Ter infoquote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ik laat hele tijd ruftjes. Uit vreugde denk ik
Feestruftjes.
De laatste optie staat openquote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef TjjWester het volgende:
Wat staat er nu nog open???
Ze kunnen protest indienen tegen deze beslissing.
Ze kunnen protest indienen bij de FIA hoofddirectie, dan gaat een onafhankelijke commissie onderzoek doen.
Ze kunnen protest indienen bij de CAS.
Nog iets gemist??? Hoop dat Lewis zijn werk doet en alles laat rusten.
ZIEDENDquote:Op zondag 12 december 2021 20:08 schreef Mylene het volgende:
De Engelse fans zijn echt viesmad, zo zuur, op Twitter.
En daarna eventueel nog naar Parijs (weet niet wat daar zit)?)quote:
En dan zendt de NOS dat uit....quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
Lol vrouw bij NOS journaal ging tijdens laatste ronde naar de wc![]()
![]()
![]()
track position was belangrijker......wat een keiharde blunder.quote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk wel onbegrijpelijk dat Hamilton geen nieuwe bandjes kreeg tijdens de SC.
Michael... No Mikey! No, no, no Mikey! That's not the roght decision!quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Nergens. Alles is dicht.quote:
Niet nodig, Toto heeft zichzelf al voor lul gezetquote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
Kan Rico Verhoeven niet even met Toto gaan 'praten'?
Ik maakt vandeweek de grap: M. Schumacher DNF en die werd weggemod.quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Schumacher nog steeds de beste aller tijden
suck it Hamilton
Toe maar, Taxichauffeur voor groepen?quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef Sfancta het volgende:
Mijn Vito is opeens 70% in waarde gedaald.
quote:Verstappen blijft wereldkampioen
Het hoge woord bij de FIA is eruit. Max Verstappen blijft wereldkampioen, nadat de autosportfederatie beide protesten van Mercedes heeft afgewezen.
Optocht in Hasselt genot. Niet in Nederland helaas.quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Mag Max nu in een bootje door de grachten varen?
Jij kent mij al langer dan vandaag, dus als neutrale user moet ik de mods toch wel in het gelijk stellen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik maakt vandeweek de grap: M. Schumacher DNF en die werd weggemod.
Met 200km/u?quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Heerlijkquote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Volgend jaar kunnen we dit bij ieder eerste topic zeggen!
Nee.. covid enzo..quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Dat doen ze alleen bij tweede plaatsen toch?quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Wat mij betreft is lekker schijten ook belangrijker dan de F1.quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
En dan zendt de NOS dat uit....
Een dame die blijkbaar volstrekt clueless is én om het nog veel erger te maken gaat ze dit voor de tv vrijwillig bekend maken.
Geen enkele gene. Geen idee. Compleet mesjogge.
Doe ff normaal. Nu. Gauw. Plaatsvervangende schaamte
Haha neequote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
?
Verstappen zal altijd worden herinnerd dat dit een cadeautje is van Masi.
Eerst nog eens kijken of ze dat doorzetten als de woede bij Toto wat bekoeld is en de rest op hem in heeft kunnen praten.quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En daarna eventueel nog naar Parijs (weet niet wat daar zit)?)
dan moet RB nog 4 keer naar de CAS......quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef StephanL het volgende:
Mercedes naar de CAS zou een nieuw dieptepunt zijn van het team, Red Bull heeft zo veel zijn verlies geleden dit zijn seizoen, je moet ook een keer je verlies nemen en verder gaan.
Nee, degene met de meeste titels, dat wel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Schumacher nog steeds de beste aller tijden
suck it Hamilton
Lees: de marketing afdelingen van AMG en Merc hebben gebeld..quote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Eerst nog eens kijken of ze dat doorzetten als de woede bij Toto wat bekoeld is en de rest op hem in heeft kunnen praten.
Tot zover ik weet heeft alleen Rotterdam toestemming gegeven voor een huldiging, dus dat zal dan de coolsingel worden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Ja, dat is Latifi.quote:
Maastricht was wel iets van plan, denk niet dat het door eenngracht gaat zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Dat is het hele jaar al aan de gang en dan vootal in het voordeel van MBquote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef gniffie het volgende:
Gigantisch regelementen boek schrijven en je er vervolgens niet aan houden.
FIA
Alle topsporters zijn sore losers. Anders is het geen topsport.quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef Breekfast het volgende:
Lekker voor Mercedes. Naast dat Hamilton de titel is misgelopen staan ze nu ook bekend als sore losers.
Dat heet je zaakjes goed voor elkaar hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
.alleen maar hun titels gewonnen door 4 jaar voorspong op de hybride techniek
Precies, die gaan ergens een keer ingrijpen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lees: de marketing afdelingen van AMG en Merc hebben gebeld..
In alle opzichten een fantastisch einde van een geweldig seizoenquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic gaat uren na de race nog sneller dan tijdens sommige races dit seizoen![]()
ik gelijk aan het bier...nu aan de rumquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef Nattekat het volgende:
En ik besef me net dat ik al uren niets meer gedronken heb
Maar het was het allemaal waard
bootje over het julianakanaalquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tot zover ik weet heeft alleen Rotterdam toestemming gegeven voor een huldiging, dus dat zal dan de coolsingel worden.
Amsterdam mag en kan het 100% sws niet.
Precies.quote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, degene met de meeste titels, dat wel.
Eerlijk gezegd maakt het niet uit wie vandaag de beste was, eigenlijk komt het gewoon op neer wie heel het seizoen goed reed en dat was gewoon Max.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton was vandaag de beste, maar Max won. Ja dat kan hard aan komen
2 mogelijkheden:quote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Max dan niet pit, dan verliest Hamilton zijn positie...het was een lastige beslissing.
Ja, haha, 100% ditquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lees: de marketing afdelingen van AMG en Merc hebben gebeld..
Ja het was echt een geweldig seizoen, is best wel heel veel gebeurd dat ik denk dat Drive To Survive slechts een zeer beknopte samenvatting gaat zijnquote:Op zondag 12 december 2021 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In alle opzichten een fantastisch einde van een geweldig seizoen
nou ja, hoe vaak is een kampioenschap zo beslistquote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je alles zo leest, dan besef je je pas echt hoe ongelofelijk groot de invloed van Engelse media is. Eigenlijk, als je er eens goed over na denkt, dan gaat heel die ophef echt helemaal nergens over
Je moet het natuurlijk allemaal goed op papier zetten, dat kost tijd, maar over de beslissing zullen ze niet lang hebben nagedacht. Wat een zwak protest.quote:
hebben we dit seizoen wel vaker gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Graag, die neem ik met alle liefdequote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan iedereen weer een petje kopen.
Ik ben in ieder geval 10 jaar ouder geworden dit jaarquote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was echt een geweldig seizoen, is best wel heel veel gebeurd dat ik denk dat Drive To Survive slechts een zeer beknopte samenvatting gaat zijn
Dat is gewoon een troll-account.quote:
Die heeft ook even lekker een dagje baantjes getrokken in een augurkenbadje of watquote:
Sander Schimmelpenis moet zijn bek houden, want zijn familie (adelijk bloed) betaald ook geen belasting.quote:
Das waar ook. Dan zetten we Lewis in de boot.quote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij tweede plaatsen toch?
zag je het hele seizoen toch al......quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je alles zo leest, dan besef je je pas echt hoe ongelofelijk groot de invloed van Engelse media is. Eigenlijk, als je er eens goed over na denkt, dan gaat heel die ophef echt helemaal nergens over
Indien het andersom was, was ook iedereen echt megazuur geweest natuurlijk. Dus wat dat betreft is het best te begrijpen dat ze nu nog alles proberen eruit te halenquote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
Max pit meteen achter hem aan en Lewis houd positie.
Max pit niet en dan krijg je het scenario wat we nu OOK kregen maar dan andersom: Lewis met veel meer grip pakt Max. Het is Mercedes zelf die het heeft verkloot. En het wat niet eens Lewis zijn fout. Die wilde nieuwe banden
maar werd verteld buiten te blijven,
Die laatste ronde vandaag alleen alquote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval 10 jaar ouder geworden dit jaar
Dan zou Max idd the sitting duck zijn, maar de kans was groot dat er met SC zou worden gefinisht. Eigenlijk ging nu de SC een ronde te vroeg naar binnen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
Max pit niet en dan krijg je het scenario wat we nu OOK kregen maar dan andersom: Lewis met veel meer grip pakt Max. Het is Mercedes zelf die het heeft verkloot. En het wat niet eens Lewis zijn fout. Die wilde nieuwe banden
---
Het hele jaar is 1 ding opvallend: RB was vaak beter in strategie. En daar waar het op strategie niet werkte zat het moment tegen. OOK deze race: iemand bij RB besloot dat er gepit moest worden voor rode banden omdat het actieve scenario niet werkte.
Het summum hiervan: Lewis die als enige aan de racelijn staat in Hongarije waar de rest allemaal pit.
Nee Mercedes is op strategie geklopt.
Iemand met zo’n achternaam (werkende voor quote magazijn ?) en dan daar zo zuur over doen? Heel apart. Ook al heeft ie een minuscuul puntje.quote:
Ik heb me weer ingeschreven voor de nieuwsbrief iig, op naar het schaalmodeltopic!quote:Op zondag 12 december 2021 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil graag de ''kampioensauto'' op modelschaal kopen
Dat moment ga ik nooit meer vergeten, nog steeds onwerkelijkquote:
Heerlijk dezequote:
Genotquote:Op zondag 12 december 2021 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me weer ingeschreven voor de nieuwsbrief iig, op naar het schaalmodeltopic!
Ja, die bestaat.
Niks mis met een kritische post.quote:
Over wie er vandaag de betere coureur was durf ik geen uitspraken te doen. Wie het beste team was daar zijn we het wel over eens denk ik: Mercedes heeft vandaag echt lopen klooien.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
De grachtentocht zal wel in Monaco beginnen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Moest er laatste nog aan denken toen ik 'The Last Dance' weer aan het kijken was... daarover gesproken:quote:
Die wil ik sowieso ook, wel de 1:43 want voor die andere heb ik niet echt een mooie plekquote:Op zondag 12 december 2021 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil graag de ''kampioensauto'' op modelschaal kopen
quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil een onderzoek waarom een auto de muur inreed
dit zou zelfs in een hollywood film niet voorkomen
had die coureur ee reden om zijn auto de muur in te boren
ben ik de enige die dit verdacht vond?
Was deze coureur soms boos op mercedes
had deze coureur een hekel aan Ham?
Mercedes moet deze coureur laten onderzoeken
Mee eens.quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Whahha hardop gelachenquote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft ook even lekker een dagje baantjes getrokken in een augurkenbadje of wat
Jemig zure mensen. Hij rijdt voor Nederland, zijn vader is Nederlands. Vier het feestje gewoon mee of houd je mond.quote:
Dat mag je hier verder bespreken:quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ga je aanstellen zegquote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Topic is dicht?quote:Op zondag 12 december 2021 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / Het grote schaalmodellen topic
Betaalt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sander Schimmelpenis moet zijn bek houden, want zijn familie (adelijk bloed) betaald ook geen belasting.
Ik ben van mening daar waar je geboren bent dat is je nationaliteit. Al heb je 20 paspoorten.quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet zoalsSifan Hasan wel is
Hallo Klaasquote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Dan kom jij uit Urk.quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben van mening daar waar je geboren bent dat is je nationaliteit. Al heb je 20 paspoorten.
Dat waren dure punten voor Hamilton in Hongarije ja. Had anders simpel gewonnen. Frankrijk zat Merc ook fout met de strategie.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
---
Het hele jaar is 1 ding opvallend: RB was vaak beter in strategie. En daar waar het op strategie niet werkte zat het moment tegen. OOK deze race: iemand bij RB besloot dat er gepit moest worden voor rode banden omdat het actieve scenario niet werkte.
Het summum hiervan: Lewis die als enige aan de racelijn staat in Hongarije waar de rest allemaal pit.
Nee Mercedes is op strategie geklopt.
Deze laat het je realiseren wat 'dat mannetje' gedaan heeft.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Je bent Marrokaan dus. Dat mag ookquote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben van mening daar waar je geboren bent dat is je nationaliteit. Al heb je 20 paspoorten.
Misschien moet je deze complottheorie in de dop in essay-vorm uitbrengen? Tip van Flip: gebruik dan wel wat meer leestekens, en minder alinea’s.quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij kon niet als eerste die call maken uiteraard. Had HAM P1 behouden als hij een ronde later dan Max onder de SC naar binnen was gegaan? Volgens Mercedes konden ze niet pitten zonder position te verliezen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Tinos85 het volgende:
Mercedes heeft het zelf verneukt door niet te pitten. Risico wat ze namen.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Hallo Klaas
Alles goed
Met mij wel
Ik vraag mij af
Of Mercedes
De uitspraak
Accepteert
Groetjes
Damsco
Nee, je vergeet de mogelijkheid dat de race zou eindigen onder de SC. Als Lewis gepit had en Max niet, dan was Max dus WDC.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
In belgie willen ze hem niet, jos was een fiscale vluchteling.quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
En we zijn er nog niet klaar mee.
vast niet, maar is nu wel echt volstrekt kansloos verder.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Wat een slechte verliezers zeg.. Zelfs wanneer ze 2 keer verloren hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
ik denk dat ze morgen een gesprek met ham zullen hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Hallo Klaas
Alles goed
Met mij wel
Ik vraag mij af
Of Mercedes
De uitspraak
Accepteert
Groetjes
Damsco
Schumi was de aanleiding.quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Jij weet alles, waarom wil je dan een onderzoek?quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker met zijn Red Bull over de NL snelwegen crossen (onder politiebegeleiding of course)quote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tot zover ik weet heeft alleen Rotterdam toestemming gegeven voor een huldiging, dus dat zal dan de coolsingel worden.
Amsterdam mag en kan het 100% sws niet.
Onder andere Alonso, die er een hele duidelijke mening over had.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef ShaoliN het volgende:
Wie zaten er tussen Max & Lewis achter de safwtycar?
Geest van Frank, kan niet andersquote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij rijdt onder een Nederlandse licentie in de F1 dus dat is voor Nederlandquote:
Beetje categorie Trump met z'n verkiezingsfraude gezeurquote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
vast niet, maar is nu wel echt volstrekt kansloos verder.
Was toch Mick die m aantikte en ophanging beschadigde?quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Heeft Latifi al een contractje aangeboden gekregen bij Red Bull?
Zn vader was ceo bij red bull. Verder nietsquote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon omdat het kanquote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij weet alles, waarom wil je dan een onderzoek?
Da's wel sjiekquote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Chassis 77 setting zegt zijn engineer en dan verschijnt er op zijn stuurwiel dank je wel in het Fins.
Dit lijkt me vrij zinloos. Zoals iemand al eerder postte is het de vraag of het sowieso in behandeling genomen word.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Eens. Doe dan 2 (dichtste bij 1), 13 (geluksgetal), 15 (debuutjaar), 43 (4 maart geboortedag Jos) of 97 (geboortejaar).quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Max heeft altijd gereden met nummer 3quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens. Doe dan 2 (dichtste bij 1), 13 (geluksgetal), 15 (debuutjaar), 43 (4 maart geboortedag Jos) of 97 (geboortejaar).
Als je de regels kan uitleggen zoals de fia het doet, dan is een beroep kansloosquote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij zinloos. Zoals iemand al eerder postte is het de vraag of het sowieso in behandeling genomen word.
69 genotquote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens. Doe dan 2 (dichtste bij 1), 13 (geluksgetal), 15 (debuutjaar), 43 (4 maart geboortedag Jos) of 97 (geboortejaar).
Volgens mij ging dat allemaal goed, maar ging hij gewoon wat te gretig op het gas.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was toch Mick die m aantikte en ophanging beschadigde?
Dit is een vraag. Heb dat gemist
Klopt, de laatste weken was het niet best. Scottie moest z’n boekje verkopen denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heeft zijn glans wel verloren in de media.
Lekker toch als je Kelly Piquet bent en Caroline Tensen begint je DM's te sturen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef Poepz0r het volgende:
Al die BNERS die nu ineens gaan reageren op de instagram's van de zus van Max en van die Kelly, och och wat leven ze mee
Volgens mij identificeert hij zich ook gewoon als Nederlander, dus ik snap die hele discussie niet.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij rijdt onder een Nederlandse licentie in de F1 dus dat is voor Nederland
Nationaliteit is niet van belang; het gaat om het land van de licentie
40/45 zou ook leuk zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgische moeder, Nederlandse vader, geboren in Belgie, zn jeugd voornamelijk in Nederland doorgebracht.quote:
Hadden een tikje ja, maar Latifi schoot pas later van de baan af, de achterkant brak uit en toen zat die in de muur. Beetje hetzelfde als met Kimi tijdens de VTquote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was toch Mick die m aantikte en ophanging beschadigde?
Dit is een vraag. Heb dat gemist
Kelly mag vanavond heel de paddock stokslobberen. Max is een deler genot.quote:Op zondag 12 december 2021 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker toch als je Kelly Piquet bent en Caroline Tensen begint je DM's te sturen.
Die Honda is wat Verstappen betreft trouwens wel bulletproof gebleken dit seizoen op zondag. Van de drie uitvalbeurten van Verstappen geen enkele motor gerelateerd.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
De RBR-FIA heeft er wel alles aan gedaan om Max deze titel te geven.
Hopelijk komt het protest er nog door heen want dit was echt een schande, zo wil je toch geen titel winnen?
Lap 1 Max wil Lewis er volledig af gaan rammen. Perez die zich compleet tegen de regels in doet.
De rare beslissing van de FIA in de laatste rondes.
Dan ook nog de tactische blunders van Mercedes zelf.
De meest onverdiende kampioen in de historie?
Lewis was oppermachtig, ook vandaag weer. Max moest met misselijk gedrag zich er boven zetten, en helaas heeft RBR-FIA er alles aan gedaan om hem kampioen te krijgen.
"Unfortunately Verstappen got Lewis on that last lap"quote:
Amber Brantsen en Samantha Steenwijk is nog tot daar aan toe...quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef Poepz0r het volgende:
Al die BNERS die nu ineens gaan reageren op de instagram's van de zus van Max en van die Kelly, och och wat leven ze mee
OMG Clowntjequote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk komt het protest er nog door heen want dit was echt een schande, zo wil je toch geen titel winnen?
Lap 1 Max wil Lewis er volledig af gaan rammen. Perez die zich compleet tegen de regels in doet.
Lewis was oppermachtig, ook vandaag weer. Max moest met misselijk gedrag zich er boven zetten, en helaas heeft RBR-FIA er alles aan gedaan om hem kampioen te krijgen.
Okquote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Say hi to the FIAquote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Shelley Sterk godin is ook al jaren fan he, zou raken.quote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Amber Brantsen en Samantha Steenwijk is nog tot daar aan toe...
Allemaal op de bandwagon nu. Ik zou al die lui blokkeren.
Echt gast, ga je aanstellen, troll.quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Dat bonnetje van Honda stond nog 22 jaar open bij de familie Verstappenquote:
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij na vandaag wel echt serieus af of Mercedes gisteren expres poleposition heeft laten lopen tijdens de kwalificatie.
Gast.quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shelley Sterk godin is ook al jaren fan he, zou raken.
Hedde gij een linkje jjongugh?quote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op die Britse F1-fora moet je nu trouwens ook niet zijn, wat een poep daar allemaal voorbij komt....
Ach dat had andersom niet anders geweestquote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op die Britse F1-fora moet je nu trouwens ook niet zijn, wat een poep daar allemaal voorbij komt....
De theorie gisteren in de Britse commentaarsecties was dat ze Max geen kans wilden geven om hem achterin Lewis zijn wagen te parkeren in de eerste bocht.quote:
Lewis moet blij zijn met zijn zeven titels. Meer zit er niet in. Is geen schande hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Weet je, we don't give a damn shit about itquote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rip Harvey Postlewaitequote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat bonnetje van Honda stond nog 22 jaar open bij de familie Verstappen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hebben we de forumgek van Fok ook weer.
Welkom terug Zippyquote:
Ik heb ook heel strategisch besloten om Reddit links te laten liggen. Normaal vind ik het wel leuk die zuurheid, maar het overtreft nu echt allesquote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik weet het niet, de ronde van Max leek wel echt bizar sterk.quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij na vandaag wel echt serieus af of Mercedes gisteren expres poleposition heeft laten lopen tijdens de kwalificatie.
Mercedes motor toch?quote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, waar is Button?
Ja we willen wel lachen inderdaad.quote:
Ik hoop nu al op de clash Portugal - Italiëquote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het was wachten op bianconeri, ik ben niet teleurgesteld.!
verliezen van That guyquote:Op zondag 12 december 2021 20:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Lewis moet blij zijn met zijn zeven titels. Meer zit er niet in. Is geen schande hoor.
Geen idee. Maar het blijft erg gek dat Max met redelijke overmacht gisteren poleposition pakte terwijl de Mercedes tijdens de race echt een stuk sneller was. Kan zijn dat Mercedes echt voor een race setup ging maar dan nog.quote:
en hardquote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar 't laatste nieuws is toch echt dat ze in beroep gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 20:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Precies, die gaan ergens een keer ingrijpen.
Het moet Merc geen wekenlange negatieve publiciteit gaan opleveren.
Dat telefoontje vanuit Stuttgart gaat er echt wel komen.
Vraag het jezelf af, want Klaas weet alles.quote:Op zondag 12 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik heel eerlijk bent
Dan prosteert mercedes alleen maar omdat ze zelf gefaald hebben in hun tactische beslissingen
dat is wel een grote reden dat ham niet wint
ze willen dit niet toegeven
dus schuiven ze nu alles op de fia
toch vind ik die auto in de muur vreemd 1n de laatste ronde
dan heeft die auto nog maar weinig benzine
waarom zou je dan nog spinnen?????
Vroeger wel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vriendin van show, fantastische vrouwquote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja joh, zelfs berichten in de trant dat Mercedes zich maar per direct moet terugtrekken uit F1 en ook als leverancier, en dat de FIA het dan maar moet oplossen met drie of vier teamsquote:Op zondag 12 december 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook heel strategisch besloten om Reddit links te laten liggen. Normaal vind ik het wel leuk die zuurheid, maar het overtreft nu echt alles
Genuanceerd.quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Heb je een linkje? Even lekker de boel opstokenquote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kimiquote:
ja, maar Wolff moet zijn schaapskleren thuislatenquote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Rianne84 het volgende:
Gaat het gala gewoon door ondanks protest?
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Als Mercedes lastig blijft doen mag Jos het wel verder afhandelen.
Rico is er ook nog om een handje mee te helpenquote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Als 'ie al komt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar Wolff moet zijn schaapskleren thuislaten
Jos en Rico even langs sturen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
'Moet wel want WCC bokaalquote:
Dit jaar vast niet..quote:Op zondag 12 december 2021 20:41 schreef nils7 het volgende:
Ben zelf een dag te laat in Parijs :-(
Anders wellicht langs kunnen gaan, neem aan dat je buiten als fan langs een rode loper kan staan?
Max was driver of the last lap. Dat deed er toe.quote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens mij was Kimi dotd. Kan er naast zitten hoor.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens mij was Kimi dotd. Kan er naast zitten hoor.
Maar wie was er nou DotD?quote:
Graag gedaan jongen!quote:Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Max and Checo hug right after the race
Latifiquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar wie was er nou DotD?
Even positieve test faken en hoppa, ik zie 'm er voor aan. Wat een naar mannetje, bah.quote:
Vraag ik me ook af, zo veel verschillende coureurs in dat lijstje...quote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alonso zegt ook dat dit justice was en dat klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef Nober het volgende:
Alonso lol.
[ twitter ]
[..]
Graag gedaan jongen!
Lans, natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zag een viaplay reclame met dat ze Verstappen feliciteren, tot volgend jaar maartquote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het drama tekent zich af voor Lewis
Absoluut, voelt als heerlijke payback dat het zo gegaan is.quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef daNpy het volgende:
Heerlijk die janksmoelen bij team taxi.
Dit is precies wat ze verdienen na zo'n seizoen vol schijnheiligheid.
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch wel bijzonder dat Mercedes tijdens de race aan Hamilton vroeg welke banden die zou willen bij een SC en vervolgens bij 2 SC's niet naar binnen halen.
Leuk haha Ricciardo daar achter ook. Lolquote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef Nober het volgende:
Alonso lol.
[ twitter ]
[..]
Graag gedaan jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |