Hij niet. Wij wel. Whehehehe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Em31 het volgende:
oh Strani als je je booster hebt gehad mag je weer naar buiten.
Je zou toch denken dat ze de hele dag na kunnen denken over een goede vraag met de hele redactiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Net wordt uitgelegd hoe hoog de besmettingen in het buitenland zijn. En dan zo'n eerste vraag stellen
Dit lees ik op een manier waarop jij het wellicht niet bedoelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig, jullie kunnen weer naar de sekswerkers en de andere helft van deze SC mag weer aan het werk.
Je merkt ook dat Rutte ook een andere rol aanneemt. Iets meer negatieve en positieve nieuws delen ipv Rutte alleen het positieve.quote:
#werkenbijdenosquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Net wordt uitgelegd hoe hoog de besmettingen in het buitenland zijn. En dan zo'n eerste vraag stellen
Die vraag was al opgeschreven voor de persco startte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Vooral dat je de vraag anders stelt. Neem juist mee dat je snapt dat in het buitenland de cijfers hoog zijn. Nu geef je gelijk het excuus voor Rutte mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze de hele dag na kunnen denken over een goede vraag met de hele redactie
Wie weetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lees ik op een manier waarop jij het wellicht niet bedoelt.
Nieuwe opzet hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij staat dan wel aan de rechterkant
Klopt. Maar die cijfers over het buitenland zijn al langer bekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die vraag was al opgeschreven voor de persco startte.
Ja. Waarbij dat voorbeeld van die snoepwinkel echt heel flauw is. Dat die open zijn komt omdat je anders wel heel erg veel maatwerk moet gaan doen.quote:
Dat gaat wel gebeuren jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:17 schreef Em31 het volgende:
Gezien hoe de pandemie hier al 2 jaar loopt gok ik dat wij straks op 100.000 besmettingen per dag ofzo zitten.
Wanneer verwacht jij dat we weer dicht gaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:17 schreef Em31 het volgende:
Gezien hoe de pandemie hier al 2 jaar loopt gok ik dat wij straks op 100.000 besmettingen per dag ofzo zitten.
Omdat we in Nederland blijven polderen tot in den treure en in het buitenland kunnen ze sneller zaken beslissen.quote:
Gelachen.quote:
Zonder buschauffeurs, taxi's en automonteurs ben je ook ver van huisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:23 schreef Yesse het volgende:
Ik vond het voorbeeld van Kuipers over “te veel besmettingen betekent dat die horeca weer dicht moet omdat al het personeel thuis zit” wel erg goed. En bij een horeca zaak gebeurt er niks spannends maar als we straks geen verplegers, brandweerpersoneel of ambulance medewerkers hebben dan ben je verder van huis.
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. HIj heeft gewoon echt een schaal popcorn erbij
Wij ook. Nu Vikings kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
*klik* Zo klaar weer met die persconferentie.
Ja en nog even die schoenenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verrekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |