Gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten
Vier het in Groningenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Ach.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
geef niet we pakken je dan op je bek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef DX11 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik ooit nog handen ga schudden, vind het heerlijk dat dat niet meer hoeft.
Almost called it.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:53 schreef Vasilevski het volgende:
"De verwachting in Den Haag is dat dit vanavond de laatste coronapersconferentie is."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jes-blijven-openbaar
Laatste persconferentie, maar niet de laatste maatregelen.
Nou ja je kunt natuurlijk later ook versoepelen zonder persconferentie door gewoon een persbericht rond te mailen. Je hoeft niet de hele pers op te trommelen om te vertellen dat mondkapjes in het ov en 1G op events vanaf 15 maart (ik verzin even een random datum) ook niet meer hoeven. En dat het nog steeds prettig is om je handen te wassen na het toiletbezoek, maar dat je er niet speciaal op hoeft te letten.
Maar alles wat nu niet wordt afgeschaft zou eigenlijk over 3 weken ook een weegmoment moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Lul stuk blijven wassen @:zipportal
haha, die liggen dubbel in groepsverband.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |