Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee 3:10 kan gewoon toch? dat is wel vaker
Maar ja, dit gaat 'm niet zijn anders had ze 'm niet nog een keer bij 3FM gezongen lijkt me.
Vast opgenomen met een paar jaar oude specifieke smartphone van Samsungquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.
Ah okéquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die opname is niet volledig, ze zong het refrein vooraf 2 keer. Dat hij nu toevallig 3:10 duurt ligt dus aan degene met de telefoon.
Oeiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
Zolang we als Nederland nooit meer de liedkeuze doen zoals in 2017 ben ik tevreden.
En graag ook een verbod op scheurjurken en rouwlapjes.
Misschien heeft ze ook wel een kijkje genomen in de platenkast van Anouk en daar een mislukte demo gevondenquote:
S10 verdwijnt in een wormhole zodra ze wordt opgenomen met een S10.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vast opgenomen met een paar jaar oude specifieke smartphone van Samsung
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook wel een kijkje genomen in de platenkast van Anouk en daar een mislukte demo gevonden
Ja heerlijkquote:
De mensen die morgen naar de stad gaan zijn sowieso dezelfde mensen die Tweede Paasdag naar de meubelboulevard gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat er een aanvulling is op de versoepeling komt van de maatregelen. Winkels mogen vanaf morgen regulier open tot 17.00. Dus niet alleen op afspraak.
Wel moet er gelet worden op het aantal klanten per vierkante meter.
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor dat er een aanvulling is op de versoepeling komt van de maatregelen. Winkels mogen vanaf morgen regulier open tot 17.00. Dus niet alleen op afspraak.
Wel moet er gelet worden op het aantal klanten per vierkante meter.
Voor de verandering was dat hier best serieus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
Aanwaai, waaiwaaiwaaiwaaien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.
Ik hoopte al dat iemand deze grap zou makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Aanwaai, waaiwaaiwaaiwaaien.
Ja. Zelfs zij zelf vroeg zich af Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
God wat een dom jaar was dat. Trijntje die dacht dat het haar ook wel even aan zou komen waaien.
Vorig jaar was dat in Nederland wel echt winkelen op afspraak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Nederland was, maar in België was dat ‘winkelen op afspraak’ sowieso al gedevalueerd tot een gastenboek voor de deur, waar de klanten zich dan konden inschrijven. Meestal onder de naam van Bart de Wever of als de Paus ofzo, want dat controleerde toch niemand.
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]Wij zijn hier dus heiliger dan de Paus
Is dat niet die man die Vlaanderen bij Nederland wil hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat we voortaan van dat gezegde 'Heilger dan Bart de Wever' moeten maken.
Voor dat soort situaties kunnen we het dus gebruikenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dat niet die man die Vlaanderen bij Nederland wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |