Ken ik niet, waar gaat dat over?quote:
Heerlijke Nederlandse serie over crimineel Marius Milnerquote:Op donderdag 4 november 2021 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ken ik niet, waar gaat dat over?
Ik kijk Monsters Inc. op Disney+. Lang lang geleden voor het laatst gezien, vond het toen niet zo, maar de film verdiende een tweede kans. Conclusie: het is nog steeds geen favoriet van me
Altijd al gezegd dat die rubberige 30+ kaas crimineel slecht was, dit verklaart een hoop.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijke Nederlandse serie over crimineel Marius Milnerdie een belastingambtenaar meesleept in z’n smerige zaakjes. Is bij ons al op tv geweest.
Zo goedVraag maar aan ijsbeer.
Klinkt interessantquote:Op donderdag 4 november 2021 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijke Nederlandse serie over crimineel Marius Milnerdie een belastingambtenaar meesleept in z’n smerige zaakjes. Is bij ons al op tv geweest.
Zo goedVraag maar aan ijsbeer.
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat die rubberige 30+ kaas crimineel slecht was, dit verklaart een hoop.
Ik had in Aken wat kaasblokjes gekocht. De helft zou een Duitse soort zijn (länderkäse, kan dat?) en de andere helft Goudse. Die smaakte niet zoals het hoortquote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat die rubberige 30+ kaas crimineel slecht was, dit verklaart een hoop.
Goudse smaakt in t buitenland vaak niet zoals t hoort.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had in Aken wat kaasblokjes gekocht. De helft zou een Duitse soort zijn (länderkäse, kan dat?) en de andere helft Goudse. Die smaakte niet zoals het hoort
Goudse hoeft dan ook niet percee uit Gouda te komenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goudse smaakt in t buitenland vaak niet zoals t hoort.
Goudse kaas is niet beschermd, dus dat rolt ook in het buitenland gewoon uit de fabriek.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had in Aken wat kaasblokjes gekocht. De helft zou een Duitse soort zijn (länderkäse, kan dat?) en de andere helft Goudse. Die smaakte niet zoals het hoort
Nee, maar het hoort wel te smaken als godenkaas. En dat was hier duidelijk niet het gevalquote:Op donderdag 4 november 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goudse hoeft dan ook niet percee uit Gouda te komen
Viel die thee met rum zó slecht?quote:
;Dquote:Op donderdag 4 november 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viel die thee met rum zó slecht?
Truston!quote:
Ja ik weet niet wat er in eerste instantie stondquote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ik denk ik haal de Strani-bash weg. Is het ook weer niet goed
Dus Griekenland start bijna oorlogen als iemand ook maar durft om witte kaas feta te noemen en wij kunnen Goudse kaas niet eens claimen?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse kaas is niet beschermd, dus dat rolt ook in het buitenland gewoon uit de fabriek.
"Gouda Holland" is dat wel, dat moet in Nederland gemaakt zijn van Nederlandse melk.
Länderkäse ken ik niet direct, maar doet me denken aan een boerenkaas oid.
Ja ik denk niet dat we er als Nederland veel mee opschieten als we nu Duitsland de oorlog gaan verklaren op basis van @H_T's beschrijving van hun 'Goudse kaas'.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus Griekenland start bijna oorlogen als iemand ook maar durft om witte kaas feta te noemen en wij kunnen Goudse kaas niet eens claimen?
Vooral niet doen! Dezelfde winkel had ook prima bier en aantrekkelijk geprijsde whisky, dus het was heus niet allemaal slechtquote:Op donderdag 4 november 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat we er als Nederland veel mee opschieten als we nu Duitsland de oorlog gaan verklaren op basis van @:H_T's beschrijving van hun 'Goudse kaas'.
Ik vind dat we het in ieder geval altijd even kunnen proberen!quote:Op donderdag 4 november 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat we er als Nederland veel mee opschieten als we nu Duitsland de oorlog gaan verklaren op basis van @:H_T's beschrijving van hun 'Goudse kaas'.
Hm, misschien dat er een vreedzame oplossing mogelijk is.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooral niet doen! Dezelfde winkel had ook prima bier en aantrekkelijk geprijsde whisky, dus het was heus niet allemaal slecht
Fles Teacher's Highland Cream voor 8 euro en een beetje. Andere opties waren beschikbaarquote:Op donderdag 4 november 2021 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, misschien dat er een vreedzame oplossing mogelijk is.
Hoe aantrekkelijk hebben we het hier over?
Standaard fles of zo'n kleintje?quote:Op donderdag 4 november 2021 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Fles Teacher's Highland Cream voor 8 euro en een beetje. Andere opties waren beschikbaar
Ik zie anders ook wel wat in dat vreedzame pad dat @H_T en ik zojuist ingeslagen zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat we het in ieder geval altijd even kunnen proberen!
0,7 liter, standaard dusquote:Op donderdag 4 november 2021 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Standaard fles of zo'n kleintje?
Want voor standaard is dat idd wel aardig aantrekkelijk.
Ik kom hem nooit tegen, G&G heeft hem geloof ik niet hier.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
0,7 liter, standaard dusOok voor Nederlandse prijzen vind ik Teacher's best goed smaken
Het is een beetje een grensgeval. Een kleine slijter heeft het waarschijnlijk niet, medium kan, grote heeft het wel. En Duitse Lidls dus af en toe ookquote:Op donderdag 4 november 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kom hem nooit tegen, G&G heeft hem geloof ik niet hier.
Of het moet intussen toegevoegd zijn, de laatste keer dat ik whisky kocht is ook alweer even geleden.
Ik zie dat ze hem wel in de webshop hebben, maar dan moet ik ervoor thuisblijven en dat heb ik er dan weet niet voor over. Zo nodig hoef ik hem nu ook weer niet te hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een beetje een grensgeval. Een kleine slijter heeft het waarschijnlijk niet, medium kan, grote heeft het wel. En Duitse Lidls dus af en toe ook
Volkomen terechtquote:Op donderdag 4 november 2021 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat ze hem wel in de webshop hebben, maar dan moet ik ervoor thuisblijven en dat heb ik er dan weet niet voor over. Zo nodig hoef ik hem nu ook weer niet te hebben.![]()
En een supermarkt gaat het hier sowieso niet hebben natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 03:15 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne avond gehad, ik ben zojuist terug vanuit een café.
Lekker laat gemaakt Billquote:Op vrijdag 5 november 2021 03:15 schreef BillDauterive het volgende:
Sluiten die niet nog steeds om middernacht? Lekkere terugwegquote:Op vrijdag 5 november 2021 03:15 schreef BillDauterive het volgende:
Meteen gezegd dat ze daarom ook met 8-0 verloren hebben?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Gisteren competitie gehad. Met 8-0 gewonnen.We hebben geen derde helft gedaan, want blijkbaar was de helft van de tegenpartij niet gevaccineerd.
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen gezegd dat ze daarom ook met 8-0 verloren hebben?
Misschien dat ze dan wel een prikje gaan halen.
quote:'Rijkste 1 procent stoot twee keer zoveel uit als de armste helft'
De rijkste 1 procent van de wereldbevolking stoot twee keer zoveel CO2 uit als de armste helft. Dat betekent dat zo'n 70 miljoen mensen dus twee keer zoveel uitstoot veroorzaken als de armste 3,5 miljard mensen, blijkt uit onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van Oxfam.
Volgens de onderzoekers komen door de uitstoot van de rijkste 1 procent de klimaatdoelen van Parijs in het gedrang. In 2015 is afgesproken om de opwarming van de aarde te beperken tot 1,5°C. Een persoon die tot de rijkste 1 procent behoort zou zijn uitstoot met ongeveer 97 procent moeten verminderen in vergelijking met vandaag, om het klimaatdoel te halen. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)-als-de-armste-helft
Dan zullen ze het extra vervelend hebben gevonden, stuur ze maar ff snel een berichtje dat ze echt die prik moeten gaan halen als ze straks nog enigszins mee willen doen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was wel een concurrent (stonden slechts twee punten achter op ons).
Ze mogen straks de sporthal ook niet meer in zonder qr code. Dus of ze moeten zich wekelijks gaan laten testen, maar dat zagen ze ook niet zitten. Dus dan moeten ze zich wellicht terugtrekken uit de competitie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zullen ze het extra vervelend hebben gevonden, stuur ze maar ff snel een berichtje dat ze echt die prik moeten gaan halen als ze straks nog enigszins mee willen doen.
Lekker joh, die privé-jets.quote:
Daarom ook een tikje lachwekkend idee "Er is veel winst te behalen bij die allerrijksten, dus vliegtickets duurder maken met belasting zorgt dat je een heel eind komt."quote:
Nouja ze zullen het wel betalen maar je houdt er meer geld aan over om arme mensen te helpen en milieuvervuiling tegen te gaanquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom ook een tikje lachwekkend idee "Er is veel winst te behalen bij die allerrijksten, dus vliegtickets duurder maken met belasting zorgt dat je een heel eind komt."
Alsof dat soort figuren zelf online een ticket gaan bestellen voor een gewone lijnvlucht en dan schrikken als het ineens een tientje duurder blijkt dan vorig jaar.
Of om de inkomstenbelasting voor de hoogste inkomens te verlagen, wat ik gezien het huidige politieke landschap eerder zie gebeuren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ze zullen het wel betalen maar je houdt er meer geld aan over om arme mensen te helpen en milieuvervuiling tegen te gaan
Dat is wel een heel theoretisch verhaal hoor. Als Kees en Gerda een tientje extra moeten betalen voor een ticket naar de Costa del Sol, besparen ze dat gewoon elders, en komt het geld daar dus niet meer binnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ze zullen het wel betalen maar je houdt er meer geld aan over om arme mensen te helpen en milieuvervuiling tegen te gaan
Verbaasd mij niets. Die vliegen flink meer en rijden niet echt in de zuinigste auto's etc.quote:
Was je zo dronken dat je tien keer zolang over de terugweg hebt gedaanquote:Op vrijdag 5 november 2021 03:15 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
De onnodige plastic verpakkingen zijn tegenwoordig inderdaad wel verleden tijdquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik had gisteren een papieren rietje verpakt in plastic dus alles komt goed.
Ditquote:
Ja? Ik heb er niet echt bezwaar tegen. Maar ze moeten wel een beetje stevig zijn. Net als papieren wattenstaafjes.quote:
Niet echt. Lijkt erop dat het gewoon doorgaat. Baal er heel erg van, want voel me nu echt gedwongen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:19 schreef GeorgeM het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen @:Guanabana?
Het voelt gewoon zo goor aan de binnenkant van je lippenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Ik heb er niet echt bezwaar tegen. Maar ze moeten wel een beetje stevig zijn. Net als papieren wattenstaafjes.
Heb je je bezwaren nog wel gecommuniceerd?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet echt. Lijkt erop dat het gewoon doorgaat. Baal er heel erg van, want voel me nu echt gedwongen.
Wanneer is het?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Stiekem hoop ik dat voor die tijd de horeca weer dichtgaat of zo.
Tegen mijn vriend de hele tijd. Met zijn familie heb ik verder geen direct contact.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je je bezwaren nog wel gecommuniceerd?
Is 'ziek' zijn misschien een optie?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tegen mijn vriend de hele tijd. Met zijn familie heb ik verder geen direct contact.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik had gisteren een papieren rietje verpakt in plastic dus alles komt goed.
Oké... het is nu opeens een stuk logischer dat jij al vier keer ziek bent geweest op de dag waarop we hadden afgesproken om eens iets te gaan drinken...quote:
Het was inderdaad eerst een plastic rietjequote:Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Ik wil niet eens weten hoe de persoon denkt die dat bedacht heeft.
Aan de andere kant, de plastic rietjes zullen ook wel in plastic verpakt zijn geweest, dus ergens is het een besparing zal ik maar denken.
Ik heb gewoon vaak hoofdpijn.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké... het is nu opeens een stuk logischer dat jij al vier keer ziek bent geweest op de dag waarop we hadden afgesproken om eens iets te gaan drinken...
En tóch moeten daarin grenzen worden bepaald. Ik vind het ook objectief een vreemde gang van zaken en snap niet dat het zo loopt. Maar goed, genoeg erover danquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik hou er even over op denk ik, want ik ben er in mijn hoofd ook al heel de tijd mee bezig, ik weet het gewoon even niet.
Ik vind het echt niet oke hoe dingen zijn gegaan, maar geen idee hoe er nu nog onderuit te komen of iets anders af te spreken. We worden echt enorm overlopen voor mijn gevoel.
En die stomme zakjes zijn ook echt enorm slecht.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was inderdaad eerst een plastic rietje
[ afbeelding ]
Capri-Sun
Maar wel fucking lekker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die stomme zakjes zijn ook echt enorm slecht.![]()
Ik heb dat merk nog nooit gekocht en zal het ook niet gaan doen, te duur voor te weinig en misschien wel een van de slechtste afval/productratio's die er maar zijn. Meer plastic dan sap in die zakjes.
En wat zegt hij dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tegen mijn vriend de hele tijd. Met zijn familie heb ik verder geen direct contact.
Misschien niet het 'beste' en zeker niet het prettigste idee, maar is het niet een keer tijd om het op een confrontatie aan te laten komen en hier gewoon echt te zeggen "Ik doe dit niet, het gaat altijd zo, nu een keer niet. Afspraak was een etentje voor die twee en ik heb geen zin daar nu ineens bij te móeten zijn." oid?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik hou er even over op denk ik, want ik ben er in mijn hoofd ook al heel de tijd mee bezig, ik weet het gewoon even niet.
Ik vind het echt niet oke hoe dingen zijn gegaan, maar geen idee hoe er nu nog onderuit te komen of iets anders af te spreken. We worden echt enorm overlopen voor mijn gevoel.
Ik hou erover op hoor. Ik ben gewoon erg benieuwd omdat ik in hetzelfde schuitje zit en je gevoel en stress zo herkenbaar isquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Guanabana het volgende:
Kan me weinig schelen, als het morgen verboden zou worden zou ik er geen traan om laten.quote:
Ik ook niet, zoveel emotie roept een pakje drinken nou ook weer niet bij me op.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen, als het morgen verboden zou worden zou ik er geen traan om laten.
Meteen de leiding arresteren en voor straf alle zakjes laten opruimen.
Het is niet veel meer dan sinaasappel-, citroen-, en limoenconcentraat.
Dat zelf persen en je hebt wat beters, goedkopers en ik durf te wedden ook nog lekkerders.
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
(Schoon)Familiegedoe, verplichtingen die ik mentaal niet kan handelen, een probleem dat altijd terugkomt en zoveel onrust geeft.
Klinkt voor de buitenstaander misschien vaag en niet zo spannend maar kan echt hele dagen voor me verpesten.
Ik snap je zo goed, maar ik ben het wel met Stani en Rozjee eens. Ik denk dat het tijd wordt dat jij zegt hoe je erover denkt en de confrontatie aangaat. Het is heel moeilijk, maar wel nodig. Je hoeft écht niet overal in mee te gaan, dat is gewoon onmenselijk. Jij telt ook mee en hoeft niet altijd het onderspit te delven.quote:
Ja het is dat inderdaad, en als partner moet je ook soms de kant van je vriendin (in dit geval) kiezen en niet die van je ouders. Je leeft samen met je partner en daar moet ook je prioriteit liggen, mits er natuurlijk sprake is van enige redelijkheid (en daar is in dit geval sprake van).quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap je zo goed, maar ik ben het wel met Stani en Rozjee eens. Ik denk dat het tijd wordt dat jij zegt hoe je erover denkt en de confrontatie aangaat. Het is heel moeilijk, maar wel nodig. Je hoeft écht niet overal in mee te gaan, dat is gewoon onmenselijk. Jij telt ook mee en hoeft niet altijd het onderspit te delven.
En het is heel logisch hoe jij het ziet. Ik ben het er in ieder geval helemaal mee eens.
Precies dit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is dat inderdaad, en als partner moet je ook soms de kant van je vriendin (in dit geval) kiezen en niet die van je ouders. Je leeft samen met je partner en daar moet ook je prioriteit liggen, mits er natuurlijk sprake is van enige redelijkheid (en daar is in dit geval sprake van).
In ESF komt al het goede van de andera subfora samen, óók van KLBquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat ik in KLB zat.
Denk ik ook altijd als ik jouw posts zie over je werkquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat ik in KLB zat.
De oplossing vaak voor dit soort dingen, boot afhouden tot dat het niet meer kan. Af en toe wel gaan tegen je zin misschien. Scheelt ook weer gedoe. Maar dat met het 200 euro neerleggen voor het diner vind ik dan wel weer raar. Je kan mensen niet dingen geld uit te geven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:10 schreef Guanabana het volgende:
Even ter verduidelijking: mijn vriend houdt al best veel rekening met mij (is voor hem ook gewoon extra ingewikkeld dat hij tussen twee vuren zit natuurlijk). Hij is laatst ook zonder gedoe naar twee dingen geweest zonder mij. Dus dat gaat eigenlijk al beter dan eerst.
Maar dit specifieke geval is gewoon raar gegaan, vooral omdat zijn broer zijn zin bleef doordrijven.
Jawel. Naja, het liep dit keer een beetje uit, maar na middernacht werd er in ieder geval niets meer getapt. De gasten waren rond half 1 weg en toen moest de rest van de afwas nog gedaan worden en de bar schoongemaakt. Het was erg druk, ik denk dat veel mensen bang zijn dat de horeca snel weer dicht gaat en daar vrees ik zelf ook voor. Daarna ben ik nog even blijven zitten met iemand en hebben we tot kwart voor 3 gepraat over van alles en nog wat. Het ging onder andere over corona, maar dan over hoe we ons voelden toen er in de omgeving mensen corona kregen en niet over hoe het nu gaat. Het was een fijn gesprek, waardoor het allemaal wat later werdquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Sluiten die niet nog steeds om middernacht? Lekkere terugweg
Ik fietste vast niet heel recht, maar het viel wel mee hoor! En ach, al fietste ik kris kras, ik kwam helemaal niemand tegen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was je zo dronken dat je tien keer zolang over de terugweg hebt gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde je anders wel hier voorbij komen en dat is een heel eind uit jouw buurt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel. Naja, het liep dit keer een beetje uit, maar na middernacht werd er in ieder geval niets meer getapt. De gasten waren rond half 1 weg en toen moest de rest van de afwas nog gedaan worden en de bar schoongemaakt. Het was erg druk, ik denk dat veel mensen bang zijn dat de horeca snel weer dicht gaat en daar vrees ik zelf ook voor. Daarna ben ik nog even blijven zitten met iemand en hebben we tot kwart voor 3 gepraat over van alles en nog wat. Het ging onder andere over corona, maar dan over hoe we ons voelden toen er in de omgeving mensen corona kregen en niet over hoe het nu gaat. Het was een fijn gesprek, waardoor het allemaal wat later werd
[..]
Ik fietste vast niet heel recht, maar het viel wel mee hoor! En ach, al fietste ik kris kras, ik kwam helemaal niemand tegen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:48 schreef Em31 het volgende:
Ben jij al klaar met You @:Strani?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeiquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders wel hier voorbij komen en dat is een heel eind uit jouw buurt.
Is dat jou go to i.p.v. popcorn?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:47 schreef Strani het volgende:
*Pakt de zak toffees er vast bij voor de zekerheid.
Dat is inderdaad nooit heel succesvol geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, toffees zijn om vrede mee te stichten hè. Meestal zonder succes.
Ja.quote:
Niet raar natuurlijk, mat al die vervelende knisperende papiertjes eromheen die iedereen heel luid gaat zitten openpeuteren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, toffees zijn om vrede mee te stichten hè. Meestal zonder succes.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan het einde gelijk trekken met Alaska. Dat is nog eerlijker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
In Australië wel iig en ik neem aan dat ik dat gewoon naar hier kan doortrekken, we zijn immers allemaal gelijk nietwaar?
Uiteraard, je kan niet zomaar alleen maar gelijk zijn met een kant van de kaart.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan het einde gelijk trekken met Alaska. Dat is nog eerlijker.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Strani op 05-11-2021 12:10:52 ]
quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:00 schreef Strani het volgende:
Niet precies wat ik bedoelde met "het op een confrontatie aan laten komen", maar ik zie de logica wel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:32 schreef ijs_beer het volgende:
Na al die goede tips, tijd voor een slechte:
Ik zou je schoonfamilie bekogelen met rauwe eieren, @:Guanabana
Het fijne van een slechte tip is, Roger, dat je er niks mee hoeft te doen!quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet precies wat ik bedoelde met "het op een confrontatie aan laten komen", maar ik zie de logica wel.
Heb ik gisteren gedaan. Zo een eitje bakkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu even boodschappen doen, oa eieren kopen.
Wel heel erg satisfyingquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet precies wat ik bedoelde met "het op een confrontatie aan laten komen", maar ik zie de logica wel.
Het is jammer dat hij zulke slechte muziek maakt want hij komt altijd goed over als persoon.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:39 schreef Momo het volgende:
Ik vind het grappig dat James Blunt met K2 zoekt K3 kandidaten Oya Lele gaat zingen
Ja echt zeikmuziek eigenlijk maar op social media komt hij altijd heel humoristisch overquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij zulke slechte muziek maakt want hij komt altijd goed over als persoon.
Cockney rhyming slang for the good stuff.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja echt zeikmuziek eigenlijk maar op social media komt hij altijd heel humoristisch over
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan. Zo een eitje bakken
* Overige eieren terug in de doos doetquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het fijne van een slechte tip is, Roger, dat je er niks mee hoeft te doen!Mallerd.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van Nederlandse eekhoorn met winkelwagentje gaan wereld over
https://nos.nl/artikel/24(...)tje-gaan-wereld-over
Waar is hier?quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:41 schreef molloot200 het volgende:
Er is hier niks van Corona te merken (als in echt NUL regels; zelfs QR codes hoeven nooit). Ondertussen is het aantal coronapatienten hier relatief gezien ongeveer even hoog als in Nederland.
En coronapas is hier ook gewoon trending op Twitter
Dus we kunnen hier alle regels wel afschaffen, want ze helpen niks?quote:
Als ik nu “ja” zeg kom ik over als wappiequote:Op vrijdag 5 november 2021 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus we kunnen hier alle regels wel afschaffen, want ze helpen niks?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik nu “ja” zeg kom ik over als wappie
Het is gewoon dikke ellende. In Duitsland hebben ze de hele tijd nog medische mondkapjes op gehad in de winkels en andere binnenruimten, maar daar stijgt het gewoon weer net zo hard al hier. En wij gaan mondkapjes weer invoeren in de hoop de boel te drukken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus we kunnen hier alle regels wel afschaffen, want ze helpen niks?
Heerlijk, nog heel veel plezier! Neem je nog een vergrootglas mee als je de stad in gaat? Om het beeldje van de Zeemeermin te kunnen zienquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:05 schreef molloot200 het volgende:
Zo even een rustmomentje. In de afgelopen 2 dagen hier al zo veel gedaan, gezien alles. En dan nog niet eens in de daadwerkelijke binnenstad geweest van Kopenhagen. Dat staat morgen op de planning. Maar goed ook hier is dus genoeg te beleven en ik heb de tijd van m’n leven
Tot zo ver de update van een nog levende molloot200.
Jullie moeten gewoon eens kappen met elkaar de hele tijd in het gezicht te spugen. Totaal gestoorde Nederlandse gewoonte is datquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is gewoon dikke ellende. In Duitsland hebben ze de hele tijd nog medische mondkapjes op gehad in de winkels en andere binnenruimten, maar daar stijgt het gewoon weer net zo hard al hier. En wij gaan mondkapjes weer invoeren in de hoop de boel te drukken.
Zo lang iedereen eigenlijk gewoon zijn ding doet net als voor corona blijven mensen ook andere mensen aansteken... Besmetting gebeurt bijna niet in de winkel, maar bij mensen thuis, plekken waar je lang bent.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is gewoon dikke ellende. In Duitsland hebben ze de hele tijd nog medische mondkapjes op gehad in de winkels en andere binnenruimten, maar daar stijgt het gewoon weer net zo hard al hier. En wij gaan mondkapjes weer invoeren in de hoop de boel te drukken.
Dat doen we alleen bij Spanjaarden die op bezoek zijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon eens kappen met elkaar de hele tijd in het gezicht te spugen. Totaal gestoorde Nederlandse gewoonte is dat
Dat denk ik ook, die besmettingen gebeuren niet op plaatsen waar we mondkapjes moeten gaan dragen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo lang iedereen eigenlijk gewoon zijn ding doet net als voor corona blijven mensen ook andere mensen aansteken... Besmetting gebeurt bijna niet in de winkel, maar bij mensen thuis, plekken waar je lang bent.
In Madrid had zo ongeveer de hele plaatselijke bevolking op straat een mondkapje op. Je pikte de toeristen er zo tussenuit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon eens kappen met elkaar de hele tijd in het gezicht te spugen. Totaal gestoorde Nederlandse gewoonte is dat
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat doen we alleen bij Spanjaarden die op bezoek zijn
Ja in mijn dorp is het veel minder, maar het verschilt echt van plaats tot plaats. Spanjaarden zijn gemiddeld wel wat angstiger als het om Covid gaat dan niet-Spanjaarden, is mijn indruk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Madrid had zo ongeveer de hele plaatselijke bevolking op straat een mondkapje op. Je pikte de toeristen er zo tussenuit.
Terwijl het nu toch wel duidelijk is dat die dingen buiten geen effect hebben.
Het is in Spanje ook wel behoorlijk heftig geweest vrij snel in het begin nog, meen ik me te herinneren. Dat zal daar ook wel in meewegen. Zal in delen van Noord-Italië ook nog steeds zo zijn, gok ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja in mijn dorp is het veel minder, maar het verschilt echt van plaats tot plaats. Spanjaarden zijn gemiddeld wel wat angstiger als het om Covid gaat dan niet-Spanjaarden, is mijn indruk.
Tof. Heb je wel een goede Chinees of snackbar in de buurt ?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga morgen verhuizen naar mijn nieuwe huis. Dat vind ik wel een beetje spannend
Oeh leuk, succes!quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga morgen verhuizen naar mijn nieuwe huis. Dat vind ik wel een beetje spannend
Ik ga morgen precies op een regenachtige dag met m’n poncho en al naar de stad, kon qua planning niet anders. Dus bij dat mini beeld zal het in elk geval niet zo druk zijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk, nog heel veel plezier! Neem je nog een vergrootglas mee als je de stad in gaat? Om het beeldje van de Zeemeermin te kunnen zien
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Genoeg om via Thuisbezorgd de lokale ondernemers te helpenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tof. Heb je wel een goede Chinees of snackbar in de buurt ?
Je gaat bekaf zijn morgen van alles.
Ik denk dat dat zeker nog wel een rol speelt, ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is in Spanje ook wel behoorlijk heftig geweest vrij snel in het begin nog, meen ik me te herinneren. Dat zal daar ook wel in meewegen. Zal in delen van Noord-Italië ook nog steeds zo zijn, gok ik.
Dingen die je beter in Kopenhagen kan zeggen dan in bed.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga morgen precies op een regenachtige dag met m’n poncho en al naar de stad, kon qua planning niet anders. Dus bij dat mini beeld zal het in elk geval niet zo druk zijnBen benieuwd!
Is het hier altijd zo vochtig?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dingen die je beter in Kopenhagen kan zeggen dan in bed.
Is het echt zo klein ?
ik ga al weg
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:38 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is København verder? Ik vond die ene keer dat ik in Denemarken was het een aangenaam land.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga morgen precies op een regenachtige dag met m’n poncho en al naar de stad, kon qua planning niet anders. Dus bij dat mini beeld zal het in elk geval niet zo druk zijnBen benieuwd!
Een tussenwoning met een voor- en achtertuin waar een terras gemaakt kan worden. Het huis is grotendeels klaar, alleen de tuin moet nog onderhouden worden. Gelukkig heb ik geen gras want ik heb totaal geen groene vingersquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk
Wat voor soort huis is het een beetje?
Het kan helpenquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk, veel succes morgen!quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een tussenwoning met een voor- en achtertuin waar een terras gemaakt kan worden. Het huis is grotendeels klaar, alleen de tuin moet nog onderhouden worden. Gelukkig heb ik geen gras want ik heb totaal geen groene vingers
Vanavond in de supermarkt had bijna niemand nog een mondkapje op.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het kan helpenMisschien besluiten mensen dat ze helemaal geen zin hebben om te winkelen als dat met mondkapje op moet en blijven ze thuis. Dan kunnen mondkapjes toch besmettingen voorkomen, ongeacht of ze nou extra beschermen
Mijn al hangende kerstlampjes vinden van welquote:
En ik had ergens gelezen dat Mariah dit jaar met een nieuwe komt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn al hangende kerstlampjes vinden van wel
quote:
Het is weer kassa voor Maraajaaquote:
quote:Ons virtuele evenement "An Evening with Nightwish in a Virtual World" is genomineerd voor Culturele prestatie van het Jaar in Finland! Het Cultuurgala (@tag) vindt plaats op 25 november en wordt live uitgezonden op Yle TV1.
Nightwish's virtuele evenement "An Evening With Nightwish in a Virtual World" is genomineerd voor Culturele Kunst van het Jaar op de Kulttuurigaala
Cultureel Gala wordt gehouden op de 25e. November datum, en Yle TV1 is live op televisie. Het publiek kan stemmen op de 9e kandidaten. Tot november in de categorieën Culturele Persoonlijkheid van het Jaar en Culturele Akte van het Jaar, die de prijscommissie onder leiding van minister Lauri Tarasti voor elk tien kandidaten heeft genoemd.
Het publiek stemmen is geopend op 19 oktober. -9.11.2021 Stemmen kan via onderstaande link
https://kulttuurigaala.fi/yleisoaanestys/
Da's niet per se nodig, maar het origineel blijft natuurlijk gewoon bestaanquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik had ergens gelezen dat Mariah dit jaar met een nieuwe komt.
[ twitter ]
Ze komt met een heel ander/nieuw nummer voor kerst.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's niet per se nodig, maar het origineel blijft natuurlijk gewoon bestaanDaar heb ik minimaal één keer op gestemd voor de Top 2000
Ga ik zo kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze komt met een heel ander/nieuw nummer voor kerst.
Maar dit is niet te overtreffen.
Oh hier wil ik morgen wel even voor gaan zitten hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:00 schreef usagi414 het volgende:
Op twitter kan ik het niet vinden.
https://www.facebook.com/nightwish/posts/430299255124697
We hebben alleen nog de hulp van @:Meridiaan nodig om te weten hoe we moeten stemmen.
[..]
Carpool karaoke verveelt echt nooitquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, dat was de moeite waardquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En met wie is het begonnen?quote:
Adele ? Die van Paul McCartney had van mij uren mogen duren.quote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:40 schreef NailQueen het volgende:
Nog even over de TT: Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Heerlijk om in de auto mee te blèren.quote:
Jaaa die was ook leukquote:
Natuurlijkquote:
Het is karaoke, dat verveelt al voor het begint.quote:
Hier was het in de supermarkt ook erg druk. Denk dat veel mensen inderdaad nog even een boodschaprondje willen zonder mondkapje.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vanavond in de supermarkt had bijna niemand nog een mondkapje op.
Maar het mooie was dat niemand mij ook raar aankeek terwijl ik het al wel op had..
En het was druk. Dus het zou inderdaad zomaar kunnen dat mensen nu nog even veel boodschappen gingen doen.
Ik heb een hekel aan zelf aan karaoke meedoen en ook om naar valszingende amateurs te kijken. Maar mensen die wel kunnen zingen is prima om naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is karaoke, dat verveelt al voor het begint.
George Michael. Toen was het nog niet officieel carpool karaoke, maar zo is James Corden op het idee gekomen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Adele ? Die van Paul McCartney had van mij uren mogen duren.
quote:
Dan moeten we deze ook hier plaatsenquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
George Michael. Toen was het nog niet officieel carpool karaoke, maar zo is James Corden op het idee gekomen.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan moeten we deze ook hier plaatsen![]()
Het is nooit te vroeg voor Kerstquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog te vroeg voor kerst hoor.
jawel, voor 5 december en na 26 december is het te vroeg voor kerst.quote:
Mijne ook niet. Mijn ouders daarentegen wel. Ik weet nog niet waar het probleem ligtquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:40 schreef NailQueen het volgende:
Nog even over de TT: Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Hey, sinterklaas ui.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog te vroeg voor kerst hoor.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel, voor 5 december en na 26 december is het te vroeg voor kerst.
Ik had thuis al medegedeeld dat we geen pakjesavond gingen doen, kreeg ik de reactie terug dat we daar toch al niet aan deden. xDquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb al met mijn zus afgesproken wat we op 2de kerstdag gaan doen.
Sinterklaas is niet ter sprake gekomen,
Er moet toch genetisch iets fout zijn gegaan bij al die schoonouders die geen kinderen hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Mijn ouders daarentegen wel. Ik weet nog niet waar het probleem ligt
Het is een schande.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er moet toch genetisch iets fout zijn gegaan bij al die schoonouders die geen kinderen hebben
Nee valt toch tegen hè? Ik kan me voorstellen dat de behoefte er is, maar als je zo'n post dan eenmaal geplaatst hebt dan voel je je eigenlijk alleen maar leeg en eenzaamquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, nee. Dat doet het hem toch niet voor mij.
Ja, ik heb nu al zo vaak zo'n post voorbij zien komen dat ik toch eens wilde weten hoe dat nou is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee valt toch tegen hè? Ik kan me voorstellen dat de behoefte er is, maar als je zo'n post dan eenmaal geplaatst hebt dan voel je je eigenlijk alleen maar leeg en eenzaam
Ja, vind ik ook zeker!quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe is København verder? Ik vond die ene keer dat ik in Denemarken was het een aangenaam land.
https://www.skyradio.nl/k(...)8nTG5bsaAquLEALw_wcBquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jawel, voor 5 december en na 26 december is het te vroeg voor kerst.
Neen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.skyradio.nl/k(...)8nTG5bsaAquLEALw_wcB
Mijn ding ook nog niet hoor.quote:
Op Radio 2 hebben ze het er al constant overquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn ding ook nog niet hoor.
Al moest ik wel aan de top 2000 denken laatst
Ik heb normaal radio 2 niet echt vaak opquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op Radio 2 hebben ze het er al constant over
Begin december afaik pasquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer mogen we weer stemmen?
Nou ja, de formatie loopt nogquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer mogen we weer stemmen?
Zo kunnen ze eeuwig doorgaan. Komen er over een kleine vier jaar vragen of het niet weer tijd wordt voor verkiezingen krijg je nog "Nee, we zijn nog aan het formeren".quote:
Anders heeft @ijs_beer nog wel een idee voor jequote:Op zaterdag 6 november 2021 10:07 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen! Ik denk dat ik zo eens pannenkoeken ga bakken. Mits de eieren die ik heb nog goed zijn.
Ah ja @Roger_Epiales moet nog wat eieren over hebben!quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders heeft @:ijs_beer nog wel een idee voor je
He, dat zou jammer zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:37 schreef blackswangreen het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-onderzoek-drugszaak
Zou dit betekenen dat ze ons helaas niet meer in hun fantastische inzichten kunnen laten delen op Champions League-avonden?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:23 schreef Strani het volgende:
Nou, eieren waren nog prima en pannenkoeken waren lekker
Is er hier nog iets bijzonders te delen? Iemand?
Och nee, wat zou dat erg zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:37 schreef blackswangreen het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-onderzoek-drugszaak
Zou dit betekenen dat ze ons helaas niet meer in hun fantastische inzichten kunnen laten delen op Champions League-avonden?
Iemand delen? Monsieur Cannibale dat je er bent!quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:23 schreef Strani het volgende:
Nou, eieren waren nog prima en pannenkoeken waren lekker
Is er hier nog iets bijzonders te delen? Iemand?
Ow bah. Goed dat ze gevaccineerd zijn, hopelijk doorstaan ze de corona goed en met weinig klachten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:47 schreef Momo het volgende:
Mijn nichtje is naar een feestje geweest corona opgelopen, het overgedragen aan haar ouders en een andere tante van mij. Allemaal mensen van in de zestig met problemen aan het hart, diabetes etc. Hopelijk gaat dat allemaal goed.De ouders en tante zijn wel gevaccineerd.
Oh ja verdorie, dat moet nu ook weerquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Het was druk op de markt. Je kan merken dat mensen geen zin hebben in een mondkapje en dan maar lekkere kaas halen ipv die van uit de supermarkt.
Veel mensen binnen bij elkaar, slechte verluchting en langdurig samenzijn? Dat is helaas nog wel de ideale cocktail.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:47 schreef Momo het volgende:
Mijn nichtje is naar een feestje geweest corona opgelopen, het overgedragen aan haar ouders en een andere tante van mij. Allemaal mensen van in de zestig met problemen aan het hart, diabetes etc. Hopelijk gaat dat allemaal goed.De ouders en tante zijn wel gevaccineerd.
Ik mocht er niet meer mee gooien, toen heb ik de rest maar tot omelet verwerkt 's avonds.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja @:Roger_Epiales moet nog wat eieren over hebben!
Oh, maar dat kan knap vervelend zijn. Zeker in een stad met een strikt parkeerbeleid.quote:
Hier is het eigenlijk altijd wel druk op de markt, zeker bij de kaaskraam.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Het was druk op de markt. Je kan merken dat mensen geen zin hebben in een mondkapje en dan maar lekkere kaas halen ipv die van uit de supermarkt.
Jij ook, of moet ik even snel een plaatje zoeken van een ijsbeer in de supermarkt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
Hier in de supermarkt had iedereen braaf een kapje op
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow bah. Goed dat ze gevaccineerd zijn, hopelijk doorstaan ze de corona goed en met weinig klachten.
Een vriend van me heeft nu ook corona. Een aantal maanden terug had hij op facebook de QR-codes vergeleken met de situatie van de Joden in de tweede wereldoorlog. Tja. Ik heb daar geen medelijden mee, maar ik hoop toch dat hij snel opknapt. Al gun ik jouw tantes en oom een beter ziektebeeld met minder klachten
Ik hoop het ook. Je krijgt ook wel rare situaties als je als dochter je ouders heel ziek maakt. Voor nu valt het nog mee, maar ze zijn gisteren pas positief getest, hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Veel mensen binnen bij elkaar, slechte verluchting en langdurig samenzijn? Dat is helaas nog wel de ideale cocktail.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo kunnen ze eeuwig doorgaan. Komen er over een kleine vier jaar vragen of het niet weer tijd wordt voor verkiezingen krijg je nog "Nee, we zijn nog aan het formeren".
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook, of moet ik even snel een plaatje zoeken van een ijsbeer in de supermarkt?
quote:
Is die van ABBA goed?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Nieuwe album van ABBA luisteren, en The War On Drugs heeft ook een nieuwe.
Begin pas net aan het vierde nummer, dus weet het nog niet helemaalquote:
Is die van The War On Drugs goed?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Nieuwe album van ABBA luisteren, en The War On Drugs heeft ook een nieuwe.
Nog niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is die van The War On Drugs goed?
Hangt een beetje af van je definitie van nieuw.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:18 schreef Strani het volgende:
Geen idee trouwens of Eminem daadwerkelijk een nieuwe heeft. Ik denk het niet.
Buiten waar Amerika al een paar decennia mee bezig is heb ik zelfs nog nooit van The War On Drugs gehoord.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:20 schreef Guanabana het volgende:
Maar voor mensen die The War On Drugs nog nooit hebben geluisterd, luister zeker hun album Lost in the Dream.
Ik hoor de naam vaak genoeg langs komen op de radio en heb ook zeker nummers van ze gehoord, maar zou geen titel kunnen noemenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Buiten waar Amerika al een paar decennia mee bezig is heb ik zelfs nog nooit van The War On Drugs gehoord.![]()
Of het is echt totaal niet blijven hangen.
Dat is maar 3 graden kouder dan het hier in huis is!quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ga de ijzige koude van 16 graden in
En maar 2 graden kouder dan hier in huis! Gaat echt extreem snel omlaag hier binnen altijd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is maar 3 graden kouder dan het hier in huis is!
Oh dat had ik niet verwacht dat het binnen zou koud zou zijn daarquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
En maar 2 graden kouder dan hier in huis! Gaat echt extreem snel omlaag hier binnen altijd.
Nou, ABBA staat te pompen op m'n oordopjes hoor!
Is wel de moeite waard om te luisterenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Buiten waar Amerika al een paar decennia mee bezig is heb ik zelfs nog nooit van The War On Drugs gehoord.![]()
Of het is echt totaal niet blijven hangen.
Nou als zelfs jij het oubollig vindt......quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef Strani het volgende:
Teringjantje @:guanabana het is écht oubollig ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ik zou haast denken dat ie niet in je playlist komtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:44 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ben bij het laatste nummer, blij dat het daarna klaar is, man man.
Red Eyes, Lost in the Dream, Iets met een Ocean and the Waves. Ik weet er ook niet veel van, maar het is wel lekkere muziek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor de naam vaak genoeg langs komen op de radio en heb ook zeker nummers van ze gehoord, maar zou geen titel kunnen noemen
Het idee is dat je QR gescand is, dat je in een 'veilige' ruimte bent. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was de enige die een mondkapje op had bij de ingang van de fitness.
Wel qr code gescand. Al is het wel raar om bij de ingang een mondkapje daar op te moeten en vervolgens ga je fitnessen en dus lekker zweten en meer ademhalen en dan hoeft het niet.
Ik heb vrijwel nooit de radio aan, dus daar hoor ik ze niet voorbij komen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor de naam vaak genoeg langs komen op de radio en heb ook zeker nummers van ze gehoord, maar zou geen titel kunnen noemen
Om eerlijk te zijn, heb ik nu echt geen idee meer hoe het nou zit met de mondkapjes.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het idee is dat je QR gescand is, dat je in een 'veilige' ruimte bent. Denk ik.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, heb ik nu echt geen idee meer hoe het nou zit met de mondkapjes.
Maar had ze ook echt wat stoms, tegen de regels in gedaan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het ook. Je krijgt ook wel rare situaties als je als dochter je ouders heel ziek maakt. Voor nu valt het nog mee, maar ze zijn gisteren pas positief getest, hopelijk blijft dat zo.
Dit, ja.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef Strani het volgende:
Het is als een stel bejaarden die een ABBA-tribute band hebben opgericht. Dit hadden ze niet moeten doen, zelf roepen ze dat al jaren, maar blijkbaar moet er toch nog wat alimentatie worden betaald. Aan elkaar dan welquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef Strani het volgende:
Buddha met mondkapje, nice detail.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:22 schreef Strani het volgende:
Stamcafé was voor de tweede dag op rij nog niet open op de normale tijd dus weer geen koffie kunnen halenOf nou ja, niet dáár. Dus maar treurig ergens anders gaan zitten. Maar dat was dan wel weer een fijn plekje dus was wel oké.
[ afbeelding ]
Gezellig toch?
Ja voor je het weet word je besmet met wijsheden en dat moeten we niet willen als samenleving.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Buddha met mondkapje, nice detail.
Wel handig, die tafel voor de kassa.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:22 schreef Strani het volgende:
Stamcafé was voor de tweede dag op rij nog niet open op de normale tijd dus weer geen koffie kunnen halenOf nou ja, niet dáár. Dus maar treurig ergens anders gaan zitten. Maar dat was dan wel weer een fijn plekje dus was wel oké.
[ afbeelding ]
Gezellig toch?
Oh bahquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het ook. Je krijgt ook wel rare situaties als je als dochter je ouders heel ziek maakt. Voor nu valt het nog mee, maar ze zijn gisteren pas positief getest, hopelijk blijft dat zo.
Helemaal alleen, zeker gezellig.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:22 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig toch?
Maar dat is eigenlijk niet zo...quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het idee is dat je QR gescand is, dat je in een 'veilige' ruimte bent. Denk ik.
Vergeet Buddha niet!quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal alleen, zeker gezellig.
Daarom zet men in België in op CO2-meters om de luchtkwaliteit in binnenruimtes te meten. Ook zonder Corona een nuttige zaak trouwens.quote:
Ik zie wel twee benen van iemand. Tenzij Strani die daar als rekwisieten heeft neergelegd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal alleen, zeker gezellig.
Waarom bellen mensen überhaupt in het weekend?quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaan mensen mij bellen terwijl ik voetbal kijk.
Ja, ook dat inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom bellen mensen überhaupt in het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |