Oh, ik vond o.a. IJsland, Italië, Bulgarije, Litouwen, Rusland, Nederland, Oekraïne, Zwitserland en Denemarken eigenlijk meer dan prima inzendingen in 2020quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
2020 was ook best erg
Enige positieve aan dat het niet doorging.![]()
Ook het jaar van Veronaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef molloot200 het volgende:
En ik ben sowieso elk jaar bang voor een nieuw belabberd jaar als 2017, man man man die finale heeft genoeg liedjes die ik zo basic als de pest vind en in 2021 zeg maar diep achterin de halve finale waren geëindigd.
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zijn nog maar net begonnen hè. Met drie onbenullige liedjes, dat wel, en nog niets wat echt de wow-factor oproept uit enkele andere landen. Maar er moeten er dus nog een stuk of 38 komen.
En met landen als Rusland, Zweden, Oekraïne, Frankrijk, Italië en natuurlijk UK nog te gaan, is de kans groot dat we minimaal een stuk of drie Top 5 kandidaten nog niet hebben gehad.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
2020 was ook best erg
Enige positieve aan dat het niet doorging.![]()
Wat dat betreft is mijn hoop gevestigd op Sander Lantinga, en 'n beetje op Cornald. Die zullen toch wel weten dat je niet met een Nederlandstalige ballad aan kunt komen zetten (tenzij het echt heel mooi is).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet aanslaan. Maar ik denk dat de selectiecommissie toch ook wel de tegenwoordigheid van geest heeft dat een heel rustig liedje in het Nederlands een nogal moeilijk verhaal is.
En je hebt natuurlijk het succes van Oekraïne vorig jaar waar je op kan wijzen dat iets in de richting van DMNH prima kan scoren.
Ja maar jij hebt ook geen smaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik vond o.a. IJsland, Italië, Bulgarije, Litouwen, Rusland, Nederland, Oekraïne, Zwitserland en Denemarken eigenlijk meer dan prima inzendingen in 2020
Alleen de gifs zijn leuk, het lied is vreselijk. Snap nog steeds niet wat ESF-twitter daarin ziet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook het jaar van VeronaAls ik een nummer heb wat ik niet kan luisteren
Heeft dezelfde vibes als een bord als dit in je huis hebben hangenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alleen de gifs zijn leuk, het lied is vreselijk. Snap nog steeds niet wat ESF-twitter daarin ziet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je gelijk inEn ik vind Tsjechië persoonlijk oprecht best wel leuk om te luisteren, staat in m'n Spotify lijst. Maar is vrij basic en weet niet of het de halve finale uit gaat komen hoor.
[..]Ik vind het alleen van Think About Things en Fai Rumore écht jammer dat we ze nooit op het ESF podium hebben gezien.
Ja, al was 2019 wat dat betreft nog erger, maar goed, toen wonnen wij natuurlijk, dus dan kijk je anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook geen smaak.
Nee grapje nu je dat zo zegt waren die wel prima ja, maar voor mijn gevoel was de rest gewoon écht matig. Veel meer dan in 2021 dan.
Van de(r) Leur?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook het jaar van VeronaAls ik een nummer heb wat ik niet kan luisteren
Hier doen we niet aan sorry zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft dezelfde vibes als een bord als dit in je huis hebben hangen
[ afbeelding ]
Zo ja, dat was ook niet best nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al was 2019 wat dat betreft nog erger, maar goed, toen wonnen wij natuurlijk, dus dan kijk je anders.
Man-vrouw duo’s met een feel good-liedje doen het meestal wel lekker op het ESF. Nee, dat betekent niet dat we Suzan en Freek moeten sturen. Maar als Koït iets normaler had gedaan, had dit nog wel naar de finale gekund.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alleen de gifs zijn leuk, het lied is vreselijk. Snap nog steeds niet wat ESF-twitter daarin ziet.
2019 was niet bijzonder goed ook inderdaad. Maar wel redelijker dan 2017 vind ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al was 2019 wat dat betreft nog erger, maar goed, toen wonnen wij natuurlijk, dus dan kijk je anders.
Die eerste 25 seconden zitten er wel sowieso niet bij, want dan is het nummer te lang. En in die 3FM-versie vond ik het al een stuk minder krachtig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:23 schreef Em31 het volgende:
Als ik dit dan weer eens luister/zie na een tijdje niet gehoord te hebben denk ik ook wel, hoe goed moet dat andere nummer dan zijn? Met de eerste 25 seconden ben je al door naar de finale. Hoe dit overkomt, dat ze Nederlands zingt maakt bij dit nummer gewoon echt veel minder uit.
Nouja we gaan het meemaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zaterdag hebben we met een groepje het songfestival van 2002 teruggekeken. Kijk dat eens terug en je vindt 2017 geweldigquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2019 was niet bijzonder goed ook inderdaad. Maar wel redelijker dan 2017 vind ik.
Afgelopen jaren vind ik dit een beetje:
Goede jaren: 2021, 2018, 2016, 2015
Wel ok jaren: 2019, 2014
Mweh: 2020, 2013
Nee gewoon niet: 2017
Gedateerde meuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die eerste 25 seconden zitten er wel sowieso niet bij, want dan is het nummer te lang. En in die 3FM-versie vond ik het al een stuk minder krachtig.Nee 3:10 kan gewoon toch? dat is wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, dit gaat 'm niet zijn anders had ze 'm niet nog een keer bij 3FM gezongen lijkt me.
Oh ja, daar was ik gedeeltelijk bij en dat was inderdaad heel vermoeiend. Maar dat vind ik van bijna altijd als we een contest kijken van de jaren '00quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hebben we met een groepje het songfestival van 2002 teruggekeken. Kijk dat eens terug en je vindt 2017 geweldig
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee 3:10 kan gewoon toch? dat is wel vaker
Maar ja, dit gaat 'm niet zijn anders had ze 'm niet nog een keer bij 3FM gezongen lijkt me.
Vast opgenomen met een paar jaar oude specifieke smartphone van Samsungquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.
Ah okéquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.
Oeiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
Zolang we als Nederland nooit meer de liedkeuze doen zoals in 2017 ben ik tevreden.
En graag ook een verbod op scheurjurken en rouwlapjes.
Misschien heeft ze ook wel een kijkje genomen in de platenkast van Anouk en daar een mislukte demo gevondenquote:
S10 verdwijnt in een wormhole zodra ze wordt opgenomen met een S10.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast opgenomen met een paar jaar oude specifieke smartphone van Samsung
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook wel een kijkje genomen in de platenkast van Anouk en daar een mislukte demo gevonden
Ja heerlijkquote:
De mensen die morgen naar de stad gaan zijn sowieso dezelfde mensen die Tweede Paasdag naar de meubelboulevard gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat er een aanvulling is op de versoepeling komt van de maatregelen. Winkels mogen vanaf morgen regulier open tot 17.00. Dus niet alleen op afspraak.
Wel moet er gelet worden op het aantal klanten per vierkante meter.
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat er een aanvulling is op de versoepeling komt van de maatregelen. Winkels mogen vanaf morgen regulier open tot 17.00. Dus niet alleen op afspraak.
Wel moet er gelet worden op het aantal klanten per vierkante meter.
Voor de verandering was dat hier best serieus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
Aanwaai, waaiwaaiwaaiwaaien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.
Ik hoopte al dat iemand deze grap zou makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Aanwaai, waaiwaaiwaaiwaaien.
Ja. Zelfs zij zelf vroeg zich af Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.
Vorig jaar was dat in Nederland wel echt winkelen op afspraak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]Wij zijn hier dus heiliger dan de Paus
Is dat niet die man die Vlaanderen bij Nederland wil hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.
Voor dat soort situaties kunnen we het dus gebruikenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dat niet die man die Vlaanderen bij Nederland wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |