Hij is blij dat hij een nieuwe heeft om alle moeilijke vragen op af te schuiven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Fascination het volgende:
Zo, Mark begint vrolijk en optimistisch
Dat was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
Achtergrond ook een ander kleur blauw
een nieuw begin!!!!!
Die heeft al een afspraak gemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
Rutte gaat morgen ook naar de kapper gok ik zo.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is blij dat hij een nieuwe heeft om alle moeilijke vragen op af te schuiven.
Werkt niet zo goed als condoom denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met mondkapje op naar de sekswerker.
mondpakje beschermt toch ook tegen virussen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Werkt niet zo goed als condoom denk ik.
En ook niet zich even netjes voorstellen.quote:
Hier heeft een marketingbureau veel geld aan verdiend. Rebranding werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Em31 het volgende:
Achtergrond ook een ander kleur blauw
een nieuw begin!!!!!
Ja wie is die manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook niet zich even netjes voorstellen.
Ook nog geen metafoor gehoordquote:
Het voelt wel frisser in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier heeft een marketingbureau veel geld aan verdiend. Rebranding werkt.
Iemand die echt er voor kiest om het uit te leggen ja.quote:
Dat zeg ik. Rebranding werktquote:
We hebben hem nog nooit in een talkshow gezien.quote:
Zeker. Alleen de tolk in zo'n los beeld ziet er toch wat minder serieus uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef Em31 het volgende:
Je neemt hem ook automatisch gewoon serieuzer.
Ik word erg ontvankelijk van de rustige blauwe achtergrond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef Em31 het volgende:
Je neemt hem ook automatisch gewoon serieuzer.
WERKENBIJDENOSquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Net wordt uitgelegd hoe hoog de besmettingen in het buitenland zijn. En dan zo'n eerste vraag stellen
Hij staat dan wel aan de rechterkantquote:
Hij niet. Wij wel. Whehehehe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Em31 het volgende:
oh Strani als je je booster hebt gehad mag je weer naar buiten.
Je zou toch denken dat ze de hele dag na kunnen denken over een goede vraag met de hele redactiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
Net wordt uitgelegd hoe hoog de besmettingen in het buitenland zijn. En dan zo'n eerste vraag stellen
Dit lees ik op een manier waarop jij het wellicht niet bedoelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig, jullie kunnen weer naar de sekswerkers en de andere helft van deze SC mag weer aan het werk.
Je merkt ook dat Rutte ook een andere rol aanneemt. Iets meer negatieve en positieve nieuws delen ipv Rutte alleen het positieve.quote:
#werkenbijdenosquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Redefine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |