Op TV of in het echt?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwam hem toevallig vandaag nog tegen.
Ter info.
Het gaat niet om de planning, maar om de timing.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha. Maar timing is natuurlijk wel een belangrijk dingetje bij veel dingen.
Haha. Lekker maat.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar buiten
Heb gehoord dat het hard waait, hoop dat het wel meevalt haha
Corona weggeblazenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar buiten
Heb gehoord dat het hard waait, hoop dat het wel meevalt haha
Laatste haxball van 2021 sessie.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat morgen Peter Pannekoek kijken?
(speel nou even mee voor die bolle)quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond? Doe normaal.
er mist een woordje, maar veel plezier maat.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Helaas kan ik morgen niet. Mijn moeder en m'n broertje komen eten
Denk dat een patatje haal hier om de hoek
Om de hoek? Je hoeft toch alleen maar naar beneden te lopen?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Oliebollen lijkt me beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Nee, dan had je maandag maar moeten meespelen!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
(speel nou even mee voor die bolle)
Doe niet zo verslaafd.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dan had je maandag maar moeten meespelen!!!!!!!
Jouw hoofd lijkt ook wel wat op een oliebol.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga morgen verse oliebollen halen
Je brengt me op een idee.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:34 schreef Oriente het volgende:
Haxball op oudejaarsavond
Ja niet dat ik verder wat ga doen of zo maar toch
Kom eindje dan dikke regenton!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jouw hoofd lijkt ook wel wat op een oliebol.
Pas maar op:quote:Op donderdag 30 december 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
De oliebollenkraam stond voor de hoofdingang van een priklocatie van de GGD.quote:Eigenaar oliebollenkraam Breda en omstander zwaargewond door explosie
Door een explosie in een oliebollenkraam in Breda zijn vanmorgen drie mensen gewond geraakt. De eigenaar en een omstander zijn zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, meldt de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant.
De oliebollenkraam stond voor de hoofdingang van een priklocatie van de GGD.
"We weten dat er bij het verhitten van het vet een steekvlam is ontstaan, waarna er een explosie plaatsvond", zegt een woordvoerder van de veiligheidsregio. Omroep Brabant meldde eerst dat een aantal gasflessen was geëxplodeerd als gevolg van lekkage, maar de veiligheidsregio zegt dat dit nog wordt onderzocht.
Ook al waren mijn twee zelftesten negatief, mensen doelbewust griep oid gaan geven is ook niet liefquote:
Misschien kan je die zwangere getrouwde vrouw het nieuwe jaar in pompen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:34 schreef Oriente het volgende:
Haxball op oudejaarsavond
Ja niet dat ik verder wat ga doen of zo maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |