Je had ook niet kunnen vaccineren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Volledig gevaccineerd en geboosterd. Alsnog weekje griepklachten. Ik had van te voren niet erger of minder verwacht met of zonder vaccin
Ik doe het alleen om gezeik te voorkomenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.
Van t weekend goed uit eten met de dame.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens. Ik drink er eentje op. Proost!!
Ja ik vind ze ook zinloos, maar goed, ook geen zin in gezeur dus tja. Schaap als ik ben deed ik het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik draag al maanden geen mondkapje in de winkels. Sinds het opnieuw was ingevoerd zeg maar. Echt hoor... met de avondklok de meest debiele maatregel.
Toen was er nog veel onbekend over het virus. Hoe meer er bekend werd (en hoe meer het mee bleek te vallen) hoe erger de drang van het kabinet om onze vrijheden in te perken en zelfs die misdadige avondklok in te voeren. Baudet en Wilders zijn juist met de goede wind meegedraaid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ene tegenslag waarop de grote leider als eerste om het hardst riep dat er een harde lockdown moest komen?
Nou, zo sta ik er inderdaad inmiddels ook wel in. Beetje laat alleenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Je had ook niet kunnen vaccineren.
Proostquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
Super fijn voor je!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
Ik heb een stuk gemist maar blijven mondkapjes in winkels na 25 februari?
En Kuipers dat net weer aanhalen als onderbouwing voor het gebruik van 1G.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het juist goed is dat ze ermee stoppen als we het na twee jaar in de samenleving raar zijn gaan vinden dat ze met zoiets ingrijpends stoppen. Dit had al veel eerder stop gezet moeten worden. Helemaal na dat TU Delft onderzoek. We moeten weer wennen aan een land zonder CTB (behalve evenementen en reizen dan).
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
En voor 25 feb?quote:
Ja want die gaan het verschil maken tot dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Momo het volgende:
Aan de wijn hier, cheersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
En in het najaar?quote:
Dit keer waagde hij zich niet aan percentages.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
En Kuipers dat net weer aanhalen als onderbouwing voor het gebruik van 1G.
Ze kunnen er beter 2G van maken. Niet gevaccineerd of hersteld, maar getest of hersteld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Middelpunt het volgende:
Ik ga binnenkort naar een evenement binnen, met meer dan 500 mensen.
Als ik het goed begrijp moet je dan dus sowieso eerst negatief testen en is een vaccinatie/herstelbewijs niet voldoende.
Hoe zit het dan als je een paar weken geleden herstelt bent? Het is toch zo dat je nog een paar weken positief kunt testen, terwijl je al lang hersteld bent en niet meer besmettelijk bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |