Ja om er zeker van te zijn dat je óver de tafel betaalt hè.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel handig, die tafel voor de kassa.
Nou nee er waren andere mensen maar ik ben beleefd dus ik heb tussen de mensen in gefotografeerdquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal alleen, zeker gezellig.
Wat een heerlijk onschuldig NCRV-grapjequote:Op zaterdag 6 november 2021 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om er zeker van te zijn dat je óver de tafel betaalt hè.
Ik mis de optie "Ligt eraan door wie"quote:
Als @Em31 wordt gebeld door Tom denk ik dat er opeens weinig bezwaar is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ligt eraan door wie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belde ze toevallig om door te geven dat je stamcafé vandaag wat later zou openen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:59 schreef Strani het volgende:
Ik ben echt nét gebeld door m'n moeder dus ik onthoud me van stemming. Wel zo netjes.
Niet eensquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Belde ze toevallig om door te geven dat je stamcafé vandaag wat later zou openen?
Ja, ik ook. Ik had gisteren een broodje tartaar met rauwe ui erop. Familie zei dat er een behoorlijke uienwalm af kwam, ik vond dat (en de uiensmaak) best meevallen. Moet ik me dan al laten testen, ook al heb ik verder nergens last van?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Als @:Em31 wordt gebeld door Tom denk ik dat er opeens weinig bezwaar is.Doelde je hier eigenlijk op die Franse Tom? want die zou ik ook wegklikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat valt dan wel weer mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet eensMaar was wel gezellig, in tegenstelling tot het dichte stamcafé
Ja. En echt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doelde je hier eigenlijk op die Franse Tom? want die zou ik ook wegklikken.
Hardop gelachen. Dit moet op een kerstkaartquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan wel weer mee.![]()
Zeg je dat wel vaak genoeg tegen haar? "Mam, je bent gezelliger dan een dicht café."
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. En echt?
Wow dan zou je zelfs bij mij waarschijnlijk niet opnemen
Ligt eraan, was het lekker?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had gisteren een broodje tartaar met rauwe ui erop. Familie zei dat er een behoorlijke uienwalm af kwam, ik vond dat (en de uiensmaak) best meevallen. Moet ik me dan al laten testen, ook al heb ik verder nergens last van?
Zonder grappen, ik dacht net dat er een huilende baby in de garage lagquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zonder grappen, ik dacht net dat er een huilende baby in de garage lagIk met angst en beven die deur openen, rent er buiten langs de deur een kat weg.
Ja smaakte bestquote:
Gedeeltelijk..quote:
De eerste keer dat ik dit hoorde dacht ik echt, wtf er ligt een baby in de tuin!!!quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]Jeetje ja dat zou wel een bijzondere manier zijn geweest om moeder te worden.
quote:
Lijk je fysiek eigenlijk ook op Ally McBeal of is het puur mentaal?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit hoorde dacht ik echt, wtf er ligt een baby in de tuin!!!
Die moet ik even opzoeken opaquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijk je fysiek eigenlijk ook op Ally McBeal of is het puur mentaal?
Ze hadden gewoon gewonnen hoor donderdag.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.
Ze hebben deze week meer verloren dan dat ze gewonnen hebben, vrees ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon gewonnen hoor donderdag.
Maar vertel, waarom zeg je dit nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
Ik gok dat de half doorzichtige dansende baby mijn beeld van deze serie wat vertekent?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat veel jongere vrouwen van nu Ally McBeal ook erg leuk zouden vinden.
Ja een beetjequote:Op zaterdag 6 november 2021 15:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat de half doorzichtige dansende baby mijn beeld van deze serie wat vertekent?
Bedoel je van dat nieuwe stadion? Die nieuwe voorzitter blij dat hij niet meer om dit bedreigd gaat wordenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
Dat stadionplan gaat (alweer) niet door.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar vertel, waarom zeg je dit nu?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat stadionplan gaat (alweer) niet door.
Succes met definitief afhaken!
Hmmm, dat ligt wel genuanceerder hoor. Zo’n unaniem belachelijk groot succes was dat stadionplan nou ook weer niet. Het zou Feyenoord wat dichter bij PSV zetten, maar in een slecht scenario zou je zomaar een molensteen om je nek kunnen krijgen als Twente of Fortuna.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat stadionplan gaat (alweer) niet door.
Succes met definitief afhaken!
Is dit nou serieus of een grapje?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had gisteren een broodje tartaar met rauwe ui erop. Familie zei dat er een behoorlijke uienwalm af kwam, ik vond dat (en de uiensmaak) best meevallen. Moet ik me dan al laten testen, ook al heb ik verder nergens last van?
Dit was voor ik er een hap van had genomen. Dan zou ik het toch even goed of beter moeten ruiken dan iemand die naast me staat?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit nou serieus of een grapje?![]()
Je ruikt je eigen eten toch altijd minder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |