Dat is het hele jaar al aan de gang en dan vootal in het voordeel van MBquote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef gniffie het volgende:
Gigantisch regelementen boek schrijven en je er vervolgens niet aan houden.
FIA
Alle topsporters zijn sore losers. Anders is het geen topsport.quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef Breekfast het volgende:
Lekker voor Mercedes. Naast dat Hamilton de titel is misgelopen staan ze nu ook bekend als sore losers.
Dat heet je zaakjes goed voor elkaar hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
.alleen maar hun titels gewonnen door 4 jaar voorspong op de hybride techniek
Precies, die gaan ergens een keer ingrijpen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lees: de marketing afdelingen van AMG en Merc hebben gebeld..
In alle opzichten een fantastisch einde van een geweldig seizoenquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic gaat uren na de race nog sneller dan tijdens sommige races dit seizoen![]()
ik gelijk aan het bier...nu aan de rumquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef Nattekat het volgende:
En ik besef me net dat ik al uren niets meer gedronken heb
Maar het was het allemaal waard
bootje over het julianakanaalquote:Op zondag 12 december 2021 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tot zover ik weet heeft alleen Rotterdam toestemming gegeven voor een huldiging, dus dat zal dan de coolsingel worden.
Amsterdam mag en kan het 100% sws niet.
Precies.quote:Op zondag 12 december 2021 20:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, degene met de meeste titels, dat wel.
Eerlijk gezegd maakt het niet uit wie vandaag de beste was, eigenlijk komt het gewoon op neer wie heel het seizoen goed reed en dat was gewoon Max.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton was vandaag de beste, maar Max won. Ja dat kan hard aan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |