Ik word niet graag gerelateerd tot Bart de Wever.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.
Je bent in de war met dat andere gezegde 'Schijt ijs_beer in het bos'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik word niet graag gerelateerd tot Bart de Wever.
*Rilling*
Gezelligquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Nou, vriendin van me waar ik gisteren koffie mee had gedronken is positief getest dus ik zal even voorzichtig moeten doen voor een paar dagen. Dus wellicht gaan jullie de komende dagen meer last van me krijgen hier, alvast excuses!
Ja, nou ja, we zullen zien! Zo ja dan kom ik daar hier ook wel over klagen. Ouderwetse man-flu maar dan man-covidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
GezelligNou ja hopelijk heb je geen Corona natuurlijk.
Ah niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou ja, we zullen zien! Zo ja dan kom ik daar hier ook wel over klagen. Ouderwetse man-flu maar dan man-covid
Nog zwaarderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah. Em gaat het dan zwaar te verduren krijgen.
Zo ik zou echt niet graag in haar schoenen willen staan.quote:
Oei, hopelijk valt het mee voor haar en jou.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Nou, vriendin van me waar ik gisteren koffie mee had gedronken is positief getest dus ik zal even voorzichtig moeten doen voor een paar dagen. Dus wellicht gaan jullie de komende dagen meer last van me krijgen hier, alvast excuses!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:43 schreef Momo het volgende:
Morgen kun je wel meekijken naar Noorwegen en Litouwen nsf
Hoe zijn de regels bij jullie, moet je nu echt in quarantaine?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]oei
De cafés in je buurt kunnen het nu al voelen aan hun omzet
quote:
Nou nou nou, dat mag wel iets minder opzichtig richting Strani.quote:
Het aandeel Heineken zal maandag ook wel lager openen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nu
Satudarah al in paniek wie de komende tijd hun drugs moet verpatsenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nu
quote:
Ja, in alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is weekend
Waar heb je geen zin meer in?
Was dat die Russische? Want dan gaan we dit op Rusland framen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het morgen vast weer beter gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen om je op te vrolijken?
Vast welquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen vast weer beter gaat.
Niemand weet het nog geloof ik 😅 Je begint bijna de indruk te krijgen dat het allemaal niks meer uitmaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zijn de regels bij jullie, moet je nu echt in quarantaine?
Hopelijk ben je zelf niet besmet
Zo is het.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast wel
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Je merkt dat steeds meer mensen het als normaal beginnen te zien om gemeen te doen tegen mijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Nou nou nou, dat mag wel iets minder opzichtig richting Strani.
Nee eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
Allemaal koffieboeren in het Amazonegebied die het kleine beetje inkomen dat ze nog hadden, nu ook kwijt zijn, nu het grootste deel van de Spaanse koffieconsumptie gecancelled is
Hoe kón je @:Strani
Heb je dan totaal geen gevoel voor je medemens
Nee, Noors. Ik had 'r ook gewoon in de kelder moeten latenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was dat die Russische? Want dan gaan we dit op Rusland framen.
Ik hou van duidelijkheidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoefde niet te antwoorden, het was een retorische vraag
Het staat nog niet op youtube maar in de minidocumentaire van top 2000 a gogo was ze openhartig over het einde van Mouth & Macnealquote:
Kun je wel indruk maken op haar door hele MPG semi te bespreken met haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, Noors. Ik had 'r ook gewoon in de kelder moeten laten
Nou hier ook hoor. De care-meter staat zo ongeveer op 0.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Niemand weet het nog geloof ik 😅 Je begint bijna de indruk te krijgen dat het allemaal niks meer uitmaakt
Ik ook en ben benieuwd naar de voorwaarden waaronder de sportscholen open mogen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo met meer interesse dan anders de persco volgen, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe opzet en naar Kuipers!
Ja altijd weer spannend zo'n nieuw seizoen met een andere acteur in een van de hoofdrollen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo met meer interesse dan anders de persco volgen, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe opzet en naar Kuipers!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je wel indruk maken op haar door hele MPG semi te bespreken met haar.
Hier ookquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou hier ook hoor. De care-meter staat zo ongeveer op 0.
Hoe voorzichtig je ook bent, iedereen en zijn moeder raakt nu besmet. En vrijwel niemand wordt er meer echt ziek van. Dus gooi alles maar gewoon open, het maakt allemaal niet meer uit. Dat is een beetje de stemming hier.
Fakking vet!quote:
Dat ook! Ik wil lid worden van de sportschool die hier binnenkort open gaat. Deze zou eind december openen maar we weten allemaal hoe dat gingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook en ben benieuwd naar de voorwaarden waaronder de sportscholen open mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |