Geest van Frank, kan niet andersquote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil een onderzoek waarom een auto de muur inreed
dit zou zelfs in een hollywood film niet voorkomen
had die coureur ee reden om zijn auto de muur in te boren
ben ik de enige die dit verdacht vond?
Was deze coureur soms boos op mercedes
had deze coureur een hekel aan Ham?
Mercedes moet deze coureur laten onderzoeken
Hij rijdt onder een Nederlandse licentie in de F1 dus dat is voor Nederlandquote:
Beetje categorie Trump met z'n verkiezingsfraude gezeurquote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
vast niet, maar is nu wel echt volstrekt kansloos verder.
Was toch Mick die m aantikte en ophanging beschadigde?quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Heeft Latifi al een contractje aangeboden gekregen bij Red Bull?
Zn vader was ceo bij red bull. Verder nietsquote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil een onderzoek waarom een auto de muur inreed
dit zou zelfs in een hollywood film niet voorkomen
had die coureur ee reden om zijn auto de muur in te boren
ben ik de enige die dit verdacht vond?
Was deze coureur soms boos op mercedes
had deze coureur een hekel aan Ham?
Mercedes moet deze coureur laten onderzoeken
gewoon omdat het kanquote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij weet alles, waarom wil je dan een onderzoek?
Da's wel sjiekquote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Chassis 77 setting zegt zijn engineer en dan verschijnt er op zijn stuurwiel dank je wel in het Fins.
Dit lijkt me vrij zinloos. Zoals iemand al eerder postte is het de vraag of het sowieso in behandeling genomen word.quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
En we zijn er nog niet klaar mee.
Eens. Doe dan 2 (dichtste bij 1), 13 (geluksgetal), 15 (debuutjaar), 43 (4 maart geboortedag Jos) of 97 (geboortejaar).quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
En we zijn er nog niet klaar mee.
Max heeft altijd gereden met nummer 3quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens. Doe dan 2 (dichtste bij 1), 13 (geluksgetal), 15 (debuutjaar), 43 (4 maart geboortedag Jos) of 97 (geboortejaar).
Als je de regels kan uitleggen zoals de fia het doet, dan is een beroep kansloosquote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij zinloos. Zoals iemand al eerder postte is het de vraag of het sowieso in behandeling genomen word.
69 genotquote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens. Doe dan 2 (dichtste bij 1), 13 (geluksgetal), 15 (debuutjaar), 43 (4 maart geboortedag Jos) of 97 (geboortejaar).
Volgens mij ging dat allemaal goed, maar ging hij gewoon wat te gretig op het gas.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was toch Mick die m aantikte en ophanging beschadigde?
Dit is een vraag. Heb dat gemist
Klopt, de laatste weken was het niet best. Scottie moest z’n boekje verkopen denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heeft zijn glans wel verloren in de media.
Lekker toch als je Kelly Piquet bent en Caroline Tensen begint je DM's te sturen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:29 schreef Poepz0r het volgende:
Al die BNERS die nu ineens gaan reageren op de instagram's van de zus van Max en van die Kelly, och och wat leven ze mee
Volgens mij identificeert hij zich ook gewoon als Nederlander, dus ik snap die hele discussie niet.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij rijdt onder een Nederlandse licentie in de F1 dus dat is voor Nederland
Nationaliteit is niet van belang; het gaat om het land van de licentie
40/45 zou ook leuk zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgische moeder, Nederlandse vader, geboren in Belgie, zn jeugd voornamelijk in Nederland doorgebracht.quote:
Hadden een tikje ja, maar Latifi schoot pas later van de baan af, de achterkant brak uit en toen zat die in de muur. Beetje hetzelfde als met Kimi tijdens de VTquote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was toch Mick die m aantikte en ophanging beschadigde?
Dit is een vraag. Heb dat gemist
Kelly mag vanavond heel de paddock stokslobberen. Max is een deler genot.quote:Op zondag 12 december 2021 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lekker toch als je Kelly Piquet bent en Caroline Tensen begint je DM's te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |