En dit is stoer of zo?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
KLB / Ik kreeg net een maandban op face book vanwege deze post.....
Gaat het wel goed met je Tong?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
Geklikt. Spijt van. Wat boeit mij dit?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
Klikspijt. Typisch FOK verschijnsel?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Spijt van. Wat boeit mij dit?
Veel NSB’ers hadden daar ook last vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klikspijt. Typisch FOK verschijnsel?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef tong80 het volgende:
Je vergeet de 113 melding onder je review.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The Suicide Squad
7/10
@:ggmm @:caland @:oriente
7 seconden te laat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De lijst voor 2022 ingevuld, @:onlogisch
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen
Beetje laat omdat er weer een meeting werd ingeschoten ik kan daar zo woest om worden.
Je werk is niet verantwoordelijk voor die eetstoornis van jou, dus daar heb je maar mee te dealen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen
Beetje laat omdat er weer een meeting werd ingeschoten ik kan daar zo woest om worden.
Bedankt maat, jij ookquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je werk is niet verantwoordelijk voor die eetstoornis van jou, dus daar heb je maar mee te dealen.
Prima.quote:
quote:Bij een vuurwerkincident in Haaksbergen is een 12-jarige jongen overleden, meldt de politie. Een andere jongen is naar het ziekenhuis gebracht. Een persoon is aangehouden.
Volgens de politiewoordvoerder hadden de kinderen geen schuld aan het incident. Ze waren omstanders terwijl een man een klaphamer gebruikt. Zo'n apparaat wordt gebruikt om bijvoorbeeld magnesiumpoeder te laten ontploffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |