zag je het hele seizoen toch al......quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je alles zo leest, dan besef je je pas echt hoe ongelofelijk groot de invloed van Engelse media is. Eigenlijk, als je er eens goed over na denkt, dan gaat heel die ophef echt helemaal nergens over
Indien het andersom was, was ook iedereen echt megazuur geweest natuurlijk. Dus wat dat betreft is het best te begrijpen dat ze nu nog alles proberen eruit te halenquote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
Max pit meteen achter hem aan en Lewis houd positie.
Max pit niet en dan krijg je het scenario wat we nu OOK kregen maar dan andersom: Lewis met veel meer grip pakt Max. Het is Mercedes zelf die het heeft verkloot. En het wat niet eens Lewis zijn fout. Die wilde nieuwe banden
maar werd verteld buiten te blijven,
Die laatste ronde vandaag alleen alquote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval 10 jaar ouder geworden dit jaar
Dan zou Max idd the sitting duck zijn, maar de kans was groot dat er met SC zou worden gefinisht. Eigenlijk ging nu de SC een ronde te vroeg naar binnen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
Max pit meteen achter hem aan en Lewis houd positie.
Max pit niet en dan krijg je het scenario wat we nu OOK kregen maar dan andersom: Lewis met veel meer grip pakt Max. Het is Mercedes zelf die het heeft verkloot. En het wat niet eens Lewis zijn fout. Die wilde nieuwe banden
maar werd verteld buiten te blijven,
---
Het hele jaar is 1 ding opvallend: RB was vaak beter in strategie. En daar waar het op strategie niet werkte zat het moment tegen. OOK deze race: iemand bij RB besloot dat er gepit moest worden voor rode banden omdat het actieve scenario niet werkte.
Het summum hiervan: Lewis die als enige aan de racelijn staat in Hongarije waar de rest allemaal pit.
Nee Mercedes is op strategie geklopt.
Iemand met zo’n achternaam (werkende voor quote magazijn ?) en dan daar zo zuur over doen? Heel apart. Ook al heeft ie een minuscuul puntje.quote:
Ik heb me weer ingeschreven voor de nieuwsbrief iig, op naar het schaalmodeltopic!quote:Op zondag 12 december 2021 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil graag de ''kampioensauto'' op modelschaal kopen
Dat moment ga ik nooit meer vergeten, nog steeds onwerkelijkquote:
Heerlijk dezequote:
Genotquote:Op zondag 12 december 2021 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me weer ingeschreven voor de nieuwsbrief iig, op naar het schaalmodeltopic!
Ja, die bestaat.
Niks mis met een kritische post.quote:
Over wie er vandaag de betere coureur was durf ik geen uitspraken te doen. Wie het beste team was daar zijn we het wel over eens denk ik: Mercedes heeft vandaag echt lopen klooien.quote:Op zondag 12 december 2021 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton was vandaag de beste, maar Max won. Ja dat kan hard aan komen
De grachtentocht zal wel in Monaco beginnen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:15 schreef Rianne84 het volgende:
Mag Max nu in een bootje door de grachten varen?
Moest er laatste nog aan denken toen ik 'The Last Dance' weer aan het kijken was... daarover gesproken:quote:
Die wil ik sowieso ook, wel de 1:43 want voor die andere heb ik niet echt een mooie plekquote:Op zondag 12 december 2021 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil graag de ''kampioensauto'' op modelschaal kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |