Ken ik niet, waar gaat dat over?quote:
Heerlijke Nederlandse serie over crimineel Marius Milnerquote:Op donderdag 4 november 2021 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ken ik niet, waar gaat dat over?
Ik kijk Monsters Inc. op Disney+. Lang lang geleden voor het laatst gezien, vond het toen niet zo, maar de film verdiende een tweede kans. Conclusie: het is nog steeds geen favoriet van me
Altijd al gezegd dat die rubberige 30+ kaas crimineel slecht was, dit verklaart een hoop.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijke Nederlandse serie over crimineel Marius Milnerdie een belastingambtenaar meesleept in z’n smerige zaakjes. Is bij ons al op tv geweest.
Zo goedVraag maar aan ijsbeer.
Klinkt interessantquote:Op donderdag 4 november 2021 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijke Nederlandse serie over crimineel Marius Milnerdie een belastingambtenaar meesleept in z’n smerige zaakjes. Is bij ons al op tv geweest.
Zo goedVraag maar aan ijsbeer.
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat die rubberige 30+ kaas crimineel slecht was, dit verklaart een hoop.
Ik had in Aken wat kaasblokjes gekocht. De helft zou een Duitse soort zijn (länderkäse, kan dat?) en de andere helft Goudse. Die smaakte niet zoals het hoortquote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat die rubberige 30+ kaas crimineel slecht was, dit verklaart een hoop.
Goudse smaakt in t buitenland vaak niet zoals t hoort.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had in Aken wat kaasblokjes gekocht. De helft zou een Duitse soort zijn (länderkäse, kan dat?) en de andere helft Goudse. Die smaakte niet zoals het hoort
Goudse hoeft dan ook niet percee uit Gouda te komenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goudse smaakt in t buitenland vaak niet zoals t hoort.
Goudse kaas is niet beschermd, dus dat rolt ook in het buitenland gewoon uit de fabriek.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had in Aken wat kaasblokjes gekocht. De helft zou een Duitse soort zijn (länderkäse, kan dat?) en de andere helft Goudse. Die smaakte niet zoals het hoort
Nee, maar het hoort wel te smaken als godenkaas. En dat was hier duidelijk niet het gevalquote:Op donderdag 4 november 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goudse hoeft dan ook niet percee uit Gouda te komen
Viel die thee met rum zó slecht?quote:
;Dquote:Op donderdag 4 november 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viel die thee met rum zó slecht?
Truston!quote:
Ja ik weet niet wat er in eerste instantie stondquote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ik denk ik haal de Strani-bash weg. Is het ook weer niet goed
Dus Griekenland start bijna oorlogen als iemand ook maar durft om witte kaas feta te noemen en wij kunnen Goudse kaas niet eens claimen?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goudse kaas is niet beschermd, dus dat rolt ook in het buitenland gewoon uit de fabriek.
"Gouda Holland" is dat wel, dat moet in Nederland gemaakt zijn van Nederlandse melk.
Länderkäse ken ik niet direct, maar doet me denken aan een boerenkaas oid.
Ja ik denk niet dat we er als Nederland veel mee opschieten als we nu Duitsland de oorlog gaan verklaren op basis van @H_T's beschrijving van hun 'Goudse kaas'.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus Griekenland start bijna oorlogen als iemand ook maar durft om witte kaas feta te noemen en wij kunnen Goudse kaas niet eens claimen?
Vooral niet doen! Dezelfde winkel had ook prima bier en aantrekkelijk geprijsde whisky, dus het was heus niet allemaal slechtquote:Op donderdag 4 november 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat we er als Nederland veel mee opschieten als we nu Duitsland de oorlog gaan verklaren op basis van @:H_T's beschrijving van hun 'Goudse kaas'.
Ik vind dat we het in ieder geval altijd even kunnen proberen!quote:Op donderdag 4 november 2021 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat we er als Nederland veel mee opschieten als we nu Duitsland de oorlog gaan verklaren op basis van @:H_T's beschrijving van hun 'Goudse kaas'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |