Ja ok, daar zal het percentage idioten wel wat hoger liggen dan de ca. 17% hier. Al denk ik dat als je in Nederland een tweepartijensysteem had het er ook een stuk minder florissant uit zou zien. Daarom zeg ik dat het politiek systeem bepalend is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Het percentage nationalisten is in landen als Rusland en Servië wel iets hoger dan hier hoor. Is ook wel logisch, omdat dat naties zijn die interne oorlogen hebben gehad in de tijd dat ze nog de leider waren binnen en grotere natie.
Of Krol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Kramer dan weer niet. Die aandacht zou naar Wüst horen te gaan.
Ik heb me altijd afgevraagd hoe Let's Get Spanish van De Jeugd het zou hebben gedaan op het songfestivalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik wat nummer aanklik uit verschillende voorrondes bedenk ik me dat het na vorig jaar echt lastiger dan ooit is om in te schatten wat nog gaat werken (en al helemaal wat kan winnen, maar dat is eigenlijk elk jaar wel een soort mysterie). Zo'n Death of Us van Noorwegen bijvoorbeeld was iedereen 3 jaar geleden veel lyrischer over geweest gok ik zo.
Litouwen nu met een nummer 'The Devil lives in Spain' waarvan ik dan denk, ja misschien zoiets? Of misschien ook totaal niet![]()
Wat Cyprus en Malta vorig jaar deden werkt al niet meer, het zal vast ook geen tweede keer rock worden, dus ik ben benieuwd.
3 minuten stilte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik wat nummer aanklik uit verschillende voorrondes bedenk ik me dat het na vorig jaar echt lastiger dan ooit is om in te schatten wat nog gaat werken (en al helemaal wat kan winnen, maar dat is eigenlijk elk jaar wel een soort mysterie). Zo'n Death of Us van Noorwegen bijvoorbeeld was iedereen 3 jaar geleden veel lyrischer over geweest gok ik zo.
Litouwen nu met een nummer 'The Devil lives in Spain' waarvan ik dan denk, ja misschien zoiets? Of misschien ook totaal niet![]()
Wat Cyprus en Malta vorig jaar deden werkt al niet meer, het zal vast ook geen tweede keer rock worden, dus ik ben benieuwd.
Prima nieuw album ja.quote:
Douwe Bob was een pionier.quote:
Daar heb je uiteraard gelijk in. Amerika is daarvoor wel het grote voorbeeld. Twee partijen die recht tegenover elkaar staan wat nogal polariserend werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja ok, daar zal het percentage idioten wel wat hoger liggen dan de ca. 17% hier. Al denk ik dat als je in Nederland een tweepartijensysteem had het er ook een stuk minder florissant uit zou zien. Daarom zeg ik dat het politiek systeem bepalend is.
Wat onaardig van Litouwen om dat over @Strani te zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Misschien dat ze dat over vier jaar doen als die deze keer goud wint.quote:
Ik heb het gevoel dat wij de winnaar nog niet gehoord hebben. Maar ik denk eigenlijk dat mensen zin hebben in iets vrolijks en luchtig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Em31 het volgende:
Vast wel aardig bij de televotequote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd hoe Let's Get Spanish van De Jeugd het zou hebben gedaan op het songfestival
En ik wilde net nog bij die post typen dat het misschien wel gewoon weer een mooie ballad ofzo wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij de winnaar nog niet gehoord hebben. Maar ik denk eigenlijk dat mensen zin hebben in iets vrolijks en luchtig.
Het zijn echte kenners in Litouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat onaardig van Litouwen om dat over @:Strani te zeggen
Dat zou je afgelopen jaar ook al verwacht hebben. Maar de top drie was niet echt luchtig of vrolijk te noemen. Maar wel erg goedquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij de winnaar nog niet gehoord hebben. Maar ik denk eigenlijk dat mensen zin hebben in iets vrolijks en luchtig.
Ah ik zie het al. Jij hebt het ze ingefluisterdquote:
Ja Strani ga even naar het Litouwen topicquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een Strani review zien van het nummer
Ik zei juist dat het onaardig wasquote:
Ik denk dat je dat onmogelijk kunt voorspellen. Maneskin won vanwege de energie, die Europa wel weer eens leuk vond na de lockdown (daar zette de Italiaanse regisseur ook op in) maar misschien hebben 'de mensuh' het juist helemaal gehad met nietszeggende popdeuntjes na deze coronatijd? Geen idee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk automatisch wel vanuit dat jij sarcastisch was.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zei juist dat het onaardig wasJij juist het tegenovergestelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |