Veel te vroeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lenny
Je bent net op tijd voor de lunch
Eet smakelijk.
Sorry ik had toen al hongerquote:Op donderdag 30 december 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga nu pas lunchen hoor.
Ik ben erg benieuwd naar je review van seizoen 2quote:Op donderdag 30 december 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo denk ik de laatste aflevering van seizoen 2 van The Witcher kijken.
Ga ik uiteraard plaatsen en ik zal je een mention geven!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je review van seizoen 2
Heb gisteren trouwens seizoen 1 afgezien.
Mijn review:
8/10
@:kingroland check deze review van The Witcher(Op jouw advies gekeken)
Uitstekende review, ik kijk dus uit naar de volgende afleveringen van seizoen 1. Ben halverwege.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]Top acteerprestaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ze in The Wheel of Time al matig, maar nu ik The Witcher kijk is het echt mokerslecht gesteld in twot.What can change the nature of a man?
Afgezien. @Scrummie is dit regionale spreektaal?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn review:
8/10
afzien en 8/10 gaat iig niet samen, kortom waardeloze reviewquote:Op donderdag 30 december 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgezien. @:scrummie is dit regionale spreektaal?
Wat vreemd dat je seizoen 1 nog niet eens had gekeken terwijl je fan bent van dat genre.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Uitstekende review, ik kijk dus uit naar de volgende afleveringen van seizoen 1. Ben halverwege.
Je bent zelf vreemd.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je seizoen 1 nog niet eens had gekeken terwijl je fan bent van dat genre.
In het Wheel of Time topic zijn ze woest op je nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Top acteerprestaties.
Ik vond ze in The Wheel of Time al matig, maar nu ik The Witcher kijk is het echt mokerslecht gesteld in twot.
Alleen @JR-Style-93 denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In het Wheel of Time topic zijn ze woest op je nu.
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
The Witcher seizoen 2
9/10
Check deze review @:GGMM en anderen
Het is niet heel slecht, maar voldoet niet aan de verwachtingen die Amazon er omheen heeft gecreëerd.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Oja Wheel of Time, daar heb ik nog geen zin weer in gehad.
Even afwachten of ik hem wel ga afzien.
Behoorlijk kritisch ben je.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet heel slecht, maar voldoet niet aan de verwachtingen die Amazon er omheen heeft gecreëerd.
De laatste aflevering was de slechtste van het seizoen, dat helpt niet mee in het vasthouden van de interesse.
Wat negeer je mijn mention? Klootzakquote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
The Witcher seizoen 2
9/10
Woedend.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat negeer je mijn mention? Klootzak
ik ben er door wel weer verder gegaan met de boekenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet heel slecht, maar voldoet niet aan de verwachtingen die Amazon er omheen heeft gecreëerd.
De laatste aflevering was de slechtste van het seizoen, dat helpt niet mee in het vasthouden van de interesse.
Ik schakel jou niet meer in als expert.quote:
Nou, vervelend zeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schakel jou niet meer in als expert.
Dat was eigenlijk je enige toegevoegde waarde in deze sc. Nu val je in dezelfde categorie als user @:atypisch
Expert waarin?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schakel jou niet meer in als expert.
Dat was eigenlijk je enige toegevoegde waarde in deze sc. Nu val je in dezelfde categorie als user @:atypisch
Waar zijn ze nu boos over daar? Of weer allemaal mensen die beweren dat corona hen geen ene reet boeit en ze doen alsof het niet bestaat maar vervolgens wel uitgebreid in COR op FOK! lopen posten.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Terug uit COR
1 post verwijderd
@:zipportal
Prachtig boos om het boos zijn topic.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over daar? Of weer allemaal mensen die beweren dat corona hen geen ene reet boeit en ze doen alsof het niet bestaat maar vervolgens wel uitgebreid in COR op FOK! lopen posten.
Haha. Maar timing is natuurlijk wel een belangrijk dingetje bij veel dingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prachtig boos om het boos zijn topic.
Te weinig of te laat maatregelen: komen ze nu mee, we zijn boos.
Volgende keer eerder en strengere maatregelen: komen ze nu al mee, we zijn boos.
Sluit me hierbij aan. Seizoen 2 is echt heel goedquote:Op donderdag 30 december 2021 13:16 schreef Scrummie het volgende:
The Witcher seizoen 2
9/10
Mimimimmimiiimimiquote:Op donderdag 30 december 2021 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu boos over daar? Of weer allemaal mensen die beweren dat corona hen geen ene reet boeit en ze doen alsof het niet bestaat maar vervolgens wel uitgebreid in COR op FOK! lopen posten.
Lange zit tot seizoen 3 nu. Al zou het iets korter moeten zijn dan het wachten op seizoen 2.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan. Seizoen 2 is echt heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |