Snopquote:
Ik heb nog nooit gesnopt, terwijl ik wel eens (zelden, maar toch) tob.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:49 schreef H_T het volgende:
De nummer 12 uit je lijstje vind ik toch een vreemde eend in die bijt Guana
Is het ook, maar ik verwachtte het niet in die lijstquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in de keuzelijst en ik vind dat gewoon een heel leuk nummer
Tobben doe ik liever nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesnopt, terwijl ik wel eens (zelden, maar toch) tob.
Tob voor mij dus.
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik verwachtte het niet in die lijst
Snoppen wel?quote:
Nou misschien wel! Als de omstanigheden goed zijn vind ik dat misschien wel heerlijk!quote:
The Pick of Destiny is ook gewoon een prachtige musicalfilm!quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in de keuzelijst en ik vind dat gewoon een heel leuk nummer
Hm, ik zal het eens in overweging nemen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou misschien wel! Als de omstanigheden goed zijn vind ik dat misschien wel heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:koffieleuk
Mijn stemlijst:Fijn dat je wat nummers oppakt waar ik over twijfeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Echte Vent, Deutschland, Poison, Toen ik je zag, Ice Queen, Greatest Show on Earth, Teenage Dirtbag en Les Lacs du Connemara stonden op m'n longlist maar zijn er uiteindelijk niet in beland.
Nu maar lekker de hele middag sport kijken nu je zelf niet kunt sporten? Ook wel lekker tochquote:
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fijn dat je wat nummers oppakt waar ik over twijfeldeDe Echte Vent, Deutschland, Poison, Toen ik je zag, Ice Queen, Greatest Show on Earth, Teenage Dirtbag en Les Lacs du Connemara stonden op m'n longlist maar zijn er uiteindelijk niet in beland.
Ik probeer dat ook altijd te vermijden. Ik denk op Stairway to Heaven de enige in de top 100 en verder staat Sorry van Kyteman nog altijd hoog maar die wil ik er ook per sé inhouden. De rest staat bij mij niet ontzettend hoog. Stairway moet van mij er altijd in want ik wil die graag in de top 3, al lijkt dat allang verleden tijd nu met Piano Man en Roller Coaster als nieuwkomer in de állerhoogste regionen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef zorro28 het volgende:
Mijn vaste hoogste notering in mijn stemlijst is al jaren The Doors - Riders On The StormMaar ook één van de weinige topnoteringen die in mijn lijst komt
Ja, precies.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu maar lekker de hele middag sport kijken nu je zelf niet kunt sporten? Ook wel lekker toch
Ik weet dat het uit een film komt, maar geen idee uit welke en ook die film nooit gezien, maar zou die op zich wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.Dat was rond 'mijn tijd' met schooldisco's wel een populair nummer, maar toen lag jij nog in de luiers
Toch ook een muziekstijl waar ik van houd denk ik? Ook The Anthem, All the Small Things, Pretty Fly vallen onder diezelfde categorie te scharen zo ongeveer maar vind ik gewoon heerlijke nummers om even op los te gaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel grappig hoe jij dan aan Teenage Dirtbag komt.Dat was rond 'mijn tijd' met schooldisco's wel een populair nummer, maar toen lag jij nog in de luiers
Ik heb vandaag een rustdagquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog gaan wandelen maar het is superkoud en guur en het lijkt ook niet echt meer droog te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik dacht zelf uit American Pie, maar het blijkt een andere soortgelijke film te zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet dat het uit een film komt, maar geen idee uit welke en ook die film nooit gezien, maar zou die op zich wel eens willen zien.
Ja ik had gisteren ook al een rustdagquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een rustdag![]()
Het is inderdaad vies koud.
Ja, het is wel een soortgelijke film. Vond dat soort komedies altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht zelf uit American Pie, maar het blijkt een andere soortgelijke film te zijn.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:19 schreef usagi414 het volgende:
Aan het begin van het jaar had ik een plan. Ik zou een longlist gaan bijhouden voor de top 2000.
Dat is een kort lijstje gewordenMaar toch weer 35 nummers gevonden om op te stemmen
@:KoffieleukNEE Forever AutumnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is normaal eentje waar ik elk jaar op stem maar dit jaar helemaal vergeten.
Je zei het zelf al in het vorige topic.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NEE Forever AutumnDat is normaal eentje waar ik elk jaar op stem maar dit jaar helemaal vergeten.
Wie?quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Meke het volgende:
Vorig jaar ook best wat mensen die op Duncan hadden gestemd, dit jaar zal hij er ook wel uitvallen, verwacht ik. Of in elk geval niet weer in de bovenste regionen
Ik stem alleen braaf op Eres tu van de songfestivalnummersquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Meke het volgende:
Vorig jaar ook best wat mensen die op Duncan hadden gestemd, dit jaar zal hij er ook wel uitvallen, verwacht ik. Of in elk geval niet weer in de bovenste regionen
Daarom éérst allemaal lijstjes van andere mensen checken voordat je je eigen lijst samensteltquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NEE Forever AutumnDat is normaal eentje waar ik elk jaar op stem maar dit jaar helemaal vergeten.
That's the spiritquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe mijn nieuwe winterjas met capuchon wel aan, en gaan.
Ik denk dat ze Duran duran bedoeltquote:
Ik weet het niet, maar mede door haar vind ik het eigenlijk niet meer leuk om naar die Oranjevrouwen te kijken. Voor mijn gevoel zijn ze sinds dat gewonnen EK alleen maar steeds slechter gaan spelen ipv steeds beter. Ik denk dat Foppe de Haan stiekem heel belangrijk was qua tactiek.quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ook vreselijk arrogant voor mijn gevoel![]()
Niks mis het element water.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:55 schreef zorro28 het volgende:
Radio 2 wil graag weten wat mijn favoriete element is. We krijgen dus weer nutteloze statistieken dit jaar als 55% van de stemmers op dit nummer heeft als favoriet element water
Maar het water/aarde/vuur/lucht vraagstuk vind ik wel leuk als iemand die Avatar: The Last Airbender-kijker was als kindquote:Op zaterdag 27 november 2021 14:55 schreef zorro28 het volgende:
Radio 2 wil graag weten wat mijn favoriete element is. We krijgen dus weer nutteloze statistieken dit jaar als 55% van de stemmers op dit nummer heeft als favoriet element water
Eruit vallen vind ik wat veel, van plek 208 naar slechter dan plek 2000 vind ik wat overdreven. Denk dat hij wel een behoorlijk eind gaat zakken inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:32 schreef Meke het volgende:
quote:
Mocht ik ooit in de Efteling zijn geweest, waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kies je in Joris en de draak ook altijd water?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit in de Efteling zijn geweest, waarschijnlijk wel.
Maar tot op de dag van vandaag nog nooit geweest
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |