Oké, dat maakt het wat lastiger, maar dat weet je toch van tevoren? Je weet toch wie er naar moet gaan kijken, waar die zitten en of die eventueel nog andere werkzaamheden heeft dit weekend? Dan kun je toch wel een moment plannen dat ze allemaal kunnen (op een fatsoenlijk tijdstip)? En niet dit gedoe..quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Winkelman zei net dat er 1 in Amerika zit.
Connelly was dat meen ikquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:22 schreef Rianne84 het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)rstappen-en-hamilton
Tim Mayer heeft het niet op Verstappen toch? Of is dat een andere?
Sensatie kop...quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:22 schreef Rianne84 het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)rstappen-en-hamilton
Tim Mayer heeft het niet op Verstappen toch? Of is dat een andere?
Dat we dit nog veel mogen zienquote:
Die heeft wel hele hoge verwachtingen van een circuit dat Toto zelf ontworpen zou hebben.quote:Marko over titelkansen Verstappen: “We moeten in Saudi-Arabië winnen”
Wat is de odd momenteel?quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:50 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoor nu al een paar mensen (ook in podcasts) de rekensom maken. Jeddah loopt Lewis 6, 7 a 8 punten in. Waarbij menig persoon de 8 punten benoemt, zodat ze beide laatste race met een gelijke stand (dus voordeel Max) naar Abu Dhabi gaan.
Ik verwacht eigenlijk een flinke orde op zaken van Bottas, waardoor ze 1-2 worden en Max de leiding verliest.
Bottas heeft achtereenvolgens enigszins gefaald in Mexico, Brazilië en Qatar.
Ik heb in ieder geval even wat geld gezet op het kampioenschap voor Lewis, soort van win-win.![]()
Ik help het je hopen, maar ik zie het somber in.quote:Op dinsdag 23 november 2021 08:14 schreef Perox het volgende:
Mijn voorspelling als er niets geks gebeurt:
HAM wint Jeddah, Max 2e of 3e afhankelijk of Bottas het verkloot of niet.
Max wint Abu Dhabi, HAM 2e of verkloot het bij wijze van ultieme tryhard poging (of negeren teaminstructie of wat ook).
Max kampioen.
Herlings?quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Nederlandse sportoverwinningen staan vaker in het teken van "net niet" dan "net wel"
WK voetbal 2010, Ajax - Tottenham en binnenkort WK F1
Denk dat Bottas zonder nieuwe motor niet zomaar voor Verstappen kwalificeert op dit moment.quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:50 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoor nu al een paar mensen (ook in podcasts) de rekensom maken. Jeddah loopt Lewis 6, 7 a 8 punten in. Waarbij menig persoon de 8 punten benoemt, zodat ze beide laatste race met een gelijke stand (dus voordeel Max) naar Abu Dhabi gaan.
Ik verwacht eigenlijk een flinke orde op zaken van Bottas, waardoor ze 1-2 worden en Max de leiding verliest.
Bottas heeft achtereenvolgens enigszins gefaald in Mexico, Brazilië en Qatar.
Ik heb in ieder geval even wat geld gezet op het kampioenschap voor Lewis, soort van win-win.![]()
En al staat hij wel voor Max, iedereen weet dat Bottas enorm goed kan verdedigen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Bottas zonder nieuwe motor niet zomaar voor Verstappen kwalificeert op dit moment.
In Jeddah hoeft dat ook niet. Veel te smal en bochtig om in te halen op de rechte einden, en het enige echte rechte eind is gigantisch kort.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En al staat hij wel voor Max, iedereen weet dat Bottas enorm goed kan verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |