'Moet wel want WCC bokaalquote:
Dit jaar vast niet..quote:Op zondag 12 december 2021 20:41 schreef nils7 het volgende:
Ben zelf een dag te laat in Parijs :-(
Anders wellicht langs kunnen gaan, neem aan dat je buiten als fan langs een rode loper kan staan?
Max was driver of the last lap. Dat deed er toe.quote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens mij was Kimi dotd. Kan er naast zitten hoor.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Volgens mij was Kimi dotd. Kan er naast zitten hoor.
Maar wie was er nou DotD?quote:
Graag gedaan jongen!quote:Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Max and Checo hug right after the race
Latifiquote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar wie was er nou DotD?
Even positieve test faken en hoppa, ik zie 'm er voor aan. Wat een naar mannetje, bah.quote:
Vraag ik me ook af, zo veel verschillende coureurs in dat lijstje...quote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alonso zegt ook dat dit justice was en dat klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef Nober het volgende:
Alonso lol.
[ twitter ]
[..]
Graag gedaan jongen!
Lans, natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zag een viaplay reclame met dat ze Verstappen feliciteren, tot volgend jaar maartquote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het drama tekent zich af voor Lewis
Absoluut, voelt als heerlijke payback dat het zo gegaan is.quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef daNpy het volgende:
Heerlijk die janksmoelen bij team taxi.
Dit is precies wat ze verdienen na zo'n seizoen vol schijnheiligheid.
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch wel bijzonder dat Mercedes tijdens de race aan Hamilton vroeg welke banden die zou willen bij een SC en vervolgens bij 2 SC's niet naar binnen halen.
Leuk haha Ricciardo daar achter ook. Lolquote:Op zondag 12 december 2021 20:46 schreef Nober het volgende:
Alonso lol.
[ twitter ]
[..]
Graag gedaan jongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |