ik vind ggmm een van de beste FOK!modsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je op voorspraak van @:GGMM aan de klus begint had je al wel een indicatie dat het niet veel zou worden natuurlijk.
Omdat hij het niet is?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind ggmm een van de beste FOK!mods
Maar hij is helemaal geen mod.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind ggmm een van de beste FOK!mods
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En daarom is jouw mod-carriere dus gefaald. Geen respect voor de hiërarchie.
Welkom terug maatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je geeft een stel incompetente debielen de 'leiding' over een groep mensen, wat kan er mis gaan.
Klaag jij bij een wo2 film ook altijd dat het over de oorlog gaat? (lol)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Flikker die @:maxi-mus maar weer van FOK! af.
Als het een kutfilm is, mogelijk wel ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaag jij bij een wo2 film ook altijd dat het over de oorlog gaat? (lol)
Ga ik doen, even één zoeken die jij niet snapt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een kutfilm is, mogelijk wel ja.
Maar laat me met rust, ga nog een kutfilm kijken ofzo.
Madquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik doen, even één zoeken die jij niet snapt.
Jo, gevonden.
Mijn stamkroeg heeft een nieuwjaarsborrel vanavond.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:55 schreef Caland het volgende:
Voor 1 januari valt het katertje nog wel redelijk mee
Ga me wellicht zelfs wagen aan een nieuwjaarsborrel vanavond.
Wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User maxi-mus is sterker uit zijn gevangenschap gekomen. Erg mooi.
Dat herinner ik me nog wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij WK mod geweest (GGMM dacht dat ik een goede zou zijn), maar toen was ik eigenlijk heel de zomer niet thuis dus toen heb ik volgens mij één edit en note gedaan
en het mooie BTC opgezet met een inmiddels overleden user (RIP), dat ging initieel best goed maar is ook een kutforum nu
einde boa carrière voor mij, eentje met potentie maar niet het maximale eruit gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |