Dat herinner ik me nog wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij WK mod geweest (GGMM dacht dat ik een goede zou zijn), maar toen was ik eigenlijk heel de zomer niet thuis dus toen heb ik volgens mij één edit en note gedaan
en het mooie BTC opgezet met een inmiddels overleden user (RIP), dat ging initieel best goed maar is ook een kutforum nu
einde boa carrière voor mij, eentje met potentie maar niet het maximale eruit gehaald
Deep Throat ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik doen, even één zoeken die jij niet snapt.
Jo, gevonden.
Jij bent ook alweer een flinke tijd moddereter.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja
Van augustus 2013 tot februari 2016, en daarna van mei 2017 tot nu (met een klein uitstapje naar GAM) iddquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer een flinke tijd moddereter.
Eerste reactiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Van middag om half drie met een verse pan macaroni ontbeten hiero.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Pastaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
macaroni (geen plakken kaas)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme jaloers goddommequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste reactie
Pasta met rundvlees en stroganoff saus.
Pasta en een pizza voor Jr.#viesdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor pizzaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pasta en een pizza voor Jr.#viesdik
Maccie #viesdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |