Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 30 december 2021 15:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nu oliebollen halen. 4 stuks. Niet omrekenen in guldens.
@3rr0r doet erg vreemd vandaagquote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Wat is dit voor een achterlijke vraag.
Alleen patat is geen avondeten, dat is een snack. Zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Wat is dit voor een achterlijke vraag.
Patat als snack? lolquote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen patat is geen avondeten, dat is een snack. Zo.
Misschien voor types zoals jij en @Orientequote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen patat is geen avondeten, dat is een snack. Zo.
Als je het zonder iets erbij eet wel ja. Tenzij je een kind bent misschien. Ook wel karig anders.quote:
Een lamp?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef GGMM het volgende:
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 30 december
Tussen 17.30 - 21.30 uur
Kut DHL, dan ben ik niet thuis
Ik had een like van Tarado, dus een bakje patat als avondeten zal wel een boerending zijn. Weten we in ieder geval wat ons de volgende hongerwinter te wachten staat...quote:
Een like van Tarado over iets dat niet over VBL gaat.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had een like van Tarado, dus een bakje patat als avondeten zal wel een boerending zijn. Weten we in ieder geval wat ons de volgende hongerwinter te wachten staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |