Als dat nog mogelijk is met nieuw bewijs, maar wil je op deze manier F1 volgen? Laat het gewoon op de baan gebeuren.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:34 schreef Predator40 het volgende:
maar als max hier een straf voor zou krijgen, dan moet lewis achteraf ook nog een straf krijgen voor een vergelijkbare actie in de eerste race![]()
dat was precies zo'n situatie
MB wilde dat toch ? maar ondertussen....hypocrit as f*ckquote:Op donderdag 18 november 2021 16:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als dat nog mogelijk is met nieuw bewijs, maar wil je op deze manier F1 volgen? Laat het gewoon op de baan gebeuren.
Zij denken dat ze op basis van de cockpitbeeldbeelden een punt hebben.. Het staat daarnaast een ieder verder vrij om de situatie te interpreteren hoe je wil, maar dat recht hebben ze toch gewoon?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als dat nog mogelijk is met nieuw bewijs, maar wil je op deze manier F1 volgen? Laat het gewoon op de baan gebeuren.
Ja, maar wil je als ander team net zo laag als MB gaan? MB moet gewoon niet zo overdreven miepen, ze slaan de laatste maanden in de rondte niet wetend waar heen. Je moet je helemaal niet willen verlagen naar dat niveau.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
MB wilde dat toch ? maar ondertussen....hypocrit as f*ck
Ik doelde op "dan moet lewis achteraf ook nog een straf krijgen voor een vergelijkbare actie in de eerste race".quote:Op donderdag 18 november 2021 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij denken dat ze op basis van de cockpitbeeldbeelden een punt hebben.. Het staat daarnaast een ieder verder vrij om de situatie te interpreteren hoe je wil, maar dat recht hebben ze toch gewoon?
daarom verliezen ze ook zoveel respect op het moment......en terechtquote:Op donderdag 18 november 2021 16:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar wil je als ander team net zo laag als MB gaan? MB moet gewoon niet zo overdreven miepen, ze slaan de laatste maanden in de rondte niet wetend waar heen. Je moet je helemaal niet willen verlagen naar dat niveau.
En dan moet RB maar een review doen naar iets van de eerste race?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daarom verliezen ze ook zoveel respect op het moment......en terecht
Respect van Max33 fanboys ja, genoeg oud-racers gezien die het wel begrepen. Uit de huidige grid is het niet zo moeilijk om wat negatieve geluiden over Hamilton naar voren te toveren aangezien een deel vies jelly dan wel een pleurishekel aan hem heeft vanwege baanincidenten uit het recente verleden.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daarom verliezen ze ook zoveel respect op het moment......en terecht
Oh ja daar heb je wel gelijk in. Laten we hopen dat ze hem vrijspreken, Hamilton heeft helemaal geen gridstraf nodig om Max er onder te krijgen. Die Mercedes is bloedsnelquote:Op donderdag 18 november 2021 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik doelde op "dan moet lewis achteraf ook nog een straf krijgen voor een vergelijkbare actie in de eerste race".
Dat moet je niet willen als RB.
Als Mercedes het recht heeft om het alsnog te laten onderzoeken, prima. Ik vind het triest en laag als je eerst beweert op de baan te willen winnen. Zonde van de sport.
Alleen mist die zekerheid bij Mercedes zelf, wat ik dan wel weer mooi vind om te zien.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja daar heb je wel gelijk in. Laten we hopen dat ze hem vrijspreken, Hamilton heeft helemaal geen gridstraf nodig om Max er onder te krijgen. Die Mercedes is bloedsnel.
Tja ...ze gaan over lijken dus lekker cheaten, sneu als je zo een kampioenschap moet winnenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja daar heb je wel gelijk in. Laten we hopen dat ze hem vrijspreken, Hamilton heeft helemaal geen gridstraf nodig om Max er onder te krijgen. Die Mercedes is bloedsnel.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Tja ...ze gaan over lijken dus lekker cheaten, sneu als je zo een kampioenschap moet winnen
wie @Elan ?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Hou eens op met die complottheorieėn en op de man spelen
onzin....quote:Op donderdag 18 november 2021 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Bij Redbull doen ze precies hetzelfde, proberen Hamilton ook er bij te naaien bij de FIA bij elke kans die ze krijgen. Is gewoon een (vrij zielig) spel tussen die twee.
https://www.nu.nl/formule(...)f-voor-hamilton.htmlquote:
Pot, ketel. Wie je verder ook support. Ben ook voor Verstappen, ter info. Sowieso een topseizoen.quote:Volgens teambaas Christian Horner beschikte het team over nieuwe informatie die op het moment dat de straf werd uitgesproken nog niet beschikbaar was.
Ze doen het allemaal. Niet alleen RB of Merc.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Bij Redbull doen ze precies hetzelfde, proberen Hamilton ook er bij te naaien bij de FIA bij elke kans die ze krijgen. Is gewoon een (vrij zielig) spel tussen die twee.
Nou, dat valt wel mee hoor. Dit speelt van twee kanten. De insinuaties steeds over oneerlijke vleugels, motoren etc etc. Dat gaat echt van beide kanten op.quote:
RB is onderweg naar de FIA met een document van 2, 3 centimeters dik en een lading video'squote:Op donderdag 18 november 2021 17:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee hoor. Dit speelt van twee kanten. De insinuaties steeds over oneerlijke vleugels, motoren etc etc. Dat gaat echt van beide kanten op.
En deels hoort dat er ook wel bij, maar zo extreem als dit jaar is wel op het zielige af. Vooral de dorpsgekken Toto en Marko gaan echt geregeld te ver wat mij betreft.
Waar Mercedes wat mij betreft echt doorschiet, ver voorbij het niveau van triestheid van RB, is het spelen van slachtofferkaart. Met als absoluut dieptepunt Toto die aangeeft dat het team nu voelt hoe het is om het leven van een donkergekleurde medelander te leiden.
Regels zijn er om nageleefd te worden. En het is de verantwoording van de ANDERE teams om daar op toe te zien.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rot toch op met al die straffen en ga racen. We hebben het beste seizoen sinds tijden in de strijd om de WK-titel met 2 mannen die in heel veel races rechtstreeks met elkaar racen om positie. Hoe lang is dat geleden. Donder op met al die beslissingen vanachter de groene tafel.
Als de FIA hierin mee gaat zal het ook niet alleen bij die twee blijven, dan gaat elk team dat maar een kleine voorsprong/achterstand heeft (oftewel de complete top 6) mekaar van alles proberen aan te naaien. Dat kan je immers maar net die paar cruciale punten opleveren aan het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rot toch op met al die straffen en ga racen. We hebben het beste seizoen sinds tijden in de strijd om de WK-titel met 2 mannen die in heel veel races rechtstreeks met elkaar racen om positie. Hoe lang is dat geleden. Donder op met al die beslissingen vanachter de groene tafel.
Dit is natuurlijk gewoon boontje komt om zijn loontje, de regels wat betreft de vleugels zijn veranderd op verzoek van MB, dan kunnen ze het krijgen ook hequote:Op donderdag 18 november 2021 17:29 schreef wdn het volgende:
[..]
RB is onderweg naar de FIA met een document van 2, 3 centimeters dik en een lading video's
De vleugel van de Merc buigt meer naar beneden dan afgesproken of volgens RB zou mogen.
[..]
Regels zijn er om nageleefd te worden. En het is de verantwoording van de ANDERE teams om daar op toe te zien.
Vooral bij de randgevallen.
Dat gebeurd nu ook al. Het komt alleen niet altijd naar buiten.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als de FIA hierin mee gaat zal het ook niet alleen bij die twee blijven, dan gaat elk team dat maar een kleine voorsprong/achterstand heeft (oftewel de complete top 6) mekaar van alles proberen aan te naaien. Dat kan je immers maar net die paar cruciale punten opleveren aan het eind van het seizoen.
Ja en ik zie er niks mis mee -als- het ook inderdaad terecht blijkt te zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon boontje komt om zijn loontje, de regels wat betreft de vleugels zijn veranderd op verzoek van MB, dan kunnen ze het krijgen ook he
Help me herinneren, met wie was dat? YouTube?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:34 schreef Predator40 het volgende:
maar als max hier een straf voor zou krijgen, dan moet lewis achteraf ook nog een straf krijgen voor een vergelijkbare actie in de eerste race![]()
dat was precies zo'n situatie
Hamilton.....die toen 30x over de track limit was gegaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Help me herinneren, met wie was dat? YouTube?
Dat is echt totaal niet te vergelijkenquote:Op donderdag 18 november 2021 17:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Hamilton.....die toen 30x over de track limit was gegaan.
of was dat de 2de race
max haalde hem voor de bocht al in en ging daarna over de limit heen ( wat Hamilton al 30x had gedaan )
en hij kon volgens mij ook niet anders anders had hamilton hem geraakt.
het was dus geen leaving the track and gaining an advantage.
Ditquote:Op donderdag 18 november 2021 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet te vergelijken
quote:Op donderdag 18 november 2021 17:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Help me herinneren, met wie was dat? YouTube?
Oh hemellief...quote:Op donderdag 18 november 2021 17:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Hamilton.....die toen 30x over de track limit was gegaan.
of was dat de 2de race
max haalde hem voor de bocht al in en ging daarna over de limit heen ( wat Hamilton al 30x had gedaan )
en hij kon volgens mij ook niet anders anders had hamilton hem geraakt.
het was dus geen leaving the track and gaining an advantage.
"Medelander"... Eigenaardige manier van uitdrukken in dit verband.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:29 schreef wdn het volgende:
Waar Mercedes wat mij betreft echt doorschiet, ver voorbij het niveau van triestheid van RB, is het spelen van slachtofferkaart. Met als absoluut dieptepunt Toto die aangeeft dat het team nu voelt hoe het is om het leven van een donkergekleurde medelander te leiden.
idd.....toen al 7 punten door hun neus geboord.quote:
Geniet je wel een beetje?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
idd.....toen al 7 punten door hun neus geboord.
De stewards uit Brazilie.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:06 schreef Tocadisco het volgende:
Zijn dat trouwens de stewards uit Braziliė die er naar kijken of doet de nieuwe groep in Qatar dat?
dat heb ik niet geschreven?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
"Medelander"... Eigenaardige manier van uitdrukken in dit verband.
quote:
Dat schreef @BehoorlijkKritischquote:Op donderdag 18 november 2021 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
"Medelander"... Eigenaardige manier van uitdrukken in dit verband.
Ja, dat was ik. Ik had ook neger kunnen typen, maar dat mag niet volgens de Fok! policy.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat schreef @:BehoorlijkKritisch
Als je daar al dan niet terecht een probleem mee hebt kun je i.i.g. de juiste persoon aanspreken toch?
Dit is dan, ironisch genoeg, zelf in de slachtofferrol kruipen.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Ik had ook neger kunnen typen, maar dat mag niet volgens de Fok! policy.
?quote:Op donderdag 18 november 2021 18:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is dan, ironisch genoeg, zelf in de slachtofferrol kruipen.
Dat je eerst schrijft dat Mercedes de slachtofferkaart trekt maar vervolgens roept dat je je van eufemismen moet bedienen omdat je van Fok geen neger zou mogen zeggen.quote:
Welnee.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:39 schreef beantherio het volgende:
Je kunt zien aankomen dat er alsnog een straf komt. Er is de laatste dagen zoveel sfeer gecreėerd in de media dat het haast niet anders kan. Mercedes is ook gewoon "volle bak" gegaan qua bespelen van die media en de politiek van F1. Het is erg slim maar ook erg geniepig. Die straf is me wel duidelijk in ieder geval.
Het zou dan wel een enorm precedent scheppen voor alle komende situaties.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:39 schreef beantherio het volgende:
Je kunt zien aankomen dat er alsnog een straf komt. Er is de laatste dagen zoveel sfeer gecreėerd in de media dat het haast niet anders kan. Mercedes is ook gewoon "volle bak" gegaan qua bespelen van die media en de politiek van F1. Het is erg slim maar ook erg geniepig. Die straf is me wel duidelijk in ieder geval.
Kans dat er uit deze meeting een straf komt is vrij klein, aangezien deze alleen bedoeld is om te kijken of ze een review mogen aanvragen omdat het belangrijk nieuw bewijs is.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat je eerst schrijft dat Mercedes de slachtofferkaart trekt maar vervolgens roept dat je je van eufemismen moet bedienen omdat je van Fok geen neger zou mogen zeggen.
quote:In accordance with Art. 14 ISC, this hearing is to determine whether the Right
of Review exists in this case, ie whether “a significant and relevant new
element is discovered which was unavailable to the parties seeking the
review at the time of the decision concerned”.
Is er alquote:Op donderdag 18 november 2021 18:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Komt er trouwens nog een Kwatar-topic?
dan zou ik als RB zijnde perez lewis eraf laten beuken...........simpel als het zo gespeeld moet worden.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:39 schreef beantherio het volgende:
Hij is van gedachten veranderd nadat hij de beelden gezien heeftquote:Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef Perox het volgende:
Vanaf 2:10
Als je alle ruis weghaalt - media - teambazen etc. en alleen naar de race kijkt en naar de coureurs luistert, dan blijft er een veel helderder verhaal over. Ook al probeert de journalist nog wat er van te maken volgens Lewis was er niet veel aan de hand.
Hij zegt o.a.:
"It was fun.. it was what a championship battle should look like..."
"I didn't think too much of it. It was hard battling, and I wouldn't expect anything less, really."
zo is mercedes ja........quote:Op donderdag 18 november 2021 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij is van gedachten veranderd nadat hij de beelden gezien heeft
Je vraagt je alleen af waarom het dan weer zo lang moet duren.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:46 schreef TagForce het volgende:
[..]
Kans dat er uit deze meeting een straf komt is vrij klein, aangezien deze alleen bedoeld is om te kijken of ze een review mogen aanvragen omdat het belangrijk nieuw bewijs is.
[..]
Je doet wel heel erg je best, dat moet ik je meegeven.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat je eerst schrijft dat Mercedes de slachtofferkaart trekt maar vervolgens roept dat je je van eufemismen moet bedienen omdat je van Fok geen neger zou mogen zeggen.
tnxquote:Op donderdag 18 november 2021 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best, dat moet ik je meegeven.
Dit zei hij (in iets andere bewoordingen) meteen al wel na de race toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag kwam hij erop terug.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit zei hij (in iets andere bewoordingen) meteen al wel na de race toch?
mochten ze toch een straf geven dan kan mercedes de volgende 10 jaar gaan knielen voor meer respectquote:Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef mrkos het volgende:
Er komt vandaag GEEN uitsluitsel. De stewards gaan zich beraden na conclaaf met Red Bull en Mercedes en maken hun beslissing morgen bekend. #F1
Oh lol, dit gaat ook over de uitspraken na de race.. niet helemaal scherpquote:Op donderdag 18 november 2021 19:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag kwam hij erop terug.
Taart bakken voor Toto.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Wat voor straf kan Max überhaupt krijgen als dat geneuzel verkeerd uitpakt? Gridstraf? Boete? Puntenaftrek?
Alsnog secondenstraf (is 3 punten minder) of gridstraf.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Wat voor straf kan Max überhaupt krijgen als dat geneuzel verkeerd uitpakt? Gridstraf? Boete? Puntenaftrek?
erg moeilijk.....ik zou het niet weten wat in verhouding is op het momentquote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
met cyanide erin, zie je toto lekker schuimbekken de volgende race hahaquote:
Tijdstraf, maar aangezien de uitslag al vast staat voor Brazilie wordt dat dan 3, 5 of 10 plaatsen gridstraf afhankelijk van de penalty.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
Zou me niets verbazen als ze HAM en VER allebei een penalty geven voor het verlaten van de baan. HAM had ook gewoon kunnen remmen.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:34 schreef Marcoss het volgende:
In de race was het 5 seconden geweest, denk ik, maar als hij die straf in de race gekregen had, had hij wel meer gelet op z'n voorsprong op Bottas, nu boeide dat niet echt meer. Daarom zou ik een straf ook niet heel eerlijk vinden..
Anders had je moeten zeggen dat ze het zouden onderzoeken na de race (bijv omdat ze niet alle beelden hadden op dat moment)
De race gaat na de officiėle race verder maar ik hou dat allemaal niet bij dus vandaar de vraag.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt me zo kut als je niet weet hoe internet werkt en alleen op FOK! durft te komen.
Google gebruiken kost minder karakters en je hebt sneller antwoord.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:51 schreef Nober het volgende:
[..]
De race gaat na de officiėle race verder maar ik hou dat allemaal niet bij dus vandaar de vraag.
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt me zo kut als je niet weet hoe internet werkt en alleen op FOK! durft te komen.
Dus eigenlijk zeg je dat we FOK! wel gewoon kunnen sluiten?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Google gebruiken kost minder karakters en je hebt sneller antwoord.
Als dat jouw conclusie is, vind ik dat prima.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat we FOK! wel gewoon kunnen sluiten?
Wees niet zo'n klier man. Hou het gewoon gezellig hier.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat jouw conclusie is, vind ik dat prima.
Persoonlijk gebruik ik FOK! niet om informatie te vragen die ik sneller elders kan vinden, maar als jij dat een prettige manier vindt, leef je uit. Maar inmiddels heb je het antwoord hier nog niet gekregen en zijn we 10 minuten en dito posts verder.
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees niet zo'n klier man. Hou het gewoon gezellig hier.
mea culpaquote:Op donderdag 18 november 2021 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat schreef @:BehoorlijkKritisch
Als je daar al dan niet terecht een probleem mee hebt kun je i.i.g. de juiste persoon aanspreken toch?
Gewoon die Honda naar 150% opschroeven......en iedereen voorbij blazenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:13 schreef -XOR- het volgende:
Als ze een straf uitdelen zal dat 3 plekken gridstraf zijn gok ik, ik denk niet dat ze achteraf nog een secondenstraf gaan uitdelen.
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Gewoon die Honda naar 150% opschroeven......en iedereen voorbij blazen
Een tijdstraf kan imho niet want Mercedes heeft geen beroep aangetekend tegen de uitslag (zoals Aston Martin in Hongarije wel deed). Die is dus definitief. Zie ook de International Sporting Code waar dat in staat.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Alsnog secondenstraf (is 3 punten minder) of gridstraf.
quote:Op donderdag 18 november 2021 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je mag het toch wel hopen ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:54 schreef PzKpfw het volgende:
Wellicht dat de Honda natuurlijk ook gewoon nog een beetje opgekieteld kan worden
Dan zou ik als Red Bull zijnde de hele teringzooi inpakken en dit seizoen ook niet meer komen opdraven.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:58 schreef Evenstar het volgende:
Met uitspraken zoals die van Leclerc verwacht ik toch echt dat er een straf gaat komen. Ik vind het ook echt niet netjes van Leclerc, maar had niet anders verwacht.
Ja met weglopen kom je erg verquote:Op vrijdag 19 november 2021 00:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou ik als Red Bull zijnde de hele teringzooi inpakken en dit seizoen ook niet meer komen opdraven.
Statement maken. Het is te zot voor woorden dat er een week later nog een beslissing moet worden gemaakt. Of moet men ook maar weer beginnen over Silverstone?quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja met weglopen kom je erg ver
Het is ook echt een kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Statement maken. Het is te zot voor woorden dat er een week later nog een beslissing moet worden gemaakt. Of moet men ook maar weer beginnen over Silverstone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |