Hij is van gedachten veranderd nadat hij de beelden gezien heeftquote:Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef Perox het volgende:
Vanaf 2:10
Als je alle ruis weghaalt - media - teambazen etc. en alleen naar de race kijkt en naar de coureurs luistert, dan blijft er een veel helderder verhaal over. Ook al probeert de journalist nog wat er van te maken volgens Lewis was er niet veel aan de hand.
Hij zegt o.a.:
"It was fun.. it was what a championship battle should look like..."
"I didn't think too much of it. It was hard battling, and I wouldn't expect anything less, really."
zo is mercedes ja........quote:Op donderdag 18 november 2021 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij is van gedachten veranderd nadat hij de beelden gezien heeft
Je vraagt je alleen af waarom het dan weer zo lang moet duren.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:46 schreef TagForce het volgende:
[..]
Kans dat er uit deze meeting een straf komt is vrij klein, aangezien deze alleen bedoeld is om te kijken of ze een review mogen aanvragen omdat het belangrijk nieuw bewijs is.
[..]
Je doet wel heel erg je best, dat moet ik je meegeven.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat je eerst schrijft dat Mercedes de slachtofferkaart trekt maar vervolgens roept dat je je van eufemismen moet bedienen omdat je van Fok geen neger zou mogen zeggen.
tnxquote:Op donderdag 18 november 2021 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best, dat moet ik je meegeven.
Dit zei hij (in iets andere bewoordingen) meteen al wel na de race toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag kwam hij erop terug.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit zei hij (in iets andere bewoordingen) meteen al wel na de race toch?
mochten ze toch een straf geven dan kan mercedes de volgende 10 jaar gaan knielen voor meer respectquote:Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef mrkos het volgende:
Er komt vandaag GEEN uitsluitsel. De stewards gaan zich beraden na conclaaf met Red Bull en Mercedes en maken hun beslissing morgen bekend. #F1
Oh lol, dit gaat ook over de uitspraken na de race.. niet helemaal scherpquote:Op donderdag 18 november 2021 19:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag kwam hij erop terug.
Taart bakken voor Toto.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Wat voor straf kan Max überhaupt krijgen als dat geneuzel verkeerd uitpakt? Gridstraf? Boete? Puntenaftrek?
Alsnog secondenstraf (is 3 punten minder) of gridstraf.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Wat voor straf kan Max überhaupt krijgen als dat geneuzel verkeerd uitpakt? Gridstraf? Boete? Puntenaftrek?
erg moeilijk.....ik zou het niet weten wat in verhouding is op het momentquote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
met cyanide erin, zie je toto lekker schuimbekken de volgende race hahaquote:
Tijdstraf, maar aangezien de uitslag al vast staat voor Brazilie wordt dat dan 3, 5 of 10 plaatsen gridstraf afhankelijk van de penalty.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Zou me niets verbazen als ze HAM en VER allebei een penalty geven voor het verlaten van de baan. HAM had ook gewoon kunnen remmen.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:34 schreef Marcoss het volgende:
In de race was het 5 seconden geweest, denk ik, maar als hij die straf in de race gekregen had, had hij wel meer gelet op z'n voorsprong op Bottas, nu boeide dat niet echt meer. Daarom zou ik een straf ook niet heel eerlijk vinden..
Anders had je moeten zeggen dat ze het zouden onderzoeken na de race (bijv omdat ze niet alle beelden hadden op dat moment)
De race gaat na de officiële race verder maar ik hou dat allemaal niet bij dus vandaar de vraag.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt me zo kut als je niet weet hoe internet werkt en alleen op FOK! durft te komen.
Google gebruiken kost minder karakters en je hebt sneller antwoord.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
De race gaat na de officiële race verder maar ik hou dat allemaal niet bij dus vandaar de vraag.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt me zo kut als je niet weet hoe internet werkt en alleen op FOK! durft te komen.
Dus eigenlijk zeg je dat we FOK! wel gewoon kunnen sluiten?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Google gebruiken kost minder karakters en je hebt sneller antwoord.
Als dat jouw conclusie is, vind ik dat prima.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat we FOK! wel gewoon kunnen sluiten?
Wees niet zo'n klier man. Hou het gewoon gezellig hier.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat jouw conclusie is, vind ik dat prima.
Persoonlijk gebruik ik FOK! niet om informatie te vragen die ik sneller elders kan vinden, maar als jij dat een prettige manier vindt, leef je uit. Maar inmiddels heb je het antwoord hier nog niet gekregen en zijn we 10 minuten en dito posts verder.
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees niet zo'n klier man. Hou het gewoon gezellig hier.
mea culpaquote:Op donderdag 18 november 2021 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat schreef @:BehoorlijkKritisch
Als je daar al dan niet terecht een probleem mee hebt kun je i.i.g. de juiste persoon aanspreken toch?
Gewoon die Honda naar 150% opschroeven......en iedereen voorbij blazenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:13 schreef -XOR- het volgende:
Als ze een straf uitdelen zal dat 3 plekken gridstraf zijn gok ik, ik denk niet dat ze achteraf nog een secondenstraf gaan uitdelen.
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Gewoon die Honda naar 150% opschroeven......en iedereen voorbij blazen
Een tijdstraf kan imho niet want Mercedes heeft geen beroep aangetekend tegen de uitslag (zoals Aston Martin in Hongarije wel deed). Die is dus definitief. Zie ook de International Sporting Code waar dat in staat.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Alsnog secondenstraf (is 3 punten minder) of gridstraf.
quote:Op donderdag 18 november 2021 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je mag het toch wel hopen ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:54 schreef PzKpfw het volgende:
Wellicht dat de Honda natuurlijk ook gewoon nog een beetje opgekieteld kan worden
Dan zou ik als Red Bull zijnde de hele teringzooi inpakken en dit seizoen ook niet meer komen opdraven.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:58 schreef Evenstar het volgende:
Met uitspraken zoals die van Leclerc verwacht ik toch echt dat er een straf gaat komen. Ik vind het ook echt niet netjes van Leclerc, maar had niet anders verwacht.
Ja met weglopen kom je erg verquote:Op vrijdag 19 november 2021 00:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou ik als Red Bull zijnde de hele teringzooi inpakken en dit seizoen ook niet meer komen opdraven.
Statement maken. Het is te zot voor woorden dat er een week later nog een beslissing moet worden gemaakt. Of moet men ook maar weer beginnen over Silverstone?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja met weglopen kom je erg ver
Het is ook echt een kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Statement maken. Het is te zot voor woorden dat er een week later nog een beslissing moet worden gemaakt. Of moet men ook maar weer beginnen over Silverstone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |