Ja om er zeker van te zijn dat je óver de tafel betaalt hè.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel handig, die tafel voor de kassa.
Nou nee er waren andere mensen maar ik ben beleefd dus ik heb tussen de mensen in gefotografeerdquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal alleen, zeker gezellig.
Wat een heerlijk onschuldig NCRV-grapjequote:Op zaterdag 6 november 2021 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om er zeker van te zijn dat je óver de tafel betaalt hè.
Ik mis de optie "Ligt eraan door wie"quote:
Als @Em31 wordt gebeld door Tom denk ik dat er opeens weinig bezwaar is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ligt eraan door wie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belde ze toevallig om door te geven dat je stamcafé vandaag wat later zou openen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:59 schreef Strani het volgende:
Ik ben echt nét gebeld door m'n moeder dus ik onthoud me van stemming. Wel zo netjes.
Niet eensquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Belde ze toevallig om door te geven dat je stamcafé vandaag wat later zou openen?
Ja, ik ook. Ik had gisteren een broodje tartaar met rauwe ui erop. Familie zei dat er een behoorlijke uienwalm af kwam, ik vond dat (en de uiensmaak) best meevallen. Moet ik me dan al laten testen, ook al heb ik verder nergens last van?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Als @:Em31 wordt gebeld door Tom denk ik dat er opeens weinig bezwaar is.Doelde je hier eigenlijk op die Franse Tom? want die zou ik ook wegklikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat valt dan wel weer mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet eensMaar was wel gezellig, in tegenstelling tot het dichte stamcafé
Ja. En echt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doelde je hier eigenlijk op die Franse Tom? want die zou ik ook wegklikken.
Hardop gelachen. Dit moet op een kerstkaartquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan wel weer mee.![]()
Zeg je dat wel vaak genoeg tegen haar? "Mam, je bent gezelliger dan een dicht café."
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. En echt?
Wow dan zou je zelfs bij mij waarschijnlijk niet opnemen
Ligt eraan, was het lekker?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had gisteren een broodje tartaar met rauwe ui erop. Familie zei dat er een behoorlijke uienwalm af kwam, ik vond dat (en de uiensmaak) best meevallen. Moet ik me dan al laten testen, ook al heb ik verder nergens last van?
Zonder grappen, ik dacht net dat er een huilende baby in de garage lagquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zonder grappen, ik dacht net dat er een huilende baby in de garage lagIk met angst en beven die deur openen, rent er buiten langs de deur een kat weg.
Ja smaakte bestquote:
Gedeeltelijk..quote:
De eerste keer dat ik dit hoorde dacht ik echt, wtf er ligt een baby in de tuin!!!quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]Jeetje ja dat zou wel een bijzondere manier zijn geweest om moeder te worden.
quote:
Lijk je fysiek eigenlijk ook op Ally McBeal of is het puur mentaal?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit hoorde dacht ik echt, wtf er ligt een baby in de tuin!!!
Die moet ik even opzoeken opaquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijk je fysiek eigenlijk ook op Ally McBeal of is het puur mentaal?
Ze hadden gewoon gewonnen hoor donderdag.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.
Ze hebben deze week meer verloren dan dat ze gewonnen hebben, vrees ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon gewonnen hoor donderdag.
Maar vertel, waarom zeg je dit nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
Ik gok dat de half doorzichtige dansende baby mijn beeld van deze serie wat vertekent?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat veel jongere vrouwen van nu Ally McBeal ook erg leuk zouden vinden.
Ja een beetjequote:Op zaterdag 6 november 2021 15:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat de half doorzichtige dansende baby mijn beeld van deze serie wat vertekent?
Bedoel je van dat nieuwe stadion? Die nieuwe voorzitter blij dat hij niet meer om dit bedreigd gaat wordenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
Dat stadionplan gaat (alweer) niet door.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar vertel, waarom zeg je dit nu?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat stadionplan gaat (alweer) niet door.
Succes met definitief afhaken!
Hmmm, dat ligt wel genuanceerder hoor. Zo’n unaniem belachelijk groot succes was dat stadionplan nou ook weer niet. Het zou Feyenoord wat dichter bij PSV zetten, maar in een slecht scenario zou je zomaar een molensteen om je nek kunnen krijgen als Twente of Fortuna.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat stadionplan gaat (alweer) niet door.
Succes met definitief afhaken!
Is dit nou serieus of een grapje?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had gisteren een broodje tartaar met rauwe ui erop. Familie zei dat er een behoorlijke uienwalm af kwam, ik vond dat (en de uiensmaak) best meevallen. Moet ik me dan al laten testen, ook al heb ik verder nergens last van?
Dit was voor ik er een hap van had genomen. Dan zou ik het toch even goed of beter moeten ruiken dan iemand die naast me staat?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit nou serieus of een grapje?![]()
Je ruikt je eigen eten toch altijd minder?
Oh god, wat een druk voel ik nuquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:57 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, vandaag eten we voor het eerste lasagnette, omdat jij zei dat het lekker is! Ben benieuwd
Ja is wel jouw schuld als het vies wordtquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh god, wat een druk voel ik nu![]()
Ben benieuwd![]()
Wij hebben zojuist eten besteldWe zijn vandaag naar een open dag van de universiteit geweest en daarna hebben we gewinkeld. En nu zijn we helemaal moe dus geen zin meer om te koken
Ohh leukquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh god, wat een druk voel ik nu![]()
Ben benieuwd![]()
Wij hebben zojuist eten besteldWe zijn vandaag naar een open dag van de universiteit geweest en daarna hebben we gewinkeld. En nu zijn we helemaal moe dus geen zin meer om te koken
Een hamburgermenu bij een lokaal grillrestaurantquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is wel jouw schuld als het vies wordt
Wat heb je besteld?![]()
We zijn in de bachelor studentenstad van onze Molloot geweestquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh leukJe dochter zit nu in de zesde toch? Lijkt me echt tof om samen uit te zoeken
![]()
Wil je delen welke uni en studie? Of is dat te herleidbaar
Neu, klopt. Maar nu hebben ze dus helemaal geen plan meer. Ook niet best.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dat ligt wel genuanceerder hoor. Zo’n unaniem belachelijk groot succes was dat stadionplan nou ook weer niet. Het zou Feyenoord wat dichter bij PSV zetten, maar in een slecht scenario zou je zomaar een molensteen om je nek kunnen krijgen als Twente of Fortuna.
Er waren er nog minstens twee vandaag hoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:13 schreef Arizona het volgende:
We zijn in de bachelor studentenstad van onze Molloot geweest![]()
Volgende week gaan we weer op pad, maar dan gaan we naar HBO-opleidingen kijken.
Edit: het is natuurlijk totaal niet moeilijk om te achterhalen welke uni vandaag open dag hadmaar toch
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:52 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen staat Barca al met 0-3 voor bij het altijd lastige Celta de Vigo.
[ afbeelding ]
3-0 voor kan je natuurlijk onmogelijk in één helft weggeven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3-0 voor is nooit een goed idee
Ik gun het Barcelona wel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vloek van Valentijn werkt zelfs met een plaatje
quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:26 schreef Arizona het volgende:
Hamburgermenu opgepeuzeld. Het viel een beetje tegen, het vlees was net te droog en de patat net te hard. Nee, dit restaurant komt niet onder een snelkeuzetoets
Ik heb net balletjes van vegangehakt in de pan gedaan. De ballen zelf zijn niet vegan, want ik heb een ei gebruiktquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:26 schreef Arizona het volgende:
Hamburgermenu opgepeuzeld. Het viel een beetje tegen, het vlees was net te droog en de patat net te hard. Nee, dit restaurant komt niet onder een snelkeuzetoets
en dat restaurant ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:27 schreef Arizona het volgende:
En wat betreft de TT: mij niet bellen!
Het is ook ingewikkeld. Nouja echt verwijt. Maar mijn nicht was dus ziekig geworden, maar wel met de trein naar de andere kant van het land gegaan om haar ouders op te zoeken. En mijn nicht was ook niet gevaccineerd. Ze wil zoiets niet echt natuurlijk, maar ik vind wel stom dat ze ziekig naar haar ouders gaat en dan niks zegt daarover tegen hun.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar had ze ook echt wat stoms, tegen de regels in gedaan?
Want ik denk dat dit met de huidige regels echt wel een beetje gaat gebeuren eigenlijk, en dat we nu op een punt zitten waar mensen zelf moeten beslissen hoeveel risico ze willen nemen? We beperken de risico's nu met de samenleving zoveel mogelijk, maar het is niet waterdicht. En je hebt sowieso mensen die daar dom mee omgaan (zeker omdat je QR gewoon geldig blijft als je eenmaal gevaccineerd bent), maar ook als iedereen zich aan de regels houdt gaan er besmettingen plaatsvinden, omdat je het niet altijd kan weten.
Ik lees volgens mij een beetje verwijten in je post en ben wel heel benieuwd wat de verwachting is dat anders had gemoeten. Oprechte benieuwdheid, geen verwijtSowieso moeten eikels met corona niet naar feestjes, maar dat weet je nooit zeker en kun je niet voorkomen. Had je nichtje dan het feestje moeten skippen? Of had ze niet naar haar ouders moeten gaan? Of moeten die hun dochter weren als ze bij een feestje is geweest?
Ik weet dit soort dingen echt niet zo goed nuEn dat vond ik ook wel een dilemma toen ik dinsdag ging testen: ik leef braaf volgens de regels. Maar: ik was op woensdag naar de diploma-uitreiking van m'n broertje geweest (met QR), op donderdag en vrijdag naar kantoor, op vrijdag wezen borrelen, op vrijdag t/m zondag bij m'n ouders. Op vrijdag en zondag lang in het ov (met mondkapje). Op maandag weer naar kantoor (omdat ik 's ochtends nog niet ziek was).
De enige regel die ik moedwillig gebroken heb is met het ov naar de teststraat omdat daar echt geen andere optie wasEn ik had me ontzettend schuldig gevoeld als ik ergens in dit traject iemand had besmet ALS ik corona had, maar ik weet ook niet zo goed wat we er anders aan kunnen doen in deze samenleving? Ik kan me ook moeilijk opsluiten omdat ik bang ben ánderen te besmetten.
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal
check, dan heb ik minder haast met het beluisterenquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:31 schreef Guanabana het volgende:
@:BillDauterive, The War On Drugs-album inmiddels geluisterd. Beetje aan de saaie/rustige kant, vind hun eerdere albums denk ik beter.
Rob Stenders zei ook zo iets van de week. Dat hij bij een concert was maar liever naar huis ging omdat het wel veel van hetzelfde was.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:31 schreef Guanabana het volgende:
@:BillDauterive, The War On Drugs-album inmiddels geluisterd. Beetje aan de saaie/rustige kant, vind hun eerdere albums denk ik beter.
Wij ook! Misschien kom ik je wel tegenquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een hamburgermenu bij een lokaal grillrestaurant
[..]
We zijn in de bachelor studentenstad van onze Molloot geweest![]()
Volgende week gaan we weer op pad, maar dan gaan we naar HBO-opleidingen kijken.
Edit: het is natuurlijk totaal niet moeilijk om te achterhalen welke uni vandaag open dag hadmaar toch
![]()
Spannundquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jammer.De lasagnette staat hier nog in de oven, over ongeveer 10 minuten klaar.
Oo jammer! (Voor jullie dan he, dat je niet zo lekker gegeten hebtquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:01 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, vond het niet zo lekker helaasHeb niet alles opgegeten.
Per ongeluk gevonden recepten zorgen soms voor de mooiste creatiesquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had geen Philadelphia meer om m'n pastasaus wat meer body (en kick) te geven, dus kwam ik op het bijzondere bizarre idee om er chili saus doorheen te roeren. Wordt het wel dunner van (goh), maar het smaakt echt super lekker.
Ai! Ik ben wel fan van de lasagnette van knorr. Het is ook wel veel, dus ik begrijp wel dat je het niet helemaal op krijgtquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:01 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, vond het niet zo lekker helaasHeb niet alles opgegeten.
Ok behalve voor @Cyan9 danquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oo jammer! (Voor jullie dan he, dat je niet zo lekker gegeten hebt)
Het is wel de dag van teleurstellende maaltijden![]()
Zelfgemaakte pizza is altijd goedquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wij hadden vandaag zelfgemaakte pizza en die smaakte prima.
ananas, salami, champignons, paprika, ham en iets geels wat ik niet herkende.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza is altijd goed
Wat had je erop?
Heb jij hem dan niet zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ananas, salami, champignons, paprika, ham en iets geels wat ik niet herkende.
zelfgemaakt door mijn pa.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb jij hem dan niet zelf gemaakt?![]()
Of heb je gewoon een willekeurig geel product uit de koelkast gepakt en dat op je pizza geplempt?
Bestellen zou ik ook niet aanraden vandaagquote:
Dit is een mysterie dat ons de rest van de avond bezighoudt!quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ananas, salami, champignons, paprika, ham en iets geels wat ik niet herkende.
Ga eens gauw je post editten dan waarin je aangeeft "zelfgemaakte" pizza te etenquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zelfgemaakt door mijn pa.
Ik pieker me inderdaad al suf. Ik kom niet veel verder dan paprikaquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit is een mysterie dat ons de rest van de avond bezighoudt!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
3-0 voor kan je natuurlijk onmogelijk in één helft weggeven.
[ afbeelding ]
aangepast.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga eens gauw je post editten dan waarin je aangeeft "zelfgemaakte" pizza te eten
past prima.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:10 schreef Guanabana het volgende:
Luctor's pa is wel zo van, wat wil je op je pizza?
- yes.
Ik zou ananas en salami bijvoorbeeld niet snel combineren.
Het was in zelfde soort vorm als de ananas gesneden, maar het was nog wel stevig.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van salami op mijn pizzaquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:10 schreef Guanabana het volgende:
- yes.
En ga je vader ook even vragen wat dat gele spul is.quote:
IK heb een heel wild idee om erachter te komen!quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was in zelfde soort vorm als de ananas gesneden, maar het was nog wel stevig.
Mijn vegangehakt viel meequote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oo jammer! (Voor jullie dan he, dat je niet zo lekker gegeten hebt)
Het is wel de dag van teleurstellende maaltijden![]()
Friet is ook lekkerquote:
"viel mee" klinkt inderdaad niet hetzelfde als overheerlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn vegangehakt viel meeWas best te doen maar ik denk wel dat ik het met echt gehakt lekkerder had gevonden
Klinkt als, ik had slechter verwacht.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
"viel mee" klinkt inderdaad niet hetzelfde als overheerlijk
Nee kloptquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
"viel mee" klinkt inderdaad niet hetzelfde als overheerlijk
Het is nogal een sprong, van Philadelphia naar chili saus.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had geen Philadelphia meer om m'n pastasaus wat meer body (en kick) te geven, dus kwam ik op het bijzondere bizarre idee om er chili saus doorheen te roeren. Wordt het wel dunner van (goh), maar het smaakt echt super lekker.
Werkt toch prima samen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:10 schreef Guanabana het volgende:
- yes.
Misschien de kern van de ananas?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was in zelfde soort vorm als de ananas gesneden, maar het was nog wel stevig.
Nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:26 schreef Guanabana het volgende:
Je moet altijd een scheutje balsamico-azijn door je tomatensaus doen. Of tomatensoep.
Nee, het was echt wel een ander soort geel dan ananas.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien de kern van de ananas?
Geel, steviger, zit wat minder smaak aan.
Hoe smaakte het dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het was echt wel een ander soort geel dan ananas.
Donkerder, lichter?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het was echt wel een ander soort geel dan ananas.
donkerder. Het neigde meer richting oranje.quote:
Paprika?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
donkerder. Het neigde meer richting oranje.
Polonium?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo zag het er totaal niet uit.
Een van deze dingen dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Perzik uit blik?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ineens krijgt het verhaal een hele andere wending.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou nog zomaar kunnen, zeker een steviger gele kaas in stukjes gesneden zou prima zijn vorm kunnen houden.quote:
Zo smaakte het niet eigenlijk. Maar ik heb ook nog nooit perzik uit blik uit de oven gegeten, denk ik.quote:
Met Zeeuwen is niets echt uit te sluiten.quote:
Abrikoos uit blik!quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo smaakte het niet eigenlijk. Maar ik heb ook nog nooit perzik uit blik uit de oven gegeten, denk ik.
Boterbabbelaarfudgequote:Op zaterdag 6 november 2021 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met Zeeuwen is niets echt uit te sluiten.
Heb je je vader al wakker gemaakt om het te vragen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat zou misschien wel eens kunnen.
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je je vader al wakker gemaakt om het te vragen?
quote:
Wel, doe es ff gauw dan. Er zit een heel forum op hem te wachten.quote:
Ik heb even geprobeerd terug te zoeken maar ik kan niks vinden in deeltje 79 van deze SC over deze gebeurtenis.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:00 schreef usagi414 het volgende:
In 79 na Christus bedolven onder as en nog steeds vinden ze nieuwe dingen.
Blootgelegde kamer Pompeï toont leefomstandigheden slaven
Op een PIZZA???quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar weet niet of ik het op pizza zou doen?
Vreemde jonges, die zeeuwen?quote:
Wat heb jij uiteindelijk gegeten?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar weet niet of ik het op pizza zou doen?
Niksquote:
quote:
Dat is wel heel erg next level vegan.quote:
quote:
quote:
quote:
Das niet veel.quote:
Heeft ie iets lelijks gedaan?quote:
Zijn mensen eindelijk op die musical uitgekeken?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg next level vegan.
Ja okee wel dingen maar geen avondmaaltijdquote:
quote:
quote:
Wat een verbazing allemaal, doen jullie dat nooitquote:
Een avondmaaltijd bestaat meestal ook uit dingen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja okee wel dingen maar geen avondmaaltijd
Als het even kan ga ik voor een avondmaaltijd die nog enigszins normaal heb. Zelfs al is het een durum döner, dat heb ik alsnog liever dan een avondmaal van roze koeken en tijgernotenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een verbazing allemaal, doen jullie dat nooit
Eten overslaan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hongerig?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
No worries @:Meke, I know how you feel.
Het gevoel geen zin in eten te hebben waardoor je een maaltijd maar gewoon overslaat.quote:
Te lelijke kleding?quote:
Maar eet je dan helemaal niet, of zoals @Meke "wel dingen"?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het gevoel geen zin in eten te hebben waardoor je een maaltijd maar gewoon overslaat.
Alleen als ik flink ziek benquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat doet ie al tijdenquote:
Kan beide, maar meestal het laatste.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar eet je dan helemaal niet, of zoals @:Meke "wel dingen"?
Ja ok, dat doe ik (heeel) soms ook wel, maar dan reken ik die 'dingen' wel als avondeten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan beide, maar meestal het laatste.
Valt wel mee maar gewoon geen honger, geen zin om te koken of geld aan bezorgen uit te gevenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eten overslaan?
Dan moet het een hele rare dag geweest zijn.
#teammean back at itquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
No worries @:Meke, I know how you feel.
Dit. Alles. Truth!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Valt wel mee maar gewoon geen honger, geen zin om te koken of geld aan bezorgen uit te geven![]()
En scheelt denk ik ook of je alleen woont met dit soort dingen
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs als ik ziek ben, dan eet ik nog wel wat. Boh, ik zou me niet kunnen herinneren dat ik ooit een avondmaaltijd heb overgeslagen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vijf kleuren?quote:Op zondag 7 november 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
* H_T kijkt met plezier naar de opgehangen kerstlampjes![]()
* H_T valt het op dat op de twee slingers van verschillende typen (wel dezelfde winkel) de volgorde is roze-blauw-oranje-groen-rood
* H_T vraagt zich af of dat de standaardvolgorde is of dat de winkel hier zelf voor gekozen heeft
Alles om Spanje te steunen he?quote:Op zondag 7 november 2021 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vijf kleuren?
Toe maar, mijn slinger heeft er maar vier.![]()
En ik zoek er eigenlijk nog naar een met alleen rood en geel.
Catalonië natuurlijk.quote:
Rood-geel-blauw-groen.quote:Welke kleuren heeft jouw slinger dan?
Mijn slingers bieden de keuze tussen aan en uit, verder zijn er geen standen beschikbaar. We hebben ook één jaar een slinger in de boom gehad die juist allemaal verschillende standen had, behalve gewoon aan. Dat was dus eindeloos wisselen tussen de opties op zoek naar de stand die op dat moment het minst irritant werd gevondenquote:Op zondag 7 november 2021 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Catalonië natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Rood-geel-blauw-groen.
Voor boven vind ik die prima, geeft samen een prima wit licht en is dus goed te gebruiken als vervanging van de gewone lampen en toch lekker vrolijk als je opkijkt. De knipperstanden vind ik allemaal wel wat te heftig met deze.
Mijn boom heb ik vaak versierd in een rood-goud combinatie, daar past dat blauw niet zo lekker bij vind ik. Een slinger met alleen rood en geel zou ik daarvoor dus wel interessant vinden, met een rustige knipper erin.
Deze heeft helemaal aan, langzaam alles aan/uit (dimmend), snel alles aan/uit (knipperend), afwisselend rood/geel en blauw/groen knipperend (politiewagenstand noem ik die), langzaam rood/geel dan blauw/groen dimmen, en nog een willekeurig alle standen door elkaar stand.quote:Op zondag 7 november 2021 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn slingers bieden de keuze tussen aan en uit, verder zijn er geen standen beschikbaar. We hebben ook één jaar een slinger in de boom gehad die juist allemaal verschillende standen had, behalve gewoon aan. Dat was dus eindeloos wisselen tussen de opties op zoek naar de stand die op dat moment het minst irritant werd gevonden
Leuk! Beviel het?quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:strani Ik heb de hoofdqueeste van Medieval Dynasty al afgerond.
Potverdorie Guanaquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:03 schreef Guanabana het volgende:
@:Strani, nieuwe album van Eminem nog niet geluisterd.
En wij maar ongerust zijn waar je uithing de hele avond.quote:Op zondag 7 november 2021 00:54 schreef Strani het volgende:
Nou, ik heb een topavond gehad. Ongepland in een dartscafé terechtgekomen en daar een toernooitje gespeeld met wat andere mensen (en ik was niet eens de slechtste). En na afloop een tijdje heel leuk gepraat met twee Noorsen die hier een weekje op vakantie zijn. Dat ik op dit tijdstip pas weer thuis ben is voor mij zeer, zeer uniek.
Sorryquote:Op zondag 7 november 2021 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wij maar ongerust zijn waar je uithing de hele avond.
Voor straf zonder eten naar bed.
Jaquote:Op zondag 7 november 2021 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, wel fijn dat je het iig leuk hebt gehad.
Bedoel je de kaas of de ananasquote:Op zondag 7 november 2021 09:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Intussen is het deeg klaar, vanavond pizza.![]()
Zonder ondefinieerbare gele substantie waarvan we nog steeds niet weten wat het was.![]()
Ja, geen idee dus, dat was nu juist het probleem een beetje.quote:
Aanbellen om kwart voor zes in de ochtend en dan een hoop drama maken als ze niet blij genoeg zijn je te zienquote:Op zondag 7 november 2021 07:49 schreef GeorgeM het volgende:
Gooooedemorgen![]()
Strani de beest uitgehangen vannacht![]()
Ik dacht, ik ga ‘ns gek doen en vanochtend naar m’n schoonouders![]()
![]()
Denk dat zo schokkend was, dat @Luctor.et.Emergo zich niet durft te vertonen.quote:Op zondag 7 november 2021 09:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, geen idee dus, dat was nu juist het probleem een beetje.![]()
Reken je helemaal op @:luctor.et.Emergo om netjes en gedetailleerd verslag te doen over pizza toppings komt hij niet verder dan "iets geels".![]()
Jahoor. Maar nu gewoon verder met de rest. Want nog lang niet klaar. Er loopt nog een andere missie.quote:
Goeie tip hoorquote:Op zondag 7 november 2021 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Aanbellen om kwart voor zes in de ochtend en dan een hoop drama maken als ze niet blij genoeg zijn je te zien
Ik was ook verbaasd dat je vanochtend al zo vroeg posttequote:Op zondag 7 november 2021 11:44 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgenbijnamiddag!
Het fijne van geen alcohol drinken is dat je nog eens 's het uitgaansleven in kan en niet wakker wordt met een kater of zelfs maar een gebrek aan energie
quote:Op zondag 7 november 2021 11:44 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgenbijnamiddag!
Het fijne van geen alcohol drinken is dat je nog eens 's het uitgaansleven in kan en niet wakker wordt met een kater of zelfs maar een gebrek aan energie
Straks koffie halen in het dorp denk ik, voorzichtig beginnen hèquote:Op zondag 7 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Op zondag weer helemaal fit voor de kerk, de korfbal, om achter de meiden aan te gaan. Wat zijn de plannen?
Wij gaan straks naar het BBB*. Even een frisse neus halen.quote:Op zondag 7 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks koffie halen in het dorp denk ik, voorzichtig beginnen hè
En jij?
Dat zijn ook namen waar alleen Belgen op kunnen komen hèquote:Op zondag 7 november 2021 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij gaan straks naar het BBB*. Even een frisse neus halen.
*BlubBerBos, een modderig bosje in het dal van een beek.
Nee, dit heeft de kleine man hier zelf bedachtquote:Op zondag 7 november 2021 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn ook namen waar alleen Belgen op kunnen komen hèMaar leuk!
Oh maar ja jullie zijn natuurlijk al sterk beïnvloedquote:Op zondag 7 november 2021 11:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit heeft de kleine man hier zelf bedacht
Koud thuis en meteen weer verder gaan waar je gisteravond bent gestopt he?quote:Op zondag 7 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij?
Een man alleen Tim, dat kan toch alleen maar fout gaan?quote:Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Koud thuis en meteen weer verder gaan waar je gisteravond bent gestopt he?
Kijk je wel uit dat je geen probleemkoffiedrinker wordt? Het moet wel een beetje gezellig blijven!quote:Op zondag 7 november 2021 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Een man alleen Tim, dat kan toch alleen maar fout gaan?
Nou, ik doe de derde altijd decaf, dus daarmee hoop ik dat hellende vlak te voorkomen!quote:Op zondag 7 november 2021 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je geen probleemkoffiedrinker wordt? Het moet wel een beetje gezellig blijven!
Eigenlijk klink jij altijd als een gepensioneerde Nederlander die naar Spanje is verhuisd.quote:Op zondag 7 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij?
Eigenlijk wel hèquote:Op zondag 7 november 2021 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk klink jij altijd als een gepensioneerde Nederlander die naar Spanje is verhuisd.
Nee joh, klinkt toch als een heerlijk leven. Beetje koffie drinken, beetje naar het strand lopen. Niets meer aan doen!quote:Op zondag 7 november 2021 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè
Ik moet echt eens iets gaan doen dat bij m'n leeftijd past. Jij nog ideeën?
Wat een opluchtingquote:Op zondag 7 november 2021 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee joh, klinkt toch als een heerlijk leven. Beetje koffie drinken, beetje naar het strand lopen. Niets meer aan doen!
Gewoon lekker gaan gamen.quote:Op zondag 7 november 2021 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een opluchting
Misschien dat ik nog wel een keer wil paddle boarden maar daar is het dan ook mee klaar.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een opluchting
Misschien dat ik nog wel een keer wil paddle boarden maar daar is het dan ook mee klaar.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over het mysterie van gisteren. Het was gele courgette. Ik wist niet eens dat die bestond.
quote:Gele courgette is een oosterse delicatesse die in de loop van de 21e eeuw is geïntroduceerd op de Europese markt. Hoewel er verschillende bereidingsmethodes zijn, is de meest voorkomende het laten weken van de courgette in een badje geitenurine [1], waardoor deze na verloop van tijd de karakteristieke gele kleur verkrijgt.
Hehe, ik dacht we horen nooit meer wat het is.quote:Op zondag 7 november 2021 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over het mysterie van gisteren. Het was gele courgette. Ik wist niet eens dat die bestond.
Alleen een beetje jammer dat je tussendoor ook nog cafeïne snuiftquote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik doe de derde altijd decaf, dus daarmee hoop ik dat hellende vlak te voorkomen!
Klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2021 00:54 schreef Strani het volgende:
Nou, ik heb een topavond gehad. Ongepland in een dartscafé terechtgekomen en daar een toernooitje gespeeld met wat andere mensen (en ik was niet eens de slechtste). En na afloop een tijdje heel leuk gepraat met twee Noorsen die hier een weekje op vakantie zijn. Dat ik op dit tijdstip pas weer thuis ben is voor mij zeer, zeer uniek.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 7 november 2021 13:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht we horen nooit meer wat het is.
Ja absoluut! En daarna als een gentleman nog even met de Noorsen meegelopen naar hun verblijfplaats. Oké vooruit, ik moest dezelfde kant op. Maar toch.quote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt goedDat zijn altijd de mooiste avonden. Als je er niks van verwacht, maar het juist heel leuk is zodat je de tijd vergeet.
Ik had de hoop op een antwoord ook al opgegeven eerlijk gezegdquote:
Ja en dat blijkt zomaar een maand of vier te kunnen duren, dat hele proces van weken en verkleuren.quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste plaatje rechtsboven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een van deze dingen dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt dat van dezelfde wiki pagina als waar onderaanquote:Op zondag 7 november 2021 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dat blijkt zomaar een maand of vier te kunnen duren, dat hele proces van weken en verkleuren.
staat?quote:Mensen die ooit van een ander land naar Spanje [1] verhuisd zijn moeten zelden of nooit op hun woord geloofd worden wanneer zij geen links bij hun op fora gepostte informatie over gele courgettes plaatsen.
Naast de geit, toch?quote:Op zondag 7 november 2021 14:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Eerste plaatje rechtsboven.
Had mijn moeder vroeger in de moestuin staan.
We zijn niet geweestquote:Op zondag 7 november 2021 14:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:georgeM leef je nog na je bezoek van vanmorgen?
@:strani ik hoop dat dit niet het begin is van je midlife crisis, zo'n darty-party![]()
Maar wel fijn dat je een leuke avond hebt gehad
@:luctor.et.emergo bedankt voor het ophelderen van het pizza-ingrediënt-mysterie
Ik heb wat huishoudelijke klusjes gedaan en straks gaan we pannenkoeken eten met mijn ouders en mijn broer en zijn gezin. En vanavond lekker weer thuis voor de kachelEn hard proberen te ontkennen dat het weekend wederom veel te hard voorbij vliegt
![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
een Silke plaatje omdat het kan
quote:Op zondag 7 november 2021 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut! En daarna als een gentleman nog even met de Noorsen meegelopen naar hun verblijfplaats. Oké vooruit, ik moest dezelfde kant op. Maar toch.
Lijkt op mijn vroegere kat. Mooi beest.quote:Op zondag 7 november 2021 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Oké dit is té schattig.quote:Op zondag 7 november 2021 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoewel ik sterk de indruk heb dat dit deel ergens gedurende de dag van vandaag toegevoegd is.quote:Op zondag 7 november 2021 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt dat van dezelfde wiki pagina als waar onderaan
[..]
staat?
Ik zie het meer als een soort pre-midlife crisis. Over een paar jaar ga ik pas echt los. Dan ga ik denk ik ook golf spelenquote:Op zondag 7 november 2021 14:54 schreef Arizona het volgende:
@:strani ik hoop dat dit niet het begin is van je midlife crisis, zo'n darty-party![]()
Maar wel fijn dat je een leuke avond hebt gehad
Oeh, binnenkort een nauwelijks gebruikte motor en surfplank bij Strani in de schuurquote:Op zondag 7 november 2021 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een soort pre-midlife crisis. Over een paar jaar ga ik pas echt los. Dan ga ik denk ik ook golf spelen
Ja en een vriendin van 25. Hoewel die denk ik wel in huis mag en niet in de schuur hoeft.quote:Op zondag 7 november 2021 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oeh, binnenkort een nauwelijks gebruikte motor en surfplank bij Strani in de schuur
Strani op z’n Norton en Tina op de BSA.quote:Op zondag 7 november 2021 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en een vriendin van 25. Hoewel die denk ik wel in huis mag en niet in de schuur hoeft.
Hoe gaat het met de voorbereidingen om straks in een cabrio te mogen rijden?quote:Op zondag 7 november 2021 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een soort pre-midlife crisis. Over een paar jaar ga ik pas echt los. Dan ga ik denk ik ook golf spelen
Eventjes on hold in verband met andere bezigheden, maar dat zal zéker in orde zijn voordat de midlife crisis echt z'n intrede doetquote:Op zondag 7 november 2021 17:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de voorbereidingen om straks in een cabrio te mogen rijden?
Heb je langer de tijd om te bepalen welke kleur rood je wil hebbenquote:Op zondag 7 november 2021 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Eventjes on hold in verband met andere bezigheden, maar dat zal zéker in orde zijn voordat de midlife crisis echt z'n intrede doet
Verstandig dat je eerst even een stevig zittend toupetje uitzoektquote:Op zondag 7 november 2021 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Eventjes on hold in verband met andere bezigheden, maar dat zal zéker in orde zijn voordat de midlife crisis echt z'n intrede doet
Wat voor pannenkoek had je?quote:Op zondag 7 november 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
De pannenkoeken waren heerlijken het was heel gezellig. Het was ook echt zo'n kneuterig pannnenkoekenhuis met rood-wit geblokte tafelkleedjes en veel hout. Ik hou ervan
Heerlijk!quote:Op zondag 7 november 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
De pannenkoeken waren heerlijken het was heel gezellig. Het was ook echt zo'n kneuterig pannnenkoekenhuis met rood-wit geblokte tafelkleedjes en veel hout. Ik hou ervan
Klinkt goed!quote:Op zondag 7 november 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wat voor pannenkoek had je?
Twee uitstekende vragenquote:Op zondag 7 november 2021 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klinkt goed!
We worden oud Ari.quote:Op zondag 7 november 2021 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verstandig dat je eerst even een stevig zittend toupetje uitzoekt
quote:
Eentje met tomaat, champignons, ui en rauwkost. Die frisse rauwkost was een heel goede toevoeging bij een pannenkoekquote:Op zondag 7 november 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heerlijk!
Het had van mij wel iets eerder gemogen eigenlijk. Wachten duurt langquote:
Niet nodig. Ik ga voor de comb-over.quote:Op zondag 7 november 2021 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Verstandig dat je eerst even een stevig zittend toupetje uitzoekt
Daarom snap ik ook niet dat ze K2 Zoekt K3 pas 's avonds uitzendenquote:Op zondag 7 november 2021 19:10 schreef Em31 het volgende:
Vind die races in de avond helemaal niets, straks weer zwaar veel adrenaline voor het slapen.![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat ze K2 Zoekt K3 pas 's avonds uitzenden
Je comb over raakt er haast van door de warquote:Op zondag 7 november 2021 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat ze K2 Zoekt K3 pas 's avonds uitzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
Ik heb me vanmiddag toch een potje zitten janken bij Downton Abbey
Dikke vette spoiler seizoen 3:DowntonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu bij aflevering 2 van seizoen 6. Mijn favo serie van het moment, ik vind het echt jammer dat dit al het laatste seizoen is.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
zal je ge-wél-dig staanquote:Op zondag 7 november 2021 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ga voor de comb-over.
quote:Op zondag 7 november 2021 18:53 schreef GeorgeM het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het Engels van Alonsovind?
En hij zei ook nog ‘push’ en ‘attractive’![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Downton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu bij aflevering 2 van seizoen 6. Mijn favo serie van het moment, ik vind het echt jammer dat dit al het laatste seizoen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het ook heel leuk. Was even gestopt aan het begin van seizoen 3, af en toe natuurlijk wel een beetje langzaam en was door die eerste twee seizoenen gevlogen, maar zit er nu weer helemaal in.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kom ik een oude brief van een fysio tegen:
Staat eerst:
Klachten blijven aanhouden blablabla, ziekenhuis neemt de behandeling over.
En bij behandelresultaat:
Patiënt geeft aan voldoende tot geheel hersteld te zijn
Euh dat klopt niet helemaal met elkaar
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Het zal niet de lp zijn geweest.quote:Op zondag 7 november 2021 19:33 schreef Prisha het volgende:
Ik heb Yes herontdekt. Ouwe plaat afgestoft en weer eens beluisterd. Dat is toch écht niet verkeerd!
Nee klopt, is de CD waar Owner of a lonely heart op staat. Lang geleden dat ik die beluisterd heb. Zou best zo rond 1990 geweest kunnen zijn voor het laatst.quote:
Vijf Belgen vechten om een been en Lars van der Haar gaat ermee heenquote:1 Lars van der Haar (Ned)
2 Quinten Hermans (Bel)
3 Michael Vanthourenhout (Bel)
4 Toon Aerts (Bel)
5 Laurens Sweeck (Bel)
6 Jens Adams (Bel)
Ik heb weer iets te doen. Het repertoire van YES uitzoeken.quote:Op zondag 7 november 2021 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee klopt, is de CD waar Owner of a lonely heart op staat. Lang geleden dat ik die beluisterd heb. Zou best zo rond 1990 geweest kunnen zijn voor het laatst.
Het is écht niet verkeerd hoor, echt heerlijk luisteren.
En blijft de vorm hetzelfde?quote:Op zondag 7 november 2021 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd voor pizza.![]()
Met wat rood, zwart, donkerpaars, grijs, wit, en groen erop.
Totdat ik het opeet wel, ja.quote:
The wait is overquote:Op zondag 7 november 2021 18:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Het had van mij wel iets eerder gemogen eigenlijk. Wachten duurt lang
Oh ja. Da’s ook weer waarquote:Op zondag 7 november 2021 19:10 schreef Em31 het volgende:
Vind die races in de avond helemaal niets, straks weer zwaar veel adrenaline voor het slapen.![]()
quote:Op zondag 7 november 2021 19:40 schreef sportfreak het volgende:
Uitslag EK Veldrijden:
[..]
Vijf Belgen vechten om een been en Lars van der Haar gaat ermee heen
Is trouwens echt ideaal hoor. Ik heb gewoon één strook haar aan de linkerkant, zo'n 20cm lang, en dat valt prachtig over m'n hoofd naar rechtsquote:Op zondag 7 november 2021 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je comb over raakt er haast van door de war
Dat is een unaniem belachelijk groot succes.quote:Op zondag 7 november 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Is trouwens echt ideaal hoor. Ik heb gewoon één strook haar aan de linkerkant, zo'n 20cm lang, en dat valt prachtig over m'n hoofd naar rechtsAls een jonge god!
Alles pre-Owner of a lonely heart (1969 - 1981) heeft een hele andere sound. Met 90125 veranderen ze in 1983 van wat van richting. Die heb ik dus nu geluisterd. Owner of a lonely hart vind ik niet eens het beste, er zitten naar mijn bescheiden mening heel wat betere nummers op die plaat.quote:Op zondag 7 november 2021 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb weer iets te doen. Het repertoire van YES uitzoeken.
Owner of a lonely heart is eigenlijk het enige nummer dat ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |