Bij Volt hebben ze weer iemand gekoeioneerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog een keer. Dan is er wat aan de hand. Zal het Rusland zijn?
IK GA NU KIJKEN.
Gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.
Zie DM.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Verder = aftrekken in gebarentaal? Ok.
Doe niet zo ordinair.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
25equote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.
Mondkapjesplicht in winkels is al een jaar te zien als een advies.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Ja, wat een grap.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Afweer door doorgemaakte infecties![]()
@:lenny_leonard
Grensoverschrijdende gebarentaalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik spijker ze aan de muur als herinneringquote:
Die ga je nu niet meer dragen tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Weegmoment voor mondkapje in OV? Ah toe?
Haha iddquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Per direct kunnen we niet met alles stoppen, want gevaarlijk. Maar over anderhalve week kan het opeens wel?
Restant gaat in dashboardkastje...quote:
Jaren '20 vibs.quote:
Thanks!quote:
Volgens mij dit weekend vol maar nog wel met QR code en volgende week vol zonder QR code.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
Kan ik zaterdag helemaal naar de tering in een vol stadion?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik morgen de stap ga wagen ja, eindelijk weer kaploosquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die ga je nu niet meer dragen toch
Rijksoverheid.nlquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
[ afbeelding ]
1G niet voor stadions? Behoorlijke events toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij dit weekend vol maar nog wel met QR code en volgende week vol zonder QR code.
Maar buiten evenement, dus niet nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1G niet voor stadions? Behoorlijke events toch?
Nu opeens wel een einddatum... Right.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik miste wel een einddatum in het verhaal van kuipers als hij nu gewoon had gezegd we gaan 25 feb open en 12 sept weer dicht
Ja. Wel nog 3G.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
[ afbeelding ]
Zoals Meester Sting zong in het liedje over zijn zo mooie leerlinge:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat staat die gast zo dicht bij haar links.
Geen 1.5m!1
True gooi gewoon alles openquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slecht verhaal van Kuipers over die stappen
Hopelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Nielsch het volgende:
De maatregelen op 25 februari gaan sowieso door, maar we nemen ze niet op 18 februari omdat we hopen dat de besmettingen dan nog minder zijn.
Uh... OK...
Ik loop je maar te plagenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha daar is ie weer![]()
Cambuur zit diep bij je h
Plaatjes waren wel puikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slecht verhaal van Kuipers over die stappen
@Za ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?
Lineaire tv kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Whoo NOS
voorbeschouwing dit zijn de maatregelen
perco dit zijn de maatregelen
eindaankondiging dit waren de maatregelen
napraat stukje dit waren de maatregelen
en dan nu dit waren de maatregelen![]()
herhaling TV
Ajax natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |