Ik ben benieuwd of Netflix van hun fout hebben geleerd ten tijde van het overlijden van Charlie.quote:Op maandag 29 november 2021 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Indrukwekkend momentje voorafgaand aan de race wel, lijkt me.
Wat deden ze daar? Ik heb de Netflix F1-dingen nog nooit gezienquote:Op maandag 29 november 2021 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Netflix van hun fout hebben geleerd ten tijde van het overlijden van Charlie.
Er is toen niks gezegd over de dood van Charlie. Helemaal niks.quote:Op maandag 29 november 2021 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat deden ze daar? Ik heb de Netflix F1-dingen nog nooit gezien
Dan heeft Red Bull die vleugel komend weekend ook.quote:Op maandag 29 november 2021 12:49 schreef Zorro het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)pas-in-2022/6831695/
Tijdgebrek.
Uhuh.
Godverdomme man.quote:Op maandag 29 november 2021 12:49 schreef Zorro het volgende:
Tijdgebrek.
Uhuh.
Nou nu gaan we het weer krijgen hoor, met de complotdenkers hierquote:Op maandag 29 november 2021 12:49 schreef Zorro het volgende:
Tijdgebrek.
Uhuh.
Ik hoorde Doornbos gisteren nog vertellen dat het snelheidsverschil niet in die vleugel zit.quote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme man.
Ik wil nooit meer horen dat de FIA voor Verstappen is.
volgens mij kan dat niet, het zal ook wat minder effect hebben komend weekend omdat beiden waarschijnlijk met een vrij platte rijdenquote:Op maandag 29 november 2021 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan heeft Red Bull die vleugel komend weekend ook.
Dat was sowieso al bekend. De nieuwe meetmethode zou dit jaar ook slechts als informatie voor volgend jaar dienen, omdat de teams (net zoals eerder dit jaar) een maand zouden hebben om de vleugel aan te passen. Dan is het seizoen al afgelopen.quote:Op maandag 29 november 2021 12:49 schreef Zorro het volgende:
Tijdgebrek.
Uhuh.
En die kunnen nu weer vrolijk valsspelen.quote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef Starflyer het volgende:
Sowieso hebben een aantal teams al voor de kwalificatie van de afgelopen race de achtervleugel vervangen om door de nieuwe test te komen, las ik.
Waarom zou je als team de vleugel aanpassen terwijl deze voldoet aan de huidige testen?quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die kunnen nu weer vrolijk valsspelen.
Hopen dat Lewis onder druk breekt..quote:Op maandag 29 november 2021 14:44 schreef Rossdale het volgende:
We merken het wel, Baku ging ook goed voor RBR.
Ik vermoed dat Mercedes de overhand heeft, maar ik hoop dat Lewis zelf breekt onder de druk
De absolute noodzaak is er misschien niet, maar je wilt als team ook niet bekend staan als team waarvan de auto niet aan (de geest) van de regels voldoet. Want dan blijft er altijd iets controversieels aan kleven.quote:Op maandag 29 november 2021 13:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Waarom zou je als team de vleugel aanpassen terwijl deze voldoet aan de huidige testen?
Geen enkel team kan met terugwerkende kracht gestraft worden dus er is geen enkele noodzaak om een vleugel snel aan te passen. Dus een van de berichten (artikel van starflyer wat ik ook gelezen heb of bericht vanmorgen) klopt niet (helemaal). Zoals elk bericht in de F1 met een korrel zout genomen moet worden
Ja joh, alsof ze voor de laatste 2 weken nog een nieuwe vleugel uit het niets fabriceren.quote:Op maandag 29 november 2021 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan heeft Red Bull die vleugel komend weekend ook.
Hij heeft dit jaar meer 'zeldzame' fouten gemaakt dan in de afgelopen 7 jaar.quote:Op maandag 29 november 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat Lewis onder druk breekt..
De enige echte fout die hij heeft gemaakt was in Bakuquote:Op maandag 29 november 2021 16:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar meer 'zeldzame' fouten gemaakt dan in de afgelopen 7 jaar.
san marinoquote:Op maandag 29 november 2021 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De enige echte fout die hij heeft gemaakt was in Baku
Imolaquote:Op maandag 29 november 2021 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat San Marino?quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat San Marino?
Oh die staat 100km van Imola.
Ja dat kan je een "fout" noemen, maar die herstelde hij diezelfde race nog.
Volgens o.a. Villeneuve, Webber en Coulthard is die stelling incorrect.quote:Op maandag 29 november 2021 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die GP heeft 25 jaar lang de GP van San Marino geheten. Maar je kunt het erbij slepen, om de aandacht van je eigen "fail" af te wenden.quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat San Marino?
Sterker nog, je kunt het gewoon een fout noemen.quote:Ja dat kan je een "fout" noemen,
Dankzij de regel dat je de auto mag repareren tijdens een rode vlag (en je een ronde terug krijgt). Dat hielp hem ook in Silverstone nadat hij Verstappen eraf gereden had.quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat San Marino?
Coulthard is een Verstappenvriendje dus die neem ik niet echt serieus.quote:Op maandag 29 november 2021 17:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens o.a. Villeneuve, Webber en Coulthard is die stelling incorrect.
https://www.grandprix.com(...)says-villeneuve.html
Die GP heet al langer dan een jaar de Emilia Romagna grand prixquote:Op maandag 29 november 2021 17:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die GP heeft 25 jaar lang de GP van San Marino geheten. Maar je kunt het erbij slepen, om de aandacht van je eigen "fail" af te wenden.
[..]
En dat hij hem eigenhandig heeft hersteld zal je hier niemand horen zeggen.quote:Sterker nog, je kunt het gewoon een fout noemen.
Logisch. Is helemaal niet relevant voor de stelling 'hij heeft een fout gemaakt'.quote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dat hij hem eigenhandig heeft hersteld zal je hier niemand horen zeggen.
nee niet eigenhandig, geholpen door een rode vlag situatie is toch niet eigenhandigquote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dat hij hem eigenhandig heeft hersteld zal je hier niemand horen zeggen.
Ik dacht even dat ie hem op zijn reet liet zetten.quote:
Ik ook lolquote:Op maandag 29 november 2021 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ie hem op zijn reet liet zetten.
Gelukkig is de F1 geen watjessport.quote:Op maandag 29 november 2021 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)ke-circuit-in-jeddah
Hill maakt zich zorgen over dat het misschien toch wat link is om met gemiddeld 250 km/u langs muren te schieten.
Ik deel het wel, die zorg. Ik vind het ook een bizar circuit en vraag me af wat die muren doen om te voorkomen dat een auto die er mee in aanraking komt niet terug de baan op vliegt. Het zouden 'veilige' muren moeten zijn, maar ja.
Natuurlijk, racen is niet zonder gevaar, maar ik vraag me serieus af of dit niet over het randje is.
Misschien een teamfout? Het team schreeuwde dat hij naar binnen moest maar hij trok zijn eigen plan. 100%, zonder twijfel, zijn eigen fout.quote:Op maandag 29 november 2021 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Coulthard is een Verstappenvriendje dus die neem ik niet echt serieus.
Je zou ook nog Turkije kunnen zeggen maar dat is misschien ook een teamfout geweest.
[..]
Een intelligenter mens zou kunnen redeneren dat dat nu net wel eens onderdeel van het probleem zou kunnen zijn. Daarom wordt er ook al decennia lang aandacht besteed aan het verhogen van de veiligheid. Omdat coureurs geen watjes zijn en geen gas terug nemen in een gevaarlijke bocht. Althans nooit meer dan de concurrent.quote:Op maandag 29 november 2021 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig is de F1 geen watjessport.
Hier gaat het minimaal één keer echt goed mis dit weekend, F1 of F2.quote:Op maandag 29 november 2021 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)ke-circuit-in-jeddah
Hill maakt zich zorgen over dat het misschien toch wat link is om met gemiddeld 250 km/u langs muren te schieten.
Ik deel het wel, die zorg. Ik vind het ook een bizar circuit en vraag me af wat die muren doen om te voorkomen dat een auto die er mee in aanraking komt niet terug de baan op vliegt. Het zouden 'veilige' muren moeten zijn, maar ja.
Natuurlijk, racen is niet zonder gevaar, maar ik vraag me serieus af of dit niet over het randje is.
Denk dat je heel positief bent met maar een keer. Denk echt dat er veel ongelukken gaan gebeuren, inclusief ernstige. Je kan geen kant op als achterligger als iemand voor je in de muurt hangt.quote:Op maandag 29 november 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat het minimaal één keer echt goed mis dit weekend, F1 of F2.
Vind je het nog echt spannend ja? Ik heb dat sinds de laatste race eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 29 november 2021 14:31 schreef Schnitzels het volgende:
Nog twee weken en dan weten we het!
Of misschien na dit weekend al? Ik kan in ieder geval geen nieuwsbericht meer serieus nemen. Red Bull heeft het gevonden! Mercedes ligt voor! Het is een Verstappen baan! Het is een Mercedes circuit! Ik denk er allemaal het mijne van en verwacht stiekem veel chaos en dan zien we wel wie daar bovenuit drijft!
Het is in ieder geval tot op heden mijn meest intens beleefde F1 seizoen tot nu toe. Een race zondag bij de schoonfamilie tijdens pakjesavond.
Eerst stilstaan in de grindbak en dan alsnog zelf je voorvleugel tegen de vangrail rijden is geen fout?quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat San Marino?
Waarom is een fout opeens geen fout meer als je die zelf daarna herstelt dan?quote:Op maandag 29 november 2021 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat San Marino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |