die onboard van Max was zondag niet beschikbaar meen ik, waarom mag Joost wetenquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef pmponer het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen waar Mercedes nieuw bewijs vandaan moet halen.
De beelden/telemetry waren namelijk tijdens de race ook prima beschikbaar
Het ging om de onboard-beelden van Max tijdens het insturen toch? Die waren in de race niet beschikbaar (die schakelde tijdens de actie naar beelden vanaf de achterkant van de auto) en de onboard kwam pas laterquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef pmponer het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen waar Mercedes nieuw bewijs vandaan moet halen.
De beelden/telemetry waren namelijk tijdens de race ook prima beschikbaar
Er kan maar 1 stream tegelijkertijd worden uitgezonden van de wagen, de rest word in de auto opgeslagen. De stream stond op de camera naar achter.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die onboard van Max was zondag niet beschikbaar meen ik, waarom mag Joost weten
geen idee of dat juridisch mogelijk isquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:52 schreef Marcoss het volgende:
Denk wel dat bij een besluit dat er een herziening mogelijk is, er ook een straf gaat volgen
Oh ja, 1 dingetje nog, je mag wel scoren maar de bal mag daarbij niet in het doel terecht komen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En ohja, jullie spelen ook op een compleet ander veld met afmetingen van 50 bij 70 meter en de doelen zijn 6 meter breed en 4 meter hoog.
Dat is dan de vraag inderdaad, maar als ze aangeven dat een herziening van de actie mogelijk is, geven ze aan dat de nieuwe beelden een ander inzicht geven in de situatie. En in dat geval kan ik me niet anders voorstellen dan dat ze een straf wel terecht zouden vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee of dat juridisch mogelijk is
Als er een mooie vrouw langs de lijn staat, is dat best mogelijk andersquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh ja, 1 dingetje nog, je mag wel scoren maar de bal mag daarbij niet in het doel terecht komen.
Eerlijk gezegd vond ik het protest na Silverstone ook totaal kansloos.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eens dat je niet moet willen dat er achteraf nog zaken worden gecorrigeerd die je in de race af had moeten handelen, maar hetzelfde geldt dan voor Silverstone, wat mij betreft.
Feitelijk hoop je dat ze er na de wedstrijd niet op terug willen komen, ook na Silverstone.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik het protest na Silverstone ook totaal kansloos.
Ik had het incident op dat moment an sich ook zwaarder bestraft, maar ik vind gewoon dat je na de race nergens meer op terug moet kunnen komen. Je krijgt ook gekke situaties waardoor een passende straf eigenlijk niet meer mogelijk is. Voorbeeld Silverstone: stel je wil HAM dan geen 10 maar 20 seconden straf geven. Met de huidige uitslag zou dat verschil maken. Maar wat als er een SC was geweest, HAM LEC eerder had ingehaald en 25 seconden voorsprong had gehad? Dan maakt die 10 sec extra niks meer uit. Zou de race juist achter de SC geëindigd zijn dan is 10 sec extra ineens heel fors. En je kunt er dan als coureur niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Echter, voor mij bleek uit de data uit Silverstone dat Hamilton echt een grove fout maakte, die je best uit kunt leggen als opzet of op zijn minst als zeer grove nalatigheid.
Als dat zo is dan zouden de front-facing beelden nieuwe info zijn. En zou het right op review dus worden toegekend (even los van het uiteindelijke oordeel over de stuurkunsten zelf).quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er kan maar 1 stream tegelijkertijd worden uitgezonden van de wagen, de rest word in de auto opgeslagen. De stream stond op de camera naar achter.
dat was eigenlijk nog kanslozer omdat er geen nieuw bewijs wasquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik het protest na Silverstone ook totaal kansloos.
Albon is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was eigenlijk nog kanslozer omdat er geen nieuw bewijs was
Precedent, er hangt heel veel van af. Het moet juridisch waterdicht zijn. Denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Waarom moet je hier zo lang over doen eigenlijk?
Het kan ook zijn dat ze aan de race zijn natuurlijk. Ander klimaat, ander eten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Precedent, er hangt heel veel van af. Het moet juridisch waterdicht zijn. Denk ik.
Scherp, dat wordt dus pas na de tweede training of zelfs vanavond pas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:04 schreef Sabata het volgende:
Aangezien de groep stewards uit Brazilië hier naar kijkt, speelt tijdverschil ook mee
Ligt aan je definitie van bewijs. De simulatie van Albon toonde niets nieuws, het bracht het alleen in beeld. Geen nieuw bewijs, maar wel een demonstratie daarvan om het visueel te maken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon is het hier niet mee eens.
Nieuwe info is niet voldoende... Het moet significant nieuwe info zijn... Als in, het moet een licht werpen wat eerder nog niet is gezien. Een stuur openen om naar Hamilton te rijden bijvoorbeeld. Het beeld wat er nu is vrijgekomen is voor mijn gevoel niet significant genoeg om een review te valideren. Het bevestigt eigenlijk alleen wat we al wisten... Max had onderstuur en stuurt geen moment richting Hamilton.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zouden de front-facing beelden nieuwe info zijn. En zou het right op review dus worden toegekend (even los van het uiteindelijke oordeel over de stuurkunsten zelf).
Ben benieuwd wat er vandaag bekend wordt gemaakt.
Alleen als die stewards nog steeds in Brazilië zijnquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:04 schreef Sabata het volgende:
Aangezien de groep stewards uit Brazilië hier naar kijkt, speelt tijdverschil ook mee
Winkelman zei net dat er 1 in Amerika zit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen als die stewards nog steeds in Brazilië zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |