Mondkapjesplicht in winkels is al een jaar te zien als een advies.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.
Ja, wat een grap.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Afweer door doorgemaakte infecties![]()
@:lenny_leonard
Grensoverschrijdende gebarentaalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Verder = aftrekken in gebarentaal? Oké.
Ik spijker ze aan de muur als herinneringquote:
Die ga je nu niet meer dragen tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:10 schreef josja het volgende:
Wacht. Wanneer mogen de kapjes in winkels eraf, morgen? Of moeten we daar nog een week op wachten.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Weegmoment voor mondkapje in OV? Ah toe?
Haha iddquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Per direct kunnen we niet met alles stoppen, want gevaarlijk. Maar over anderhalve week kan het opeens wel?
Restant gaat in dashboardkastje...quote:
Jaren '20 vibs.quote:
Thanks!quote:
Volgens mij dit weekend vol maar nog wel met QR code en volgende week vol zonder QR code.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
Kan ik zaterdag helemaal naar de tering in een vol stadion?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik morgen de stap ga wagen ja, eindelijk weer kaploosquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die ga je nu niet meer dragen toch
Rijksoverheid.nlquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wacht hier ook op.
Kan ik zaterdag helemaal naar de tering in een vol stadion?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |