Vraag het jezelf af, want Klaas weet alles.quote:Op zondag 12 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik heel eerlijk bent
Dan prosteert mercedes alleen maar omdat ze zelf gefaald hebben in hun tactische beslissingen
dat is wel een grote reden dat ham niet wint
ze willen dit niet toegeven
dus schuiven ze nu alles op de fia
toch vind ik die auto in de muur vreemd 1n de laatste ronde
dan heeft die auto nog maar weinig benzine
waarom zou je dan nog spinnen?????
Vroeger wel.quote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shelley Sterk godin is ook al jaren fan he, zou raken.
Vriendin van show, fantastische vrouwquote:Op zondag 12 december 2021 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shelley Sterk godin is ook al jaren fan he, zou raken.
Ja joh, zelfs berichten in de trant dat Mercedes zich maar per direct moet terugtrekken uit F1 en ook als leverancier, en dat de FIA het dan maar moet oplossen met drie of vier teamsquote:Op zondag 12 december 2021 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook heel strategisch besloten om Reddit links te laten liggen. Normaal vind ik het wel leuk die zuurheid, maar het overtreft nu echt alles
Genuanceerd.quote:Op zondag 12 december 2021 20:33 schreef bianconeri het volgende:
De RBR-FIA heeft er wel alles aan gedaan om Max deze titel te geven.
Hopelijk komt het protest er nog door heen want dit was echt een schande, zo wil je toch geen titel winnen?
Lap 1 Max wil Lewis er volledig af gaan rammen. Perez die zich compleet tegen de regels in doet.
De rare beslissing van de FIA in de laatste rondes.
Dan ook nog de tactische blunders van Mercedes zelf.
De meest onverdiende kampioen in de historie?
Lewis was oppermachtig, ook vandaag weer. Max moest met misselijk gedrag zich er boven zetten, en helaas heeft RBR-FIA er alles aan gedaan om hem kampioen te krijgen.
Heb je een linkje? Even lekker de boel opstokenquote:Op zondag 12 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op die Britse F1-fora moet je nu trouwens ook niet zijn, wat een poep daar allemaal voorbij komt....
Kimiquote:
ja, maar Wolff moet zijn schaapskleren thuislatenquote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Rianne84 het volgende:
Gaat het gala gewoon door ondanks protest?
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Als Mercedes lastig blijft doen mag Jos het wel verder afhandelen.
Rico is er ook nog om een handje mee te helpenquote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Als 'ie al komt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar Wolff moet zijn schaapskleren thuislaten
Jos en Rico even langs sturen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
'Moet wel want WCC bokaalquote:
Dit jaar vast niet..quote:Op zondag 12 december 2021 20:41 schreef nils7 het volgende:
Ben zelf een dag te laat in Parijs :-(
Anders wellicht langs kunnen gaan, neem aan dat je buiten als fan langs een rode loper kan staan?
Max was driver of the last lap. Dat deed er toe.quote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens mij was Kimi dotd. Kan er naast zitten hoor.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens mij was Kimi dotd. Kan er naast zitten hoor.
Maar wie was er nou DotD?quote:
Graag gedaan jongen!quote:Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Max and Checo hug right after the race
Latifiquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar wie was er nou DotD?
Even positieve test faken en hoppa, ik zie 'm er voor aan. Wat een naar mannetje, bah.quote:
Vraag ik me ook af, zo veel verschillende coureurs in dat lijstje...quote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alonso zegt ook dat dit justice was en dat klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef Nober het volgende:
Alonso lol.
[ twitter ]
[..]
Graag gedaan jongen!
Lans, natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zag een viaplay reclame met dat ze Verstappen feliciteren, tot volgend jaar maartquote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het drama tekent zich af voor Lewis
Absoluut, voelt als heerlijke payback dat het zo gegaan is.quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef daNpy het volgende:
Heerlijk die janksmoelen bij team taxi.
Dit is precies wat ze verdienen na zo'n seizoen vol schijnheiligheid.
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch wel bijzonder dat Mercedes tijdens de race aan Hamilton vroeg welke banden die zou willen bij een SC en vervolgens bij 2 SC's niet naar binnen halen.
Leuk haha Ricciardo daar achter ook. Lolquote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef Nober het volgende:
Alonso lol.
[ twitter ]
[..]
Graag gedaan jongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |