2 mogelijkheden:quote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Max dan niet pit, dan verliest Hamilton zijn positie...het was een lastige beslissing.
Ja, haha, 100% ditquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lees: de marketing afdelingen van AMG en Merc hebben gebeld..
Ja het was echt een geweldig seizoen, is best wel heel veel gebeurd dat ik denk dat Drive To Survive slechts een zeer beknopte samenvatting gaat zijnquote:Op zondag 12 december 2021 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In alle opzichten een fantastisch einde van een geweldig seizoen
nou ja, hoe vaak is een kampioenschap zo beslistquote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je alles zo leest, dan besef je je pas echt hoe ongelofelijk groot de invloed van Engelse media is. Eigenlijk, als je er eens goed over na denkt, dan gaat heel die ophef echt helemaal nergens over
Je moet het natuurlijk allemaal goed op papier zetten, dat kost tijd, maar over de beslissing zullen ze niet lang hebben nagedacht. Wat een zwak protest.quote:
hebben we dit seizoen wel vaker gezien.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton was vandaag de beste, maar Max won. Ja dat kan hard aan komen
Graag, die neem ik met alle liefdequote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan iedereen weer een petje kopen.
Ik ben in ieder geval 10 jaar ouder geworden dit jaarquote:Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was echt een geweldig seizoen, is best wel heel veel gebeurd dat ik denk dat Drive To Survive slechts een zeer beknopte samenvatting gaat zijn
Dat is gewoon een troll-account.quote:
Die heeft ook even lekker een dagje baantjes getrokken in een augurkenbadje of watquote:
Sander Schimmelpenis moet zijn bek houden, want zijn familie (adelijk bloed) betaald ook geen belasting.quote:
Das waar ook. Dan zetten we Lewis in de boot.quote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij tweede plaatsen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |