Veel te vroeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lenny
Je bent net op tijd voor de lunch
Eet smakelijk.
Sorry ik had toen al hongerquote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga nu pas lunchen hoor.
Ik ben erg benieuwd naar je review van seizoen 2quote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo denk ik de laatste aflevering van seizoen 2 van The Witcher kijken.
Ga ik uiteraard plaatsen en ik zal je een mention geven!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je review van seizoen 2
Heb gisteren trouwens seizoen 1 afgezien.
Mijn review:
8/10
@:kingroland check deze review van The Witcher(Op jouw advies gekeken)
Uitstekende review, ik kijk dus uit naar de volgende afleveringen van seizoen 1. Ben halverwege.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]Top acteerprestaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ze in The Wheel of Time al matig, maar nu ik The Witcher kijk is het echt mokerslecht gesteld in twot.What can change the nature of a man?
Afgezien. @Scrummie is dit regionale spreektaal?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
afzien en 8/10 gaat iig niet samen, kortom waardeloze reviewquote:Op donderdag 30 december 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgezien. @:scrummie is dit regionale spreektaal?
Wat vreemd dat je seizoen 1 nog niet eens had gekeken terwijl je fan bent van dat genre.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Uitstekende review, ik kijk dus uit naar de volgende afleveringen van seizoen 1. Ben halverwege.
Je bent zelf vreemd.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je seizoen 1 nog niet eens had gekeken terwijl je fan bent van dat genre.
In het Wheel of Time topic zijn ze woest op je nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Top acteerprestaties.
Ik vond ze in The Wheel of Time al matig, maar nu ik The Witcher kijk is het echt mokerslecht gesteld in twot.
Alleen @JR-Style-93 denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In het Wheel of Time topic zijn ze woest op je nu.
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
The Witcher seizoen 2
9/10
Check deze review @:GGMM en anderen
Het is niet heel slecht, maar voldoet niet aan de verwachtingen die Amazon er omheen heeft gecreëerd.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Oja Wheel of Time, daar heb ik nog geen zin weer in gehad.
Even afwachten of ik hem wel ga afzien.
Behoorlijk kritisch ben je.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet heel slecht, maar voldoet niet aan de verwachtingen die Amazon er omheen heeft gecreëerd.
De laatste aflevering was de slechtste van het seizoen, dat helpt niet mee in het vasthouden van de interesse.
Wat negeer je mijn mention? Klootzakquote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
The Witcher seizoen 2
9/10
Woedend.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat negeer je mijn mention? Klootzak
ik ben er door wel weer verder gegaan met de boekenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet heel slecht, maar voldoet niet aan de verwachtingen die Amazon er omheen heeft gecreëerd.
De laatste aflevering was de slechtste van het seizoen, dat helpt niet mee in het vasthouden van de interesse.
Ik schakel jou niet meer in als expert.quote:
Nou, vervelend zeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schakel jou niet meer in als expert.
Dat was eigenlijk je enige toegevoegde waarde in deze sc. Nu val je in dezelfde categorie als user @:atypisch
Expert waarin?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schakel jou niet meer in als expert.
Dat was eigenlijk je enige toegevoegde waarde in deze sc. Nu val je in dezelfde categorie als user @:atypisch
Waar zijn ze nu boos over daar? Of weer allemaal mensen die beweren dat corona hen geen ene reet boeit en ze doen alsof het niet bestaat maar vervolgens wel uitgebreid in COR op FOK! lopen posten.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Terug uit COR
1 post verwijderd
@:zipportal
Prachtig boos om het boos zijn topic.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over daar? Of weer allemaal mensen die beweren dat corona hen geen ene reet boeit en ze doen alsof het niet bestaat maar vervolgens wel uitgebreid in COR op FOK! lopen posten.
Haha. Maar timing is natuurlijk wel een belangrijk dingetje bij veel dingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prachtig boos om het boos zijn topic.
Te weinig of te laat maatregelen: komen ze nu mee, we zijn boos.
Volgende keer eerder en strengere maatregelen: komen ze nu al mee, we zijn boos.
Sluit me hierbij aan. Seizoen 2 is echt heel goedquote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
The Witcher seizoen 2
9/10
Mimimimmimiiimimiquote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over daar? Of weer allemaal mensen die beweren dat corona hen geen ene reet boeit en ze doen alsof het niet bestaat maar vervolgens wel uitgebreid in COR op FOK! lopen posten.
Lange zit tot seizoen 3 nu. Al zou het iets korter moeten zijn dan het wachten op seizoen 2.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan. Seizoen 2 is echt heel goed
Bedankt dat je het hebt geprobeerd en dat je met zo een geweldige review komt is een mooie bonusquote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
God bestaat niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt dat je het hebt geprobeerd en dat je met zo een geweldige review komt is een mooie bonusmijn dag kan niet meer stuk
@KingRolandquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland
Maar wie hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt maar wordt niet moe, hij rent maar raakt niet uitgeput.
ik hoop niemandquote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat morgen Peter Pannekoek kijken?
Ik gok op @Slobeendquote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Kwam hem toevallig vandaag nog tegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Op TV of in het echt?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwam hem toevallig vandaag nog tegen.
Ter info.
Het gaat niet om de planning, maar om de timing.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha. Maar timing is natuurlijk wel een belangrijk dingetje bij veel dingen.
Haha. Lekker maat.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar buiten
Heb gehoord dat het hard waait, hoop dat het wel meevalt haha
Corona weggeblazenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar buiten
Heb gehoord dat het hard waait, hoop dat het wel meevalt haha
Laatste haxball van 2021 sessie.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
(speel nou even mee voor die bolle)quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond? Doe normaal.
er mist een woordje, maar veel plezier maat.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Helaas kan ik morgen niet. Mijn moeder en m'n broertje komen eten
Denk dat een patatje haal hier om de hoek
Om de hoek? Je hoeft toch alleen maar naar beneden te lopen?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Oliebollen lijkt me beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Nee, dan had je maandag maar moeten meespelen!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
(speel nou even mee voor die bolle)
Doe niet zo verslaafd.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dan had je maandag maar moeten meespelen!!!!!!!
Jouw hoofd lijkt ook wel wat op een oliebol.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga morgen verse oliebollen halen
Je brengt me op een idee.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:34 schreef Oriente het volgende:
Haxball op oudejaarsavond
Ja niet dat ik verder wat ga doen of zo maar toch
Kom eindje dan dikke regenton!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jouw hoofd lijkt ook wel wat op een oliebol.
Pas maar op:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
De oliebollenkraam stond voor de hoofdingang van een priklocatie van de GGD.quote:Eigenaar oliebollenkraam Breda en omstander zwaargewond door explosie
Door een explosie in een oliebollenkraam in Breda zijn vanmorgen drie mensen gewond geraakt. De eigenaar en een omstander zijn zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, meldt de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant.
De oliebollenkraam stond voor de hoofdingang van een priklocatie van de GGD.
"We weten dat er bij het verhitten van het vet een steekvlam is ontstaan, waarna er een explosie plaatsvond", zegt een woordvoerder van de veiligheidsregio. Omroep Brabant meldde eerst dat een aantal gasflessen was geëxplodeerd als gevolg van lekkage, maar de veiligheidsregio zegt dat dit nog wordt onderzocht.
Ook al waren mijn twee zelftesten negatief, mensen doelbewust griep oid gaan geven is ook niet liefquote:
Misschien kan je die zwangere getrouwde vrouw het nieuwe jaar in pompen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:34 schreef Oriente het volgende:
Haxball op oudejaarsavond
Ja niet dat ik verder wat ga doen of zo maar toch
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je die zwangere getrouwde vrouw het nieuwe jaar in pompen.
Die is inmiddels al lang bevallen lijkt mequote:Op donderdag 30 december 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je die zwangere getrouwde vrouw het nieuwe jaar in pompen.
Patat is wel avondeten dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat ga ik doen, maar dat vind ik geen avondeten, meer voor later in de avond
Beterschapquote:Op donderdag 30 december 2021 15:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ook al waren mijn twee zelftesten negatief, mensen doelbewust griep oid gaan geven is ook niet lief
Kan haar man toch prima oppassen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die is inmiddels al lang bevallen lijkt me
tong ?quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nu oliebollen halen. 4 stuks. Niet omrekenen in guldens.
@3rr0r doet erg vreemd vandaagquote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Wat is dit voor een achterlijke vraag.
Alleen patat is geen avondeten, dat is een snack. Zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Wat is dit voor een achterlijke vraag.
Patat als snack? lolquote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen patat is geen avondeten, dat is een snack. Zo.
Misschien voor types zoals jij en @Orientequote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen patat is geen avondeten, dat is een snack. Zo.
Als je het zonder iets erbij eet wel ja. Tenzij je een kind bent misschien. Ook wel karig anders.quote:
Een lamp?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef GGMM het volgende:
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 30 december
Tussen 17.30 - 21.30 uur
Kut DHL, dan ben ik niet thuis
Ik had een like van Tarado, dus een bakje patat als avondeten zal wel een boerending zijn. Weten we in ieder geval wat ons de volgende hongerwinter te wachten staat...quote:
Een like van Tarado over iets dat niet over VBL gaat.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had een like van Tarado, dus een bakje patat als avondeten zal wel een boerending zijn. Weten we in ieder geval wat ons de volgende hongerwinter te wachten staat...
@KingRolandquote:
Wraps met kip.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
iets met makreelquote:Op donderdag 30 december 2021 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Rijst met Keniaanse honingkip.
Je kunt wel helemaal naar Den Haag met die lijnquote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Die Rotterdamse metro naar Slinge duurt tering lang altijd. Wat een kut metronetwerk zeg
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Die Rotterdamse metro naar Slinge duurt tering lang altijd. Wat een kut metronetwerk zeg
Internetplaatjequote:
Ik ga morgen netflix & chillen bohquote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
En dit is stoer of zo?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
KLB / Ik kreeg net een maandban op face book vanwege deze post.....
Gaat het wel goed met je Tong?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
Geklikt. Spijt van. Wat boeit mij dit?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
Klikspijt. Typisch FOK verschijnsel?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Spijt van. Wat boeit mij dit?
Veel NSB’ers hadden daar ook last vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klikspijt. Typisch FOK verschijnsel?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
Je vergeet de 113 melding onder je review.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The Suicide Squad
7/10
@:ggmm @:caland @:oriente
7 seconden te laat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De lijst voor 2022 ingevuld, @:onlogisch
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen
Beetje laat omdat er weer een meeting werd ingeschoten ik kan daar zo woest om worden.
Je werk is niet verantwoordelijk voor die eetstoornis van jou, dus daar heb je maar mee te dealen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen
Beetje laat omdat er weer een meeting werd ingeschoten ik kan daar zo woest om worden.
Bedankt maat, jij ookquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je werk is niet verantwoordelijk voor die eetstoornis van jou, dus daar heb je maar mee te dealen.
Prima.quote:
quote:Bij een vuurwerkincident in Haaksbergen is een 12-jarige jongen overleden, meldt de politie. Een andere jongen is naar het ziekenhuis gebracht. Een persoon is aangehouden.
Volgens de politiewoordvoerder hadden de kinderen geen schuld aan het incident. Ze waren omstanders terwijl een man een klaphamer gebruikt. Zo'n apparaat wordt gebruikt om bijvoorbeeld magnesiumpoeder te laten ontploffen.
Ik zie dat Zippy zich uit boosheid bij GroenLinks heeft aangesloten. @Zipportalquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken in NWS
(ik sta op 5 likes)
Laat Zippy met rust.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie dat Zippy zich uit boosheid bij GroenLinks heeft aangesloten. @:Zipportal
Wat een woede in dat topic.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken in NWS
(ik sta op 5 likes)
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een woede in dat topic.
Ach ja het is NWS.
Geen warm bad daar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja het is NWS.
Ik ben er al om de vrede te stichten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja het is NWS.
Dan moet het wel goedkomen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er al om de vrede te stichten.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er al om de vrede te stichten.
Hoe laat is hij te zien?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:40 schreef tong80 het volgende:
Paprika chips in tha house. Denk dat Peter Pannekoek leuk wordt. Alvast beste wensen brothers.
Koop gewoon een fles champagne.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Kut alle apple bandits uitverkocht
Extra vatbaar voor omikron.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Frietdag. Straks oliebollen. Heel de tafel vol met vreten, champagne, glühwein, whisky.
Ziek 2022 in.
Lidl heeft toch ook champagne, of anders bubbels uit een andere streek dan de Champagnestreek. Ander naampje, kan ook prima smaken.quote:
Heb je ook geen Coca Cola zero?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Kut alle apple bandits uitverkocht
Oké boomerquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Booster zit er al in. Kom maar op.
Die zes maanden zijn snel gegaan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi dat user @:maxi-mus terug is.
@:zipportal betekent dit dat jij hier ook weer mee gaat posten?
Waarom boycot Zip de SC hier, was het een VBL mod die maximus tijd had gegeven The Witcher nog een paar keer te kijken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi dat user @:maxi-mus terug is.
@:zipportal betekent dit dat jij hier ook weer mee gaat posten?
Nee, een forum admin.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom boycot Zip de SC hier, was het een VBL mod die maximus tijd had gegeven The Witcher nog een paar keer te kijken?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, een forum admin.
@:onlogisch check deze grap.
Beste wensen GGMM. Dat we elkaar dit jaar maar weer vaak in de haren mogen vliegen op een browserspelletje en dat je voor de rest maar veel geluk mag hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:12 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vrienden
Welkom terug @:maxi-mus
Om zijn fout niet toe te geven zegt hij 'nieuw jaar nieuwe kansen'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:12 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vrienden
Welkom terug @:maxi-mus
Ftfyquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om zijn fout niet toe te geven zegt hij 'nieuw jaar nieuwe kansen'.
Wat een zielige gast die @Straatcommando. of hoe heet die gozert
ik heb soms het idee dat het modwerk niet per se het forum verbetertquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om zijn fout niet toe te geven zegt hij 'nieuw jaar nieuwe kansen'.
Wat een zielige gast die @:straatcommando of hoe heet die gozert
Hier wordt niet geroddeld @Lenny_Leonard @onlogischquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb soms het idee dat het modwerk niet per se het forum verbetert
maar dat kan aan mij liggen
Je geeft een stel incompetente debielen de 'leiding' over een groep mensen, wat kan er mis gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb soms het idee dat het modwerk niet per se het forum verbetert
maar dat kan aan mij liggen
onlogisch is een boa naar mijn hartquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld @:lenny_leonard @:onlogisch
modden is ook wel echt tyfuswerk als je het echt goed wil doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je geeft een stel incompetente debielen de 'leiding' over een groep mensen, wat kan er mis gaan.
Waarom zou je het goed willen doen als je ook niks kan doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
modden is ook wel echt tyfuswerk als je het echt goed wil doen
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdient natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:01 schreef Caland het volgende:
Het is 1 januari en forum admin @Straatcommando. wordt alweer gedemoniseerd.
Weet je wie ook maar gewoon zijn werk deed?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdient natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.
verdientquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdient natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.
tijd voor een andere usernaam zie ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
modden is ook wel echt tyfuswerk als je het echt goed wil doen
De Jonge, held van Nederlandquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook maar gewoon zijn werk deed?
Excuusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is jammer, je zou hopen dat men hier ook aan goede voornemens deed. De man heeft het ook niet verdiend natuurlijk, doet ook gewoon maar zijn 'werk'.
Mussert?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook maar gewoon zijn werk deed?
bij WK mod geweest (GGMM dacht dat ik een goede zou zijnquote:
Als je op voorspraak van @GGMM aan de klus begint had je al wel een indicatie dat het niet veel zou worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij WK mod geweest (GGMM dacht dat ik een goede zou zijn), maar toen was ik eigenlijk heel de zomer niet thuis dus toen heb ik volgens mij één edit en note gedaan
en het mooie BTC opgezet met een inmiddels overleden user (RIP), dat ging initieel best goed maar is ook een kutforum nu
einde boa carrière voor mij, eentje met potentie maar niet het maximale eruit gehaald
ik vind ggmm een van de beste FOK!modsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je op voorspraak van @:GGMM aan de klus begint had je al wel een indicatie dat het niet veel zou worden natuurlijk.
Omdat hij het niet is?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind ggmm een van de beste FOK!mods
Maar hij is helemaal geen mod.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind ggmm een van de beste FOK!mods
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En daarom is jouw mod-carriere dus gefaald. Geen respect voor de hiërarchie.
Welkom terug maatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je geeft een stel incompetente debielen de 'leiding' over een groep mensen, wat kan er mis gaan.
Klaag jij bij een wo2 film ook altijd dat het over de oorlog gaat? (lol)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Flikker die @:maxi-mus maar weer van FOK! af.
Als het een kutfilm is, mogelijk wel ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaag jij bij een wo2 film ook altijd dat het over de oorlog gaat? (lol)
Ga ik doen, even één zoeken die jij niet snapt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een kutfilm is, mogelijk wel ja.
Maar laat me met rust, ga nog een kutfilm kijken ofzo.
Madquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik doen, even één zoeken die jij niet snapt.
Jo, gevonden.
Mijn stamkroeg heeft een nieuwjaarsborrel vanavond.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:55 schreef Caland het volgende:
Voor 1 januari valt het katertje nog wel redelijk mee
Ga me wellicht zelfs wagen aan een nieuwjaarsborrel vanavond.
Wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User maxi-mus is sterker uit zijn gevangenschap gekomen. Erg mooi.
Dat herinner ik me nog wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij WK mod geweest (GGMM dacht dat ik een goede zou zijn), maar toen was ik eigenlijk heel de zomer niet thuis dus toen heb ik volgens mij één edit en note gedaan
en het mooie BTC opgezet met een inmiddels overleden user (RIP), dat ging initieel best goed maar is ook een kutforum nu
einde boa carrière voor mij, eentje met potentie maar niet het maximale eruit gehaald
Deep Throat ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik doen, even één zoeken die jij niet snapt.
Jo, gevonden.
Jij bent ook alweer een flinke tijd moddereter.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja
Van augustus 2013 tot februari 2016, en daarna van mei 2017 tot nu (met een klein uitstapje naar GAM) iddquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer een flinke tijd moddereter.
Eerste reactiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Van middag om half drie met een verse pan macaroni ontbeten hiero.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Pastaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
macaroni (geen plakken kaas)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme jaloers goddommequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste reactie
Pasta met rundvlees en stroganoff saus.
Pasta en een pizza voor Jr.#viesdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor pizzaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pasta en een pizza voor Jr.#viesdik
Maccie #viesdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |