Bedankt dat je het hebt geprobeerd en dat je met zo een geweldige review komt is een mooie bonusquote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je review van seizoen 2
Heb gisteren trouwens seizoen 1 afgezien.
Mijn review:
8/10
@:kingroland check deze review van The Witcher(Op jouw advies gekeken)
God bestaat niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt dat je het hebt geprobeerd en dat je met zo een geweldige review komt is een mooie bonusmijn dag kan niet meer stuk
@KingRolandquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland
Maar wie hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt maar wordt niet moe, hij rent maar raakt niet uitgeput.
ik hoop niemandquote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat morgen Peter Pannekoek kijken?
Ik gok op @Slobeendquote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Kwam hem toevallig vandaag nog tegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Op TV of in het echt?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwam hem toevallig vandaag nog tegen.
Ter info.
Het gaat niet om de planning, maar om de timing.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha. Maar timing is natuurlijk wel een belangrijk dingetje bij veel dingen.
Haha. Lekker maat.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar buiten
Heb gehoord dat het hard waait, hoop dat het wel meevalt haha
Corona weggeblazenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar buiten
Heb gehoord dat het hard waait, hoop dat het wel meevalt haha
Laatste haxball van 2021 sessie.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
(speel nou even mee voor die bolle)quote:Op donderdag 30 december 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond? Doe normaal.
er mist een woordje, maar veel plezier maat.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Helaas kan ik morgen niet. Mijn moeder en m'n broertje komen eten
Denk dat een patatje haal hier om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |