaire tv kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Whoo NOS
voorbeschouwing dit zijn de maatregelen
perco dit zijn de maatregelen
eindaankondiging dit waren de maatregelen
napraat stukje dit waren de maatregelen
en dan nu dit waren de maatregelen![]()
herhaling TV
Ajax natuurlijkquote:
Ja, ik denk dat we hier @Za wel wat credits mogen geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
JjjjjYYJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!quote:
Ik vreesde toen al voor de voorjaarscompetities, maar we kunnen gewoon al naar festivalsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |