Snopquote:
Ik heb nog nooit gesnopt, terwijl ik wel eens (zelden, maar toch) tob.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:49 schreef H_T het volgende:
De nummer 12 uit je lijstje vind ik toch een vreemde eend in die bijt Guana
Is het ook, maar ik verwachtte het niet in die lijstquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in de keuzelijst en ik vind dat gewoon een heel leuk nummer
Tobben doe ik liever nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesnopt, terwijl ik wel eens (zelden, maar toch) tob.
Tob voor mij dus.
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik verwachtte het niet in die lijst
Snoppen wel?quote:
Nou misschien wel! Als de omstanigheden goed zijn vind ik dat misschien wel heerlijk!quote:
The Pick of Destiny is ook gewoon een prachtige musicalfilm!quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in de keuzelijst en ik vind dat gewoon een heel leuk nummer
Hm, ik zal het eens in overweging nemen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou misschien wel! Als de omstanigheden goed zijn vind ik dat misschien wel heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:koffieleuk
Mijn stemlijst:Fijn dat je wat nummers oppakt waar ik over twijfeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Echte Vent, Deutschland, Poison, Toen ik je zag, Ice Queen, Greatest Show on Earth, Teenage Dirtbag en Les Lacs du Connemara stonden op m'n longlist maar zijn er uiteindelijk niet in beland.
Nu maar lekker de hele middag sport kijken nu je zelf niet kunt sporten? Ook wel lekker tochquote:
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fijn dat je wat nummers oppakt waar ik over twijfeldeDe Echte Vent, Deutschland, Poison, Toen ik je zag, Ice Queen, Greatest Show on Earth, Teenage Dirtbag en Les Lacs du Connemara stonden op m'n longlist maar zijn er uiteindelijk niet in beland.
Ik probeer dat ook altijd te vermijden. Ik denk op Stairway to Heaven de enige in de top 100 en verder staat Sorry van Kyteman nog altijd hoog maar die wil ik er ook per sé inhouden. De rest staat bij mij niet ontzettend hoog. Stairway moet van mij er altijd in want ik wil die graag in de top 3, al lijkt dat allang verleden tijd nu met Piano Man en Roller Coaster als nieuwkomer in de állerhoogste regionen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef zorro28 het volgende:
Mijn vaste hoogste notering in mijn stemlijst is al jaren The Doors - Riders On The StormMaar ook één van de weinige topnoteringen die in mijn lijst komt
Ja, precies.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu maar lekker de hele middag sport kijken nu je zelf niet kunt sporten? Ook wel lekker toch
Ik weet dat het uit een film komt, maar geen idee uit welke en ook die film nooit gezien, maar zou die op zich wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.Dat was rond 'mijn tijd' met schooldisco's wel een populair nummer, maar toen lag jij nog in de luiers
Toch ook een muziekstijl waar ik van houd denk ik? Ook The Anthem, All the Small Things, Pretty Fly vallen onder diezelfde categorie te scharen zo ongeveer maar vind ik gewoon heerlijke nummers om even op los te gaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.Dat was rond 'mijn tijd' met schooldisco's wel een populair nummer, maar toen lag jij nog in de luiers
Ik heb vandaag een rustdagquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog gaan wandelen maar het is superkoud en guur en het lijkt ook niet echt meer droog te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik dacht zelf uit American Pie, maar het blijkt een andere soortgelijke film te zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet dat het uit een film komt, maar geen idee uit welke en ook die film nooit gezien, maar zou die op zich wel eens willen zien.
Ja ik had gisteren ook al een rustdagquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een rustdag![]()
Het is inderdaad vies koud.
Ja, het is wel een soortgelijke film. Vond dat soort komedies altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht zelf uit American Pie, maar het blijkt een andere soortgelijke film te zijn.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef usagi414 het volgende:
Aan het begin van het jaar had ik een plan. Ik zou een longlist gaan bijhouden voor de top 2000.
Dat is een kort lijstje gewordenMaar toch weer 35 nummers gevonden om op te stemmen
@:KoffieleukNEE Forever AutumnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is normaal eentje waar ik elk jaar op stem maar dit jaar helemaal vergeten.
Je zei het zelf al in het vorige topic.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NEE Forever AutumnDat is normaal eentje waar ik elk jaar op stem maar dit jaar helemaal vergeten.
Wie?quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Meke het volgende:
Vorig jaar ook best wat mensen die op Duncan hadden gestemd, dit jaar zal hij er ook wel uitvallen, verwacht ik. Of in elk geval niet weer in de bovenste regionen
Ik stem alleen braaf op Eres tu van de songfestivalnummersquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Meke het volgende:
Vorig jaar ook best wat mensen die op Duncan hadden gestemd, dit jaar zal hij er ook wel uitvallen, verwacht ik. Of in elk geval niet weer in de bovenste regionen
Daarom éérst allemaal lijstjes van andere mensen checken voordat je je eigen lijst samensteltquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NEE Forever AutumnDat is normaal eentje waar ik elk jaar op stem maar dit jaar helemaal vergeten.
That's the spiritquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe mijn nieuwe winterjas met capuchon wel aan, en gaan.
Ik denk dat ze Duran duran bedoeltquote:
Ik weet het niet, maar mede door haar vind ik het eigenlijk niet meer leuk om naar die Oranjevrouwen te kijken. Voor mijn gevoel zijn ze sinds dat gewonnen EK alleen maar steeds slechter gaan spelen ipv steeds beter. Ik denk dat Foppe de Haan stiekem heel belangrijk was qua tactiek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ook vreselijk arrogant voor mijn gevoel![]()
Niks mis het element water.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:55 schreef zorro28 het volgende:
Radio 2 wil graag weten wat mijn favoriete element is. We krijgen dus weer nutteloze statistieken dit jaar als 55% van de stemmers op dit nummer heeft als favoriet element water
Maar het water/aarde/vuur/lucht vraagstuk vind ik wel leuk als iemand die Avatar: The Last Airbender-kijker was als kindquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:55 schreef zorro28 het volgende:
Radio 2 wil graag weten wat mijn favoriete element is. We krijgen dus weer nutteloze statistieken dit jaar als 55% van de stemmers op dit nummer heeft als favoriet element water
Eruit vallen vind ik wat veel, van plek 208 naar slechter dan plek 2000 vind ik wat overdreven. Denk dat hij wel een behoorlijk eind gaat zakken inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Meke het volgende:
quote:
Mocht ik ooit in de Efteling zijn geweest, waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kies je in Joris en de draak ook altijd water?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit in de Efteling zijn geweest, waarschijnlijk wel.
Maar tot op de dag van vandaag nog nooit geweest
quote:
Vorig jaar kwam dat ook goedquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:24 schreef Meke het volgende:
Ik zit nog even na te denken waarop ik ga stemmen, maar heb nu al zin in jullie die dan de Spotifylijst gaan luisteren en dan mijn keuzes tegen te komen![]()
Nou dan boeken we voor je huwelijksreis met jobi een kamer in het Efteling hotel, dit kan écht nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste tijd wat minder gevolgd, maar elke keer als ik die trainer zie krijg ik ook het gevoel dat het een mismatch is ja. Maar goed het is ook wel wat een vage periode en ze hebben geloof ik aardig wat blessures, ben wel benieuwd waar ze straks op het EK staan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar mede door haar vind ik het eigenlijk niet meer leuk om naar die Oranjevrouwen te kijken. Voor mijn gevoel zijn ze sinds dat gewonnen EK alleen maar steeds slechter gaan spelen ipv steeds beter. Ik denk dat Foppe de Haan stiekem heel belangrijk was qua tactiek.
Die nieuwe bondscoach lijkt me ook een mismatch, aardige kerel hoor maar volgens mij begrijpen de speelsters niet wat hij wil.
Komt er weer een nieuwe Spotifylijst van onze gecombineerde stemlijstjes?quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:24 schreef Meke het volgende:
Ik zit nog even na te denken waarop ik ga stemmen, maar heb nu al zin in jullie die dan de Spotifylijst gaan luisteren en dan mijn keuzes tegen te komen![]()
Ik vind ze momenteel zelden scherp spelen. Veel missertjes, slordigheden, een gebrek aan ijver bij sommige speelsters... Ik hoop dat ze zich snel herpakken want ik vind het over het algemeen een erg leuke ploeg en goede rolmodellen voor jonge meisjes.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste tijd wat minder gevolgd, maar elke keer als ik die trainer zie krijg ik ook het gevoel dat het een mismatch is ja. Maar goed het is ook wel wat een vage periode en ze hebben geloof ik aardig wat blessures, ben wel benieuwd waar ze straks op het EK staan.
Nu toch wel blij dat je bent gaan lopen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Lopen was lekker fris, het regende eigenlijk niet, nu gedoucht en met thee en pepernoten en dekentje op de bank.
Lekker toch. Ik ga de rodekool-ovenschotel makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu toch wel blij dat je bent gaan lopen?Ik lig ook met een dekentje op de bank. Lekker een luie middag voor de buis. Mijn avond word ook lui trouwens. Het enige dat ik nog moet doen is eten koken en douchen
Lekker hoor, het is nu ook echt weer voor de rodekool-ovenschotelquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik ga de rodekool-ovenschotel maken, en K2 zoekt K3 kijken en verder ook niks meer
Ja de was doen.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt er weer een nieuwe Spotifylijst van onze gecombineerde stemlijstjes?
Ik zit helemaal in de K3-sfeerquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik ga de rodekool-ovenschotel maken, en K2 zoekt K3 kijken en verder ook niks meer
Ja de was doen.
K3 zoekt K3 was echt genot, heb dat vorig jaar of zo nog eens allemaal teruggekeken jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit helemaal in de K3-sfeerHeb alles van K3 zoekt K3 terug zitten kijken, en nu K2 zoekt K3 2009
Ja je kreeg bij beide ook veel meer de kans om te bonden met de kandidaten voor mijn gevoel, ook bijv leuke opdrachten en momenten bij de bootcamp. Hier voelde dat allemaal een beetje gehaastquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
K3 zoekt K3 was echt genot, heb dat vorig jaar of zo nog eens allemaal teruggekeken ja![]()
K2 zoekt K3 nu vind ik wel een stuk minder leuk en goed. Ga sowieso niet echt blij zijn met de winnares, wie het ook wordt.
Cannibalequote:Op zaterdag 27 november 2021 16:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
1823
'De Nederlander' wordt gebouwd in Capelle aan de IJssel. Het is het eerste in Nederland gebouwde stoomschip.
Annibale della Genga wordt tot paus verkozen en zal Paus Leo XII worden.
Een groot deel van Constantinopel wordt verwoest door een stadsbrand.
Summierquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
1823
'De Nederlander' wordt gebouwd in Capelle aan de IJssel. Het is het eerste in Nederland gebouwde stoomschip.
Annibale della Genga wordt tot paus verkozen en zal Paus Leo XII worden.
Een groot deel van Constantinopel wordt verwoest door een stadsbrand.
Geen intercom ? Ik heb er wel één maar gebruikte die nooit, want het is maar één trap af naar de voordeur.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Ugh er werd net meerdere keren aangebeld terwijl we niks verwachten (en woon in appartement dus ik kan niet door raam of deur ofzo kijken wat het is).
We doen dan eigenlijk nooit open want er komen ook weleens kwajongens binnen, maar ik ga me dan toch heel de tijd zitten afvragen of het iets belangrijks of ergs was.
Ja hebben we wel maar werkt niet zo goed, je hoort elkaar niet of amper.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen intercom ? Ik heb er wel één maar gebruikte die nooit, want het is maar één trap af naar de voordeur.
Maar sinds ik weer katten heb ben ik het gaan gebruiken. En dat is wel erg handig als er om 20.30 iemand aanbelt die je iets wil aansmeren.
Ik zit met een bureau vol minuscule schroefjes, allemaal op hun juiste plekje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Summier
Krijgen we geen mooi plaatje?
Oh wat ben je aan het doen dan?quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit met een bureau vol minuscule schroefjes, allemaal op hun juiste plekje.
Niet ideaal om een heel stuk met plaatjes en zo te doen.![]()
Maar speciaal voor jouw een mooi portret van Paus Leo XII![]()
[ afbeelding ]
Ohhh zo zieligquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Omg kijk hoe zielig. En ik heb de uitdrukking 'trekken aan een dood paard' nog nooit zo treffend verbeeld zien worden:
Paard vast in modder, gered door brandweer
(is gelukkig niet echt dood)
Dingen uit elkaar aan het halen, dingen die ook weer in elkaar moeten straks.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wat ben je aan het doen dan?
Je probeert je walkman te reanimeren ?quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen uit elkaar aan het halen, dingen die ook weer in elkaar moeten straks.
Hier passen wel minder mensen op dan op Langhorsquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohhh zo zielig![]()
Doet me ook denken aan dat paard in de vijver in Pluk van de Petteflet![]()
Dat heb ik eerder al geprobeerd, maar die heeft wat donorspullen nodig die ik niet zomaar heb en die ik er ook niet zomaar voor wil gaan kopen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je probeert je walkman te reanimeren ?
SPOILER: En de individuele lijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:25 schreef koffieleuk het volgende:
De playlist tot nu toe
Ik blijf de playlist gewoon updaten als er nieuwe lijstjes komen, en waarschijnlijk komt er een dagelijkse update van deze post.200+414+28=642, is er iemand met het getal 14SPOILER: En de individuele lijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sport kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar dat mag niet meer.
quote:
Schorriemorrie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:43 schreef Guanabana het volgende:
Nu vraag ik me af of het woord 'kwajongen' nog weleens gebruikt wordt door mensen onder de 40.
Het bleef nog lang onrustig in de Torteltuin.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier passen wel minder mensen op dan op Langhors
Ik heb vanmorgen gefietst.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sport kijken![]()
En je kunt hardlopen, fietsen en wandelen
Ja al dat vliegverkeer brengt de besmettingen tussen landen maar heen en weer...quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
61 van de 600 mensen besmet op een vlucht uit Zuid-Afrika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:57 schreef usagi414 het volgende:
ik ben beter in toppen dan in snobben geloof ik.
Best een mainstream lijst voor de snob 2000. En ook af en toe rare keuze in de keuzelijst.Je bent een echte topper dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:46 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, we hebben weer gesmuld.
Bizar he, en dat met alle regels rondom reizen en QR codesquote:Op zaterdag 27 november 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
61 van de 600 mensen besmet op een vlucht uit Zuid-Afrika.
ik ben beter in toppen dan in snobben geloof ik.
Best een mainstream lijst voor de snob 2000. En ook af en toe rare keuze in de keuzelijst.Zo mainstream vind ik het niet, ik ken lang niet alle artiesten en praktisch geen enkel nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat ligt aan mij
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wat een cultuurbarbaren zitten hier tochquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo mainstream vind ik het niet, ik ken lang niet alle artiesten en praktisch geen enkel nummer
Of dat ligt aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Idd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
Bizar he, en dat met alle regels rondom reizen en QR codesGewoon 10% besmet.
Leuk en aardig. Maar het feit dat in 1823 er een nieuwe paus werd gekozen betekende dus ook dat de vorige paus overleed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit met een bureau vol minuscule schroefjes, allemaal op hun juiste plekje.
Niet ideaal om een heel stuk met plaatjes en zo te doen.![]()
Maar speciaal voor jouw een mooi portret van Paus Leo XII![]()
[ afbeelding ]
Die, in deze versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is zo'n lekker nummer.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef summer52 het volgende:
Mijn Top2000 lijstSummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met je en met de beestjes?
Mooie lijst, dit is ook bijna allemaal mijn smaak
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Mijn Top2000 lijstJe spoiler mist een / en spoilert zo nogal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SUMMER!quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef summer52 het volgende:
Mijn Top2000 lijst
[spoiler]
-Nightwish
Dead Boy's Poem live Buenos Aires 2018
-Otis Redding
I've Been Loving You Too Long (1965)
-John Lennon
Imagine (1971)
-Leonard Cohen
Take This Waltz (1988)
-Leonard Cohen
Dance Me To The End Of Love (1984)
-Leonard Cohen
Hallelujah (1984)
-Dolly Parton
I Will Always Love You (1983)
-Marianne Faithfull
This Little Bird
-Alphaville
Forever Young (1984)
-Willie Nelson
Always On My Mind (1984)
-Nick Cave & Kylie Minogue
Where The Wild Roses Grow (1995)
-Janis Joplin
Cry Baby (1971)
-Boudewijn de Groot
Avond (1997)
-Frank Boeijen Groep
De Verzoening (1987)
-Juan Luis Guerra
Burbujas De Amor (1991)
-Jacques Brel
Ne Me Quitte Pas (1959)
-Procol Harum
A Whiter Shade Of Pale (Albumversie) (1967)
-Animals
House Of The Rising Sun (1964)
-Nightwish, Floor Jansen
How's the Heart, acoustic Planet Rock
-Rolling Stones
Angie (1973)
-Rolling Stones
It's All Over Now (1964)
-Black
Wonderful Life (1987)
-Desireless
Voyage Voyage (1987)
_France Gall
Poupee De Cire, Poupee De Son (1965)
-Cuby & the Blizzards
Window Of My Eyes (1968)
-Otis Redding
These Arms Of Mine (1964)
-Golden Earrings
I've Just Lost Somebody (1968)
-Duncan Laurence
Arcade (2019)
-Common Linnets
Calm After The Storm (2014)
-Édith Piaf
Non Je Ne Regrette Rien (1961)
-Bette Midler
The Rose (1980)
-Tim Hardin
How Can We Hang On To A Dream (1967)
-Nightwish, Floor Jansen
Sleeping Sun
-Nightwish, Floor Jansen
Ghost Love Score, Wacken 2013
-Mary Hopkin
Those were the Days
[spoiler]
Daar ken ik het ook van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die, in deze versie
is zo'n lekker nummer.
Als je die keuzelijst van 8000 nummers doorkijkt staat er zoveel tussen dat (voor mij in elk geval) echt onbekend is. Ik had dat al bij de lijst van @Guanabanaquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo mainstream vind ik het niet, ik ken lang niet alle artiesten en praktisch geen enkel nummer
Of dat ligt aan mij
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:40 schreef ijs_beer het volgende:
Je krijgt zo wel een perfect inkijkje in mijn hoofd.![]()
Ik zal Smells - Like teen spirit wel in mijn lijst opnemenquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
Hmm. Eigenlijk wel zin gehad om op Smells like teen spirit te stemmen. Vergeton. stom.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef usagi414 het volgende:
Aan het begin van het jaar had ik een plan. Ik zou een longlist gaan bijhouden voor de top 2000.
Dat is een kort lijstje gewordenMaar toch weer 35 nummers gevonden om op te stemmen
@:KoffieleukGoed lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik wacht daarom ook nog wat dagen en ga elke dag wel even aan mijn lijstje werken, anders vergeet ik geheid dingen die ik nog wilde. (Of ik zie nog nummers voorbij komen van jullie hier).quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
Hmm. Eigenlijk wel zin gehad om op Smells like teen spirit te stemmen. Vergeton. stom.
Mijn Top2000 lijst
-Ook een leuke lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde dit echt in een spoiler zetten, maar er ging iets fout, sorry!Flink wat franstaligs ook. Altijd mooi.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal Smells - Like teen spirit wel in mijn lijst opnemen
Summerrrrquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:20 schreef summer52 het volgende:
Mijn Top2000 lijstje.
Ik wilde dit echt in een spoiler zetten, maar er ging iets fout, sorry!
Vorig jaar niet, maar nu welquote:Op zaterdag 27 november 2021 19:50 schreef H_T het volgende:
Ik zie dat @:Summer52 hier weer eens post
@:Koffieleuk bundel je de lijstjes ook met een excel of iets waarin terug te vinden is wie waarop heeft gestemd?
Naisquote:
Mijn Top2000 lijstOudere Nightwish nummers erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Pastoralequote:Op zaterdag 27 november 2021 19:51 schreef Meke het volgende:
Veel Ramses-stemmers, misschien ga ik hier wel op stemmen. Deed ik vroeger héle dansuitvoeringen op, door de hele woonkamer heen![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:00 schreef Fascination het volgende:
Mijn top2000-lijstOe, staan ook weer mooie vergeten nummers tussen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op de perfecte tijd gepost
Mijn top2000-lijstThanks for your voteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Mijn Top2000 lijstMooie lijst Summer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Heb er uitgebreid over nagedacht. Volgens mij niets vergeten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, staan ook weer mooie vergeten nummers tussen!
En op de perfecte tijd gepost
Mijn top2000-lijstOe. TroySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben smaak met z`n allen.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijstje! Kan best zijn dat ik er over een tijdje nog eentje maak![]()
@koffieleukYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat postte ik ook in dat topicquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:28 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan hier stuk om Marthe die wordt weggerold
K2 zoekt K3.
Mijn top2000-lijstWist nog niet op welk Lil Nas X nummer ik ging stemmen, maar denk dat het die wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ja, ik wilde hem er ook per se in hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wist nog niet op welk Lil Nas X nummer ik ging stemmen, maar denk dat het die wordt
Opname aangezet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:06 schreef Fascination het volgende:
Er komt zo om 22:00 uur een docu over de laatste jaren van Freddy Mercury met zijn ziekte op BBC2. Ben ik wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kak. Ééntje teveel![]()
Edit: aangepast
[ Bericht 4% gewijzigd door GeorgeM op 27-11-2021 21:56:20 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Die stond twee jaar terug wel in mijn lijstje, maar vorig jaar wilde ik A Ton of Love redden!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:20 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet wie vorig jaar The Racing Rats van Editors in zijn/haar lijstje had, maar bedankt, deze ken ik nu.
Nog steeds gniffelen als ik het zie.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn top2000 lijstje @:koffieleukJe kiest de verkeerde George Michael-nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kak. Ééntje teveel![]()
![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
We weten al dat ze blond isquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Vind Luca niet zo leuk (meer)
Edit: mijn god sorry, ik zit echt constant in dit topic te posten ipv het K3 topic![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Edit: mijn god sorry, ik zit echt constant in dit topic te posten ipv het K3 topic![]()
Er zijn geen verkeerdequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kiest de verkeerde George Michael-nummers![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht dat je zat te haten op het liedje van Suzanne Vega, voor mij een typisch top 2000 liedquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat die docu later nog ergens terug te zien is, want wil hem wel kijken, maar kan nu niet.quote:
Ik weet het niet zo goed. Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop dat die docu later nog ergens terug te zien is, want wil hem wel kijken, maar kan nu niet.
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Zal eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Em31 het volgende:
Mijn lijstjeOeh. Bonnie RaittSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Wel op ABBA/Door de wind/NSF deelnemers, dus gelukkig wel wat raakvlakkenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb op geen ESF-nummer gestemd.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Em31 het volgende:
Mijn lijstjeNever mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
George Michael
Ik tel 35quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij hebt er ook 36of tel ik niet goed?
Gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel op ABBA/Door de wind/NSF deelnemers, dus gelukkig wel wat raakvlakken
quote:
Ik had al geëditquote:
Wat heb je gezien?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef Fascination het volgende:
Poh, indrukwekkende docu. Erg emotioneel.
Die over Freddie Mercury en aids nu op BBC 2.quote:
Oh, heftig onderwerp. Even kijken of ik dat überhaupt kan ontvangen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die over Freddie Mercury en aids nu op BBC 2.
@koffieleukquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:19 schreef Fred_B het volgende:
Dit is dit jaar mijn lijst, in volgorde van oud naar nieuw:
Édith Piaf - Non Je Ne Regrette Rien (1961)
Jacques Brel - Voir Un Ami Pleurer (1961)
Françoise Hardy - Tous Les Garçons Et Les Filles (1962)
Byrds - Mr. Tambourine Man (1965)
France Gall - Poupee De Cire, Poupee De Son (1965)
Jefferson Airplane - White Rabbit (1967)
Kinks - Waterloo Sunset (1967)
Procol Harum - Homburg (1967)
Rolling Stones - She's A Rainbow (1967)
Barry Ryan - Eloise (1968)
Boudewijn de Groot - Prikkebeen (1968)
Michel Delpech - Pour Un Flirt (1971)
Michel Fugain - Une Belle Histoire (1972)
10cc - The Wall Street Shuffle (1974)
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet (1974)
Drs. P - Dodenrit (1974)
Peter Frampton - Show Me The Way (1976)
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky (1978)
Madness - Night Boat To Cairo (1980)
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (1980)
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara (1982)
Klein Orkest - Over De Muur (1984)
Paolo Conte - Max (1988)
Laura Pausini - La Solitudine (1993)
DJ Paul Elstak - Luv U More (1995)
Céline Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore (1995)
Pulp - Common People (1995)
Scatman John - Scatman (1995)
Robert Miles - Children (1996)
Sash - Ecuador (1997)
Manu Chao - Me Gustas Tu (2001)
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand (2008)
Loreen - Euphoria (2012)
Common Linnets - Calm After The Storm (2014)
Barbara Pravi - Voila (2021)
The Holidayquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Net5 gaan we volgende week al met kerstfilms beginnen.
Nu pas?quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Decemberfilms misschien? Kerstfilms zie ik iig tot vrijdag nog niet in de planning staan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Werd in ieder geval wel aangekondigd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Decemberfilms misschien? Kerstfilms zie ik iig tot vrijdag nog niet in de planning staan.
https://www.gids.tv/tv-gids/net-5/6
Ik ben helemaal van m'n à proposquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef Em31 het volgende:
Boudewijn de Groot - De Vondeling Van Ameland (2004)
Ik begrijp @Em31 wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van m'n à propos![]()
![]()
Ik heb echt valse herinneringen aan dit nummer uit m'n jeugd blijkbaar
Mooi nummer, moet er alleen wel een beetje de juiste mood voor hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van m'n à propos![]()
![]()
Ik heb echt valse herinneringen aan dit nummer uit m'n jeugd blijkbaar
We zullen zien. Vorig jaar deden ze in de decembermaand vooral veel sprookjesachtige films en fantasy en zo, dat beviel me prima. Zo te zien doen ze maandag Fantastic Beasts en Dragon Heart, daarmee lijken ze dezelfde kant op te gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werd in ieder geval wel aangekondigd.
rtl 8 begint aanstaande maandag.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begrijp @:Em31 wel.
En ik wil nu ook wel een keer naar de Waddeneilanden. (in een ver verleden eens naar Schiermonnikoog geweest)
Oh ja sorry niet duidelijk, heel mooi nummer juist! Ging om de 2004, ik was ervan overtuigd dat het uit de jaren zeventig ofzo kwamquote:Op zondag 28 november 2021 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi nummer, moet er alleen wel een beetje de juiste mood voor hebben.
Mijn lijstje moet nog komenquote:Op zaterdag 27 november 2021 20:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oe. Troy![]()
We hebben smaak met z`n allen.
Oh zo.quote:Op zondag 28 november 2021 00:25 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Oh ja sorry niet duidelijk, heel mooi nummer juist! Ging om de 2004, ik was ervan overtuigd dat het uit de jaren zeventig ofzo kwam
Oh dear...quote:
Ik heb vanmiddag al geconstateerd dat Rednex NOOIT in die lijst heeft gestaanquote:
Ik heb ze moeten googelen, maar daarna was ik wel verbaasd dat tenminste "Cotton Eye Joe" nooit in die lijst zou hebben gestaan. Dit is wel het Nederlands publiek wat stemt.quote:Op zondag 28 november 2021 00:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al geconstateerd dat Rednex NOOIT in die lijst heeft gestaan
Het is wel een schande dat zelfs de Snob 2000 dit niet in de lijst heeft staan,quote:
Oh dat is inderdaad vrij schandaligquote:Op zondag 28 november 2021 00:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al geconstateerd dat Rednex NOOIT in die lijst heeft gestaan
quote:Op zondag 28 november 2021 01:34 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik in m'n verschillende online profielen het stukje moet gaan weghalen dat ik vrijwel nooit na 21 uur buitenshuis te vinden ben.
Alweer!quote:Op zondag 7 november 2021 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wij maar ongerust zijn waar je uithing de hele avond.
Voor straf zonder eten naar bed.
Ik weet het ook niet Rogerquote:Op zondag 28 november 2021 01:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Alweer!![]()
Waar moet dit heen met jou?
Alestorm godenquote:Op zondag 28 november 2021 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is wel een schande dat zelfs de Snob 2000 dit niet in de lijst heeft staan,
Wel andere nummers van Alestorm
quote:
Zekerquote:Op zondag 28 november 2021 02:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Loopt het Zweedse avontuur nog op rolletjes?
Klinkt goedquote:Op zondag 28 november 2021 02:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
ZekerZijn net wel 2 weken in quarantaine geweest, omdat mijn afscheidsborrel op werk een beetje uit de hand liep
Wel veel dingen online kunnen regelen gelukkig.
Busje gehuurd, overtocht met ferry geregeld (vertrekken 2 januari), huurappartement geregeld, dus gaat de goeie kant op
Om de een of andere reden wil ik nu zeggen dat je even de eerste 5:30 minuten van dit nummer moet luisteren en dat we ons dan allebei beter voelen. Geen idee waarom, maar doe het toch maar.quote:Op zondag 28 november 2021 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet Roger
Ik ben gewoon helemaal aan het afglijden!
Ehm... Ik heb best wat wilde bedrijfsuitjes meegemaakt, maar dit klinkt wel next level.quote:Op zondag 28 november 2021 02:49 schreef Evenstar het volgende:
Zijn net wel 2 weken in quarantaine geweest, omdat mijn afscheidsborrel op werk een beetje uit de hand liep![]()
Nou ja, klinkt spannender dan dat het was hoor, maar hadden wel wat beter kunnen opletten vooralquote:Op zondag 28 november 2021 02:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ehm... Ik heb best wat wilde bedrijfsuitjes meegemaakt, maar dit klinkt wel next level.
Ha ja inderdaad, dat gevoel had ik zelf ergens ookquote:Op zondag 28 november 2021 00:25 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Oh ja sorry niet duidelijk, heel mooi nummer juist! Ging om de 2004, ik was ervan overtuigd dat het uit de jaren zeventig ofzo kwam
Het is maar wat je grappig vindt.quote:Op zondag 28 november 2021 03:09 schreef Evenstar het volgende:
Geen QR, geen afstand, geen mondkapjes, heel wat tequila en geknuffel![]()
Vrijdag halve afdeling met een mega kater en vanaf maandag ene na andere melding dat men positief was![]()
Dat is inderdaad een geval van going out with a bangquote:Op zondag 28 november 2021 03:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, klinkt spannender dan dat het was hoor, maar hadden wel wat beter kunnen opletten vooral
Begonnen om donderdag 16:30 op werk met afscheidsborrel. Netjes mondkapje op (volgens protocol van ziekenhuis), afstand bewaren etc. Tussen 16:30 en 20:00 aardig wat kratten bier weggewerkt met een paar man. Daarna een kroeg opgezocht en daar verder gefeestGeen QR, geen afstand, geen mondkapjes, heel wat tequila en geknuffel
![]()
Vrijdag halve afdeling met een mega kater en vanaf maandag ene na andere melding dat men positief was![]()
Going out with a bangDe laatste twee weken op mijn werk ben ik dus niet geweest, omdat ik positief bleef testen en UMC wil niet dat je komt werken als je nog positief test. Volgende week nog langs om alles in te leveren en fatsoenlijk afscheid te nemen.
quote:Op zondag 28 november 2021 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Silke moet niks van de geur van de nieuwe kitten hebben. Ze gaat blazen en zit nu onder de bank. Terwijl ze in aparte kamers zit
Oh balen zeg, hopelijk draait ze snel bij.quote:Op zondag 28 november 2021 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Silke moet niks van de geur van de nieuwe kitten hebben. Ze gaat blazen en zit nu onder de bank. Terwijl ze in aparte kamers zit
Over K3 gesproken, Kathleen is sinds kort op zoek naar haar waarheid mbt Coronaquote:Op zondag 28 november 2021 10:42 schreef molloot200 het volgende:
Oef ik heb net op Youtube een filmpje van dat nieuwe K3 lied gezien met die nieuwe maar ze zingt echt best wel vals
Ik krijg altijd al een beetje een lichte afkeer tegen bekende mensen die corona gaan ontkennen (of iets in die richting)quote:Op zondag 28 november 2021 10:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Over K3 gesproken, Kathleen is sinds kort op zoek naar haar waarheid mbt Coronaen Josje heeft allemaal hartjes onder de betreffende Instagram post geplaatst.
Josje is al een tijdje een wappie ja. Die was al wappie vóór corona, want is daarnaast ook nog eens transfoob en zo.quote:Op zondag 28 november 2021 10:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Over K3 gesproken, Kathleen is sinds kort op zoek naar haar waarheid mbt Coronaen Josje heeft allemaal hartjes onder de betreffende Instagram post geplaatst.
Nog knap, een lichte afkeerquote:Op zondag 28 november 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd al een beetje een lichte afkeer tegen bekende mensen die corona gaan ontkennen (of iets in die richting)
Dus het dommige wat Josje deed, was niet gespeeld.quote:Op zondag 28 november 2021 10:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Josje is al een tijdje een wappie ja. Die was al wappie vóór corona, want is daarnaast ook nog eens transfoob en zo.
Van Kathleen verbaast het me ook niet zo, voor zover ik haar ken.
Oei.quote:Op zondag 28 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Directe collega gisteren positief getest. Ik ben met die persoon dinsdag op pad geweest en ook twee keer een uur in de auto mee gezeten.
Vond dat een beetje kinderachtig van zequote:Op zondag 28 november 2021 11:10 schreef Em31 het volgende:
haha zij waren niet blij ofzo?
[ twitter ]
Ja wat stom dit, kinderachtigquote:Op zondag 28 november 2021 11:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond dat een beetje kinderachtig van zeZijn volwassen vrouwen die al een tijd met K3 gestopt zijn, gaan ze een beetje half-cryptisch gebroken hartjes tweeten
Ook leuk voor de kandidaten die nog over zijn.
Zeg dan gewoon niks.
Ik vond Josje nooit passen tussen Karen en Kristelquote:Op zondag 28 november 2021 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus het dommige wat Josje deed, was niet gespeeld.
Met een beetje geluk ontspring jij de dans ook.quote:Op zondag 28 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Directe collega gisteren positief getest. Ik ben met die persoon dinsdag op pad geweest en ook twee keer een uur in de auto mee gezeten.
Volgens mij was dat de winnaarsoptreden, dus 2 minuten nadat ze gehoord had dat ze gewonnen heeft.quote:Op zondag 28 november 2021 10:42 schreef molloot200 het volgende:
Oef ik heb net op Youtube een filmpje van dat nieuwe K3 lied gezien met die nieuwe maar ze zingt echt best wel vals
Dank je.quote:Op zondag 28 november 2021 11:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ontspring jij de dans ook.
Wij duimen vast voor je.
Oei had hij toen al klachten? Gewoon een test inplannen bij de GGD voor de zekerheid voor jouquote:Op zondag 28 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, gisteren pas klachten.quote:Op zondag 28 november 2021 11:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei had hij toen al klachten? Gewoon een test inplannen bij de GGD voor de zekerheid voor jou
Ja, deze had ik gekekenquote:Op zondag 28 november 2021 11:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de winnaarsoptreden, dus 2 minuten nadat ze gehoord had dat ze gewonnen heeft.
Ik vind haar wel echt een betere zangeres dan Klaasje
Zijn er nog dingen je dan kan doen om ze te laten binden? Silke zou wel vinden dat het haar huis is.quote:Op zondag 28 november 2021 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Denk pas sinds deze week want andere shows was het niet zo.quote:Op zondag 28 november 2021 11:20 schreef molloot200 het volgende:
Moet iedereen in België altijd een mondkapje op in het publiek?
Ik begrijp dat een verplichte quarantaine niet prettig is, maar dit gaat je situatie nou niet direct verbeteren mevrouw.quote:Vrouw verdacht van brandstichten in Australisch quarantainehotel
Een 31-jarige vrouw wordt ervan verdacht dat ze een brand heeft gesticht op haar kamer in een quarantainehotel in de Australische stad Cairns. Het vuur sloeg over naar twee kamers op een bovenliggende verdieping. Het gebouw liep "aanzienlijke schade" op, zeggen autoriteiten tegen Australische media.
De 163 mensen die in het hotel verbleven moesten worden geëvacueerd. Sommigen van hen moeten nu naar een quarantainehotel honderden kilometers verderop.
De vrouw zat al enkele dagen in quarantaine. Haar motief voor de vermoedelijke brandstichting is niet bekend. De vrouw moet maandag voor de rechter verschijnen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)t-met-omikronvariant
Dit was inderdaad net na dat ze gewonnen had en is ook wel een moeilijk nummer.quote:Op zondag 28 november 2021 11:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, deze had ik gekeken
Dat zou ik geen winnaarswaardig optreden vinden, maar als dit was nadat ze te horen had gekregen dat ze won, snap ik het. Even de andere filmpjes checken
Ik laat haar nu met rust. Ze ligt nu onder een kleed op een stoel, wat de laatste dagen al doet.quote:Op zondag 28 november 2021 11:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen je dan kan doen om ze te laten binden? Silke zou wel vinden dat het haar huis is.
Sow, jij bent druk geweestquote:Op zondag 28 november 2021 09:00 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Leuk jullie reacties en likes!![]()
Het gaat goed met mij, net een grote renovatie achter de rug, nee van mijn huis.![]()
Nieuwe ramen,kozijnen en deuren in woonkamer,gang, keuken, slaapkamer en bijkeuken (zijn kunststof kozijnen en deuren geworden), aanleg ventilatiesysteem, voegen buitenmuren vervangen en muren geïmpregneerd. En dan op 9 december nog brandwerend plafond in de bijkeuken en het plaatsen van rookmelders in het hele huis. Ik woon in een vrije keuze woning van de woningbouw en de woningbouw dacht laten we in de koude maanden er een week doortocht woningen van maken.Maar het ergste is nu achter de rug maar de kou, lawaai en rommel vond ik niet zo erg maar al die mannen over de vloer en ze begonnen al om 7 uur! Er waren dagen dat er wel 8 man heen en weer liepen pffff
![]()
En nu ben ik zelf ook weer begonnen met klussen...in de woonkamer nieuwe tapijttegels leggen.Dus het gaat goed met mij, verveel mij geen moment.![]()
Oh jeequote:Op zondag 28 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeiquote:Op zondag 28 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wordt een spannend weekje dan. Voor alle zekerheid maar even snel extra boodschappen in huis halen?quote:Op zondag 28 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal het eens in overweging nemen!quote:Op zondag 28 november 2021 02:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de een of andere reden wil ik nu zeggen dat je even de eerste 5:30 minuten van dit nummer moet luisteren en dat we ons dan allebei beter voelen. Geen idee waarom, maar doe het toch maar.![]()
Mja, dat is niet ongewoon in het begin en zeker niet voor katten die geen familieband hebben. Het zal vanzelf wel makkelijker gaan en tot die tijd gewoon zoveel mogelijk je normale routine volgen. Niet Silke troosten of zo, want dan gaat ze denken dat haar angst terecht is.quote:Op zondag 28 november 2021 07:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Als het dindag was heb je goede kans dat die persoon nog niet besmettelijk was, zeker als diegene pas twee of drie dagen later symptomen kreeg. Fingers crossed!quote:Op zondag 28 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zelf nog geen klachten gelukkig.quote:Op zondag 28 november 2021 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het dindag was heb je goede kans dat die persoon nog niet besmettelijk was, zeker als diegene pas twee of drie dagen later symptomen kreeg. Fingers crossed!
Mooi zo!quote:Op zondag 28 november 2021 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen klachten gelukkig.
Moet je wel in quarantaine en/of testen?quote:Op zondag 28 november 2021 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen melding gehad op mijn telefoon.quote:Op zondag 28 november 2021 12:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moet je wel in quarantaine en/of testen?
Ik ben kwijt hoe het allemaal zit
Mijn hoogtepunt van de dagquote:Op zondag 28 november 2021 12:19 schreef Guanabana het volgende:
Mijn Top 2000 lijstje zou er vandaag zomaar eens aan kunnen komen!
Rood voor de speler en levenslang schorsen. Duidelijk spelbederf.quote:Op zondag 28 november 2021 12:33 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Schwalbe of ernstige overtreding van de scheidsrechter?
quote:Op zondag 28 november 2021 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen melding gehad op mijn telefoon.
quote:Testen na contact met iemand met corona
Heeft u contact gehad met iemand met corona? Voorkom verspreiding van het virus en laat u testen. Ook als u zelf geen klachten heeft. Of u in quarantaine moet, hangt af van uw situatie.
https://www.rijksoverheid(...)en/testen-na-contact
Dus in jouw geval zou ik zeggen 'testen na vijf dagen, of eerder indien klachten, en volgens de regels hoef je niet in quarantaine al zou ik dat zelf wel doen iig tot na de test'.quote:Beschermde nauwe contacten
U bent beschermd tegen corona en hoeft daarom niet in quarantaine. Wel kunt u zich laten testen op dag 5. Werkt u in de zorg, overleg dan met uw werkgever of bedrijfsarts welke maatregelen u moet nemen tijdens uw werk.
https://www.rijksoverheid(...)-en-contactonderzoek
Ja, inderdaad. Het is wel apart allemaal.quote:Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
Met de huidige cijfers zou je toch juist willen dat ieder nauw contact in quarantaine gaat, ongeacht beschermd of niet
Die heb ik ook gezien, ik heb m al vrij snel weer afgezet. En iedereen in die zaal netjes klappen en meedansenquote:Op zondag 28 november 2021 10:42 schreef molloot200 het volgende:
Dit is een goede tip.quote:Op zondag 28 november 2021 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
Is het ook niet handig om nu alvast een test te plannen, Luc? Want je kan er vast toch pas over een paar dagen terecht
Collega had gistermorgen klachten en kon gelijk diezelfde dag terecht.quote:Op zondag 28 november 2021 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
Is het ook niet handig om nu alvast een test te plannen, Luc? Want je kan er vast toch pas over een paar dagen terecht
Sinds gistermiddagquote:Op zondag 28 november 2021 13:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, ik heb m al vrij snel weer afgezet. En iedereen in die zaal netjes klappen en meedansen![]()
@:ESF1Gamer Hoe lang heb je het nieuwe katje? Silke zal wel wat tijd nodig hebben.
Ja, lijkt mij ook, en ook zonder de huidige cijfers zou ik dat ook wel een goed idee vinden, omdat je anders binnen no time alsnog aan de huidige cijfers zit. "Logica ≠ Huidig Beleid"quote:Op zondag 28 november 2021 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
Met de huidige cijfers zou je toch juist willen dat ieder nauw contact in quarantaine gaat, ongeacht beschermd of niet
Met of zonder shotjes?quote:Op zondag 28 november 2021 13:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga vanavond Stef Stuntpiloot spelen en heb daar onmeunig veel zin in
Dat is nog heel kort ja. Fijn dat ze weer naar je toe is gekomen.quote:Op zondag 28 november 2021 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag
Ik mocht Silke weer aaien. Alleen na tijdje blaas en weer onder de stoel
quote:Op zondag 28 november 2021 13:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is nog heel kort ja. Fijn dat ze weer naar je toe is gekomen.
Eet en drinkt de nieuwe een beetje?
Leukquote:
Zijn ze al bij elkaar in een kamer geweest?quote:Op zondag 28 november 2021 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik maak me meer zorgen of Silke de nieuwe wel aardig vindt
Nu komt het over alsof ik er geen kut om geef. Dat is absoluut niet het geval. Ben altijd heel netjes geweest. Was sowieso eerste keer sinds februari 2020 dat ik een kroeg in ging.quote:Op zondag 28 november 2021 08:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is maar wat je grappig vindt.
quote:Op zondag 28 november 2021 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze al bij elkaar in een kamer geweest?
Ik ben ook wel klaar met Dieuwertje inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2021 13:53 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn ouders hebben besloten de Sinterklaasjournaal af te zeggen, ben daar blij mee.
Ik zou er niet al te veel mee bezig zijn, laat ze maar even lekker hun eigen ding doen. Had je m'n vorige post hierover gezien?quote:Op zondag 28 november 2021 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Silke heeft kitten geur geroken aan mijn kleren
Nog 15 erbij bedenken voor de lijst van Omom.quote:Op zondag 28 november 2021 14:00 schreef Momo het volgende:
Top 2000 lijstje is lastig ik heb nu een lijst van 55 nummers
quote:Op zondag 28 november 2021 14:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog 15 erbij bedenken voor de lijst van Omom.
quote:Op zondag 28 november 2021 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met Dieuwertje inderdaad.
Komt goed, Luctor.et.Omicron!quote:Op zondag 28 november 2021 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou lekker een week thuiswerken, je weet nooit welke collega's er nog meer risico (hebben) gelopen de afgelopen dagen.quote:Op zondag 28 november 2021 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel is wel dat alles 's avonds dicht is, dus ik had toch al weinig reden om dan uit huis te gaan. Alleen naar kantoor, maar ik zou dinsdag gaan, maar stel ik wel even uit,denk ik. Nog geen reactie van collega's gehad of ik ook in quarantaine moet.
Dat laatste moet maar verandering in komen met de ESFteling meet dan!quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier in de SC vind je meer Barbara Pravi in de lijstjes dan Maneskin ookquote:Op zondag 28 november 2021 14:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben zelf intussen ook bezig met het lijstje, dankzij de lijstjes van alle anderen heb ik nu een aantal artiesten net niet vergeten
En ik ben Maneskin intussen vaker tegengekomen in de lijstjes buiten deze SC dan in deze SC
quote:Op zondag 28 november 2021 14:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat laatste moet maar verandering in komen met de ESFteling meet dan!
Tevens: bij Joris en de Draak is vuur > water!
Ik vind de liedjes van Maneskin tof hoor, maar (nog?) geen klassiekers voor de top 2000quote:Op zondag 28 november 2021 14:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben zelf intussen ook bezig met het lijstje, dankzij de lijstjes van alle anderen heb ik nu een aantal artiesten net niet vergeten
En ik ben Maneskin intussen vaker tegengekomen in de lijstjes buiten deze SC dan in deze SC
Ik stop er wel altijd één 2021 liedje in. Maar dan moet het wel een nummer voor mij zijn wat aanvoelt als een toekomstige klassieker op één of andere manier. Impossible bijvoorbeeld in 2020. Dit jaar is dat Voilà geworden. Als dat niet in de Top 2000 belandt, verwacht ik dat wel over een aantal jaar als ESF klassiekerquote:Op zondag 28 november 2021 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind de liedjes van Maneskin tof hoor, maar (nog?) geen klassiekers voor de top 2000
Dit is niet waar.quote:Op zondag 28 november 2021 14:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat laatste moet maar verandering in komen met de ESFteling meet dan!
Tevens: bij Joris en de Draak is vuur > water!
Heb je wel je vinkje gezet?quote:Op zondag 28 november 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
Ik heb geen bevestigingsmail gehad van mijn stem in de Top2000, ook niet in de spamfolder?
Misschien heb ik dat niet gedaan dan. Noujaquote:Op zondag 28 november 2021 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je wel je vinkje gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |