SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDE TIJDPERK COR
CORRED
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2022 19:05:07 ]![]()
KNOTSGEKWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Mag je dan donderdag al tot 01u de kroeg in?
Ik vraag dit voor mezelfVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ahoy geen staanplaats?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het is klaar. Einde van COR. Nu definitief.
Godver, alle sociale verplichtingen weer terug
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef leolinedance het volgende:
JAAAA ZO VEEL MENSEN THUIS ALS JE WIL!!!![]()
Adres?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.![]()
Ik volg de reacties wel hier geen zin om Kuipers te zien...Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.![]()
Ik vind deze grafieken en plaatjes echt een goede toevoeging. Jammer dat we aan het einde van de persco-reeks zijn
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mooi. Weg met COR. Nooit meer COR. Op naar het archief.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Denk maar niet dat ik ooit nog handen ga schudden, vind het heerlijk dat dat niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Godver, alle sociale verplichtingen weer terug
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Klopt ov nog hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Slobeend het volgende:
Oh nog wel een mondkapje in de trein.![]()
Dringend advies, mooi, doen we niets mee.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Mijn dochter heeft geen tel extra op haar kamer doorgebracht. Gewoon samen met ons geleefd. We zijn niet eens besmet door haarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, in isolatie blijven als je positief bent.
Alsof iemand dat nog deed.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nog testen met 3 prikken in je arm
Dan maar geen festival.
[ Bericht 6% gewijzigd door KINGIEE op 15-02-2022 19:06:57 (g) ]![]()
Pics van je dochter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft geen tel extra op haar kamer doorgebracht. Gewoon samen met ons geleefd. We zijn niet eens besmet door haar![]()
"We gaan weer terug naar normaal".
Noemt me een rits regels op.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten
Gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
Concerten zijn fucked. Niemand wil daar heen met die 1G.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Weten we nog? Tot niet zo bar lang geleden (een week ofzo) predikte het RIVM nog een doemscenario met een allesverschroeiende maatschappijontwrichtende piek. Wanneer, dat wisten ze niet maar 1000% zeker DAT IE GING KOMEN.
Dat concept lijkt nu even heel achteloos zonder enige toelichting door de achterdeur afgevoerd te zijn.
Ik vraag me af hoeveel journalisten hier iets over gaan vragen. Of het handig is dit soort schijnbare luchtfietserij als basis te gebruiken voor zeer ingrijpende maatregelen. Als dat zo even met een *poef* afgedaan kan worden met "oh nee dat was toch niet waar haha".![]()
Vier het in Groningenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten
Tap tap tap![]()
Ach.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
geef niet we pakken je dan op je bek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef DX11 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik ooit nog handen ga schudden, vind het heerlijk dat dat niet meer hoeft.
3 zoenen en eentje op de mond, omdat het weer kan.![]()
Almost called it.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:53 schreef Vasilevski het volgende:
"De verwachting in Den Haag is dat dit vanavond de laatste coronapersconferentie is."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jes-blijven-openbaar
Laatste persconferentie, maar niet de laatste maatregelen.
Nou ja je kunt natuurlijk later ook versoepelen zonder persconferentie door gewoon een persbericht rond te mailen. Je hoeft niet de hele pers op te trommelen om te vertellen dat mondkapjes in het ov en 1G op events vanaf 15 maart (ik verzin even een random datum) ook niet meer hoeven. En dat het nog steeds prettig is om je handen te wassen na het toiletbezoek, maar dat je er niet speciaal op hoeft te letten.
Maar alles wat nu niet wordt afgeschaft zou eigenlijk over 3 weken ook een weegmoment moeten krijgen.![]()
![]()
Handen wassen
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Hopelijk komen er flinke besmettings explosies door dat 1G.
Weg met de niet werkende coronapasZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Lul stuk blijven wassen @:zipportal![]()
![]()
haha, die liggen dubbel in groepsverband.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
Carnaval: ga lekker naar het café maar mijd grote menigten![]()
Lekker kortBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Jammer van 1G
Maar de opzet van de persconferentie vond ik echt prima.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Alle overvallers ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een enorme puist opkomen op m'n kin, dus ik blijf dat kapje nog even dragen.![]()
Kwam ik jou vandaag tegen op straat? Vrouw alleen met mondkapje op kin. Zei al tegen mn vriendin: die heeft vast een pukkel op dr kinquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een enorme puist opkomen op m'n kin, dus ik blijf dat kapje nog even dragen.![]()
![]()
Vuistslagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, in isolatie blijven als je positief bent.
Alsof iemand dat nog deed.![]()
Naar buiten gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwam ik jou vandaag tegen op straat? Vrouw alleen met mondkapje op kin. Zei al tegen mn vriendin: die heeft vast een pukkel op dr kin
Tap tap tap![]()
Waar is 1G nog van toepassing ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef Arizona het volgende:
Jammer van 1G
Maar de opzet van de persconferentie vond ik echt prima.![]()
'Een beetje vrijheid.'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef n__n het volgende:
De onderdrukkers geven het volk weer een beetje vrijheid. En kijk hoe blij ze zijn.
Wat een farce.![]()
![]()
En nou niet verwijderen, dit overtreedt geen enkele regel. Gewoon vrijheid van meningsuiting dit. Doe normaal.
Alles gaat open volgende week.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: