abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202239371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 23:58 schreef Evenstar het volgende: Met uitspraken zoals die van Leclerc verwacht ik toch echt dat er een straf gaat komen. Ik vind het ook echt niet netjes van Leclerc, maar had niet anders verwacht.
Leclerc zegt toch geen gekke dingen? Hij heeft groot gelijk.

Verstappen kleurde hier gewoon net buiten de lijntjes, dat lijkt mij toch vrij duidelijk.
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 00:43:59 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202239460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Statement maken. Het is te zot voor woorden dat er een week later nog een beslissing moet worden gemaakt. Of moet men ook maar weer beginnen over Silverstone?
Dat is de sport toch? Als RB zelf een right of review aanvraagt hebben zij daar ook recht op.

En stel die penalty wordt gegeven: je weet in ieder geval dat erover na is gedacht. Gewoon accepteren en doorrrrrr 8-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202239498
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Verstappen kleurde hier gewoon net buiten de lijntjes, dat lijkt mij toch vrij duidelijk.
Mercedes kleurt al jaren buiten de lijntjes en heeft de schijt aan de regels. Moet je ook niet zeuren als je letterlijk 1 coureur treft die het zelfde doet.

Schijt aan Toto, lekker racen.
pi_202239560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Verstappen had idd wel een penalty verdiend. Imo was het meest logische geweest als hij zijn positie aan Hamilton moest opgeven. Als er achteraf nog een gridstraf volgt, zou dat veel te zwaar zijn in verhouding met het vergrijp, alleen maar omdat de FIA tijdens de race heeft verzaakt. Helemaal omdat Hamilton gewoon zonder schade de race won.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 19-11-2021 10:43:07 ]
Цой жив
  Redactie Frontpage vrijdag 19 november 2021 @ 07:50:33 #6
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_202240272
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 01:20 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Verstappen had idd wel een penalty verdiend. Imo was het meest logische geweest als hij zijn positive aan Hamilton moest opgeven. Als er achteraf nog een gridstraf volgt, zou dat veel te zwaar zijn in verhouding met het vergrijp, alleen maar omdat de FIA tijdens de race heeft verzaakt. Helemaal omdat Hamilton gewoon zonder schade de race won.
Er wordt niet gekeken naar het gevolg, zie Silverstone. Verder wel eens dat de FIA heeft verzaakt in de race. Jammer dat er alsnog terug op gekomen kan worden.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
pi_202240321
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:50 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Er wordt niet gekeken naar het gevolg, zie Silverstone. Verder wel eens dat de FIA heeft verzaakt in de race. Jammer dat er alsnog terug op gekomen kan worden.
Het is een beetje als een week na de voetbalwedstrijd alsnog een doelpunt afkeuren. Dat is gewoon raar.

Of dat ze zeggen: de volgende keer als jullie tegen elkaar spelen beginnen we met een 1-0 stand.

Het is raar en past niet bij topsport.

Maar ik blijf er bij dat een penalty tijdens de race te verdedigen was geweest, al vond ik de uitleg van VER zelf en die van Ho-Pin Tung over het incident ook wel sluitend.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 november 2021 @ 08:01:22 #8
842 Zorro
Z
pi_202240328
Nogmaals, het maakt me niet uit wie er wel of niet fout zat. De wedstrijd is afgelopen en de scheidsrechters (Stewards) hebben hun beslissing genomen en dat staat. Anders blijf je bezig.

Je gaat bij voetbal een doelpunt door een achteraf onterechte penalty niet afnemen, of een bal die bij nader inzien TOCH over de doellijn was goedkeuren. Dan zegt men: "Het was een foute beslissing. Pech. Die dingen gebeuren. Nu op naar de volgende wedstrijd."

En de vergelijking met Silverstonene RB protest: Toen was er ook een beslissing om tegen te protesteren. Nu niet. Een rode kaart bij voetbal kan je aanvechten, een niet gegeven kaart kun je niet later nog toekennen. Zoiets is dit ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202240334
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:01 schreef Zorro het volgende:
Nogmaals, het maakt me niet uit wie er wel of niet fout zat. De wedstrijd is afgelopen en de scheidsrechters (Stewards) hebben hun beslissing genomen en dat staat. Anders blijf je bezig.

Je gaat bij voetbal een doelpunt door een achteraf onterechte penalty niet afnemen, of een bal die bij nader inzien TOCH over de doellijn was goedkeuren. Dan zegt men: "Het was een foute beslissing. Pech. Die dingen gebeuren. Nu op naar de volgende wedstrijd."

En de vergelijking met Silverstonene RB protest: Toen was er ook een beslissing om tegen te protesteren. Nu niet. Een rode kaart bij voetbal kan je aanvechten, een niet gegeven kaart kun je niet later nog toekennen. Zoiets is dit ook.
Dat laatste klopt natuurlijk niet. Je kunt iemand wel na de wedstrijd rood geven, maar alleen als het incident niet beoordeeld is tijdens de wedstrijd.

Maar omdat het hier wel beoordeeld is, moet men het nu laten rusten.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 november 2021 @ 08:04:21 #10
842 Zorro
Z
pi_202240345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat laatste klopt natuurlijk niet. Je kunt iemand wel na de wedstrijd rood geven, maar alleen als het incident niet beoordeeld is tijdens de wedstrijd.

Maar omdat het hier wel beoordeeld is, moet men het nu laten rusten.
Dat bedoel ik ook. Als de VAR ernaar gekeken heeft is het klaar. Zoals hier de Stewards die precies hetzelfde doen als de VAR bij voetbal.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 november 2021 @ 08:06:37 #11
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_202240363
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is een beetje als een week na de voetbalwedstrijd alsnog een doelpunt afkeuren. Dat is gewoon raar.

Of dat ze zeggen: de volgende keer als jullie tegen elkaar spelen beginnen we met een 1-0 stand.

Het is raar en past niet bij topsport.

Maar ik blijf er bij dat een penalty tijdens de race te verdedigen was geweest, al vond ik de uitleg van VER zelf en die van Ho-Pin Tung over het incident ook wel sluitend.
Ik snap je volledig. Mijn favo club kreeg afgelopen weekend een rode kaart en penalty tegen, penalty gaat er in, de stand wordt 1-1. Later werd de rode kaart geseponeerd maar blijft de 1-1 staan. Als er in de race een straf was gekomen zou dat veel eerlijker overkomen.

Het gaat mij er ook niet om of, en zo ja wie er fout zit. Het gaat mij meer om het lange wachten op uitsluitsel hoe of wat.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
pi_202240373
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:04 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat bedoel ik ook. Als de VAR ernaar gekeken heeft is het klaat. Zoals hier de Stewards die precies hetzelfde doen als de VAR bij voetbal.
Ja, we zijn het eens hoor. Zou een zooitje worden in het voetbal

"Eens even kijken, vorige keer dat jullie tegen elkaar speelde hadden jullie een rode kaart moeten krijgen en is bij de tegenstander een doelpunt ten onrechte afgekeurd. We beginnen met een 0-1 stand en jullie mogen maar 10 man opstellen. Owja, we hebben toen ten onrechte 2 minuten blessuretijd gehad, dus vandaag spelen we 88 minuten. Fijne wedstrijd!"
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:22:34 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202240486
Voorlopig zijn ze toch alleen maar aan het kijken of het extra bewijs van Mercedes extra bewijs is? Ook al zouden ze dat toelaten aan extra bewijs lijkt het mij dat het hun standpunt gaat veranderen omdat die beelden eerder in het voordeel dan in het nadeel van Verstappen spreken.
pi_202240488
Ondertussen ga ik wel geloven dat er een straf komt :')

Duurt zo tering lang. Als RBR dat weer gaat aanvechten is Ver straks kampioen maar krijgt hij ergens in 2022 toch nog een straf.
pi_202240717
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 23:58 schreef Evenstar het volgende:
Met uitspraken zoals die van Leclerc verwacht ik toch echt dat er een straf gaat komen. Ik vind het ook echt niet netjes van Leclerc, maar had niet anders verwacht.
Volgens mij is dit nu al de 3e keer dat Leclerc dit roept over verschillende incidenten. Maar uiteindelijk veranderd er niets, hij ging altijd al als een dolle stier door het veld. :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:48:57 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202240742
Lec is altijd erg betrokken als het om Max gaat ;)
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:01:17 #17
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_202240866
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, we zijn het eens hoor. Zou een zooitje worden in het voetbal

"Eens even kijken, vorige keer dat jullie tegen elkaar speelde hadden jullie een rode kaart moeten krijgen en is bij de tegenstander een doelpunt ten onrechte afgekeurd. We beginnen met een 0-1 stand en jullie mogen maar 10 man opstellen. Owja, we hebben toen ten onrechte 2 minuten blessuretijd gehad, dus vandaag spelen we 88 minuten. Fijne wedstrijd!"
En ohja, jullie spelen ook op een compleet ander veld met afmetingen van 50 bij 70 meter en de doelen zijn 6 meter breed en 4 meter hoog.
Rini dankjewel.
pi_202240871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:48 schreef pmponer het volgende:
Lec is altijd erg betrokken als het om Max gaat ;)
Zodra hij zijn eigen auto een keer 3 races heel houdt mag hij meepraten met de grote jongens.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:02:12 #19
466281 WismutVeilchen83
pi_202240874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Volgens mij is dit nu al de 3e keer dat Leclerc dit roept over verschillende incidenten. Maar uiteindelijk veranderd er niets, hij ging altijd al als een dolle stier door het veld. :P
Voor iedere coureur die voor een straf voor Max is (LEC, MOY) is er eentje te vinden die tegen is (VET, ALO). Als de stewards daar hun oren naar moeten laten hangen..
Rini dankjewel.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:04:12 #20
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202240895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zodra hij zijn eigen auto een keer 3 races heel houdt mag hij meepraten met de grote jongens.
Ja ik denk dat de goldenboy van Ferrari ook wel moeite heeft met zijn nieuwe team genoot. Op zich een mooi rijdersduo maar ik ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.

En Lec zal altijd wel salty over Max blijven
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:16:38 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202241038
het gaat nog steeds alleen maar hierom

quote:
It's important to note that the decision they are currently considering refers only to whether or not there is cause to grant a review of the original decision not to investigate Verstappen's move after it was referred to them by Race Director Michael Masi, and not a ruling on Verstappen's manoeuvre itself.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:21:13 #22
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202241084
Ja dat is natuurlijk ook erg lastig om een besluit over te nemen :(
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:37:10 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202241275
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:50 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Er wordt niet gekeken naar het gevolg, zie Silverstone.
Nee dat doen ze anders ook nooit _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202241405
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:01 schreef Zorro het volgende:

Eens dat je niet moet willen dat er achteraf nog zaken worden gecorrigeerd die je in de race af had moeten handelen, maar hetzelfde geldt dan voor Silverstone, wat mij betreft.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:49:39 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202241409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:21 schreef pmponer het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook erg lastig om een besluit over te nemen :(
absurd inderdaad maar stel dat het bewijs "admissible" is dan zou het alleen maar kunnen gaan over de stuurbewegingen van Verstappen want het feit dat hij buiten de baan kwam en daarmee Hamilton ook buiten de baan dreef is al beoordeeld en niet strafbaar bevonden en op basis van die beelden lijkt het mij heel moeilijk om hem alsnog te bestraffen.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:52:32 #26
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202241442
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen waar Mercedes nieuw bewijs vandaan moet halen.
De beelden/telemetry waren namelijk tijdens de race ook prima beschikbaar
pi_202241448
Denk wel dat bij een besluit dat er een herziening mogelijk is, er ook een straf gaat volgen
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:53:53 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202241460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef pmponer het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen waar Mercedes nieuw bewijs vandaan moet halen.
die onboard van Max was zondag niet beschikbaar meen ik, waarom mag Joost weten
pi_202241465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef pmponer het volgende:
Het ging om de onboard-beelden van Max tijdens het insturen toch? Die waren in de race niet beschikbaar (die schakelde tijdens de actie naar beelden vanaf de achterkant van de auto) en de onboard kwam pas later
pi_202241468
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
die onboard van Max was zondag niet beschikbaar meen ik, waarom mag Joost weten
Er kan maar 1 stream tegelijkertijd worden uitgezonden van de wagen, de rest word in de auto opgeslagen. De stream stond op de camera naar achter.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:55:00 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202241472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef Marcoss het volgende:
Denk wel dat bij een besluit dat er een herziening mogelijk is, er ook een straf gaat volgen
geen idee of dat juridisch mogelijk is
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:00:52 #32
307622 Perox
(niet de echte)
pi_202241536
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
En ohja, jullie spelen ook op een compleet ander veld met afmetingen van 50 bij 70 meter en de doelen zijn 6 meter breed en 4 meter hoog.
Oh ja, 1 dingetje nog, je mag wel scoren maar de bal mag daarbij niet in het doel terecht komen.
:+
pi_202241581
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
geen idee of dat juridisch mogelijk is
Dat is dan de vraag inderdaad, maar als ze aangeven dat een herziening van de actie mogelijk is, geven ze aan dat de nieuwe beelden een ander inzicht geven in de situatie. En in dat geval kan ik me niet anders voorstellen dan dat ze een straf wel terecht zouden vinden.
pi_202241594
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:00 schreef Perox het volgende:

[..]
Oh ja, 1 dingetje nog, je mag wel scoren maar de bal mag daarbij niet in het doel terecht komen.
:+
Als er een mooie vrouw langs de lijn staat, is dat best mogelijk anders

(oké, oké, het is echt tijd voor weekend)
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:11:06 #35
466281 WismutVeilchen83
pi_202241686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Eens dat je niet moet willen dat er achteraf nog zaken worden gecorrigeerd die je in de race af had moeten handelen, maar hetzelfde geldt dan voor Silverstone, wat mij betreft.
Eerlijk gezegd vond ik het protest na Silverstone ook totaal kansloos.
Rini dankjewel.
pi_202241733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Feitelijk hoop je dat ze er na de wedstrijd niet op terug willen komen, ook na Silverstone.

Echter, voor mij bleek uit de data uit Silverstone dat Hamilton echt een grove fout maakte, die je best uit kunt leggen als opzet of op zijn minst als zeer grove nalatigheid.

Maar kennelijk was die data al beschikbaar voor de stewards en vonden ze de uitgedeelde straf passend. Prima hoor, ik ben het er niet mee eens, maar dat is met voetbal ook wel eens.
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:23:32 #37
466281 WismutVeilchen83
pi_202241809
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Echter, voor mij bleek uit de data uit Silverstone dat Hamilton echt een grove fout maakte, die je best uit kunt leggen als opzet of op zijn minst als zeer grove nalatigheid.
Ik had het incident op dat moment an sich ook zwaarder bestraft, maar ik vind gewoon dat je na de race nergens meer op terug moet kunnen komen. Je krijgt ook gekke situaties waardoor een passende straf eigenlijk niet meer mogelijk is. Voorbeeld Silverstone: stel je wil HAM dan geen 10 maar 20 seconden straf geven. Met de huidige uitslag zou dat verschil maken. Maar wat als er een SC was geweest, HAM LEC eerder had ingehaald en 25 seconden voorsprong had gehad? Dan maakt die 10 sec extra niks meer uit. Zou de race juist achter de SC geëindigd zijn dan is 10 sec extra ineens heel fors. En je kunt er dan als coureur niets meer aan doen.

In Brazilië kun je hetzelfde opvoeren: ik weet zeker dat als er een straf gegeven zou zijn die hooguit 5 seconden was. Nu Max wist dat hij onbestraft was voor dat incident heeft hij naar het einde toe rustig aan gedaan, waardoor BOT in het 5 seconden window zit. Ik weet zeker dat als hij wist dat er nog een onderzoek zou kunnen volgen hij die marge wel gehouden had. Dat maakt het ook in dat opzicht onrechtvaardig om achteraf straffen toe te kennen.

Ik vind daarbij het incident in Brazilië ook niet dusdanig dat dat nu hét incident is waarvoor je achteraf als enige in het hele seizoen nog een ander oordeel zou moeten vellen. Als je dat gaat doen dan weet ik er nog wel 10. Om te beginnen met dat een time penalty voor HAM in Bahrein dan ook wel op zijn plaats is. Let op: ik vind niet dat dat moet gebeuren, maar ik vind dat net zo onzinnig als dit incident.
Rini dankjewel.
pi_202241814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:54 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Er kan maar 1 stream tegelijkertijd worden uitgezonden van de wagen, de rest word in de auto opgeslagen. De stream stond op de camera naar achter.
Als dat zo is dan zouden de front-facing beelden nieuwe info zijn. En zou het right op review dus worden toegekend (even los van het uiteindelijke oordeel over de stuurkunsten zelf).

Ben benieuwd wat er vandaag bekend wordt gemaakt.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:25:31 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202241821
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
dat was eigenlijk nog kanslozer omdat er geen nieuw bewijs was
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 10:31:36 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202241895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat was eigenlijk nog kanslozer omdat er geen nieuw bewijs was
Albon is het hier niet mee eens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202242302
Waarom moet je hier zo lang over doen eigenlijk? :D
pi_202242317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Waarom moet je hier zo lang over doen eigenlijk? :D
Precedent, er hangt heel veel van af. Het moet juridisch waterdicht zijn. Denk ik.
pi_202242326
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:02 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Precedent, er hangt heel veel van af. Het moet juridisch waterdicht zijn. Denk ik.
Het kan ook zijn dat ze aan de race zijn natuurlijk. Ander klimaat, ander eten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_202242330
Aangezien de groep stewards uit Brazilië hier naar kijkt, speelt tijdverschil ook mee
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202242382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:04 schreef Sabata het volgende:
Aangezien de groep stewards uit Brazilië hier naar kijkt, speelt tijdverschil ook mee
Scherp, dat wordt dus pas na de tweede training of zelfs vanavond pas.
pi_202243404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Albon is het hier niet mee eens.
Ligt aan je definitie van bewijs. De simulatie van Albon toonde niets nieuws, het bracht het alleen in beeld. Geen nieuw bewijs, maar wel een demonstratie daarvan om het visueel te maken.
pi_202243417
Of ze doen alsof bij mercedes om weer een nieuwe motor er in te lepelen ;)
pi_202243510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]
Als dat zo is dan zouden de front-facing beelden nieuwe info zijn. En zou het right op review dus worden toegekend (even los van het uiteindelijke oordeel over de stuurkunsten zelf).

Ben benieuwd wat er vandaag bekend wordt gemaakt.
Nieuwe info is niet voldoende... Het moet significant nieuwe info zijn... Als in, het moet een licht werpen wat eerder nog niet is gezien. Een stuur openen om naar Hamilton te rijden bijvoorbeeld. Het beeld wat er nu is vrijgekomen is voor mijn gevoel niet significant genoeg om een review te valideren. Het bevestigt eigenlijk alleen wat we al wisten... Max had onderstuur en stuurt geen moment richting Hamilton.
pi_202243887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:04 schreef Sabata het volgende:
Alleen als die stewards nog steeds in Brazilië zijn ;)
pi_202243972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Alleen als die stewards nog steeds in Brazilië zijn ;)
Winkelman zei net dat er 1 in Amerika zit.
pi_202244008
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:00 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Winkelman zei net dat er 1 in Amerika zit.
Oké, dat maakt het wat lastiger, maar dat weet je toch van tevoren? Je weet toch wie er naar moet gaan kijken, waar die zitten en of die eventueel nog andere werkzaamheden heeft dit weekend? Dan kun je toch wel een moment plannen dat ze allemaal kunnen (op een fatsoenlijk tijdstip)? En niet dit gedoe..
  FOK!fotograaf vrijdag 19 november 2021 @ 13:22:06 #52
842 Zorro
Z
pi_202244280
Alsof die stewards niet 's nachts kunnen bellen :')

Man man man wat een amateurisme.
pi_202244287
https://racingnews365.nl/(...)rstappen-en-hamilton

Tim Mayer heeft het niet op Verstappen toch? Of is dat een andere? :@
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:24:25 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202244309
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:22 schreef Rianne84 het volgende:

Connelly was dat meen ik
pi_202244318
twitter

en door!
  vrijdag 19 november 2021 @ 13:26:45 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202244350
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:24 schreef BroesWillems het volgende:
[ twitter ]

en door!
pi_202244507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_202244721
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:22 schreef Rianne84 het volgende:

Sensatie kop...

Er is geen steward vervangen die over brazilie moest beslissen... Er is een steward voor deze race vervangen door Tim Mayer...
Tim Mayer was vorige week ook al steward, dus die kan dan niet een ander vervangen.

De stewards voor Brazilie waren:
Tim Mayer
Matteo Perini
Vitantonio Liuzzi
Roberto Pupo Moreno

De stewards voor deze week waren:
Garry Connelly
Loic Bacquelaine
Emanuele Pirro
Amro Al Hamad

Daarbij is Loic vervangen door Tim de rest van dit weekend.
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:02:56 #60
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202244856
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202244931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:36 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat we dit nog veel mogen zien oO/
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:39:46 #62
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202246052
quote:
Sainz jr. _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 17:08:27 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202294651
quote:
Marko over titelkansen Verstappen: “We moeten in Saudi-Arabië winnen”
Die heeft wel hele hoge verwachtingen van een circuit dat Toto zelf ontworpen zou hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202299931
twitter
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_202300868
Ik hoor nu al een paar mensen (ook in podcasts) de rekensom maken. Jeddah loopt Lewis 6, 7 a 8 punten in. Waarbij menig persoon de 8 punten benoemt, zodat ze beide laatste race met een gelijke stand (dus voordeel Max) naar Abu Dhabi gaan.

Ik verwacht eigenlijk een flinke orde op zaken van Bottas, waardoor ze 1-2 worden en Max de leiding verliest.
Bottas heeft achtereenvolgens enigszins gefaald in Mexico, Brazilië en Qatar.

Ik heb in ieder geval even wat geld gezet op het kampioenschap voor Lewis, soort van win-win. :{
Of saté?
pi_202300948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:50 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoor nu al een paar mensen (ook in podcasts) de rekensom maken. Jeddah loopt Lewis 6, 7 a 8 punten in. Waarbij menig persoon de 8 punten benoemt, zodat ze beide laatste race met een gelijke stand (dus voordeel Max) naar Abu Dhabi gaan.

Ik verwacht eigenlijk een flinke orde op zaken van Bottas, waardoor ze 1-2 worden en Max de leiding verliest.

Ik heb in ieder geval even wat geld gezet op het kampioenschap voor Lewis, soort van win-win. :{
Wat is de odd momenteel?
U MAD?
  dinsdag 23 november 2021 @ 08:14:20 #67
307622 Perox
(niet de echte)
pi_202300973
Mijn voorspelling als er niets geks gebeurt:

HAM wint Jeddah, Max 2e of 3e afhankelijk of Bottas het verkloot of niet.
Max wint Abu Dhabi, HAM 2e of verkloot het bij wijze van ultieme tryhard poging (of negeren teaminstructie of wat ook).

Max kampioen.
pi_202301024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:14 schreef Perox het volgende:
Mijn voorspelling als er niets geks gebeurt:

HAM wint Jeddah, Max 2e of 3e afhankelijk of Bottas het verkloot of niet.
Max wint Abu Dhabi, HAM 2e of verkloot het bij wijze van ultieme tryhard poging (of negeren teaminstructie of wat ook).

Max kampioen.
Ik help het je hopen, maar ik zie het somber in.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_202302300
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:22 schreef Ener-G het volgende:
[ twitter ]
DSQ, simpel.

Zal ook wel weer jaren duren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 november 2021 @ 10:36:54 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202302318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wat is de odd momenteel?
Veel te magertjes om in te zetten. Bookies zijn ook niet gek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202302363
Nederlandse sportoverwinningen staan vaker in het teken van "net niet" dan "net wel"

WK voetbal 2010, Ajax - Tottenham en binnenkort WK F1
pi_202302379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Nederlandse sportoverwinningen staan vaker in het teken van "net niet" dan "net wel"

Herlings?
pi_202302646
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 07:50 schreef Schnitzels het volgende:

Denk dat Bottas zonder nieuwe motor niet zomaar voor Verstappen kwalificeert op dit moment.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 11:09:16 #74
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202302696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat Bottas zonder nieuwe motor niet zomaar voor Verstappen kwalificeert op dit moment.
En al staat hij wel voor Max, iedereen weet dat Bottas enorm goed kan verdedigen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 november 2021 @ 11:11:53 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202302734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
En al staat hij wel voor Max, iedereen weet dat Bottas enorm goed kan verdedigen.
In Jeddah hoeft dat ook niet. Veel te smal en bochtig om in te halen op de rechte einden, en het enige echte rechte eind is gigantisch kort.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 23 november 2021 @ 11:30:06 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202302941
quote:

als het net niet is dan zijn het geen overwinningen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 12:03:06 #77
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202303360
Ik hoop dat Newey nog een geniale ingeving krijgt voor 5 dec.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202303398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
als het net niet is dan zijn het geen overwinningen
Dat zeg ik toch, net niet een overwinning.
  dinsdag 23 november 2021 @ 12:07:34 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202303418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:05 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch, net niet een overwinning.
nee dat zeg je niet
pi_202303490
quote:
Nederlandse sportoverwinningen sportresultaten staan vaker in het teken van "net niet" dan "net wel"

Ftfy
pi_202304023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee dat zeg je niet
ok
pi_202304047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat Newey nog een geniale ingeving krijgt voor 5 dec.
Kruidnoten in de uitlaat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 november 2021 @ 13:07:46 #83
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202304140
Het zou wel grappig zijn als Max op 5 december, als hij het podium haalt, als Sinterklaas verkleed het podium op gaat _O- <O)
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202304185
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:07 schreef daNpy het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Max op 5 december, als hij het podium haalt, als Sinterklaas verkleed het podium op gaat _O- <O)
Haha nee.
  dinsdag 23 november 2021 @ 13:18:30 #85
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202304269
quote:
Liever gewoon als zwarte piet, met zijn blackface naast Lewis _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202304334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:18 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Daar is het een te slimme jongen voor.
pi_202304372
twitter

Louis :')
Jos :')
pi_202304464
Louis mag god op zn blote knietjes bedanken dat hij mee mag reizen.

Wat een bullshit overigens, wat doet die daar voor de NOS wat hier niet kan.
  dinsdag 23 november 2021 @ 13:41:18 #89
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202304522
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:29 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]

Louis :')
Jos :')
Jos is wat gestresst :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202304805
Jos heeft een teringhekel aan de altijd negatieve Dekker. Ik ook trouwens. Soort nieuwe Ben de Graaf, altijd zuur.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_202305270
Louis is ook altijd leuk in de NOS F1 Podcast. Daarin verteld hij niet over de Formule 1, maar hoe hij het op dat moment beleefde toen er toevallig ook een F1 race bezig was.

Amber Brantsen : "Louis, Direct na de start maakte Verstappen een mooie inhaal actie buitenom".
Louis Dekker : "Amber, je moet weten, IK was afgelopen weekend natuurlijk in X en op het moment dat Verstappen die inhaal actie plaatste, man. Je moet weten, IK zat op dat moment in de mediaruimte, met allemaal internationale collega's. Vaak zijn dit van die aftandse hokken, die me terug deden denken aan de tijd dat ik nog op kamers zat in mijn studententijd. IK heb daar mooie tijden beleeft. De sfeer was opzwepend en IK had het gevoel dat IK wat bijzonders aan het mee maken was, de Collega's van de internationale pers waren razend enthousiast."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2021 15:09:41 ]
pi_202305295
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
Louis is ook altijd leuk in de NOS F1 Podcast. Daarin verteld hij niet over de Formule 1, maar hoe hij het op dat moment beleefde toen er toevallig ook een F1 race bezig was.

Amber Brantsen : "Louis, Direct na de start maakte Verstappen een mooie inhaal actie buitenom".
Louis Dekker : "Amber, je moet weten, IK was afgelopen weekend natuurlijk in X en op het moment dat Verstappen die inhaal actie. Je moet weten, IK zat op dat moment in de mediaruimte, met allemaal internationale collega's. Vaak zijn dit van die aftandse hokken, die me terug deden denken aan de tijd dat ik nog op kamers zat in mijn studententijd. IK heb daar mooie tijden beleeft. De sfeer was opzwepend en IK had het gevoel dat IK wat bijzonders aan het mee maken was, de Collega's van de internationale pers waren razend enthousiast."
Paar keer geluisterd en was er snel klaar mee. Amber vind ik ook niet zo goed. Ik heb dan liever Kamphues.
pi_202305301
quote:
Hi-la-risch
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:04:58 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202305343
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Louis mag god op zn blote knietjes bedanken dat hij mee mag reizen.

Wat een bullshit overigens, wat doet die daar voor de NOS wat hier niet kan.
en dat van onze belastingcenten, zo werkt dat bij de staatsomroep, Joep Schreuder zat toch ook te pas en te onpas in Barcelona
pi_202305382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Paar keer geluisterd en was er snel klaar mee. Amber vind ik ook niet zo goed. Ik heb dan liever Kamphues.
Ze is in de podcast ook meer presentator naast Jan Lammers en Louis Dekker. Hopelijk krijgt ze straks bij ViaPlay iets meer ruimte om wat meer haar beleving te laten horen. Ik sta er iig nog niet negatief tegenover.
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:10:36 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202305401
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Ze is in de podcast ook meer presentator naast Jan Lammers en Louis Dekker. Hopelijk krijgt ze straks bij ViaPlay iets meer ruimte om wat meer haar beleving te laten horen. Ik sta er iig nog niet negatief tegenover.
zal ook wel helpen dat ze dan geen journaallezer meer is, daar wordt toch bepaalde saaiheid van verwacht
pi_202305414
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Is prima hoor. Ik zit niet te wachten op haar beleving.
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:15:35 #98
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202305460
Heb niet alle topics doorlopen maar kwam dit filmpje op Facebook tegen.

https://www.sportvideos.t(...)des-trick-in-action/

Ik kan ook niet ontkennen dat het niet flext.
Het trilt als een malle maar je ziet hier duidelijk iets flexibels
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202305592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is prima hoor. Ik zit niet te wachten op haar beleving.
Beleving is misschien niet het goede woord. Hopelijk houd ze zich iets minder dom dan Kampheus nu doet.
pi_202305633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Beleving is misschien niet het goede woord. Hopelijk houd ze zich iets minder dom dan Kampheus nu doet.
Ja ik dacht later ook dat je het waarschijnlijk niet zo bedoelde. Dat ze misschien meer een rol heeft als Nathalie Pinkham
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:26:01 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202305639
verkeerde topic sorry
pi_202306000
quote:

[..]
Waarom zou Max een racistisch statement willen maken :?
  dinsdag 23 november 2021 @ 16:26:03 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202306348
Ach als je echt mindgames wil spelen, dan moet Marko aan Dieter Mateschitz vragen om zijn portemonnee te trekken en Angela Cullen een zak duiten te geven om de laatste twee races te missen. Dan presteert Hamilton helemaal niets meer.
pi_202306457
https://www.gpblog.com/nl(...)or-laatste-gp-s.html

Leuk, maar ik vermoed dat het niet genoeg zal zijn ;(
  woensdag 24 november 2021 @ 19:44:32 #105
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202323570
Vettel en Schumacher gaan weer voor Duitsland aan de Race of Champions deelnemen.

https://www.motorsportwee(...)2-race-of-champions/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_202326834
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 november 2021 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Ach als je echt mindgames wil spelen, dan moet Marko aan Dieter Mateschitz vragen om zijn portemonnee te trekken en Angela Cullen een zak duiten te geven om de laatste twee races te missen. Dan presteert Hamilton helemaal niets meer.
Dat doet ze niet voor geld, ze draagt immers de loyalty-tattoo van Mercedes.
.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 november 2021 @ 22:59:38 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_202326971
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:51 schreef Fer het volgende:

[..]
Dat doet ze niet voor geld, ze draagt immers de loyalty-tattoo van Mercedes.
Haar baan zuigt
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 20:32:55 #108
pi_202340141
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 25 november 2021 @ 20:41:47 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202340415
Jullie zouden maar wat graag Lewis z'n parapluutje dragen

Dat gehaat op Angela :') zeker geïntimideerd door een succesvolle vrouw.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 november 2021 @ 21:24:14 #110
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202341580
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef fathank het volgende:
Jullie zouden maar wat graag Lewis z'n parapluutje dragen

Dat gehaat op Angela :') zeker geïntimideerd door een succesvolle vrouw.
Het gaat is niet zozeer op Angela, maar op Hamilton die zelfs zijn pasje niet zelf voor een poortje wenst te houden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 25 november 2021 @ 21:38:36 #111
157922 fathank
pi_202342017
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het gaat is niet zozeer op Angela, maar op Hamilton die zelfs zijn pasje niet zelf voor een poortje wenst te houden :+
Lekker toch dat je iemand grof kan betalen om zich druk te maken over dat soort futiliteiten.

'zoiets zou ik nooit doen blablabla'
  donderdag 25 november 2021 @ 22:28:44 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202343062
https://www.instagram.com/p/CWsi2HgtXpJ/

Hehehehe

Oh dang, je moet even een stukje door swiped totdat je Harry Potter en Draco Malfoy ziet…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 november 2021 @ 07:34:25 #113
284411 crew  heywoodu
pi_202345203
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:38 schreef fathank het volgende:

[..]
Lekker toch dat je iemand grof kan betalen om zich druk te maken over dat soort futiliteiten.

'zoiets zou ik nooit doen blablabla'

Tuurlijk, maar als dat dan een beetje geridiculiseerd wordt moet je daar ook wel een beetje tegen kunnen hoor :+

Wat hij zelf ongetwijfeld prima kan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_202345552
Potdomme @ChevyCaprice , Problemen met de vrouw?

https://www.marktplaats.n(...)rce=whatsapp-desktop

quote:
Gaat weg omdat mijn vrouw blijft zeuren rom de torenhoge benzineprijzen en mijn vele onzinnige uitgaven. Ik heb haar al uitgelegd dat het geluid van een V8 onbetaalbaar is en ze van tanken haar hobby moet maken! Kortom, ze is gewoon vervelend. Scheiden is te duur en een nieuw huis vinden lukt ook niet. Kort samengevat; mijn caprice is opzoek naar een andere eigenaar.
Als je een leuke vrouw heb van 34 en ze ziet er een beetje lekker uit kun je 1 op 1 ruilen tegen de mijne! Mits ze uiteraard van onzinnige uitgaven houdt en van tanken...

Eerst je centen tellen, dan aan je vrouw vertellen en dan mij pas bellen!
Echt interesse?
Bel dan even!
Als je je vrouw wilt inruilen graag eerst even een foto appen, alvorens te bellen!

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2021 08:38:39 ]
pi_202346433
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Heb je een Ted notebook linkje voor me?
https://www.dailymotion.com/video/x85qs1f
  Official ESF Kreviewer vrijdag 26 november 2021 @ 10:15:34 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_202346622
Zijn van plan om in maart naar bahrain te vliegen om F1 te kijken. Nu twijfel ik alleen tussen hoofdtribune (je ziet de start en de pits) en de Batelco tribune (je ziet veel meer van het circuit en de auto's).
Ben al redelijk vaak bij F1 geweest en heb wel vaker op start/finish gezeten, dat was altijd wel leuk.

Is er heeeeeeeeeeeeeel toevallig iemand hier die wel eens op dit circuit is geweest en kan zeggen of de Batelco tribune een foute plek is, of juist leuk?
Zag dat je er wel iets verder vanaf zit omdat er volgens mij nog een dragstrip voor ligt.

pi_202346684
Zou Lewis echt trots zijn op black friday?
pi_202346822
Afrika gaat op slot qua vliegverkeer. Kans dat het midden oosten de komende paar weken daar ook last/mee te maken zou kunnen hebben?
pi_202346887
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:33 schreef opreis het volgende:
Afrika gaat op slot qua vliegverkeer. Kans dat het midden oosten de komende paar weken daar ook last/mee te maken zou kunnen hebben?
Ja, helaas geen races meer en wel per direct!

Max kampioen. _O_
Of saté?
pi_202346969
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:15 schreef Kreator het volgende:
Zijn van plan om in maart naar bahrain te vliegen om F1 te kijken. Nu twijfel ik alleen tussen hoofdtribune (je ziet de start en de pits) en de Batelco tribune (je ziet veel meer van het circuit en de auto's).
Ben al redelijk vaak bij F1 geweest en heb wel vaker op start/finish gezeten, dat was altijd wel leuk.

Is er heeeeeeeeeeeeeel toevallig iemand hier die wel eens op dit circuit is geweest en kan zeggen of de Batelco tribune een foute plek is, of juist leuk?
Zag dat je er wel iets verder vanaf zit omdat er volgens mij nog een dragstrip voor ligt.

[ afbeelding ]

Ik zou zonder twijfel voor de Batelco gaan. Het lijkt me dat je daar veel meer actie ziet, als ik het filmpje zo bekijk kan je heel stuk wegkijken.
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:24:10 #121
157922 fathank
pi_202347477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar als dat dan een beetje geridiculiseerd wordt moet je daar ook wel een beetje tegen kunnen hoor :+

Wat hij zelf ongetwijfeld prima kan.
'het is maar een grapje'
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:53:44 #122
pi_202350417
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 15:16:00 #123
pi_202350724
twitter
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 26 november 2021 @ 17:25:11 #124
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_202352485
quote:
Als flexing werkelijk zoveel invloed heeft dan kunnen ze beter verplichten om die dingen van metaal te maken, zo dik al nodig is dat het met 400km/h nog niet verbuigt. Dat scheelt weer een hoop gedoe.
Wie dit leest is gek
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 17:41:45 #125
pi_202352694
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:25 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Als flexing werkelijk zoveel invloed heeft dan kunnen ze beter verplichten om die dingen van metaal te maken, zo dik al nodig is dat het met 400km/h nog niet verbuigt. Dat scheelt weer een hoop gedoe.
Dat wordt allemaal veel te zwaar man. Zoveel gedoe vind ik het niet, alleen af en toe even de controlemethode bijstellen.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:16:50 #126
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202353141
Ik las in ieder geval dat verscheidene teams na het uitvaardigen van de TD vorige week hun achtervleugel nog voor de kwalificatie hebben aangepast/omgewisseld voor een andere spec.

quote:
Before qualifying I’m shown a copy of a note sent to teams by the FIA regarding the governing body’s intentions of randomly checking wings to ensure they comply with various regulatory load tests. A number of teams then hurriedly change their rear wing specifications, later insisting they intended doing so as part of their final set-up.
https://www.racefans.net/(...)grand-prix-part-two/
pi_202357895
Ietwat saai maar toch vond ik het best interessant:
Verstappen 0 WDC's
  zaterdag 27 november 2021 @ 02:58:16 #128
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_202360870
quote:

[..]
Wat is dit voor een volslagen kutopmerking.

Lewis en Max respecteren elkaar gewoon, moet er dan dit soort gezeik bij gehaald worden door de fans? Ook die opmerking over Angela. Als ik een Lewis was en behoefte had aan een persoonlijke coach zou ik er ook gewoon een in dienst nemen. Hulp vragen is geen zwaktebod mensen.
Schapen zijn relax.
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:12:33 #129
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202362175
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 02:58 schreef DumpTruck het volgende:

[..]
Wat is dit voor een volslagen kutopmerking.

Lewis en Max respecteren elkaar gewoon, moet er dan dit soort gezeik bij gehaald worden door de fans? Ook die opmerking over Angela. Als ik een Lewis was en behoefte had aan een persoonlijke coach zou ik er ook gewoon een in dienst nemen. Hulp vragen is geen zwaktebod mensen.
Dat ben ik met je eens. De competitie is op de baan en daarnaast alleen voor zover het aan het racen gerelateerd is, met de technische challenge en het spel daaromheen. Maar je ziet dat Max zich daar ook buiten houdt, dat doen dr. Marko en Horner.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_202362333
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:16 schreef Starflyer het volgende:
Ik las in ieder geval dat verscheidene teams na het uitvaardigen van de TD vorige week hun achtervleugel nog voor de kwalificatie hebben aangepast/omgewisseld voor een andere spec.
[..]
https://www.racefans.net/(...)grand-prix-part-two/
Één is ook een nummer.
pi_202364855
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat wordt allemaal veel te zwaar man. Zoveel gedoe vind ik het niet, alleen af en toe even de controlemethode bijstellen.
Welnee. Ze bouwen hele vliegtuigen van aluminium of desnoods zelfs titanium. En die moeten nota bene de lucht in.
Bovendien is het nadeel voor iedereen gelijk en scheelt het enorm in de kosten. En uiteindelijk valt het gewicht ook nog eens in het niet bij de drag en de downforce.
Wie dit leest is gek
pi_202378634
Frank Williams overleden
  zondag 28 november 2021 @ 15:25:59 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202378644
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef franklop het volgende:
Frank Williams overleden
-O- :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 28 november 2021 @ 15:26:08 #134
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202378647
twitter

RIP -O-
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2021 @ 15:33:48 #135
842 Zorro
Z
pi_202378732
RIP Frank -O-
  zondag 28 november 2021 @ 15:34:46 #136
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202378744
-O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 november 2021 @ 15:42:28 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202378832
Godver :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 28 november 2021 @ 15:44:24 #138
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202378858
:'(
  zondag 28 november 2021 @ 16:03:18 #139
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_202379103
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Godver :{
-O- -O- ;( :'(
pi_202379262
Dat kwam ook een beetje uit het niets. Wist niet dat hij ziek was. (behalve dan dat hij in die rolstoel zat)
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 16:25:29 #141
446930 crew  ESF1Gamer
pi_202379404
RIP :'(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 28 november 2021 @ 16:50:29 #142
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202379719
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 16:16 schreef opreis het volgende:
Dat kwam ook een beetje uit het niets. Wist niet dat hij ziek was. (behalve dan dat hij in die rolstoel zat)
Is schijnbaar afgelopen vrijdag opgenomen omdat hij achteruit ging qua gezondheid.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2021 @ 17:06:22 #144
Maffe Fries
pi_202379944
RIP -O- :'(
pi_202380531
Triest
pi_202386685
Raceweek.
  maandag 29 november 2021 @ 08:59:39 #147
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202387036
quote:
89s.gif Op maandag 29 november 2021 07:56 schreef BroesWillems het volgende:
Raceweek.
Is het circuit al af?
pi_202387289
rrrrrrRRRAAACEweek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202387628
Raceweek! *O*
Double header!
DE ontknoping!
Toch weer hoop gekregen door alle nieuwsberichten :')
Zal Max koelbloedig voor alles of niets gaan?!
Zijn we over 2 weken aan het straatfeesten of niet?!
HYPE

Nu maar kalmeren en afwachten :@
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 november 2021 @ 09:59:17 #150
284411 crew  heywoodu
pi_202387669
Indrukwekkend momentje voorafgaand aan de race wel, lijkt me.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 29 november 2021 @ 10:01:40 #151
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202387695
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Indrukwekkend momentje voorafgaand aan de race wel, lijkt me.
Ik ben benieuwd of Netflix van hun fout hebben geleerd ten tijde van het overlijden van Charlie.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 november 2021 @ 10:02:14 #152
284411 crew  heywoodu
pi_202387702
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 10:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of Netflix van hun fout hebben geleerd ten tijde van het overlijden van Charlie.
Wat deden ze daar? Ik heb de Netflix F1-dingen nog nooit gezien :@
  maandag 29 november 2021 @ 10:07:50 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202387769
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2021 15:25 schreef franklop het volgende:
Frank Williams overleden
rip ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 29 november 2021 @ 10:11:11 #154
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202387812
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2021 10:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat deden ze daar? Ik heb de Netflix F1-dingen nog nooit gezien :@
Er is toen niks gezegd over de dood van Charlie. Helemaal niks.
Echt schandalig. Daar hebben ze ook aardig wat commentaar over gehad. En terecht.
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 11:36:34 #155
pi_202388870
Yes let’s go to Jeddah

Een fantastisch snel circuit dus hier heb ik zeker zin in.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  FOK!fotograaf maandag 29 november 2021 @ 12:49:53 #156
842 Zorro
Z
pi_202389721
pi_202389768
quote:
Dan heeft Red Bull die vleugel komend weekend ook.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 12:57:41 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202389833
quote:
Godverdomme man.

Ik wil nooit meer horen dat de FIA voor Verstappen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 13:05:50 #159
pi_202389911
quote:
Nou nu gaan we het weer krijgen hoor, met de complotdenkers hier
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 29 november 2021 @ 13:09:24 #160
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_202389954
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Godverdomme man.

Ik wil nooit meer horen dat de FIA voor Verstappen is.
Ik hoorde Doornbos gisteren nog vertellen dat het snelheidsverschil niet in die vleugel zit.
Eerder is de bij een bepaalde belasting doorklappende chassis-vering die de luchtstroom onder de auto breekt de boosdoener.
Wie dit leest is gek
  maandag 29 november 2021 @ 13:21:33 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202390123
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:53 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
volgens mij kan dat niet, het zal ook wat minder effect hebben komend weekend omdat beiden waarschijnlijk met een vrij platte rijden
  maandag 29 november 2021 @ 13:22:24 #162
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202390137
quote:
Dat was sowieso al bekend. De nieuwe meetmethode zou dit jaar ook slechts als informatie voor volgend jaar dienen, omdat de teams (net zoals eerder dit jaar) een maand zouden hebben om de vleugel aan te passen. Dan is het seizoen al afgelopen.

Sowieso hebben een aantal teams al voor de kwalificatie van de afgelopen race de achtervleugel vervangen om door de nieuwe test te komen, las ik.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 13:26:33 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202390211
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef Starflyer het volgende:
Sowieso hebben een aantal teams al voor de kwalificatie van de afgelopen race de achtervleugel vervangen om door de nieuwe test te komen, las ik.
En die kunnen nu weer vrolijk valsspelen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202390498
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En die kunnen nu weer vrolijk valsspelen.
Waarom zou je als team de vleugel aanpassen terwijl deze voldoet aan de huidige testen?

Geen enkel team kan met terugwerkende kracht gestraft worden dus er is geen enkele noodzaak om een vleugel snel aan te passen. Dus een van de berichten (artikel van starflyer wat ik ook gelezen heb of bericht vanmorgen) klopt niet (helemaal). Zoals elk bericht in de F1 met een korrel zout genomen moet worden
  maandag 29 november 2021 @ 14:06:56 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_202390879
Ja... maar eigenlijk meet FIA gewoon met twee (of meer) maten. Pun intended.
Als Ferrari wat doet wordt het onder het kleed geschoven.
Als Mercedes iets onsportiefs maar ergens ook wel slim doet dan mag dat dat hele seizoen gewoon blijven.
Doet copy pace racing team wat, dan hoeven ze alleen wat puntjes in te leveren, maar ja, hebben dan wel een competitieve auto... je ziet nu... zelf ontwikkelen zijn ze nu niet zo heel sterk in.
Doet RBR iets, dan kan dat natuurlijk niet door de beugel en komen ze er niet mee weg. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_202391291
Nog twee weken en dan weten we het!

Of misschien na dit weekend al? Ik kan in ieder geval geen nieuwsbericht meer serieus nemen. Red Bull heeft het gevonden! Mercedes ligt voor! Het is een Verstappen baan! Het is een Mercedes circuit! Ik denk er allemaal het mijne van en verwacht stiekem veel chaos en dan zien we wel wie daar bovenuit drijft!

Het is in ieder geval tot op heden mijn meest intens beleefde F1 seizoen tot nu toe. Een race zondag bij de schoonfamilie tijdens pakjesavond.
Of saté?
  maandag 29 november 2021 @ 14:44:40 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202391535
We merken het wel, Baku ging ook goed voor RBR.

Ik vermoed dat Mercedes de overhand heeft, maar ik hoop dat Lewis zelf breekt onder de druk
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 15:04:54 #168
pi_202391932
quote:
3s.gif Op maandag 29 november 2021 14:44 schreef Rossdale het volgende:
We merken het wel, Baku ging ook goed voor RBR.

Ik vermoed dat Mercedes de overhand heeft, maar ik hoop dat Lewis zelf breekt onder de druk
Hopen dat Lewis onder druk breekt..

Dat klinkt wanhopig want dat zal niet gebeuren. Ik denk dat wie de beste auto heeft per circuit de race gaat winnen, als er niks geks gebeurt.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202392047
RACE WEEK.
  maandag 29 november 2021 @ 15:14:51 #170
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202392102
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 13:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Waarom zou je als team de vleugel aanpassen terwijl deze voldoet aan de huidige testen?

Geen enkel team kan met terugwerkende kracht gestraft worden dus er is geen enkele noodzaak om een vleugel snel aan te passen. Dus een van de berichten (artikel van starflyer wat ik ook gelezen heb of bericht vanmorgen) klopt niet (helemaal). Zoals elk bericht in de F1 met een korrel zout genomen moet worden
De absolute noodzaak is er misschien niet, maar je wilt als team ook niet bekend staan als team waarvan de auto niet aan (de geest) van de regels voldoet. Want dan blijft er altijd iets controversieels aan kleven.

En die quote uit dat artikel wat ik eerder plaatste, was van een journalist ter plekke, dus er zal wel iets van waarheid in zitten.
pi_202392513
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:53 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Ja joh, alsof ze voor de laatste 2 weken nog een nieuwe vleugel uit het niets fabriceren.
  maandag 29 november 2021 @ 16:20:28 #172
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202393112
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

Hopen dat Lewis onder druk breekt..

Hij heeft dit jaar meer 'zeldzame' fouten gemaakt dan in de afgelopen 7 jaar. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 16:57:56 #173
pi_202393564
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Hij heeft dit jaar meer 'zeldzame' fouten gemaakt dan in de afgelopen 7 jaar. :')
De enige echte fout die hij heeft gemaakt was in Baku
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 29 november 2021 @ 17:00:41 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202393602
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
san marino
  maandag 29 november 2021 @ 17:02:03 #175
342627 tja77
pi_202393620
quote:

[..]
Imola _O-
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 17:03:00 #176
pi_202393634
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
san marino
Wat San Marino?

Oh die staat 100km van Imola.

Ja dat kan je een "fout" noemen, maar die herstelde hij diezelfde race nog.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 29 november 2021 @ 17:04:42 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202393662
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat San Marino?

:D over geluk toen zeker niet te klagen, al met al heeft Hamilton gewoon meer fouten gemaakt dan Verstappen dit jaar, dat is klip en klaar
pi_202393673
Turkije?
pi_202393690
Hongarije?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2021 17:06:59 ]
pi_202393701
Hongarije was ook wel mooi dat hij daar alleen stond. :D
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 29 november 2021 @ 17:15:14 #181
Why is all the rum gone?
pi_202393815
quote:

[..]
Volgens o.a. Villeneuve, Webber en Coulthard is die stelling incorrect.

https://www.grandprix.com(...)says-villeneuve.html
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 29 november 2021 @ 17:30:27 #182
Why is all the rum gone?
pi_202394053
quote:

Wat San Marino?

Die GP heeft 25 jaar lang de GP van San Marino geheten. Maar je kunt het erbij slepen, om de aandacht van je eigen "fail" af te wenden. :')

quote:
Ja dat kan je een "fout" noemen,
Sterker nog, je kunt het gewoon een fout noemen.
  maandag 29 november 2021 @ 17:33:05 #183
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202394077
quote:

[..]
Wat San Marino?

Dankzij de regel dat je de auto mag repareren tijdens een rode vlag (en je een ronde terug krijgt). Dat hielp hem ook in Silverstone nadat hij Verstappen eraf gereden had.
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 17:34:01 #184
pi_202394093
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Volgens o.a. Villeneuve, Webber en Coulthard is die stelling incorrect.

https://www.grandprix.com(...)says-villeneuve.html
Coulthard is een Verstappenvriendje dus die neem ik niet echt serieus.

Je zou ook nog Turkije kunnen zeggen maar dat is misschien ook een teamfout geweest.
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Die GP heeft 25 jaar lang de GP van San Marino geheten. Maar je kunt het erbij slepen, om de aandacht van je eigen "fail" af te wenden. :')
[..]
Die GP heet al langer dan een jaar de Emilia Romagna grand prix ;)
quote:
Sterker nog, je kunt het gewoon een fout noemen.
En dat hij hem eigenhandig heeft hersteld zal je hier niemand horen zeggen.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 29 november 2021 @ 17:37:48 #185
Why is all the rum gone?
pi_202394136
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

Logisch. Is helemaal niet relevant voor de stelling 'hij heeft een fout gemaakt'.
  maandag 29 november 2021 @ 17:40:58 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202394179
quote:
nee niet eigenhandig, geholpen door een rode vlag situatie is toch niet eigenhandig
pi_202394328
Je hebt echt totale stront in je ogen als je ontkent dat Hamilton de geluksvogel van het jaar is. Als je ziet hoeveel fouten hij en zijn team hebben gemaakt en hoe weinig punten hem dat gekost heeft, dan is dat echt onwaarschijnlijk.

Sterker nog, per saldo hebben de fouten van Mercedes en Hamilton hem waarschijnlijk meer punten opgeleverd dan gekost. Dat is gewoonweg bizar en de enige reden waarom het seizoen een spannende ontknoping krijgt.
pi_202394350
instagram
pi_202394750
https://racingnews365.nl/(...)ke-circuit-in-jeddah

Hill maakt zich zorgen over dat het misschien toch wat link is om met gemiddeld 250 km/u langs muren te schieten.

Ik deel het wel, die zorg. Ik vind het ook een bizar circuit en vraag me af wat die muren doen om te voorkomen dat een auto die er mee in aanraking komt niet terug de baan op vliegt. Het zouden 'veilige' muren moeten zijn, maar ja.

Natuurlijk, racen is niet zonder gevaar, maar ik vraag me serieus af of dit niet over het randje is.
pi_202394823
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2021 17:53 schreef Gehrman het volgende:
[ instagram ]
Ik dacht even dat ie hem op zijn reet liet zetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 18:34:33 #191
pi_202394861
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:32 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik dacht even dat ie hem op zijn reet liet zetten.
Ik ook lol
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 18:36:17 #192
pi_202394883
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Hill maakt zich zorgen over dat het misschien toch wat link is om met gemiddeld 250 km/u langs muren te schieten.

Ik deel het wel, die zorg. Ik vind het ook een bizar circuit en vraag me af wat die muren doen om te voorkomen dat een auto die er mee in aanraking komt niet terug de baan op vliegt. Het zouden 'veilige' muren moeten zijn, maar ja.

Natuurlijk, racen is niet zonder gevaar, maar ik vraag me serieus af of dit niet over het randje is.
Gelukkig is de F1 geen watjessport.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202394919
quote:

[..]
Coulthard is een Verstappenvriendje dus die neem ik niet echt serieus.

Je zou ook nog Turkije kunnen zeggen maar dat is misschien ook een teamfout geweest.
[..]
Misschien een teamfout? Het team schreeuwde dat hij naar binnen moest maar hij trok zijn eigen plan. 100%, zonder twijfel, zijn eigen fout.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2021 18:39:22 ]
pi_202395490
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gelukkig is de F1 geen watjessport.
Een intelligenter mens zou kunnen redeneren dat dat nu net wel eens onderdeel van het probleem zou kunnen zijn. Daarom wordt er ook al decennia lang aandacht besteed aan het verhogen van de veiligheid. Omdat coureurs geen watjes zijn en geen gas terug nemen in een gevaarlijke bocht. Althans nooit meer dan de concurrent.

Maar goed, we gaan het meemaken. Ik ben in elk geval erg nieuwsgierig naar de race.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 19:31:36 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202395613
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Hier gaat het minimaal één keer echt goed mis dit weekend, F1 of F2.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202395671
instagram
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 november 2021 @ 19:39:11 #197
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202395707
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier gaat het minimaal één keer echt goed mis dit weekend, F1 of F2.
Denk dat je heel positief bent met maar een keer. Denk echt dat er veel ongelukken gaan gebeuren, inclusief ernstige. Je kan geen kant op als achterligger als iemand voor je in de muurt hangt.
  maandag 29 november 2021 @ 19:40:26 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202395722
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:31 schreef Schnitzels het volgende:
Nog twee weken en dan weten we het!

Of misschien na dit weekend al? Ik kan in ieder geval geen nieuwsbericht meer serieus nemen. Red Bull heeft het gevonden! Mercedes ligt voor! Het is een Verstappen baan! Het is een Mercedes circuit! Ik denk er allemaal het mijne van en verwacht stiekem veel chaos en dan zien we wel wie daar bovenuit drijft!

Het is in ieder geval tot op heden mijn meest intens beleefde F1 seizoen tot nu toe. Een race zondag bij de schoonfamilie tijdens pakjesavond.
Vind je het nog echt spannend ja? Ik heb dat sinds de laatste race eigenlijk niet meer.
Mercedes die 30+ punten goedmaakt door de tegenstander eraf te rammen en in de laatste paar races een auto heeft die 30km/h sneller is :O
Het seizoen an sich was wel leuk en ook echt wel spannend maar staat bol van de FIA ingrepen.
  maandag 29 november 2021 @ 19:42:20 #199
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202395754
quote:

[..]
Wat San Marino?

Eerst stilstaan in de grindbak en dan alsnog zelf je voorvleugel tegen de vangrail rijden is geen fout?

Die hersteld kon worden door (de pitcrew en) de rode vlag? Ja, daar gleed het geluk weer vanaf ja.
pi_202395780
quote:

[..]
Wat San Marino?

Waarom is een fout opeens geen fout meer als je die zelf daarna herstelt dan?
pi_202395791
Erg mooi, Spa '98-pile up in lap 1, iedereen eruit. Mazepin met z'n eerste win, VER genoeg aan P2 in Abu Dhabi.
Jack does it in real time...
pi_202395859
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 19:45 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, Spa 99'-pile up in lap 1, iedereen eruit. Mazepin met z'n eerste win, VER genoeg aan P2 in Abu Dhabi.
Dit scenario is vooral ongeloofwaardig door het feit dat Mazepin ronde 1 wel overleeft ;(
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 november 2021 @ 21:04:21 #204
Maffe Fries
pi_202397612
Raceweek.

Ik heb het voorgevoel dat #44 zondag niet gaat winnen
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 november 2021 @ 21:06:07 #205
284411 crew  heywoodu
pi_202397644
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2021 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Raceweek.

Zou goed kunnen. En hoewel het in principe natuurlijk niet heel waarschijnlijk is (dat het al beslist wordt), zou het zomaar kunnen zijn dat we over een week een Nederlandse wereldkampioen Formule 1 hebben. Dat is echt wel een ronduit bizarre gedachte hoor. En er hoeft niet eens iets super bijzonders voor te gebeuren, dat maakt die gedachte nog veel meer bizar eigenlijk.
pi_202397701
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zou goed kunnen. En hoewel het in principe natuurlijk niet heel waarschijnlijk is (dat het al beslist wordt), zou het zomaar kunnen zijn dat we over een week een Nederlandse wereldkampioen Formule 1 hebben. Dat is echt wel een ronduit bizarre gedachte hoor. En er hoeft niet eens iets super bijzonders voor te gebeuren, dat maakt die gedachte nog veel meer bizar eigenlijk.
Beetje als van Van Barneveld :P
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 november 2021 @ 21:10:32 #207
284411 crew  heywoodu
pi_202397752
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Beetje als van Van Barneveld :P
Nou ja, darts werd pas na zijn succes echt populair in Nederland, terwijl Formule 1 natuurlijk al jaren een grote sport is hier. Niet zo gigantisch als nu dankzij Verstappen, maar het is niet zo dat je twintig jaar geleden een sporthipster was als je F1 keek :+
pi_202398393
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, darts werd pas na zijn succes echt populair in Nederland, terwijl Formule 1 natuurlijk al jaren een grote sport is hier. Niet zo gigantisch als nu dankzij Verstappen, maar het is niet zo dat je twintig jaar geleden een sporthipster was als je F1 keek :+
In het verleden ja. F1 lag voor de periode Verstappen in Nederland op z'n gat:
quote:
De Formule 1-uitzendingen van Veronica trokken met 110.000-150.000 kijkers niet veel publiek.
(2013 bron) Het had niet veel gescheeld of F1 was in die tijd van de buis gegaan.

Streep het Verstappen-effect weg, en Nederland zou pas weer aan de F1 zijn gegaan nadat Netflix met Drive to Survive kwam. Zandvoort zou sowieso niet kunnen. Het is nu aan de F1 om te leveren: Niet alleen met spektakel, maar met competitie. Dat kwam de afgelopen 7 jaar niet uit de verf.

F1 levert zelf niet als interessante kijksport. Het is dankzij het werk van Liberty Media, en in Nederland Verstappen dat Nederland de sport volgt. Als het verhaal uiteindelijk is dat telkens hetzelfde team kampioen wordt, dan haken kijkers weer af. In andere landen (behalve de UK) zal dat effect nog sterker spelen.

Op het moment dat HAM WDC wordt zal Viaplay en F1TV direct merken in het uitblijven van aanmeldingen. Dan maar voorlopig de 8-minuten-samenvattingen van een race online terugkijken. Zo spannend is het ook allemaal niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Shodan op 29-11-2021 21:54:20 ]
  maandag 29 november 2021 @ 22:01:33 #209
Why is all the rum gone?
pi_202398681
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 21:45 schreef Shodan het volgende:

Op het moment dat HAM WDC wordt zal Viaplay en F1TV direct merken in het uitblijven van aanmeldingen. Dan maar voorlopig de 8-minuten-samenvattingen van een race online terugkijken. Zo spannend is het ook allemaal niet.
Jij vindt dit seizoen niet spannend? En waarom zou ik stoppen met kijken als Max geen WK wordt?
  maandag 29 november 2021 @ 22:09:23 #210
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202398822
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 22:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij vindt dit seizoen niet spannend? En waarom zou ik stoppen met kijken als Max geen WK wordt?
Nouja bij het gros van de races is het nog steeds de start - pitstops - einde. Wat spannend is, is of de nr 2 dmv taktiek nog snellere banden heeft dan nr 1 in de laatste 5 rondes. De rest van het veld doet niet eens mee.
  maandag 29 november 2021 @ 22:18:49 #211
Why is all the rum gone?
pi_202398978
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 22:09 schreef daNpy het volgende:

[..]
Nouja bij het gros van de races is het nog steeds de start - pitstops - einde. Wat spannend is, is of de nr 2 dmv taktiek nog snellere banden heeft dan nr 1 in de laatste 5 rondes. De rest van het veld doet niet eens mee.
De spanning zit er toch in, dat we voor de eerste keer in 5 jaar, met nog 2 gp's te gaan, niet weten wie er WK wordt? Dat niet elke GP bloedstollend is van het begin tot het einde, vind ik dan van ondergeschikt belang.
  maandag 29 november 2021 @ 22:24:55 #212
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202399089
En toch hebben dit jaar (en vorig jaar) er al meer teams een race gewonnen dan in de afgelopen 7 jaar. En zijn er races geweest waar ik bijna de hele race op het puntje van de bank gezeten heb.
pi_202399219
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 22:09 schreef daNpy het volgende:
De afgelopen 7 jaar zijn prima samen te vatten met: Mercedes 7x WCC, Hamilton 6x WDC.

Leuk die opkomende nieuwe talentjes, dat docudramaatje, die paar knotsgekke wedstrijden (die dat worden als de usual suspects uitvallen), F1 heeft in de afgelopen 7 jaar weinig geleverd.
pi_202400119
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2021 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Raceweek.

Die gaat de laatste 2 races wel winnen, de winst de Mercedes nu heeft haalt Red Bull niet meer in.
Het zou me werkelijk verrassen als Max bij kan blijven.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 30 november 2021 @ 01:49:00 #215
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_202400276
Lijkt me een moeilijk circuit, enorm snel, veel (snelle) bochten achter elkaar..en gloednieuw asfalt plus een baan die geen enkele rijder kent.
Lijkt me moeilijk om op zo'n snel circuit de concentratie vast te houden de hele race.
En een foutje wordt hard afgestrafd want er staan overal muren langs de baan.

Ik gok dat er nog wel een code rood gaat komen, tijdens de VT's sowieso maar tijdens de race denk ik ook wel.
  dinsdag 30 november 2021 @ 03:36:07 #216
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202400367
HAM :W
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 30 november 2021 @ 08:30:01 #217
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202401029
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 01:49 schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me een moeilijk circuit, enorm snel, veel (snelle) bochten achter elkaar..en gloednieuw asfalt plus een baan die geen enkele rijder kent.
Lijkt me moeilijk om op zo'n snel circuit de concentratie vast te houden de hele race.

Ik gok dat er nog wel een code rood gaat komen, tijdens de VT's sowieso maar tijdens de race denk ik ook wel.
Aan de andere kant is het erg smal en dus bijna niet in te halen. Je kan vooraan gewoon langzaam rijden á la Ric in Monaco en je wint.
  dinsdag 30 november 2021 @ 08:31:22 #218
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202401045
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 22:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
De spanning zit er toch in, dat we voor de eerste keer in 5 jaar, met nog 2 gp's te gaan, niet weten wie er WK wordt? Dat niet elke GP bloedstollend is van het begin tot het einde, vind ik dan van ondergeschikt belang.
De spanning zit meer in welke beslissing van de FIA de uitkomst van de race nu weer gaat beïnvloeden.
  dinsdag 30 november 2021 @ 12:17:07 #219
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202403760
De RBR ging op Baku ook goed toch? Dus waarom zouden ze niet snel op Jeddah kunnen zijn? Ik hoop het niet.

Lijkt me wel echt een gevaarlijk circuit.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 12:21:08 #220
pi_202403804
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:17 schreef Sureahcamidd het volgende:
De RBR ging op Baku ook goed toch? Dus waarom zouden ze niet snel op Jeddah kunnen zijn? Ik hoop het niet.

Lijkt me wel echt een gevaarlijk circuit.
Perez zet hem mogelijk in de muur tijdens kwali
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 30 november 2021 @ 13:09:37 #221
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202404427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 01:49 schreef SiGNe het volgende:

Wat ik ook zag van die laps op de computer vond ik het ook heel lastig om onderscheid te maken tussen de verschillende bochten. Alles lijkt op elkaar met die muren zo vlak op de baan. Raak je de tel even kwijt, dan stuur je en zo de muur in. En de achterkamers zitten ook meteen op je.

Hoop dat ze alle 20 weer veilig uit hun auto stappen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 13:11:55 #222
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202404462
- nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door Nattekat op 30-11-2021 13:29:53 ]
pi_202404932
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:09 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat ik ook zag van die laps op de computer vond ik het ook heel lastig om onderscheid te maken tussen de verschillende bochten. Alles lijkt op elkaar met die muren zo vlak op de baan. Raak je de tel even kwijt, dan stuur je en zo de muur in. En de achterkamers zitten ook meteen op je.

Hoop dat ze alle 20 weer veilig uit hun auto stappen.
Ik denk dat ze er per persoon zeker 200 rondjes in de sim op hebben zitten.
pi_202405071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 08:30 schreef daNpy het volgende:

[..]
Aan de andere kant is het erg smal en dus bijna niet in te halen. Je kan vooraan gewoon langzaam rijden á la Ric in Monaco en je wint.
Vooral met die 3 DRS zones gaat langzaamaan rijden vooraan wel goedkomen ja...
pi_202405339
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:50 schreef babylon het volgende:

[..]
Die kennen die baan echt wel en ik denk dat ze met hun ogen dicht wel zonder brokken rondkomen op een laag tempo.

Maar op volle snelheid en hondersten van een seconden sprokkelen in elke bocht verwacht ik toch echt wel de nodige brokken. Het zou me echt verbazen als we dit weekend zonder zware crash (lees, minimaal Baku of Silverstone) doorkomen. En ik hoop dan maar dat er geen gewonden vallen.

Misschien zie ik het te zwaar in, maar ik vind deze baan niet passen bij de constante druk de afgelopen decennia om het veiliger te maken en ben verbaasd dat we daar nog geen coureurs over gehoord hebben.
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:53:29 #226
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202405675
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:03 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Vooral met die 3 DRS zones gaat langzaamaan rijden vooraan wel goedkomen ja...
Je hoeft alleen maar de bocht voor en de rechte stukken net aan snelheid genoeg te hebben. Die DRS stukken zijn ook niet zo lang als ik het goed heb. Het circuit is grotendeels 250+ dus geeft DRS misschien wel niet zo veel voordeel.
pi_202405728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:53 schreef daNpy het volgende:

[..]
Je hoeft alleen maar de bocht voor en de rechte stukken net aan snelheid genoeg te hebben. Die DRS stukken zijn ook niet zo lang als ik het goed heb. Het circuit is grotendeels 250+ dus geeft DRS misschien wel niet zo veel voordeel.
De DRS zones zijn gigantisch lang en vooral de tweede en derde zit maar 1 bocht tussen en dan kan je uitremmen ri. bocht 1. Mercedes rijdt lachend mensen met 30+ kph voorbij in die zones aankomend weekend.
pi_202405744
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Perez zet hem mogelijk in de muur tijdens kwali
Dat is de expertise van de beide Ferrari coureurs
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:02:02 #229
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202405832
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:55 schreef DeeBee het volgende:

[..]
De DRS zones zijn gigantisch lang en vooral de tweede en derde zit maar 1 bocht tussen en dan kan je uitremmen ri. bocht 1. Mercedes rijdt lachend mensen met 30+ kph voorbij in die zones aankomend weekend.
Ah oke dan heb ik dat verkeerd onthouden. Mercedes 1-2 dus :')
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:06:42 #230
342627 tja77
pi_202405895
Dit weekend gaat Hamilton de leiding in het WK opeisen, en dan gaat de laatste race gecancelled worden. _O-
pi_202405927
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
Dit weekend gaat Hamilton de leiding in het WK opeisen, en dan gaat de laatste race gecancelled worden. _O-
Dan wint Max het wdc in verband met de meeste overwinningen. Als Hamilton bij de winst ook fastest lap pakt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:16:21 #232
342627 tja77
pi_202406045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan wint Max het wdc in verband met de meeste overwinningen. Als Hamilton bij de winst ook fastest lap pakt.
Je vergeet dat ik zeg dat Hamilton de leiding gaat pakken. Als Hamilton aan de leiding staat en die laatste race gaat niet door, dan heeft Verstappen dikke vette pech.
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:18:11 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202406075
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:06 schreef tja77 het volgende:
dat eerste kan maar waarom zou die laatste race gecanceld worden?
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:19:58 #234
342627 tja77
pi_202406103
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
De Omikron variant die alles gaat plat leggen.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 15:20:55 #235
pi_202406120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Oliegeld is op

Op naar het TT circuit
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:21:22 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202406126
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:19 schreef tja77 het volgende:

[..]
De Omikron variant die alles gaat plat leggen.
lijkt me niet als SA wel doorgaat
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:25:07 #237
342627 tja77
pi_202406173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
lijkt me niet als SA wel doorgaat
Er kan een hoop veranderen in 1 week tijd, landen tiefen als een malle de grenzen dicht.
pi_202406188
Doen we als afsluiter nog een rondje Oostenrijk. Op de sim.
  dinsdag 30 november 2021 @ 15:29:37 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202406236
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:25 schreef tja77 het volgende:

[..]
Er kan een hoop veranderen in 1 week tijd, landen tiefen als een malle de grenzen dicht.
denk niet dat er een sjeik is die gezichtsverlies wil lijden in deze dus als SA doorgaat dan volgt Abu Dhabi ook wel
pi_202406430
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die kennen die baan echt wel en ik denk dat ze met hun ogen dicht wel zonder brokken rondkomen op een laag tempo.

Maar op volle snelheid en hondersten van een seconden sprokkelen in elke bocht verwacht ik toch echt wel de nodige brokken. Het zou me echt verbazen als we dit weekend zonder zware crash (lees, minimaal Baku of Silverstone) doorkomen. En ik hoop dan maar dat er geen gewonden vallen.

Misschien zie ik het te zwaar in, maar ik vind deze baan niet passen bij de constante druk de afgelopen decennia om het veiliger te maken en ben verbaasd dat we daar nog geen coureurs over gehoord hebben.
Piepende Hamilton na vt1 incoming
  dinsdag 30 november 2021 @ 16:14:49 #241
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202406836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:44 schreef exile79 het volgende:

[..]
Piepende Hamilton na vt1 incoming
This is dangerous at high speeds
pi_202406959
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:14 schreef daNpy het volgende:

[..]
Th-th-is is d-dangerous a-at high sp-peeds
Fixed ivm bumps in het asfalt :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_202407404
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 15:16 schreef tja77 het volgende:

[..]
Je vergeet dat ik zeg dat Hamilton de leiding gaat pakken. Als Hamilton aan de leiding staat en die laatste race gaat niet door, dan heeft Verstappen dikke vette pech.
Nee, want Hamilton 1e + FL gelijk qua punten met Verstappen (als Verstappen 2e wordt in de race), waarbij Verstappen meer overwinningen dan Hamilton

Punten verschil qua stand is nu 8 punten. Als Hamilton de overwinning wel pakt, maar geen FL dan staat Verstappen nog 1 punt voor op Hamilton
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_202407463
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nee, want Hamilton 1e + FL gelijk qua punten met Verstappen (als Verstappen 2e wordt in de race), waarbij Verstappen meer overwinningen dan Hamilton

Punten verschil qua stand is nu 8 punten. Als Hamilton de overwinning wel pakt, maar geen FL dan staat Verstappen nog 1 punt voor op Hamilton
Ik denk dat hij bedoelt dat HAM de leiding pakt door SA te winnen en dat VER te weinig of geen punten pakt.
pi_202407563
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:08 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat HAM de leiding pakt door SA te winnen en dat VER te weinig of geen punten pakt.
Als Abu Dhabi wordt afgelast en Verstappen 3e of lager wordt.
DNF's niet meegeteld dit jaar is Verstappen op 1 race (Hongarije) na 1e of 2e geworden.

Maar eerst zien hoe het komend zondag allemaal gaat tijdens de race

https://nl.motorsport.com/f1/standings/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 30 november 2021 @ 17:40:10 #246
45 SiGNe
pi_202407841
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:50 schreef babylon het volgende:

[..]
De sim is altijd anders dan in het echt.
Zeker in dit geval omdat de sim eerder klaar was dan de baan zelf.
Normaal worden er met lasers scans gemaakt van de banen zodat elk bobbeltje op de baan ook in de sim te voelen is maar dat heb je hier dus niet.
pi_202407999
Ik acht de kans groot dat Leclerc zijn auto in de muur parkeert op een cruciaal moment in Q3.
pi_202408272
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
Ik acht de kans groot dat Leclerc zijn auto in de muur parkeert op een cruciaal moment in Q3.
En anders Sainz wel!

Iig zo snel mogelijk een tijd zetten in Q3
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_202414889
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
Net op het moment dat Max bezig is met zijn rondje voor pole... :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_202414903
https://gp33.nl/honda-wil(...)tuitte-op-problemen/

Ik zeg niet iets wat in het conspiracy topic hoort....

Maar het is wel opvallend dat een beslissing over gele vlaggen pas vlak voor de race wordt genomen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2021 08:04:50 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2021 @ 09:31:54 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202415757
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:07 schreef babylon het volgende:

Maar het is wel opvallend dat een beslissing over gele vlaggen pas vlak voor de race wordt genomen.
Ik denk dat ze allang wisten dat die straf kwam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 december 2021 @ 09:39:30 #252
466281 WismutVeilchen83
pi_202415821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit soort websites ook.. Van 7 naar 10 klopt bovendien ook niet, dat was van 7 naar 12 geweest. Dan zat je midden in het veld vast.
Rini dankjewel.
  woensdag 1 december 2021 @ 09:49:07 #253
466281 WismutVeilchen83
pi_202415931
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 22:35 schreef Shodan het volgende:
r knotsgekke wedstrijden (die dat worden als de usual suspects uitvallen), F1 heeft in de afgelopen 7 jaar weinig geleverd
Toch was dat, een enkele uitzondering daargelaten, altijd al zo. In de jaren '80 waren het Williams en McLaren die de dienst uit maakten. Begin jaren '90 eerst nog Senna met McLaren, daarna Williams, Schumacher die er met zijn Benetton 2 jaar tegen wist te strijden maar daarna weer 2 jaar Williams. Toen McLaren vs Ferrari, daarna Renault vs McLaren in in 06 Ferrari. Daarna weer even Ferrari vs McLaren, een jaartje Brawn en daarna 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes.

Ik kan me eerlijk gezegd geen jaar herinneren waarin 3 of meer teams om het WK streden.
Rini dankjewel.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:41:22 #254
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_202416527
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Toch was dat, een enkele uitzondering daargelaten, altijd al zo. In de jaren '80 waren het Williams en McLaren die de dienst uit maakten. Begin jaren '90 eerst nog Senna met McLaren, daarna Williams, Schumacher die er met zijn Benetton 2 jaar tegen wist te strijden maar daarna weer 2 jaar Williams. Toen McLaren vs Ferrari, daarna Renault vs McLaren in in 06 Ferrari. Daarna weer even Ferrari vs McLaren, een jaartje Brawn en daarna 4 jaar RBR en 7 jaar Mercedes.

Ik kan me eerlijk gezegd geen jaar herinneren waarin 3 of meer teams om het WK streden.
2003 wel opzich met Schumacher, Kimi en Montoya.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_202416563
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Blijkbaar niet zeker genoeg, anders hadden ze die andere motor er in gehangen.
  woensdag 1 december 2021 @ 10:51:58 #256
466281 WismutVeilchen83
pi_202416621
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
2003 wel opzich met Schumacher, Kimi en Montoya.
Ja, en 2010 deed McLaren ook lang mee met Webber, Alonso en Vettel. Maar het zijn echt uitzonderingen. In '86 met Piquet, Mansell en Prost was een 3-strijd. Of 1982. Maar het zijn echt uitzonderingen. Een echte tweestrijd vind ik al meer dan genoeg 'leveren'. En laten we eerlijk zijn: zonder crashes door Mercedes-coureurs was dit seizoen niet eens spannend geweest. Toch hadden we daar best mee kunnen leven :)
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2021 @ 11:00:28 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202416692
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 10:45 schreef babylon het volgende:

[..]
Blijkbaar niet zeker genoeg, anders hadden ze die andere motor er in gehangen.
Dat is wat ze nu zeggen, maar of het ook echt was gebeurd...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202416725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je zegt het zelf al: 4 jaar RBR, 7 Mercedes. In de laatste 11 jaar.

Mijn punt is dat de dominantie van de eerste plaats in het WDC ten opzichte van de concurrentie in de afgelopen 10 jaar fors is opgelopen (op te zoeken in wikipedia, sorteer op marge) In de jaren 90 was geen enkel team langer dan 2-3 jaar zwaar dominant. In deze eeuw is dat misgegaan, met de afgelopen 7 jaar als triest dieptepunt.

Mijn punt is simpel: F1 is saaier dan ooit. 1 goed jaar (2021) geeft nog geen zekerheid dat het volgend jaar weer zo is. Dit jaar zal als 'teleurstellend' in de boeken gaan als 7 jaar dominantie in 8 jaar verandert. En ik vind het wel leuk om 'gratis' te kijken als het niet zoveel voorstelt, maar ik ga er niet voor betalen.
  woensdag 1 december 2021 @ 11:16:49 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202416860
Als er geen onverwachte dingen gebeuren zie ik Hamilton die titel sowieso pakken. Echt onvoorstelbaar waar ze die extra snelheid ineens vandaan hebben. Maar goed er kan van alles gebeuren, het was in ieder geval een waanzinnig seizoen (tot waarschijnlijk de allerlaatste race).
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 1 december 2021 @ 11:53:16 #260
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202417283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:03 schreef Shodan het volgende:

[..]
Mijn punt is simpel: F1 is saaier dan ooit. 1 goed jaar (2021) geeft nog geen zekerheid dat het volgend jaar weer zo is. Dit jaar zal als 'teleurstellend' in de boeken gaan als 7 jaar dominantie in 8 jaar verandert. En ik vind het wel leuk om 'gratis' te kijken als het niet zoveel voorstelt, maar ik ga er niet voor betalen.
Als Ham weer kampioen wordt dankzij een bizar snelle auto dit jaar ga ik volgend jaar zeker niet betalen om deze flopshow te zien :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2021 @ 11:58:16 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202417340
Ik ben nog even aan het bedenken hoe ik de goden ga bedanken als er een #44 Mercedes ontploft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202417782
Ik heb nu al hartkloppingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 12:49:18 #263
pi_202417958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:53 schreef daNpy het volgende:

[..]
Als Ham weer kampioen wordt dankzij een bizar snelle auto dit jaar ga ik volgend jaar zeker niet betalen om deze flopshow te zien :')
De beste wint altijd in de formule 1, net zoals in het echte leven. Dus als je daar niet tegen kan is deze sport helemaal niks voor jou nee.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 1 december 2021 @ 12:50:02 #264
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202417974
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 07:07 schreef babylon het volgende:

Dat hadden ze sowieso al voor de kwalificatie moeten doen vanwege de parc fermé regels. Dus die gele vlaggen hebben er niets mee te maken.
  woensdag 1 december 2021 @ 12:54:28 #265
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202418045
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:03 schreef Shodan het volgende:

[..]

Dit jaar is juist spannender dan de laatste 7 jaar, dus saaier dan ooit is het dus niet. Zelfs niet als Hamilton weer kampioen wordt.

En ja, ik ga volgend jaar gewoon betalen om weer te kunnen kijken. F1 is daarvoor te leuk, ondanks de dominantie van welk team dan ook.
  woensdag 1 december 2021 @ 12:57:40 #266
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202418096
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De beste wint altijd in de formule 1, net zoals in het echte leven. Dus als je daar niet tegen kan is deze sport helemaal niks voor jou nee.
De beste wat?

En inderdaad, deze sport is niks voor mij want ik houd van (echt) racen en niet van optochtjes :')
pi_202418153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog even aan het bedenken hoe ik de goden ga bedanken als er een #44 Mercedes ontploft.
Hoe harder je het hoopt, hoe eerder het je zelf overkomt

Dus alvast bedankt voor de plof van de Honda van Verstappen
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 13:01:24 #268
pi_202418154
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:57 schreef daNpy het volgende:

[..]
De beste wat?
De beste coureur-auto.
quote:
En inderdaad, deze sport is niks voor mij want ik houd van (echt) racen en niet van optochtjes :')
Dan moet je maar lekker naar kartwedstrijdjes kijken
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 13:10:08 #269
pi_202418291
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef franklop het volgende:

[..]

Die kans is er sowieso natuurlijk, de Hondamotor gaat al mee sinds Rusland. Dat zijn aardig wat races en kwali’s
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 1 december 2021 @ 13:12:35 #270
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202418325
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De beste coureur-auto.
[..]
Over het hele seizoen gezien is dat natuurlijk Verstappen-Red Bull Racing. En zonder de klapband en twee keer uit de race gereden te zijn door een Mercedes was hij al zo ongeveer kampioen.

Dus als Hamilton kampioen wordt, zou ik zeggen dat de gelukkigste dit jaar kampioen is geworden, niet de beste. Wat al vaker is voorgekomen in het verleden.
  woensdag 1 december 2021 @ 13:16:05 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202418377
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Over het hele seizoen gezien is dat natuurlijk Verstappen-Red Bull Racing. En zonder de klapband en twee keer uit de race gereden te zijn door een Mercedes was hij al zo ongeveer kampioen.

Dus als Hamilton kampioen wordt, zou ik zeggen dat de gelukkigste dit jaar kampioen is geworden, niet de beste. Wat al vaker is voorgekomen in het verleden.
dit inderdaad maar mocht Hamilton het redden zullen we wel weer dood gegooid worden met goat en together we will rise etc. verhalen
  woensdag 1 december 2021 @ 13:22:41 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202418465
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die kans is er sowieso natuurlijk, de Hondamotor gaat al mee sinds Rusland. Dat zijn aardig wat races en kwali’s
De laatste is van toen, ik weet niet of hij elke race sindsdien met motor #4 heeft gereden? Lijkt me sterk.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 13:23:27 #273
pi_202418482
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:12 schreef Starflyer het volgende:

[..]
"als dit, als dat.." That's racing. Gewoon onderdeel van het spel als je pech hebt.
quote:
Hamilton heeft ook voldoende poles/overwinningen gepakt dit seizoen, terwijl die bijvoorbeeld niet de snelste auto had.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2021 @ 13:25:19 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202418516
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef franklop het volgende:

[..]

14.gif
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 december 2021 @ 13:35:01 #275
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202418641
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De beste coureur-auto.
[..]
Of écht racen met auto's.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 13:38:45 #276
pi_202418684
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:35 schreef daNpy het volgende:

[..]
Of écht racen met auto's.
Een streep door "coureur" doet die _O- lol

Oh bedoel je racen als in Hamilton die alles en iedereen inhaalt? Oh nee want dan is het ineens meer niet leuk omdat het Hamilton is.

Het is ook nooit goed :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 1 december 2021 @ 13:52:39 #277
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202418863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
"als dit, als dat.." That's racing. Gewoon onderdeel van het spel als je pech hebt.
[..]
Hamilton heeft ook voldoende poles/overwinningen gepakt dit seizoen, terwijl die bijvoorbeeld niet de snelste auto had.
Natuurlijk is pech hebben onderdeel van het spel. Maar dat wil dus niet altijd zeggen dat de beste kampioen wordt.
pi_202418914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

Noem er eens wat
Цой жив
  woensdag 1 december 2021 @ 14:02:55 #279
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202418952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een streep door "coureur" doet die _O- lol

Oh bedoel je racen als in Hamilton die alles en iedereen inhaalt? Oh nee want dan is het ineens meer niet leuk omdat het Hamilton is.

Het is ook nooit goed :')
Als kunstmatige DRS overtakes op rechte stukken jouw definitie is van "echt racen" dan verschilt die van de mijne idd.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 14:08:00 #280
pi_202418993
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:58 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Noem er eens wat
Imola, Bahrein bijvoorbeeld. En al zijn gewone poles
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 14:09:15 #281
pi_202419002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:02 schreef daNpy het volgende:

[..]
Als kunstmatige DRS overtakes op rechte stukken jouw definitie is van "echt racen" dan verschilt die van de mijne idd.
Ah de "DRS"-kaart.

DRS is met de huidige formule 1 auto's gewoon een noodzaak. En die DRS bestaat al tien+ jaar, en je kijkt nog steeds elke race blijkbaar.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202419030
Chevy is weer volle bak Verstappen fan, zie ik.
  woensdag 1 december 2021 @ 14:14:07 #283
466281 WismutVeilchen83
pi_202419048
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 12:57 schreef daNpy het volgende:

[..]
De beste wat?

Voor iemand die de sport niks vindt maak je je er wel al maanden erg druk over :P
Rini dankjewel.
  woensdag 1 december 2021 @ 14:21:08 #284
466281 WismutVeilchen83
pi_202419117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Bahrein, ja, goed om die te benoemen. Toen had hij toch 29x track limits waarmee hij in de eerste stint in de vuurt van VER kon blijven, waardoor hij op het einde net aan voldoende over had?
Rini dankjewel.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 14:25:26 #285
pi_202419187
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Bahrein, ja, goed om die te benoemen. Toen had hij toch 29x track limits waarmee hij in de eerste stint in de vuurt van VER kon blijven, waardoor hij op het einde net aan voldoende over had?
Dat was net zo slim van Hamilton als dat het dom was van Verstappen om Hamilton voor te laten op de DRS straight door op het vuil te gaan rijden na die illegale inhaalactie.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202419212
Hey @ChevyCaprice, wie wint dit weekend?

Dan zet ik daar GEEN geld op in, gezien je vorige voorspelling. :{
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 14:31:00 #287
pi_202419249
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef T3hTommay het volgende:
Hey @:ChevyCaprice, wie wint dit weekend?

Dan zet ik daar GEEN geld op in, gezien je vorige voorspelling. :{
Uh...

Perez?

xD
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202419282
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Uh...

Perez?

xD
xd
  woensdag 1 december 2021 @ 14:34:31 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202419301
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Uh...

Perez?

xD
Zou wat zijn als ie nog zou winnen ook. xD
Fuck the EBU.
  woensdag 1 december 2021 @ 14:35:53 #290
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202419325
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ah de "DRS"-kaart.

DRS is met de huidige formule 1 auto's gewoon een noodzaak. En die DRS bestaat al tien+ jaar, en je kijkt nog steeds elke race blijkbaar.
Ik ben pas begonnen met kijken toen er iemand begon met het inhalen in bochten.
Verder kijk ik races waar dat normaal is en van betere stuurmanskunst getuigt. Het pedaal intrappen lukt eigenlijk iedereen die erbij kan.
pi_202420024
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zou wat zijn als ie nog zou winnen ook. xD
Alleen als Max niet er achter rijdt kan dat gebeuren ;).
  woensdag 1 december 2021 @ 15:49:11 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_202420293
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 15:26 schreef babylon het volgende:

[..]
Alleen als Max niet er achter rijdt kan dat gebeuren ;).
Dan nog kan het wel.
Fuck the EBU.
pi_202420307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Bahrain was RB misschien sneller, Imola durf ik echt niet te zeggen. En al zijn gewone poles? HAM had verder pole in Spanje, Silverstone, Hongarije, Turkije, Brazilie en Qatar. Als je denkt dat Mercedes daar overal de mindere auto had, zie je vliegen.
Цой жив
pi_202420535
https://www.veronicainsid(...)otheose-ik-zet-al-mn

Jack is een drinker.

Wat, hij zuipt!
  woensdag 1 december 2021 @ 16:54:10 #295
466281 WismutVeilchen83
pi_202421260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 15:50 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Bahrain was RB misschien sneller, Imola durf ik echt niet te zeggen. En al zijn gewone poles? HAM had verder pole in Spanje, Silverstone, Hongarije, Turkije, Brazilie en Qatar. Als je denkt dat Mercedes daar overal de mindere auto had, zie je vliegen.
In mijn optiek zit het zo:
RBR had de beste auto in:
Monaco
Baku
Stiermarken
Oostenrijk
Nederland
Mexico

Het was 50/50 in:
Bahrein
Imola
Frankrijk
Silverstone / Spa (hebben ze niet tegen elkaar geraced)
Austin

Mercedes had de betere auto in:
Portugal
Spanje
Hongarije
Italië
Rusland
Turkije
Brazilië
Qatar

In mijn optiek is het dus 8-6 in het voordeel van Mercedes. Dat Hamilton dus wat poles en overwinningen gepakt heeft lijkt me nou niet heel bijzonder. Feitelijk heeft Verstappen alle must-wins gepakt (afgezien van de Pirelli klapband) en daarbij ook 2 van de 4 waarin het 50/50 was én waarin geraced werd. In 6 van de 8 Mercedes-circuits werd hij 2e en in eentje werd hij eraf gebeukt. Blijft het incident in Italië over..
Rini dankjewel.
  woensdag 1 december 2021 @ 18:49:59 #296
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_202423339
twitter
Ooh boy...
  woensdag 1 december 2021 @ 19:12:07 #297
70559 singha
Singhalicious
pi_202423701
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk gaan F1-commentaar verzorgen https://www.nu.nl/media/6(...)ntaar-verzorgen.html (via @nunl)

dus geen Olav en Jack meer
When the flag drops, the bullshit stops
  woensdag 1 december 2021 @ 19:25:59 #298
45 SiGNe
pi_202423897
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 19:12 schreef singha het volgende:
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk gaan F1-commentaar verzorgen https://www.nu.nl/media/6(...)ntaar-verzorgen.html (via @:NUnl)

dus geen Olav en Jack meer
Die kan nog naar F1TV pro, heb begrepen dat het Nederlandse commentaar daar ook gewoon van Olav is (synchroon met ziggo)

F1TV Pro is mogelijk ook goedkoper dan Nent/VIA
pi_202423954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Ooh boy...
Nice. Zou natuurlijk gunstig zijn voor Max als een derde er met de overwinning vandoor zou gaan dit weekend.
Laat het weekend maar beginnen :9~
In the coolest little capital of the world
  woensdag 1 december 2021 @ 19:31:22 #300
488763 Starflyer
Flies to the stars
  woensdag 1 december 2021 @ 19:52:57 #301
466281 WismutVeilchen83
pi_202424421
Mol maakt vreselijk veel fouten, maar had ik mee kunnen leven. Maar goddank een einde aan 20 jaar pure PlooijAids.
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')