Een like van Tarado over iets dat niet over VBL gaat.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had een like van Tarado, dus een bakje patat als avondeten zal wel een boerending zijn. Weten we in ieder geval wat ons de volgende hongerwinter te wachten staat...
@KingRolandquote:
Wraps met kip.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
iets met makreelquote:Op donderdag 30 december 2021 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Rijst met Keniaanse honingkip.
Je kunt wel helemaal naar Den Haag met die lijnquote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Die Rotterdamse metro naar Slinge duurt tering lang altijd. Wat een kut metronetwerk zeg
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Die Rotterdamse metro naar Slinge duurt tering lang altijd. Wat een kut metronetwerk zeg
Internetplaatjequote:
Ik ga morgen netflix & chillen bohquote:Op donderdag 30 december 2021 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat morgen Peter Pannekoek kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |