Ik word niet graag gerelateerd tot Bart de Wever.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.
Je bent in de war met dat andere gezegde 'Schijt ijs_beer in het bos'quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik word niet graag gerelateerd tot Bart de Wever.
*Rilling*
Gezelligquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Nou, vriendin van me waar ik gisteren koffie mee had gedronken is positief getest dus ik zal even voorzichtig moeten doen voor een paar dagen. Dus wellicht gaan jullie de komende dagen meer last van me krijgen hier, alvast excuses!
Ja, nou ja, we zullen zien! Zo ja dan kom ik daar hier ook wel over klagen. Ouderwetse man-flu maar dan man-covidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
GezelligNou ja hopelijk heb je geen Corona natuurlijk.
Ah niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou ja, we zullen zien! Zo ja dan kom ik daar hier ook wel over klagen. Ouderwetse man-flu maar dan man-covid
Nog zwaarderquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nah. Em gaat het dan zwaar te verduren krijgen.
Zo ik zou echt niet graag in haar schoenen willen staan.quote:
Oei, hopelijk valt het mee voor haar en jou.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
Nou, vriendin van me waar ik gisteren koffie mee had gedronken is positief getest dus ik zal even voorzichtig moeten doen voor een paar dagen. Dus wellicht gaan jullie de komende dagen meer last van me krijgen hier, alvast excuses!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:43 schreef Momo het volgende:
Morgen kun je wel meekijken naar Noorwegen en Litouwen nsf
Hoe zijn de regels bij jullie, moet je nu echt in quarantaine?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]oei
De cafés in je buurt kunnen het nu al voelen aan hun omzet
quote:
Nou nou nou, dat mag wel iets minder opzichtig richting Strani.quote:
Het aandeel Heineken zal maandag ook wel lager openen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nu
Satudarah al in paniek wie de komende tijd hun drugs moet verpatsenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
De dartscultuur daar stort he-le-maal in nu
quote:
Ja, in alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is weekend
Waar heb je geen zin meer in?
Was dat die Russische? Want dan gaan we dit op Rusland framen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |