Ja, ik denk dat we hier @Za wel wat credits mogen geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?
JjjjjYYJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!quote:
Ik vreesde toen al voor de voorjaarscompetities, maar we kunnen gewoon al naar festivalsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Eind februari zowat alles loslaten, wie had dat gedacht in December?
Mag niet gebeuren in deze setting.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Vasilevski het volgende:
"Ik kan u daar geen antwoord op geven", dat is wel eerlijk.
Kom maar doorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij deze is heel COR uitgenodigd in mijn huis.
ZITTUH EN JE BEK HOUWE!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik moet dus gaan zitten in het stadion?
Dit gaat niet gebeuren natuurlijk
Vergeet je ratel nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik moet dus gaan zitten in het stadion?
Dit gaat niet gebeuren natuurlijk
En onze 'wetenschappers' maar hun zuid afrikaanse collegas onder druk zetten dat ze het maar niet mild moesten noemen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vreesde toen al voor de voorjaarscompetities, maar we kunnen gewoon al naar festivals
Omikrongoden
Mag dat ook weer dit jaar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week vuurwerk is wel gepast, lijkt me.
Gaat gewoon door zonder mitsen en maren!quote:
Einde coronatijdperkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Jezus wat gaat dit topic snel, is er een persconferentie ofzo?
Zeuren om het zeuren, zo is de Nederlandse pers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Eerst kritisch zijn op te strenge maatregelen, nu kritisch op versoepelingen
Als iets niet werkt, waarom is het dan raar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het niet meer gebruiken van de coronapas vind ik persoonlijk wel wat raar..
@Danny fix je rotzooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Pino112 het volgende:
@:Lenny_Leonard jammer dat je je like cancelt.
Bron?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als iets niet werkt, waarom is het dan raar?
Met Omicron is daar helemaal geen fundering meer voor toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneue bende is het toch ookquote:
Lekker elkaar onder rochelen in de stembureaus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef trein2000 het volgende:
15 maart, een dag voor de verkiezingen.
Winterquote:
MAN MAN MANquote:7:21 PM janine lambeek
De desinfectie pompjes in winkels zou ik wel behouden dat is gewoonweg wel hygiënischer voor ons allen dat vindt best een goede zaak laten we realistische zijn.
Eerst nog een vette lentequote:
Eensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en? Bij de meeste concertzalen vinden wekelijks optredens plaats en in de Jaarbeurs en de RAI heb je naast concerten ook nog eens beurzen met meer dan 500 man.
Ik heb niet voor niets het woord poppodia weggelaten. Voor hen is het vervelend. Voor de meeste clubs zal het wel meevallen. Behoudens een aantal hele grote clubs zal het gemiddelde danscafé er echt geen hinder van ondervinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken met meer dan 500 bezoekers? Dat zal wel meevallen denk ik.
Gelukkig zit pauperkabouter nog vast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie een enorme verpaatsting van huiselijk geweld naar geweld in de kroeg aankomen
Dat boeit me echt geen kut. Vaccineren is prima maar ik ben echt blij als die app verleden tijd is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens
Voelt ergens ook als een "waarom heb ik mij eigenlijk laten vaccineren?"
Ook hier komen er verkiezingen aanquote:
Beschermd zijn tegen een ziekte?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens
Voelt ergens ook als een "waarom heb ik mij eigenlijk laten vaccineren?"
We hebben vaker op dit moment gestaan. Totdat corona van de A-lijst verdwenen is en vrijheidsbeperkende maatregelen niet meer mogelijk zijn, zijn we nog niet veilig van de maatregelfetish van het kabinet.quote:
Ik heb zo het gevoel dat lenny niet lang meer onder ons is.quote:
Hier zitten ze gelukkig niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook hier komen er verkiezingen aan
Knettergek!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie een enorme verpaatsting van huiselijk geweld naar geweld in de kroeg aankomen
Ik vrees er eigenlijk ook wel voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat lenny niet lang meer onder ons is.
Rip aan de nabestaanden voor het account van lenny.
Die ene tegenslag waarop de grote leider als eerste om het hardst riep dat er een harde lockdown moest komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We hebben vaker op dit moment gestaan. Totdat corona van de A-lijst verdwenen is en vrijheidsbeperkende maatregelen niet meer mogelijk zijn, zijn we nog niet veilig van de maatregelfetish van het kabinet.
Er hoeft maar weer 1 tegenslag te komen en de keutel gaat weer ingetrokken worden.
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef josja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen de stap ga wagen ja, eindelijk weer kaploos
Volledig gevaccineerd en geboosterd. Alsnog weekje griepklachten. Ik had van te voren niet erger of minder verwacht met of zonder vaccinquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Beschermd zijn tegen een ziekte?
Geeft wel aan dat het juist goed is dat ze ermee stoppen als we het na twee jaar in de samenleving raar zijn gaan vinden dat ze met zoiets ingrijpends stoppen. Dit had al veel eerder stop gezet moeten worden. Helemaal na dat TU Delft onderzoek. We moeten weer wennen aan een land zonder CTB (behalve evenementen en reizen dan).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Na 2000 geen alcoholquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.
Idd. Mensen over een uur sluit de horeca verplicht de deurenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ene tegenslag waarop de grote leider als eerste om het hardst riep dat er een harde lockdown moest komen?
Je had ook niet kunnen vaccineren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Volledig gevaccineerd en geboosterd. Alsnog weekje griepklachten. Ik had van te voren niet erger of minder verwacht met of zonder vaccin
Ik doe het alleen om gezeik te voorkomenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.
Van t weekend goed uit eten met de dame.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens. Ik drink er eentje op. Proost!!
Ja ik vind ze ook zinloos, maar goed, ook geen zin in gezeur dus tja. Schaap als ik ben deed ik het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toen was er nog veel onbekend over het virus. Hoe meer er bekend werd (en hoe meer het mee bleek te vallen) hoe erger de drang van het kabinet om onze vrijheden in te perken en zelfs die misdadige avondklok in te voeren. Baudet en Wilders zijn juist met de goede wind meegedraaid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ene tegenslag waarop de grote leider als eerste om het hardst riep dat er een harde lockdown moest komen?
Nou, zo sta ik er inderdaad inmiddels ook wel in. Beetje laat alleenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Je had ook niet kunnen vaccineren.
Proostquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
Super fijn voor je!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
Ik heb een stuk gemist maar blijven mondkapjes in winkels na 25 februari?
En Kuipers dat net weer aanhalen als onderbouwing voor het gebruik van 1G.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het juist goed is dat ze ermee stoppen als we het na twee jaar in de samenleving raar zijn gaan vinden dat ze met zoiets ingrijpends stoppen. Dit had al veel eerder stop gezet moeten worden. Helemaal na dat TU Delft onderzoek. We moeten weer wennen aan een land zonder CTB (behalve evenementen en reizen dan).
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
En voor 25 feb?quote:
Ja want die gaan het verschil maken tot dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
Aan de wijn hier, cheersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
En in het najaar?quote:
Dit keer waagde hij zich niet aan percentages.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
En Kuipers dat net weer aanhalen als onderbouwing voor het gebruik van 1G.
Ze kunnen er beter 2G van maken. Niet gevaccineerd of hersteld, maar getest of hersteld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Middelpunt het volgende:
Ik ga binnenkort naar een evenement binnen, met meer dan 500 mensen.
Als ik het goed begrijp moet je dan dus sowieso eerst negatief testen en is een vaccinatie/herstelbewijs niet voldoende.
Hoe zit het dan als je een paar weken geleden herstelt bent? Het is toch zo dat je nog een paar weken positief kunt testen, terwijl je al lang hersteld bent en niet meer besmettelijk bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |