Er bestaan ook best Russen die ik kan waarderen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens voor mensen die wel interesse hebben in het 'normale' Russische leven het YouTube-kanaal van Bald and Bankrupt aanbevelen. Die is echt geweldig. Engelse man die vloeiend Russisch spreekt en de mooiste gesprekken heeft met mensen. Hij gaat ook wel eens naar andere delen van de wereld.
Absoluut, heel veel zelfsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er bestaan ook best Russen die ik kan waarderen hoorEn er zullen er vast genoeg zijn die niet achter het regime staan. Ik kan me herinneren dat Manizha in aanloop naar het afgelopen ESF niet per sé altijd zo positief was over Russische waarden etc. Daar zullen er vast genoeg van zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef Strani het volgende:
Nét op tijd @:agnesgru - een paar seconden later en je had een 'je hebt LaPo'-DM van mij moeten ondergaan!
Ik wacht nog op een speciale levering uit Rusland voor wat meer snelheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat overigens klaar met een We Don't Wanna Put In titel mocht het nog lang duren
Straks wordt de TT nog gehacktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht nog op een speciale levering uit Rusland voor wat meer snelheid.
Zijn we wel veilig met alle blauwen om ons heen?quote:
Zwart FTWquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn we wel veilig met alle blauwen om ons heen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn we wel veilig met alle blauwen om ons heen?
Is dat niet al gebeurd dan? Wat is een airlies?quote:
Hoho, niet met MOskouMOermansk hèquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]Allemaal Russische infiltranten, vooral die Momo
Russen hebben meestal wel baat bij extreem koud weer tijdens oorlogsvoering jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef molloot200 het volgende:
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Dit las ik van de week overigens ook ergens (wel op een andere site van een of andere grote Amerikaanse krant dacht ik maar ik kan het niet terugvinden). Dat de winter in Oekraïne niet streng genoeg is en dat Poetin daarom de plannen steeds maar uit moest stellen / uitstelde. Dat kost natuurlijk ook geld.
En het schijnt ook gewoon dat Omsk een hele mooie stad isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, heel veel zelfsMaar het is niet evident daar om echt iets met die tegenstand te doen. Des te meer respect natuurlijk voor mensen die dat risico wel nemen.
Terechte vraag, ik zat me ook al af te vragen of dat expres was!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat niet al gebeurd dan? Wat is een airlies?
Luchtleugens. MH17 enzo denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat niet al gebeurd dan? Wat is een airlies?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het schijnt ook gewoon dat Omsk een hele mooie stad is
vind het wel net iets te ver weg om naartoe te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel aardig ja maar ik zou er m'n leven niet voor op het spel zetten.
Zou wel raar zijn aangezien ik verre roots heb in Oekrainequote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]Allemaal Russische infiltranten, vooral die Momo
Goede vooruitziende blikquote:
Ja dat zou ik dus ook zeggen als ik ontmaskerd werd als Russische spion.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn aangezien ik verre roots heb in Oekraine
Dit klinkt als zo'n beetje elke Russische stad zodra je het centrum uit bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:53 schreef Em31 het volgende:
Wat was ook alweer die extreem deprimerende bekende stad in Rusland, waar je een paar maanden geleden zo'n fotoreportage over had?
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt als zo'n beetje elke Russische stad zodra je het centrum uit bent.
Of Wallonië.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt als zo'n beetje elke Russische stad zodra je het centrum uit bent.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dus ook zeggen als ik ontmaskerd werd als Russische spion.
Zie je wel, Russia.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de resultaten waar mijn mede matches geboren zijn in 23andme. Moet wel zeggen dat hier weinig West en Noord Europeanen op zitten.
Verbindende factor Kirkorovquote:
Manizha zien ze in Rusland zelf als een allochtoon, volgens mij waren de reacties daar hetzelfde als bij Jeangu hier ('waarom sturen we een Surinamer met een lied over broccoli', dat soort reacties). Zij lijkt me niet helemaal representatief, maar ze is wel een voorbeeld van dat je de Russen niet als één homogeen blok kunt zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er bestaan ook best Russen die ik kan waarderen hoorEn er zullen er vast genoeg zijn die niet achter het regime staan. Ik kan me herinneren dat Manizha in aanloop naar het afgelopen ESF niet per sé altijd zo positief was over Russische waarden etc. Daar zullen er vast genoeg van zijn.
Mooie prestatie jaquote:
Urk of Oss.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:53 schreef Em31 het volgende:
Wat was ook alweer die extreem deprimerende bekende stad in Rusland, waar je een paar maanden geleden zo'n fotoreportage over had?
Oostblokgenotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de resultaten waar mijn mede matches geboren zijn in 23andme. Moet wel zeggen dat hier weinig West en Noord Europeanen op zitten.
Je hebt inderdaad in (bijna) elk land wel dat zodra iemand wat kritischer is en niet volledig zelf inclusief voorouders uit het land zelf komt. Zo iemand extra kritiek krijgt omdat diegene dan geen autochtoon isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:21 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/pro
Je zietfile/464519]blackswangreen[/url] het volgende:
[..]
Manizha zien ze in Rusland zelf als een allochtoon, volgens mij waren de reacties daar hetzelfde als bij Jeangu hier ('waarom sturen we een Surinamer met een lied over broccoli', dat soort reacties). Zij lijkt me niet helemaal representatief, maar ze is wel een voorbeeld van dat je de Russen niet als één homogeen blok kunt zien.
De NOS heeft het al te druk met Schouten en Kramer te hypen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooie prestatie ja
Voor die wereldbeker wel aangetekend dat veel niet Europeanen daar dit seizoen niet aan hebben meegedaan. En daar zitten veel toppers tussen.
Dus ze niet per se direct een grote favoriet voor goud.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we eens kijken of dat zo is. Er moet toch iemand zijn die wel de barre reis heeft overleefd om er wat foto's van te maken.
En ja hoor:Dat zijn memsen die meedoen aan 'Een huis vol' Die mensen hebben goed offers om uit de Trojka te gooien en zo dus wel in Omsk te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel aardig ja maar ik zou er m'n leven niet voor op het spel zetten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Te laat, de NOS is al begonnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooie prestatie ja
Voor die wereldbeker wel aangetekend dat veel niet Europeanen daar dit seizoen niet aan hebben meegedaan. En daar zitten veel toppers tussen.
Dus ze niet per se direct een grote favoriet voor goud.
En die kunstschaatsterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De NOS heeft het al te druk met Schouten en Kramer te hypen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De NOS heeft het al te druk met Schouten en Kramer te hypen.
Zeker. Kramer dan weer niet. Die aandacht zou naar Wüst horen te gaan.quote:
Ik denk dat in de meeste landen het percentage doorgeslagen nationalisten een beetje hetzelfde is. Alleen het politiek systeem zorgt ervoor of die de overhand krijgen of niet. In Nederland zal Geert Wilders bv. nooit premier worden, in Amerika heb je een Trump die met eenzelfde percentage hardliners achter zich wel president wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:59 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Rusland. Daar moet je vooral een onderscheid maken tussen de Russische politiek en het Russische volk. Voor die laatste geldt dat er met de meerderheid natuurlijk niets mis is en dat het een hele diverse groep is om over één kam te scheren.
Waarbij er alsnog natuurlijk veel doorgeslagen patriotten tussen zitten. En ook homohaat en misogynie daar helaas nogal eens voorkomt
Maar de echte problemen zitten in de Russische politiek. Waarbij we nog maar de helft weten van wat ze doen
Mwah. Het percentage nationalisten is in landen als Rusland en Servië wel iets hoger dan hier hoor. Is ook wel logisch, omdat dat naties zijn die interne oorlogen hebben gehad in de tijd dat ze nog de leider waren binnen en grotere natie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat in de meeste landen het percentage doorgeslagen nationalisten een beetje hetzelfde is. Alleen het politiek systeem zorgt ervoor of die de overhand krijgen of niet. In Nederland zal Geert Wilders bv. nooit premier worden, in Amerika heb je een Trump die met eenzelfde percentage hardliners achter zich wel president wordt.
Je gaat toch geen aandacht aan de grootste Olympiër schenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Kramer dan weer niet. Die aandacht zou naar Wüst horen te gaan.
Of Thomas Krol..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ok, daar zal het percentage idioten wel wat hoger liggen dan de ca. 17% hier. Al denk ik dat als je in Nederland een tweepartijensysteem had het er ook een stuk minder florissant uit zou zien. Daarom zeg ik dat het politiek systeem bepalend is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Het percentage nationalisten is in landen als Rusland en Servië wel iets hoger dan hier hoor. Is ook wel logisch, omdat dat naties zijn die interne oorlogen hebben gehad in de tijd dat ze nog de leider waren binnen en grotere natie.
Of Krol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd hoe Let's Get Spanish van De Jeugd het zou hebben gedaan op het songfestivalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik wat nummer aanklik uit verschillende voorrondes bedenk ik me dat het na vorig jaar echt lastiger dan ooit is om in te schatten wat nog gaat werken (en al helemaal wat kan winnen, maar dat is eigenlijk elk jaar wel een soort mysterie). Zo'n Death of Us van Noorwegen bijvoorbeeld was iedereen 3 jaar geleden veel lyrischer over geweest gok ik zo.
Litouwen nu met een nummer 'The Devil lives in Spain' waarvan ik dan denk, ja misschien zoiets? Of misschien ook totaal niet![]()
Wat Cyprus en Malta vorig jaar deden werkt al niet meer, het zal vast ook geen tweede keer rock worden, dus ik ben benieuwd.
3 minuten stilte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik wat nummer aanklik uit verschillende voorrondes bedenk ik me dat het na vorig jaar echt lastiger dan ooit is om in te schatten wat nog gaat werken (en al helemaal wat kan winnen, maar dat is eigenlijk elk jaar wel een soort mysterie). Zo'n Death of Us van Noorwegen bijvoorbeeld was iedereen 3 jaar geleden veel lyrischer over geweest gok ik zo.
Litouwen nu met een nummer 'The Devil lives in Spain' waarvan ik dan denk, ja misschien zoiets? Of misschien ook totaal niet![]()
Wat Cyprus en Malta vorig jaar deden werkt al niet meer, het zal vast ook geen tweede keer rock worden, dus ik ben benieuwd.
Prima nieuw album ja.quote:
Douwe Bob was een pionier.quote:
Daar heb je uiteraard gelijk in. Amerika is daarvoor wel het grote voorbeeld. Twee partijen die recht tegenover elkaar staan wat nogal polariserend werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja ok, daar zal het percentage idioten wel wat hoger liggen dan de ca. 17% hier. Al denk ik dat als je in Nederland een tweepartijensysteem had het er ook een stuk minder florissant uit zou zien. Daarom zeg ik dat het politiek systeem bepalend is.
Wat onaardig van Litouwen om dat over @Strani te zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Misschien dat ze dat over vier jaar doen als die deze keer goud wint.quote:
Ik heb het gevoel dat wij de winnaar nog niet gehoord hebben. Maar ik denk eigenlijk dat mensen zin hebben in iets vrolijks en luchtig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Vast wel aardig bij de televotequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd hoe Let's Get Spanish van De Jeugd het zou hebben gedaan op het songfestival
En ik wilde net nog bij die post typen dat het misschien wel gewoon weer een mooie ballad ofzo wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij de winnaar nog niet gehoord hebben. Maar ik denk eigenlijk dat mensen zin hebben in iets vrolijks en luchtig.
Het zijn echte kenners in Litouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat onaardig van Litouwen om dat over @:Strani te zeggen
Dat zou je afgelopen jaar ook al verwacht hebben. Maar de top drie was niet echt luchtig of vrolijk te noemen. Maar wel erg goedquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij de winnaar nog niet gehoord hebben. Maar ik denk eigenlijk dat mensen zin hebben in iets vrolijks en luchtig.
Ah ik zie het al. Jij hebt het ze ingefluisterdquote:
Ja Strani ga even naar het Litouwen topicquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een Strani review zien van het nummer
Ik zei juist dat het onaardig wasquote:
Ik denk dat je dat onmogelijk kunt voorspellen. Maneskin won vanwege de energie, die Europa wel weer eens leuk vond na de lockdown (daar zette de Italiaanse regisseur ook op in) maar misschien hebben 'de mensuh' het juist helemaal gehad met nietszeggende popdeuntjes na deze coronatijd? Geen idee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk automatisch wel vanuit dat jij sarcastisch was.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zei juist dat het onaardig wasJij juist het tegenovergestelde
Eigenlijk was dat dus vorig jaar al.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onmogelijk kunt voorspellen. Maneskin won vanwege de energie, die Europa wel weer eens leuk vond na de lockdown (daar zette de Italiaanse regisseur ook op in) maar misschien hebben 'de mensuh' het juist helemaal gehad met nietszeggende popdeuntjes na deze coronatijd? Geen idee.
Sowieso is dat lastig, ik verwacht eigenlijk ook wel dat een Hiphop achtig nummer het echt goed zou kunnen doen. Soldi viel goed in 2019. En we missen die sound een beetje op het ESF.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onmogelijk kunt voorspellen. Maneskin won vanwege de energie, die Europa wel weer eens leuk vond na de lockdown (daar zette de Italiaanse regisseur ook op in) maar misschien hebben 'de mensuh' het juist helemaal gehad met nietszeggende popdeuntjes na deze coronatijd? Geen idee.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie weet weer bij Italië. Mahmood en een andere bekende urban artiest uit Italië, Blanco staan daar nu nog bovenaan de odds.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso is dat lastig, ik verwacht eigenlijk ook wel dat een Hiphop achtig nummer het echt goed zou kunnen doen. Soldi viel goed in 2019. En we missen die sound een beetje op het ESF.
Ja deze hoop ik ook opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daarom wil ik dit graag op het ESFNiet goed genoeg voor de winst denk ik hoor, maar wel gewoon leuk.
Voor mij tickte 'Dans mij naar huis' wel heel veel boxes wat dat betreft. Energiek, interessant, niet cliché, beetje duister... ik ben benieuwd waar S10 mee komt. Je kan je toch niet voorstellen dat Jan Smit gaat voor zo'n nummer?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat dus vorig jaar al.
Zal je zien dat Zweden met zo'n typisch popdeuntje komt en ineens wel weer wint.
Nee de Straan is veel maar niet de duivelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk automatisch wel vanuit dat jij sarcastisch was.
Ja zo'n nummer als Dans mij naar huis zou wel echt interessant zijn nu, dat hebben we gewoon niet vaak gehoord. En zoals anderen ook al een keer zeiden, het doet je beetje denken aan Margaret Berger in 2013, dat was ook wat mysterieus en anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor mij tickte 'Dans mij naar huis' wel heel veel boxes wat dat betreft. Energiek, interessant, niet cliché, beetje duister... ik ben benieuwd waar S10 mee komt. Je kan je toch niet voorstellen dat Jan Smit gaat voor zo'n nummer?
Maar misschien is het wel zijn buurman.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee de Straan is veel maar niet de duivel
Dus toch weer een Rusquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel zijn buurman.
Dat denk ik ook, maar ik vrees 'n beetje dat de uiteindelijke inzending dan wat braver en saaier is, door al die Avrotros-coniferen die meestemmen. Maar hopelijk is dat een vooroordeel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zo'n nummer als Dans mij naar huis zou wel echt interessant zijn nu, dat hebben we gewoon niet vaak gehoord. En zoals anderen ook al een keer zeiden, het doet je beetje denken aan Margaret Berger in 2013, dat was ook wat mysterieus en anders.
Als ik moet gokken denk ik dat Dans mij naar huis haar tweede nummer was. Dus hopelijk is die andere dan nog beter.
Dat arme Madrileense vrouwtje?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel zijn buurman.
Als ik bij de AVROTROS was had ik na al die positieve reacties internationaal op Dans me naar huis wellicht een spoedvergadering ingelast om niet toch nog voor dat nummer te gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vrees 'n beetje dat de uiteindelijke inzending dan wat braver en saaier is, door al die Avrotros-coniferen die meestemmen. Maar hopelijk is dat een vooroordeel.
Misschien wel s10.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie weet weer bij Italië. Mahmood en een andere bekende urban artiest uit Italië, Blanco staan daar nu nog bovenaan de odds.
Cornald zei dat het je raakt maar dat niet betekende dat het een ballad is en S10 zei zelf dat het sick werd, dus weet niet of het dan een échte ballad gaat zijn. Dan wat meer een combinatie misschien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk/vrees trouwens dat we nog best wat ballads krijgen (waar ik dit jaar eerlijk is eerlijk gewoon niet zo veel zin in heb). Australië wordt waarschijnlijk een ballad, Noorwegen die "Death of Us" eenn grote kans, Cyprus schijnt ook voor een ballad te willen gaan, Griekenland wordt een ballad, Letland wordt mogelijk Aminata (= ballad), ik zie S10 eigenlijk ook niet voor iets anders dan een ballad gaan (of ik bedoel meer onze selectiecommissie gaat waarschijnlijk voor een ballad), die Jeremie van België schijnt een ballad man te zijn, Litouwen mogelijk een winst van een ballad, Portugal zal vast niet voor iets uptempo's gaan
, Montenegro wordt een ballad...
Mweh, ik heb ook gewoon een beetje het idee dat dit mijn jaar niet wordt qua Eurovisie. En na vorig jaar, wat voor mij persoonlijk echt een ontzettend vet jaar was (ik vond zo ongeveer de hele finale leuk behalve Moldavië), gaat het waarschijnlijk tegenvallen en ik heb daar gewoon geen zin in
Ja ze zullen zelf ook wel wát invloed hebben lijkt me. Stel Dans mij naar huis was echt veel beter geweest. Hopelijk inderdaad een vooroordeel, maar vertrouw de selectiecommissie ook nooit helemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vrees 'n beetje dat de uiteindelijke inzending dan wat braver en saaier is, door al die Avrotros-coniferen die meestemmen. Maar hopelijk is dat een vooroordeel.
Nee, dat gaat niet aanslaan. Maar ik denk dat de selectiecommissie toch ook wel de tegenwoordigheid van geest heeft dat een heel rustig liedje in het Nederlands een nogal moeilijk verhaal is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik bij de AVROTROS was had ik na al die positieve reacties internationaal op Dans me naar huis wellicht een spoedvergadering ingelast om niet toch nog voor dat nummer te gaan
Maar ik verwacht meer wat in de hoek van Adem je in, en dat maakt me wel zenuwachtig want ik vraag me af of dat aan gaat slaan in het buitenland.
We zijn nog maar net begonnen hè. Met drie onbenullige liedjes, dat wel, en nog niets wat echt de wow-factor oproept uit enkele andere landen. Maar er moeten er dus nog een stuk of 38 komen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef molloot200 het volgende:
En ik ben sowieso elk jaar bang voor een nieuw belabberd jaar als 2017, man man man die finale heeft genoeg liedjes die ik zo basic als de pest vind en in 2021 zeg maar diep achterin de halve finale waren geëindigd.
2020 was ook best ergquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef molloot200 het volgende:
En ik ben sowieso elk jaar bang voor een nieuw belabberd jaar als 2017, man man man die finale heeft genoeg liedjes die ik zo basic als de pest vind en in 2021 zeg maar diep achterin de halve finale waren geëindigd.
Omgekeerde top 5quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zijn nog maar net begonnen hè. Met drie onbenullige liedjes, dat wel, en nog niets wat echt de wow-factor oproept uit enkele andere landen. Maar er moeten er dus nog een stuk of 38 komen.
En met landen als Rusland, Zweden, Oekraïne, Frankrijk, Italië en natuurlijk UK nog te gaan, is de kans groot dat we minimaal een stuk of drie Top 5 kandidaten nog niet hebben gehad.
Oh, ik vond o.a. IJsland, Italië, Bulgarije, Litouwen, Rusland, Nederland, Oekraïne, Zwitserland en Denemarken eigenlijk meer dan prima inzendingen in 2020quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
2020 was ook best erg
Enige positieve aan dat het niet doorging.![]()
Ook het jaar van Veronaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef molloot200 het volgende:
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zijn nog maar net begonnen hè. Met drie onbenullige liedjes, dat wel, en nog niets wat echt de wow-factor oproept uit enkele andere landen. Maar er moeten er dus nog een stuk of 38 komen.
En met landen als Rusland, Zweden, Oekraïne, Frankrijk, Italië en natuurlijk UK nog te gaan, is de kans groot dat we minimaal een stuk of drie Top 5 kandidaten nog niet hebben gehad.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
2020 was ook best erg
Enige positieve aan dat het niet doorging.![]()
Wat dat betreft is mijn hoop gevestigd op Sander Lantinga, en 'n beetje op Cornald. Die zullen toch wel weten dat je niet met een Nederlandstalige ballad aan kunt komen zetten (tenzij het echt heel mooi is).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet aanslaan. Maar ik denk dat de selectiecommissie toch ook wel de tegenwoordigheid van geest heeft dat een heel rustig liedje in het Nederlands een nogal moeilijk verhaal is.
En je hebt natuurlijk het succes van Oekraïne vorig jaar waar je op kan wijzen dat iets in de richting van DMNH prima kan scoren.
Ja maar jij hebt ook geen smaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik vond o.a. IJsland, Italië, Bulgarije, Litouwen, Rusland, Nederland, Oekraïne, Zwitserland en Denemarken eigenlijk meer dan prima inzendingen in 2020
Alleen de gifs zijn leuk, het lied is vreselijk. Snap nog steeds niet wat ESF-twitter daarin ziet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook het jaar van VeronaAls ik een nummer heb wat ik niet kan luisteren
Heeft dezelfde vibes als een bord als dit in je huis hebben hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alleen de gifs zijn leuk, het lied is vreselijk. Snap nog steeds niet wat ESF-twitter daarin ziet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je gelijk inEn ik vind Tsjechië persoonlijk oprecht best wel leuk om te luisteren, staat in m'n Spotify lijst. Maar is vrij basic en weet niet of het de halve finale uit gaat komen hoor.
[..]Ik vind het alleen van Think About Things en Fai Rumore écht jammer dat we ze nooit op het ESF podium hebben gezien.
Ja, al was 2019 wat dat betreft nog erger, maar goed, toen wonnen wij natuurlijk, dus dan kijk je anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook geen smaak.
Nee grapje nu je dat zo zegt waren die wel prima ja, maar voor mijn gevoel was de rest gewoon écht matig. Veel meer dan in 2021 dan.
Van de(r) Leur?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook het jaar van VeronaAls ik een nummer heb wat ik niet kan luisteren
Hier doen we niet aan sorry zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft dezelfde vibes als een bord als dit in je huis hebben hangen
[ afbeelding ]
Zo ja, dat was ook niet best nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al was 2019 wat dat betreft nog erger, maar goed, toen wonnen wij natuurlijk, dus dan kijk je anders.
Man-vrouw duo’s met een feel good-liedje doen het meestal wel lekker op het ESF. Nee, dat betekent niet dat we Suzan en Freek moeten sturen. Maar als Koït iets normaler had gedaan, had dit nog wel naar de finale gekund.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alleen de gifs zijn leuk, het lied is vreselijk. Snap nog steeds niet wat ESF-twitter daarin ziet.
2019 was niet bijzonder goed ook inderdaad. Maar wel redelijker dan 2017 vind ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al was 2019 wat dat betreft nog erger, maar goed, toen wonnen wij natuurlijk, dus dan kijk je anders.
Die eerste 25 seconden zitten er wel sowieso niet bij, want dan is het nummer te lang. En in die 3FM-versie vond ik het al een stuk minder krachtig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:23 schreef Em31 het volgende:
Als ik dit dan weer eens luister/zie na een tijdje niet gehoord te hebben denk ik ook wel, hoe goed moet dat andere nummer dan zijn? Met de eerste 25 seconden ben je al door naar de finale. Hoe dit overkomt, dat ze Nederlands zingt maakt bij dit nummer gewoon echt veel minder uit.
Nouja we gaan het meemaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zaterdag hebben we met een groepje het songfestival van 2002 teruggekeken. Kijk dat eens terug en je vindt 2017 geweldigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2019 was niet bijzonder goed ook inderdaad. Maar wel redelijker dan 2017 vind ik.
Afgelopen jaren vind ik dit een beetje:
Goede jaren: 2021, 2018, 2016, 2015
Wel ok jaren: 2019, 2014
Mweh: 2020, 2013
Nee gewoon niet: 2017
Gedateerde meuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die eerste 25 seconden zitten er wel sowieso niet bij, want dan is het nummer te lang. En in die 3FM-versie vond ik het al een stuk minder krachtig.Nee 3:10 kan gewoon toch? dat is wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, dit gaat 'm niet zijn anders had ze 'm niet nog een keer bij 3FM gezongen lijkt me.
Oh ja, daar was ik gedeeltelijk bij en dat was inderdaad heel vermoeiend. Maar dat vind ik van bijna altijd als we een contest kijken van de jaren '00quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hebben we met een groepje het songfestival van 2002 teruggekeken. Kijk dat eens terug en je vindt 2017 geweldig
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee 3:10 kan gewoon toch? dat is wel vaker
Maar ja, dit gaat 'm niet zijn anders had ze 'm niet nog een keer bij 3FM gezongen lijkt me.
Vast opgenomen met een paar jaar oude specifieke smartphone van Samsungquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.
Ah okéquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.
Oeiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
Zolang we als Nederland nooit meer de liedkeuze doen zoals in 2017 ben ik tevreden.
En graag ook een verbod op scheurjurken en rouwlapjes.
Misschien heeft ze ook wel een kijkje genomen in de platenkast van Anouk en daar een mislukte demo gevondenquote:
S10 verdwijnt in een wormhole zodra ze wordt opgenomen met een S10.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast opgenomen met een paar jaar oude specifieke smartphone van Samsung
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook wel een kijkje genomen in de platenkast van Anouk en daar een mislukte demo gevonden
Ja heerlijkquote:
De mensen die morgen naar de stad gaan zijn sowieso dezelfde mensen die Tweede Paasdag naar de meubelboulevard gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat er een aanvulling is op de versoepeling komt van de maatregelen. Winkels mogen vanaf morgen regulier open tot 17.00. Dus niet alleen op afspraak.
Wel moet er gelet worden op het aantal klanten per vierkante meter.
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat er een aanvulling is op de versoepeling komt van de maatregelen. Winkels mogen vanaf morgen regulier open tot 17.00. Dus niet alleen op afspraak.
Wel moet er gelet worden op het aantal klanten per vierkante meter.
Voor de verandering was dat hier best serieus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
Aanwaai, waaiwaaiwaaiwaaien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.
Ik hoopte al dat iemand deze grap zou makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Aanwaai, waaiwaaiwaaiwaaien.
Ja. Zelfs zij zelf vroeg zich af Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.
Vorig jaar was dat in Nederland wel echt winkelen op afspraak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]Wij zijn hier dus heiliger dan de Paus
Is dat niet die man die Vlaanderen bij Nederland wil hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.
Voor dat soort situaties kunnen we het dus gebruikenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dat niet die man die Vlaanderen bij Nederland wil hebben.
Ik word niet graag gerelateerd tot Bart de Wever.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.
Je bent in de war met dat andere gezegde 'Schijt ijs_beer in het bos'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik word niet graag gerelateerd tot Bart de Wever.
*Rilling*
Gezelligquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Nou, vriendin van me waar ik gisteren koffie mee had gedronken is positief getest dus ik zal even voorzichtig moeten doen voor een paar dagen. Dus wellicht gaan jullie de komende dagen meer last van me krijgen hier, alvast excuses!
Ja, nou ja, we zullen zien! Zo ja dan kom ik daar hier ook wel over klagen. Ouderwetse man-flu maar dan man-covidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
GezelligNou ja hopelijk heb je geen Corona natuurlijk.
Ah niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou ja, we zullen zien! Zo ja dan kom ik daar hier ook wel over klagen. Ouderwetse man-flu maar dan man-covid
Nog zwaarderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah. Em gaat het dan zwaar te verduren krijgen.
Zo ik zou echt niet graag in haar schoenen willen staan.quote:
Oei, hopelijk valt het mee voor haar en jou.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Nou, vriendin van me waar ik gisteren koffie mee had gedronken is positief getest dus ik zal even voorzichtig moeten doen voor een paar dagen. Dus wellicht gaan jullie de komende dagen meer last van me krijgen hier, alvast excuses!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:43 schreef Momo het volgende:
Morgen kun je wel meekijken naar Noorwegen en Litouwen nsf
Hoe zijn de regels bij jullie, moet je nu echt in quarantaine?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Het is weekendquote:
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]oei
De cafés in je buurt kunnen het nu al voelen aan hun omzet
quote:
Nou nou nou, dat mag wel iets minder opzichtig richting Strani.quote:
Het aandeel Heineken zal maandag ook wel lager openen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nu
Satudarah al in paniek wie de komende tijd hun drugs moet verpatsenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nu
quote:
Ja, in alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is weekend
Waar heb je geen zin meer in?
Was dat die Russische? Want dan gaan we dit op Rusland framen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?quote:
Ik denk dat het morgen vast weer beter gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?
Vast welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen vast weer beter gaat.
Niemand weet het nog geloof ik 😅 Je begint bijna de indruk te krijgen dat het allemaal niks meer uitmaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zijn de regels bij jullie, moet je nu echt in quarantaine?
Hopelijk ben je zelf niet besmet
Zo is het.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast wel
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Je merkt dat steeds meer mensen het als normaal beginnen te zien om gemeen te doen tegen mijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Nou nou nou, dat mag wel iets minder opzichtig richting Strani.
Nee eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
Allemaal koffieboeren in het Amazonegebied die het kleine beetje inkomen dat ze nog hadden, nu ook kwijt zijn, nu het grootste deel van de Spaanse koffieconsumptie gecancelled is
Hoe kón je @:Strani
Heb je dan totaal geen gevoel voor je medemens
Nee, Noors. Ik had 'r ook gewoon in de kelder moeten latenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was dat die Russische? Want dan gaan we dit op Rusland framen.
Je hoefde niet te antwoorden, het was een retorische vraagquote:
Ik hou van duidelijkheidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoefde niet te antwoorden, het was een retorische vraag
Het staat nog niet op youtube maar in de minidocumentaire van top 2000 a gogo was ze openhartig over het einde van Mouth & Macnealquote:
Kun je wel indruk maken op haar door hele MPG semi te bespreken met haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, Noors. Ik had 'r ook gewoon in de kelder moeten laten
Nou hier ook hoor. De care-meter staat zo ongeveer op 0.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Niemand weet het nog geloof ik 😅 Je begint bijna de indruk te krijgen dat het allemaal niks meer uitmaakt
Ik ook en ben benieuwd naar de voorwaarden waaronder de sportscholen open mogen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo met meer interesse dan anders de persco volgen, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe opzet en naar Kuipers!
Ja altijd weer spannend zo'n nieuw seizoen met een andere acteur in een van de hoofdrollen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo met meer interesse dan anders de persco volgen, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe opzet en naar Kuipers!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je wel indruk maken op haar door hele MPG semi te bespreken met haar.
Hier ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor. De care-meter staat zo ongeveer op 0.
Hoe voorzichtig je ook bent, iedereen en zijn moeder raakt nu besmet. En vrijwel niemand wordt er meer echt ziek van. Dus gooi alles maar gewoon open, het maakt allemaal niet meer uit. Dat is een beetje de stemming hier.
Fakking vet!quote:
Dat ook! Ik wil lid worden van de sportschool die hier binnenkort open gaat. Deze zou eind december openen maar we weten allemaal hoe dat gingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook en ben benieuwd naar de voorwaarden waaronder de sportscholen open mogen.
Hij is blij dat hij een nieuwe heeft om alle moeilijke vragen op af te schuiven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Fascination het volgende:
Zo, Mark begint vrolijk en optimistisch
Dat was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
Achtergrond ook een ander kleur blauw
een nieuw begin!!!!!
Die heeft al een afspraak gemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
Rutte gaat morgen ook naar de kapper gok ik zo.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is blij dat hij een nieuwe heeft om alle moeilijke vragen op af te schuiven.
Werkt niet zo goed als condoom denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mondkapje op naar de sekswerker.
mondpakje beschermt toch ook tegen virussen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Werkt niet zo goed als condoom denk ik.
En ook niet zich even netjes voorstellen.quote:
Hier heeft een marketingbureau veel geld aan verdiend. Rebranding werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
Achtergrond ook een ander kleur blauw
een nieuw begin!!!!!
Ja wie is die manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook niet zich even netjes voorstellen.
Ook nog geen metafoor gehoordquote:
Het voelt wel frisser in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier heeft een marketingbureau veel geld aan verdiend. Rebranding werkt.
Victor Reinier?quote:
Iemand die echt er voor kiest om het uit te leggen ja.quote:
Dat zeg ik. Rebranding werktquote:
We hebben hem nog nooit in een talkshow gezien.quote:
Zeker. Alleen de tolk in zo'n los beeld ziet er toch wat minder serieus uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef Em31 het volgende:
Je neemt hem ook automatisch gewoon serieuzer.
Ik word erg ontvankelijk van de rustige blauwe achtergrond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef Em31 het volgende:
Je neemt hem ook automatisch gewoon serieuzer.
WERKENBIJDENOSquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Net wordt uitgelegd hoe hoog de besmettingen in het buitenland zijn. En dan zo'n eerste vraag stellen
Hij staat dan wel aan de rechterkantquote:
Hij niet. Wij wel. Whehehehe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Em31 het volgende:
oh Strani als je je booster hebt gehad mag je weer naar buiten.
Je zou toch denken dat ze de hele dag na kunnen denken over een goede vraag met de hele redactiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Net wordt uitgelegd hoe hoog de besmettingen in het buitenland zijn. En dan zo'n eerste vraag stellen
Dit lees ik op een manier waarop jij het wellicht niet bedoelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig, jullie kunnen weer naar de sekswerkers en de andere helft van deze SC mag weer aan het werk.
Je merkt ook dat Rutte ook een andere rol aanneemt. Iets meer negatieve en positieve nieuws delen ipv Rutte alleen het positieve.quote:
#werkenbijdenosquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Die vraag was al opgeschreven voor de persco startte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Vooral dat je de vraag anders stelt. Neem juist mee dat je snapt dat in het buitenland de cijfers hoog zijn. Nu geef je gelijk het excuus voor Rutte mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze de hele dag na kunnen denken over een goede vraag met de hele redactie
Wie weetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lees ik op een manier waarop jij het wellicht niet bedoelt.
Nieuwe opzet hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij staat dan wel aan de rechterkant
Klopt. Maar die cijfers over het buitenland zijn al langer bekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die vraag was al opgeschreven voor de persco startte.
Ja. Waarbij dat voorbeeld van die snoepwinkel echt heel flauw is. Dat die open zijn komt omdat je anders wel heel erg veel maatwerk moet gaan doen.quote:
Dat gaat wel gebeuren jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:17 schreef Em31 het volgende:
Gezien hoe de pandemie hier al 2 jaar loopt gok ik dat wij straks op 100.000 besmettingen per dag ofzo zitten.
Wanneer verwacht jij dat we weer dicht gaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:17 schreef Em31 het volgende:
Gezien hoe de pandemie hier al 2 jaar loopt gok ik dat wij straks op 100.000 besmettingen per dag ofzo zitten.
Omdat we in Nederland blijven polderen tot in den treure en in het buitenland kunnen ze sneller zaken beslissen.quote:
Gelachen.quote:
Zonder buschauffeurs, taxi's en automonteurs ben je ook ver van huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:23 schreef Yesse het volgende:
Ik vond het voorbeeld van Kuipers over “te veel besmettingen betekent dat die horeca weer dicht moet omdat al het personeel thuis zit” wel erg goed. En bij een horeca zaak gebeurt er niks spannends maar als we straks geen verplegers, brandweerpersoneel of ambulance medewerkers hebben dan ben je verder van huis.
Ik ook. HIj heeft gewoon echt een schaal popcorn erbijquote:
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. HIj heeft gewoon echt een schaal popcorn erbij
Wij ook. Nu Vikings kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
*klik* Zo klaar weer met die persconferentie.
Ja en nog even die schoenenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verrekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker. Tegelijkertijd komt Rutte nu een stuk stunteliger over.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:30 schreef Em31 het volgende:
Kuipers is echt een verademing. Ook als hij het dan heeft over dat hij met collega's gebeld heeft, dan weet je dat hij wel weet waar hij het over heeft in plaats van een vergelijking voor het beeld.
Bij Hugo was het veel praten om onkunde te verbergen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:30 schreef Em31 het volgende:
Kuipers is echt een verademing. Ook als hij het dan heeft over dat hij met collega's gebeld heeft, dan weet je dat hij wel weet waar hij het over heeft in plaats van een vergelijking voor het beeld.
In het allerergste geval kan dat personeel ook in besmette toestand zonder symptomen werken natuurlijk. Dat praat je immers over een situatie met ruim > 100.000 besmettingen per dag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:23 schreef Yesse het volgende:
Ik vond het voorbeeld van Kuipers over “te veel besmettingen betekent dat die horeca weer dicht moet omdat al het personeel thuis zit” wel erg goed. En bij een horeca zaak gebeurt er niks spannends maar als we straks geen verplegers, brandweerpersoneel of ambulance medewerkers hebben dan ben je verder van huis.
Zes metaforen per minuut.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij Hugo was het veel praten om onkunde te verbergen inderdaad.
Conservatieve inschatting.quote:
Dat heb ik liever dan dat het andersom was met De Jongequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Tegelijkertijd komt Rutte nu een stuk stunteliger over.
Dat gebeurd nu ook al.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het allerergste geval kan dat personeel ook in besmette toestand zonder symptomen werken natuurlijk. Dat praat je immers over een situatie met ruim > 100.000 besmettingen per dag.
quote:Uit vrees voor oplopend verzuim dringen werkgevers er bij medewerkers die in quarantaine zitten op aan om te komen werken. Vakbond FNV heeft daar sinds 1 december tachtig meldingen over binnengekregen. Een aantal werkgevers liet weten: ‘Of je komt of je levert vakantiedagen in’.
https://www.ad.nl/werk/we(...)iedagen-in~a08c5807/
Ik was na de eerste zin al afgehaakt, maar misschien zegt dat ook wat over m’n concentratievermogenquote:
Em Bruins gespotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat het andersom was met De Jonge
Hij was niet super geschikt, maar alsnog wel respect dat hij het gewoon volhield en alles altijd wist te beantwoorden in de Tweede Kamer. Ik was allang van m'n stokje gegaan
Sówieso dat ze anders nu hadden gevraagd waarom we weer te laat zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:37 schreef Redefine het volgende:
Al die vragen over waarom wij wel dicht waren, nog meer dicht blijven en al de landen om ons heen niet. Terwijl in de meeste van die landen de besmettingen de pan uit rijzen
Ik las vandaag nog een artikeltje over Ernst, met ook een stukje over Hugo. Hadden ze Agema gesproken en die vatte het eigenlijk wel goed samen: De Jonge had/heeft een enorme dossierkennis, maar is geen specialist in het vak. Met Kuipers heb je in ieder geval een specialist en de toekomst moet uitwijzen in hoeverre hij ook dossierkennis heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat het andersom was met De Jonge
Hij was niet super geschikt, maar alsnog wel respect dat hij het gewoon volhield en alles altijd wist te beantwoorden in de Tweede Kamer. Ik was allang van m'n stokje gegaan
Precies. Ik was het ook niet eens met de lockdown van december. Vooral ook omdat het gebaseerd was op een gegeven dat het jaar ervoor de cijfers zelfs daalden. Maar gezien onze eigen cijfers en die van andere landen was het geen slechte beslissing. En daar dan nu nog over klagenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sówieso dat ze anders nu hadden gevraagd waarom we weer te laat zijn.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog een artikeltje over Ernst, met ook een stukje over Hugo. Hadden ze Agema gesproken en die vatte het eigenlijk wel goed samen: De Jonge had/heeft een enorme dossierkennis, maar is geen specialist in het vak. Met Kuipers heb je in ieder geval een specialist en de toekomst moet uitwijzen in hoeverre hij ook dossierkennis heeft
'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:37 schreef Redefine het volgende:
Al die vragen over waarom wij wel dicht waren, nog meer dicht blijven en al de landen om ons heen niet. Terwijl in de meeste van die landen de besmettingen de pan uit rijzen
Ja, al denk ik dat bepaalde partijen het heel snel wel weer gewoon gaan proberen, maar goed, dat is hun modus operandiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaaden Kuipers is moeilijker aan te vallen door de oppositie lijkt me, waar ze soms meer mee bezig waren bij De Jonge.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat bepaalde partijen het heel snel wel weer gewoon gaan proberen, maar goed, dat is hun modus operandi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |