Haal je het nu niet door de war met KLB?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:
![]()
Dat is toch die plek voor al het laag opgeleide uitschot van de samenleving waar iedereen een viroloog is?
Je bedoelt de FP?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Haal je het nu niet door de war met KLB?
Gezien de aard van deze post wil ik liever niet de aanleiding weten...quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:22 schreef tong80 het volgende:
'The big nigger just touched my soapie.'
Jup.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:
![]()
Dat is toch die plek voor al het laag opgeleide uitschot van de samenleving waar iedereen een viroloog is?
Dit niet gebruiken als vleesboek en een paar van die ouwe hitsige 50+ers oppikken via Facebook Marketplace die je dan later als je een beetje goodwill creëert opnemen in hun testament.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik poep stereo. Dus scheel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |