Waarom zou Max een racistisch statement willen makenquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Liever gewoon als zwarte piet, met zijn blackface naast Lewis
Dat doet ze niet voor geld, ze draagt immers de loyalty-tattoo van Mercedes.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Ach als je echt mindgames wil spelen, dan moet Marko aan Dieter Mateschitz vragen om zijn portemonnee te trekken en Angela Cullen een zak duiten te geven om de laatste twee races te missen. Dan presteert Hamilton helemaal niets meer.
Haar baan zuigtquote:Op woensdag 24 november 2021 22:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat doet ze niet voor geld, ze draagt immers de loyalty-tattoo van Mercedes.
Het gaat is niet zozeer op Angela, maar op Hamilton die zelfs zijn pasje niet zelf voor een poortje wenst te houdenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef fathank het volgende:
Jullie zouden maar wat graag Lewis z'n parapluutje dragen
Dat gehaat op Angelazeker geïntimideerd door een succesvolle vrouw.
Lekker toch dat je iemand grof kan betalen om zich druk te maken over dat soort futiliteiten.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat is niet zozeer op Angela, maar op Hamilton die zelfs zijn pasje niet zelf voor een poortje wenst te houden
Tuurlijk, maar als dat dan een beetje geridiculiseerd wordt moet je daar ook wel een beetje tegen kunnen hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker toch dat je iemand grof kan betalen om zich druk te maken over dat soort futiliteiten.
'zoiets zou ik nooit doen blablabla'
quote:Gaat weg omdat mijn vrouw blijft zeuren rom de torenhoge benzineprijzen en mijn vele onzinnige uitgaven. Ik heb haar al uitgelegd dat het geluid van een V8 onbetaalbaar is en ze van tanken haar hobby moet maken! Kortom, ze is gewoon vervelend. Scheiden is te duur en een nieuw huis vinden lukt ook niet. Kort samengevat; mijn caprice is opzoek naar een andere eigenaar.
Als je een leuke vrouw heb van 34 en ze ziet er een beetje lekker uit kun je 1 op 1 ruilen tegen de mijne! Mits ze uiteraard van onzinnige uitgaven houdt en van tanken...
Eerst je centen tellen, dan aan je vrouw vertellen en dan mij pas bellen!
Echt interesse?
Bel dan even!
Als je je vrouw wilt inruilen graag eerst even een foto appen, alvorens te bellen!
https://www.dailymotion.com/video/x85qs1fquote:Op vrijdag 26 november 2021 08:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je een Ted notebook linkje voor me?
Ja, helaas geen races meer en wel per direct!quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:33 schreef opreis het volgende:
Afrika gaat op slot qua vliegverkeer. Kans dat het midden oosten de komende paar weken daar ook last/mee te maken zou kunnen hebben?
Ik zou zonder twijfel voor de Batelco gaan. Het lijkt me dat je daar veel meer actie ziet, als ik het filmpje zo bekijk kan je heel stuk wegkijken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 10:15 schreef Kreator het volgende:
Zijn van plan om in maart naar bahrain te vliegen om F1 te kijken. Nu twijfel ik alleen tussen hoofdtribune (je ziet de start en de pits) en de Batelco tribune (je ziet veel meer van het circuit en de auto's).
Ben al redelijk vaak bij F1 geweest en heb wel vaker op start/finish gezeten, dat was altijd wel leuk.
Is er heeeeeeeeeeeeeel toevallig iemand hier die wel eens op dit circuit is geweest en kan zeggen of de Batelco tribune een foute plek is, of juist leuk?
Zag dat je er wel iets verder vanaf zit omdat er volgens mij nog een dragstrip voor ligt.
[ afbeelding ]
'het is maar een grapje'quote:Op vrijdag 26 november 2021 07:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als dat dan een beetje geridiculiseerd wordt moet je daar ook wel een beetje tegen kunnen hoor
Wat hij zelf ongetwijfeld prima kan.
Als flexing werkelijk zoveel invloed heeft dan kunnen ze beter verplichten om die dingen van metaal te maken, zo dik al nodig is dat het met 400km/h nog niet verbuigt. Dat scheelt weer een hoop gedoe.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Red Bull: Mercedes heeft niet langer abnormaal voordeel qua topsnelheid
Jongens het gaat allemaal goedkomen
Dat wordt allemaal veel te zwaar man. Zoveel gedoe vind ik het niet, alleen af en toe even de controlemethode bijstellen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als flexing werkelijk zoveel invloed heeft dan kunnen ze beter verplichten om die dingen van metaal te maken, zo dik al nodig is dat het met 400km/h nog niet verbuigt. Dat scheelt weer een hoop gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |