Je bent Marrokaan dus. Dat mag ookquote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben van mening daar waar je geboren bent dat is je nationaliteit. Al heb je 20 paspoorten.
Misschien moet je deze complottheorie in de dop in essay-vorm uitbrengen? Tip van Flip: gebruik dan wel wat meer leestekens, en minder alinea’s.quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil een onderzoek waarom een auto de muur inreed
dit zou zelfs in een hollywood film niet voorkomen
had die coureur ee reden om zijn auto de muur in te boren
ben ik de enige die dit verdacht vond?
Was deze coureur soms boos op mercedes
had deze coureur een hekel aan Ham?
Mercedes moet deze coureur laten onderzoeken
Hij kon niet als eerste die call maken uiteraard. Had HAM P1 behouden als hij een ronde later dan Max onder de SC naar binnen was gegaan? Volgens Mercedes konden ze niet pitten zonder position te verliezen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Tinos85 het volgende:
Mercedes heeft het zelf verneukt door niet te pitten. Risico wat ze namen.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Hallo Klaas
Alles goed
Met mij wel
Ik vraag mij af
Of Mercedes
De uitspraak
Accepteert
Groetjes
Damsco
Nee, je vergeet de mogelijkheid dat de race zou eindigen onder de SC. Als Lewis gepit had en Max niet, dan was Max dus WDC.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
Max pit meteen achter hem aan en Lewis houd positie.
Max pit niet en dan krijg je het scenario wat we nu OOK kregen maar dan andersom: Lewis met veel meer grip pakt Max. Het is Mercedes zelf die het heeft verkloot. En het wat niet eens Lewis zijn fout. Die wilde nieuwe banden
maar werd verteld buiten te blijven,
In belgie willen ze hem niet, jos was een fiscale vluchteling.quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben van mening daar waar je geboren bent dat is je nationaliteit. Al heb je 20 paspoorten.
Ze zoeken het maar uit.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
En we zijn er nog niet klaar mee.
vast niet, maar is nu wel echt volstrekt kansloos verder.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Wat een slechte verliezers zeg.. Zelfs wanneer ze 2 keer verloren hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
ik denk dat ze morgen een gesprek met ham zullen hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Hallo Klaas
Alles goed
Met mij wel
Ik vraag mij af
Of Mercedes
De uitspraak
Accepteert
Groetjes
Damsco
Schumi was de aanleiding.quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
dit zou zelfs in een hollywood film niet voorkomen
had die coureur ee reden om zijn auto de muur in te boren
ben ik de enige die dit verdacht vond?
Was deze coureur soms boos op mercedes
had deze coureur een hekel aan Ham?
Mercedes moet deze coureur laten onderzoeken
Jij weet alles, waarom wil je dan een onderzoek?quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Lekker met zijn Red Bull over de NL snelwegen crossen (onder politiebegeleiding of course)quote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tot zover ik weet heeft alleen Rotterdam toestemming gegeven voor een huldiging, dus dat zal dan de coolsingel worden.
Amsterdam mag en kan het 100% sws niet.
Onder andere Alonso, die er een hele duidelijke mening over had.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef ShaoliN het volgende:
Wie zaten er tussen Max & Lewis achter de safwtycar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |