Mag dat ook weer dit jaar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week vuurwerk is wel gepast, lijkt me.
Gaat gewoon door zonder mitsen en maren!quote:
Einde coronatijdperkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Jezus wat gaat dit topic snel, is er een persconferentie ofzo?
Zeuren om het zeuren, zo is de Nederlandse pers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Eerst kritisch zijn op te strenge maatregelen, nu kritisch op versoepelingen
Als iets niet werkt, waarom is het dan raar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het niet meer gebruiken van de coronapas vind ik persoonlijk wel wat raar..
@Danny fix je rotzooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Pino112 het volgende:
@:Lenny_Leonard jammer dat je je like cancelt.
Bron?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als iets niet werkt, waarom is het dan raar?
Met Omicron is daar helemaal geen fundering meer voor toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneue bende is het toch ookquote:
Lekker elkaar onder rochelen in de stembureaus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef trein2000 het volgende:
15 maart, een dag voor de verkiezingen.
Winterquote:
MAN MAN MANquote:7:21 PM janine lambeek
De desinfectie pompjes in winkels zou ik wel behouden dat is gewoonweg wel hygiënischer voor ons allen dat vindt best een goede zaak laten we realistische zijn.
Eerst nog een vette lentequote:
Eensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en? Bij de meeste concertzalen vinden wekelijks optredens plaats en in de Jaarbeurs en de RAI heb je naast concerten ook nog eens beurzen met meer dan 500 man.
Ik heb niet voor niets het woord poppodia weggelaten. Voor hen is het vervelend. Voor de meeste clubs zal het wel meevallen. Behoudens een aantal hele grote clubs zal het gemiddelde danscafé er echt geen hinder van ondervinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken met meer dan 500 bezoekers? Dat zal wel meevallen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |