Snopquote:
Ik heb nog nooit gesnopt, terwijl ik wel eens (zelden, maar toch) tob.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:49 schreef H_T het volgende:
De nummer 12 uit je lijstje vind ik toch een vreemde eend in die bijt Guana
Is het ook, maar ik verwachtte het niet in die lijstquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in de keuzelijst en ik vind dat gewoon een heel leuk nummer
Tobben doe ik liever nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesnopt, terwijl ik wel eens (zelden, maar toch) tob.
Tob voor mij dus.
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik verwachtte het niet in die lijst
Snoppen wel?quote:
Nou misschien wel! Als de omstanigheden goed zijn vind ik dat misschien wel heerlijk!quote:
The Pick of Destiny is ook gewoon een prachtige musicalfilm!quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in de keuzelijst en ik vind dat gewoon een heel leuk nummer
Hm, ik zal het eens in overweging nemen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou misschien wel! Als de omstanigheden goed zijn vind ik dat misschien wel heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:koffieleuk
Mijn stemlijst:Fijn dat je wat nummers oppakt waar ik over twijfeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Echte Vent, Deutschland, Poison, Toen ik je zag, Ice Queen, Greatest Show on Earth, Teenage Dirtbag en Les Lacs du Connemara stonden op m'n longlist maar zijn er uiteindelijk niet in beland.
Nu maar lekker de hele middag sport kijken nu je zelf niet kunt sporten? Ook wel lekker tochquote:
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fijn dat je wat nummers oppakt waar ik over twijfeldeDe Echte Vent, Deutschland, Poison, Toen ik je zag, Ice Queen, Greatest Show on Earth, Teenage Dirtbag en Les Lacs du Connemara stonden op m'n longlist maar zijn er uiteindelijk niet in beland.
Ik probeer dat ook altijd te vermijden. Ik denk op Stairway to Heaven de enige in de top 100 en verder staat Sorry van Kyteman nog altijd hoog maar die wil ik er ook per sé inhouden. De rest staat bij mij niet ontzettend hoog. Stairway moet van mij er altijd in want ik wil die graag in de top 3, al lijkt dat allang verleden tijd nu met Piano Man en Roller Coaster als nieuwkomer in de állerhoogste regionen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef zorro28 het volgende:
Mijn vaste hoogste notering in mijn stemlijst is al jaren The Doors - Riders On The StormMaar ook één van de weinige topnoteringen die in mijn lijst komt
Ja, precies.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu maar lekker de hele middag sport kijken nu je zelf niet kunt sporten? Ook wel lekker toch
Ik weet dat het uit een film komt, maar geen idee uit welke en ook die film nooit gezien, maar zou die op zich wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.Dat was rond 'mijn tijd' met schooldisco's wel een populair nummer, maar toen lag jij nog in de luiers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |