Alle overvallers ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een enorme puist opkomen op m'n kin, dus ik blijf dat kapje nog even dragen.
Kwam ik jou vandaag tegen op straat? Vrouw alleen met mondkapje op kin. Zei al tegen mn vriendin: die heeft vast een pukkel op dr kinquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een enorme puist opkomen op m'n kin, dus ik blijf dat kapje nog even dragen.
Vuistslagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, in isolatie blijven als je positief bent.
Alsof iemand dat nog deed.
Naar buiten gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwam ik jou vandaag tegen op straat? Vrouw alleen met mondkapje op kin. Zei al tegen mn vriendin: die heeft vast een pukkel op dr kin
Waar is 1G nog van toepassing ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
Jammer van 1G
Maar de opzet van de persconferentie vond ik echt prima.
'Een beetje vrijheid.'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef n__n het volgende:
De onderdrukkers geven het volk weer een beetje vrijheid. En kijk hoe blij ze zijn.
Wat een farce.![]()
![]()
En nou niet verwijderen, dit overtreedt geen enkele regel. Gewoon vrijheid van meningsuiting dit. Doe normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |